Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1174 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1058
1059
[
1060
]
1061
1062
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1875740 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #15885:
13 Jan 2013, 17:04 »
Citat af: Jakob E 13 Jan 2013, 17:00
Fejlen er ikke at bruge Lucas. Lucas er i topform bedre end Henderson og Shelvey. Faktisk en af de allerbedste på den position i hele ligaen. Måske har du ret med hensyn til Lucas' form. Jeg ved ikke hvor klar og oppe i omdrejninger, han er. Jeg synes dog, at I skal prøve jer af uden Gerrard. Helt seriøst. Han er så langt fra tidligere niveau.
WHAT?
Gerrard var da blandt de bedste i dag. Stærk i presspillet og duellerne, og med et solidt pasningsspil. Han kan sagtens se sig selv i spejlet, og har haft en opadgående formkurve de seneste kampe.
Det er lidt det samme som Lampard i Chelsea. Han er muligvis ikke den hurtigste og mest individuelt stærke spiller længere, men hans betydning for holdet kan ikke undervurderes. I dag var han blandt de bedste, og kandiderer til mom, hvilket jeg også kan se er den generelle holdning rundt omkring på nettet
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Newton Heath
Manager
«
Svar #15886:
13 Jan 2013, 17:05 »
Citat af: Jakob E 13 Jan 2013, 17:00
Fejlen er ikke at bruge Lucas. Lucas er i topform bedre end Henderson og Shelvey. Faktisk en af de allerbedste på den position i hele ligaen. Måske har du ret med hensyn til Lucas' form. Jeg ved ikke hvor klar og oppe i omdrejninger, han er. Jeg synes dog, at I skal prøve jer af uden Gerrard. Helt seriøst. Han er så langt fra tidligere niveau.
Ligesom hele holdet spillede Gerrard en skidt første halvleg, men efter min mening var han da klart en af Liverpools bedste i anden halvleg, hvor han virkelig spillede godt, og satte mange ting igang. Gerrard er ikke på tidligere tiders niveau, men han efter min mening stadig en af de vigtigste, hvis ikke den vigtigste, på Liverpools midtbane. Han har stadig masser at tilbyde.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15887:
13 Jan 2013, 17:07 »
Citat af: Newton Heath 13 Jan 2013, 17:05
Ligesom hele holdet spillede Gerrard en skidt første halvleg, men efter min mening var han da klart en af Liverpools bedste i anden halvleg, hvor han virkelig spillede godt, og satte mange ting igang. Gerrard er ikke på tidligere tiders niveau, men han efter min mening stadig en af de vigtigste, hvis ikke den vigtigste, på Liverpools midtbane. Han har stadig masser at tilbyde.
Enig !
Og taget i betragtning af at vi har fået en yngre udgave af Liverpool at se i år, og nok generelt, så er hans rutine alfa omega. I en kamp som i dag skal han simpelthen være med, det er indiskutabelt.
Men når han skal arbejde for tre i første halvleg, fordi Lucas og Allen stadig sidder i spillerbussen og spiser popcorn og spiller gameboy, så er det svært.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #15888:
13 Jan 2013, 17:11 »
Citat af: verdenskrig 13 Jan 2013, 17:04
WHAT?
Gerrard var da blandt de bedste i dag. Stærk i presspillet og duellerne, og med et solidt pasningsspil. Han kan sagtens se sig selv i spejlet, og har haft en opadgående formkurve de seneste kampe.
Det er lidt det samme som Lampard i Chelsea. Han er muligvis ikke den hurtigste og mest individuelt stærke spiller længere, men hans betydning for holdet kan ikke undervurderes. I dag var han blandt de bedste, og kandiderer til mom, hvilket jeg også kan se er den generelle holdning rundt omkring på nettet
Jeg medgiver gerne, at han var god i 2. halvleg i dag. Jeg skulle måske have været lidt klarere i min sag. Jeg mener, at som helhed er jeg ikke sikker på, at det er en dum idé at forsøge sig uden Gerrard. Jeg tror godt, at det kan fungere godt, og måske også bedre end det det har gjort hidtil i den her sæson, for der har jeres midtbane satme godt nok være ringe som helhed. Sorry to say. Det det dog vil medføre er en masse mediehysteri, og det har I selvfølgelig ikke brug for. Det er samme situation som Lampard i Chelsea. Dog måtte man også erkende, at det slet slet ikke fungerede uden Lampard, og da Di Matteo tog over, blev han straks fast mand igen og var en af vores allerbedste spillere i vores Champions League-trofæ. Jeg mener bare, at det skal prøves. Man kan altid erkende sin fejl. At Villas-Boas i sidste ende ikke ville dette, kostede ham dog sit Chelsea-job. Men det betyder ikke, at Rodgers er lige så dum.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15889:
13 Jan 2013, 17:17 »
Før eller siden bliver det jo aktuelt, det du stiller op da Gerrard ikke holder for evigt, og jeg vil gerne medgive dig at det kan være en god ide.
Dog ikke lige nu som jeg ser det. Gerrard har stadig en masse at byde ind med, og vigtigst af alt noget rutine som ingen andre på midten har. Så længe der ikke er nogen der outshiner ham som jeg ikke synes der er, så skal han spille.
Ikke desto mindre ser jeg gerne at en type som Henderson får noget mere spilletid, ligesom at Shelvey også kan roteres. Generelt synes jeg vi er godt besat centralt på banen, og det giver nogle muligheder alt efter hvilket kampscenarie man ønsker.
BR må dog godt blande kortene lidt bedre næste gang
Skipper
Gæst
«
Svar #15890:
13 Jan 2013, 17:22 »
Baseret på første halvleg var jeg også parat til at smide Gerrard langt væk. Men han blev vigtig for os i anden halvleg og han er altså inde i en god stime for tiden. Gerrard er højst sandsynligt fast mand resten af sæsonen og det har jeg det egentlig fint med.
Jeg forstår ikke hvorfor vi spille med 3 defensive midtbaner i dag, vi spillede vel 4-5-1 i første halvleg. Kunne godt have tænkt mig, som nævnt før, at Henderson havde spillet inde i stedet for Allen for ligesom at have en spiller til at skabe lidt offensivt.
Jeg syntes vores back situation er kritisk. Vi bruger Johnson på venstre back og det er rystende tydeligt det ikke er hans foretrukne plads. Det er så tydeligt en mangel i vores offensive spil, når vi bruger Johnson på venstre. Så, så jeg hellere at vi brugte Robinson(eller Wisdom for den sags skyld) på venstre, så Johnson kunne få lov til at gå med op og trylle
Anfield Road
Manager
«
Svar #15891:
13 Jan 2013, 17:33 »
Igen igen en rigtigt dårlig følelse at sidde og have tabt til United efter endnu en gang at have været tæt på at tyvstjæle point på Old Trafford. Bedømt på første halvleg fortjener vi ingenting, men anden derimod er rigtig positiv. Vi presser dem jo ned i eget felt og selvom vores chancer ikke er stort andet end et par afslutninger i sidenettet, så føler jeg faktisk at vi fortjener en scoring mere.
Godt at se at Gerrard endelig går forrest. Snes det jeg gennem længere tid har savnet fra Gerrard er ikke en masse geniale afleveringer, men at han sætter sig igennem og simpelthen viser mere end de andre. Jeg har savnet en Gerrard der tager det fulde ansvar, men i dag viser han at han kan det. Gennem hele anden halvleg er han om nogen manden der bringer os tilbage i kampen og han viser hvorfor han bærer anførerbindet. Godt at se.
Som helhed synes jeg også at kampen er en kæmpe skuffelse. I dag lignede det bare enhver anden kamp mellem nummer 1 og nummer 8 og ikke et af Europas mest intense derbys. Jeg havde virkelig sat næsen op efter krig idag, men kampens intensitets niveau var ganske middelmådigt. Jeg går ikke ind for at man sparker hinanden i hovedet, men jeg går ind for at man går til den og laver et par herretacklinger, så man også får tilskuerne med. Det er det der gør disse kampe så specielle, men det var der ikke meget af i dag.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Risom
Manager
«
Svar #15892:
13 Jan 2013, 19:09 »
Det er selvfølgelig frustrende at sidde som Liverpoolfan efter endnu et derbynederlag, men jeg føler faktisk, at vi kan tage en del positivt med fra kampen.
1. halvleg var rigtig tam fra vores side, og vi skal være glade for, at stillingen kun var 1-0 der. Desuden skaber vi intet i de første 45 min. som jeg husker det i hvert fald, hvilket ikke var godt nok. Så kom der lidt omrokeringer i pausen, og det hjalp på det lidt senere.
Godt nok kom vi bagud 2-0, men jeg synes spillerne viste moral derefter. En dårlig parrering fra De Gea fik os tilbage i kampen, og jeg må indrømme, at jeg troede på det der. Vi fik lagt et godt tryk på, men vi fik reelt kun skabt en stor mulighed, som Sturridge desværre brændte. Ellers var det halve chancer som jeg husker det. Derefter viste United klassen og fik lidt ro på sagerne, men hvorfor blev der fløjtet af så tidligt? Der var da masser af spilstop i overtiden.
Der var forskel på nummer 1 og 8, men jeg synes vi alt i alt kan være tilfredse med indsatsen - i hvert fald i 2. halvleg. Desuden var det lækkert at se, at Sturridge og Suarez formåede at spille godt sammen, hvilket kan blive godt videre hen + Borini er tilbage som sub.
Derudover skal der virkelig lyde en stor ros til vores fans på stadion i dag! Synes man kunne høre dem i lange perioder, og de var (næsten) lige så høje som Uniteds fans. Ellers er jeg enig med AR, omkring at kampen var en lidt tam affære ift til tidligere opgør, men folk som Scholes, Rooney og Shelvey, der ofte pisker en stemning op, var jo heller ikke med i dag. Måske hænger det sammen.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Lasse Jatta
Gæst
«
Svar #15893:
13 Jan 2013, 19:15 »
http://footy.dk/2013/01/13/rygte-liverpool-gar-ind-i-kampen-om-sneijder/
Det kunne virklig være godt!
Jeg synes vi mangler en rigtig offensiv midtbane med masser af kreativitet
Dog er jeg lidt usikker på hvor troværdige footy.dk (og deres kilder) er
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #15894:
13 Jan 2013, 19:26 »
Sneijder tjener 1,45 millioner kroner om ugen i Inter. Det har han efter sigende ikke i sinde af ændrer på, derfor er han kommet i unåde hos Moratti, Branca og resten af Inter staben.
Jeg ser ikke at Liverpool er i stand til at betale den løn, så medmindrer i har nogle utrolige overtalingsevner, og forstår at tale jeres sag, så ser jeg ingen chance for at han ender i Liverpool.
Desuden har Moratti udtalt at enten siger han ja til Galatasaray, ellers bliver han i Inter.
«
Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 19:28 af bert0089
»
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
daugaard
Landsholdsspiller
«
Svar #15895:
13 Jan 2013, 19:26 »
Tror det er en and :-)
http://www.twitch.tv/daugaard
DeBuur
Manager
«
Svar #15896:
13 Jan 2013, 19:29 »
Helt ærligt så er hold som Man Utd, Man City, Tottenham, Arsenal og Chelsea en klasse bedre end os hvis BR får held med at bygge holdet op om Henderson, Sterling, Suarez og Allen så kan vi måske løfte os op på højeste niveau igen men det sker ikke i denne sæson og det sker ikke i næste.... men mere end nogensinde før så oplever jeg der er lys forude og jeg drømmer om at vi er i CL indenfor de næste 3-4 sæsoner.
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #15897:
13 Jan 2013, 19:45 »
Citat af: bert0089 13 Jan 2013, 19:26
Sneijder tjener 1,45 millioner kroner om ugen i Inter. Det har han efter sigende ikke i sinde af ændrer på, derfor er han kommet i unåde hos Moratti, Branca og resten af Inter staben.
Jeg ser ikke at Liverpool er i stand til at betale den løn, så medmindrer i har nogle utrolige overtalingsevner, og forstår at tale jeres sag, så ser jeg ingen chance for at han ender i Liverpool.
Desuden har Moratti udtalt at enten siger han ja til Galatasaray, ellers bliver han i Inter.
Spørgsmålet er om han reelt vil til Galatasaray og den Tykiske Liga som på ingen måde skaber store overskifter i andre lande end Tyrkiet. PL er jo klasser over den Tyrkiske Liga men nej Liverpool kan ikke matche lønnen i Inter men kan Tyrkerne det ? næppe !
YNWA
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #15898:
13 Jan 2013, 19:57 »
Citat af: DeBuur 13 Jan 2013, 19:45
Spørgsmålet er om han reelt vil til Galatasaray og den Tykiske Liga som på ingen måde skaber store overskifter i andre lande end Tyrkiet. PL er jo klasser over den Tyrkiske Liga men nej Liverpool kan ikke matche lønnen i Inter men kan Tyrkerne det ? næppe !
Det ikke sikkert Gala har økonomi til den løn, men de har alligevel fået fikset en kontrakt sammen som skulle opfylde Sneijders betingelser. Det store spørgsmål er jo om han gider til Tyrkiet at spille. Han har udtalt at han håber på et sidsteminut skifte til PL.
Angående kontrakten og forhandlingerne med Galatasaray, skulle der gerne komme en afklaring senest d. 15.
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
Ajes
Ynglingespiller
«
Svar #15899:
14 Jan 2013, 12:26 »
Så lige denne artikel på BT, som forklarer lige præcis de problemer jeg synes vi har, og som jeg også har på fornemmelsen at de fleste af jer er enige i.
http://www.sporten.dk/fodbold/derfor-bankede-van-persie-suarez
Sider:
1
...
1058
1059
[
1060
]
1061
1062
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »