Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1164 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1053
1054
[
1055
]
1056
1057
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1875544 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #15810:
09 Jan 2013, 18:48 »
Citat af: DeBuur 09 Jan 2013, 18:05
Pepe Reina har tidligere været i Man Utds søgelys... og er det igen... kan vi så ikke lave en bytte handel hvor vi får Lindegård som en del af betalingen ?
Ahahaha, hvis I skulle bytte Reina for Lindegaard, er det da bestemt jer der skal af med en pose penge oveni, hvis I spørger mig. Det ville være en super handel for Liverpool!
Jeg kan godt forstå at Wenger valgte at sige nej tak til Sahin, med den pose penge man skulle betale for ham, plus lønnen. Han har bevist ved jer at han ikke er det værd.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15811:
10 Jan 2013, 00:29 »
Citat af: Hawkins 09 Jan 2013, 18:48
Ahahaha, hvis I skulle bytte Reina for Lindegaard, er det da bestemt jer der skal af med en pose penge oveni, hvis I spørger mig. Det ville være en super handel for Liverpool!
Jeg kan godt forstå at Wenger valgte at sige nej tak til Sahin, med den pose penge man skulle betale for ham, plus lønnen. Han har bevist ved jer at han ikke er det værd.
Enig. Jeg ville ikke have to sekunders betænkelighed ved at erstatte Reina med Lindegaard. Lindegaard er solid, autoritær, refleksstærk, og ganske fin med fødderne. Derudover er han dansk. Et stort plus for mig
Også enig angående Sahin. Jeg ser ham ganske enkelt ikke som en spiller der har de fysiske egenskaber til at slå igennem i PL! Det går for langsomt, og hans spilopfattelse kan ikke afhjælpe det faktum at han er alt alt for tung til ligaen.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #15812:
10 Jan 2013, 10:18 »
Jeg mener IKKE at vi skal bytte Reina ud, for f.eks. Lindegaard. Jeg har ret stort tiltro til Reina og hvis han finder sin gode form frem resten af sæsonen, så skal han nok stå rigeligt solidt for os. I så fald at en sådan aftale, hvor Reina skal den ene vej, og Lindegaard den anden vej, forventer jeg ikke bare en pose, men nærmere en sæk med penge med i købet!
Med hensyn til Sahin, så har han ikke vist at have de enorme kvaliteter, som man ellers taler om at han skulle have. Det kan sagtens være at det skyldes at han kun har haft et halvt år i en helt ny liga og med en ny spillestil. Men i hvert fald, er det fint nok at Sahin vender tilbage til Madrid. Jeg forventer at det først er til sommer han forlader klubben.
Sneijder virker urealistisk, da Inter allerede har accepteret et bud fra Gala, og mon ikke han takker ja til varmt vejr og en masse dejlige lønkroner. I Liverpool skal vi i hvert fald ikke op og give en spiller som ham den slags penge, som han får i Inter, det er helt uhørt.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #15813:
10 Jan 2013, 18:50 »
http://www.youtube.com/v/jo48fgFyHrY&feature=youtu.be
Her er lige en fantastisk video af Suarez over nogle af de fineste ting han har lavet indtil videre i denne sæson.
Når man ser sådan en video bliver man virkelig glad for at han spiller i Liverpool! - Han er one of a kind <3
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #15814:
10 Jan 2013, 20:28 »
Daglish retur til klubben som ambassadør?
Jeg håber det i den grad det sker, selv om jeg ikke 100% indebærer udover at man skal reprensentere klubben ud af til.
Daglish er og vil altid være en del af Liverpool, dens historie og ikke mindst sjæl.
Jeg tror han altid vil klubben det bedste, og hvis de er klar til at tilbyde ham jobbet som ambassadør igen kan jeg ikke forestille mig han siger nej tak.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20978255
Anfield Road
Manager
«
Svar #15815:
10 Jan 2013, 20:44 »
Citat af: JKJ 10 Jan 2013, 20:28
Daglish retur til klubben som ambassadør?
Jeg håber det i den grad det sker, selv om jeg ikke 100% indebærer udover at man skal reprensentere klubben ud af til.
Daglish er og vil altid være en del af Liverpool, dens historie og ikke mindst sjæl.
Jeg tror han altid vil klubben det bedste, og hvis de er klar til at tilbyde ham jobbet som ambassadør igen kan jeg ikke forestille mig han siger nej tak.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20978255
Først var det konsulent i Brøndby og nu er det ambassadør i Liverpool
Det er altså nogle underlige ting man finder på nu til dags... For mig lugter det egentlig bare lidt af at man dybest set bare gerne vil have KD ind i en rolle i klubben. Hvad han skal kunne gøre for klubben lige nu ved jeg ikke, men det ville bestemt være en glædelig nyhed at han trods fyring stadig er involveret i klubben.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #15816:
10 Jan 2013, 20:50 »
Citat af: Anfield Road 10 Jan 2013, 20:44
Først var det konsulent i Brøndby og nu er det ambassadør i Liverpool
Det er altså nogle underlige ting man finder på nu til dags... For mig lugter det egentlig bare lidt af at man dybest set bare gerne vil have KD ind i en rolle i klubben. Hvad han skal kunne gøre for klubben lige nu ved jeg ikke, men det ville bestemt være en glædelig nyhed at han trods fyring stadig er involveret i klubben.
Han var jo amvassodør i klubben inden han overtog efter RH.
Jeg ved heller ikke prøcist hvad jobbet indebærer, men mon ikke det er noget med at rejse rundt og lave en slags reklame for os. Selvom vi rent sportsligt ikke er den magtfaktor som vi engang var, så er vi altså en kæmpe klub rundt omkring i verden. Ikke mindst i Asien og det voksende marked i USA/Canada.
Og så er det jo perfekt reklame at man kan have vores største legende nogensinde til at rejse rundt for at præsentere os for det der nu skal præsenteres
Skipper
Gæst
«
Svar #15817:
11 Jan 2013, 18:29 »
http://www.bold.dk/nyt/Nuri-Sahin-vender-hjem-til-Dortmund
Så har Sahin også forladt klubben. Vel egentlig fornuftigt nok at skaffe sig af med en spiller der trak så høj løn og bare sad på bænken.
Undrer mig dog over han ikke slog igennem, han scorede da nogle mål da han spillede. Så røg han ud med en skade og så, så vi ham aldrig igen
JKJ
Gæst
«
Svar #15818:
11 Jan 2013, 20:24 »
Citat af: Heraklit 11 Jan 2013, 18:29
http://www.bold.dk/nyt/Nuri-Sahin-vender-hjem-til-Dortmund
Så har Sahin også forladt klubben. Vel egentlig fornuftigt nok at skaffe sig af med en spiller der trak så høj løn og bare sad på bænken.
Undrer mig dog over han ikke slog igennem, han scorede da nogle mål da han spillede. Så røg han ud med en skade og så, så vi ham aldrig igen
Havde godt nok også forventet, ikke bare mere, men rigtig meget mere fra hans side.
Jeg jublede af glæde da han kom til klubben, men nu jubler jeg af glæde fordi han smutter.
Jeg ved ikke hvorfor han ikke slog igennem, men det virkede aldrig rigtigt til han faldt til i klubben og PL virkede bare ikke til at være en liga for ham.
Et flop der vil noget, men tak for alt og held og lykke i Dortmund
verdenskrig
Manager
«
Svar #15819:
11 Jan 2013, 21:46 »
Lækkert vi kom af med den hyre.
Prototypen på en spiller der bare ikke har det som skal til for at spille i PL og toppræstere. I hvert fald ikke i den form han kom i.
Meget meget skuffende, jeg havde KÆMPE forventninger i sommers. Men udviklingen taget i betragtning, er det den eneste rigtige løsning.
Held og lykke til Sahin fremover, håber han får mere held med sine kommende klubber
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Risom
Manager
«
Svar #15820:
12 Jan 2013, 00:00 »
Havde set frem til at have ham på holdet, og jeg havde store forventninger til ham, men han har vel aldrig vænnet sig til PL. Ihf slet ikke efter hans skade... Det begyndte ellers så godt med et par mål osv., men det er jo det eneste rigtige at gøre taget hans løn i betragtning.
Fint vi kommer af løntunge spillere, nu hvor både Sahin og Cole er gået ud. Bliver spændende at se, om det giver luft i budgettet til et nyt indkøb her i januar. Ellers er det jo bare positivt for økonomien.
Good luck Sahin
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #15821:
12 Jan 2013, 00:06 »
Syntes at det er alt for tidligt at i afskriver ham, men jeg kan tilgengæld forsikre jer om at os BVB fans er meget glade for denne signing.
Nuri Sahin har efterhånden ikke spillet i rigtig lang tid - Vel egentlig ikke siden han forlod Dortmund. Så det er kun naturligt at han skal bruge noget kampform, og få nogle succesoplevelser inden han vender tilbage til sit sædvanlige niveau. Denne tålmodighed er jeg stærkt overbevist om at han får i Dortmund, og så vil vi stå med endnu en klassespiller..
Men en skam at Liverpool ikke har mere tålmodighed med at bygge en spiller op som har været ude med skader og siddet på bænken i så lang tid. Hans kvaliteter er ikke til at komme udenom, det handler ganske simpelt bare om at få ham i gang igen..
JKJ
Gæst
«
Svar #15822:
12 Jan 2013, 19:59 »
Citat af: Guldbrand 12 Jan 2013, 00:06
Syntes at det er alt for tidligt at i afskriver ham, men jeg kan tilgengæld forsikre jer om at os BVB fans er meget glade for denne signing.
Nuri Sahin har efterhånden ikke spillet i rigtig lang tid - Vel egentlig ikke siden han forlod Dortmund. Så det er kun naturligt at han skal bruge noget kampform, og få nogle succesoplevelser inden han vender tilbage til sit sædvanlige niveau. Denne tålmodighed er jeg stærkt overbevist om at han får i Dortmund, og så vil vi stå med endnu en klassespiller..
Men en skam at Liverpool ikke har mere tålmodighed med at bygge en spiller op som har været ude med skader og siddet på bænken i så lang tid. Hans kvaliteter er ikke til at komme udenom, det handler ganske simpelt bare om at få ham i gang igen..
Han sidder på bænken til en løn der eftersigendevarr på ca 800.000 dkr.
Han var ikke i kampform da han kom. Han har været skadet flere gange. Han har ikke vist sig som den forstærkning man troede han var da man hentede ham. Han var væk til sommer under alle omstændighder.
Så ved ikke om vi ikke var tålmodige nok, men der var vel ingen grund til at have en så løntung spiller i klubben når han aldrig ville en del af de 11 bdste alligevel.
Så jeg kan slet ikke se at der IKKE var en grund til at opsige lejeaftalen.
Hvis han så kan komme igang i Dortmund er det jo bare perfekt. Men de har ham jo så også i 1½ sæson, så mon ikke de kan få hgang i hans karriere igen. Det håber jeg da bestemt de gør, for inden han kom til Real Madrid var der jo ingen der tvivlede på hans enorme talent.
JKJ
Gæst
«
Svar #15823:
12 Jan 2013, 22:57 »
Gerrard modsiger FESV/BR....!!
Ja det havde jeg ikke set komme
Men jeg er ganske enig med ham. Ja der skal købes unge spillere som der skal satsets på i fremtiden. Men de unge spillere skal have nogle erfarne skuldre at læne sig op af inden de selv er klar til at bære 100%.
Pt er jeg ganske godt tilfreds med hvad der er kæbt ind. Der er masser af erfarne spillere i truppen nu men vi skal passe på det ikke bliver ren børnehave og vi skal bruge 5-6 år på at få truppen erfaren.
Der skal selvfølgelig også handles ind på den hylde hvor spillerne er omkring de 30 år. Men selvfølgelig skal vi heller ikke betale overpriser.
Men han har helt ret i at vi ikke kun skal kæbe fra den hylde der hedder max 23 år.
http://www1.skysports.com/football/news/11669/8391760/
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #15824:
12 Jan 2013, 23:11 »
Citat af: JKJ 12 Jan 2013, 19:59
Han sidder på bænken til en løn der eftersigendevarr på ca 800.000 dkr.
Han var ikke i kampform da han kom. Han har været skadet flere gange. Han har ikke vist sig som den forstærkning man troede han var da man hentede ham. Han var væk til sommer under alle omstændighder.
Så ved ikke om vi ikke var tålmodige nok, men der var vel ingen grund til at have en så løntung spiller i klubben når han aldrig ville en del af de 11 bdste alligevel.
Så jeg kan slet ikke se at der IKKE var en grund til at opsige lejeaftalen.
Hvis han så kan komme igang i Dortmund er det jo bare perfekt. Men de har ham jo så også i 1½ sæson, så mon ikke de kan få hgang i hans karriere igen. Det håber jeg da bestemt de gør, for inden han kom til Real Madrid var der jo ingen der tvivlede på hans enorme talent.
Liverpool havde vel ikke regnet med at Sahin på rekord tid ville ramme sit tidligere niveau, når nu ikke han har spillet i et godt stykke tid..?
Jeg går ud fra at Liverpool med deres lejeaftale havde en klar forhåbning om at Sahin skulle blive i klubben efter endt lejeophold (såfremt han slog igennem selvfølgelig) Derfor undre det mig - trods lønnen, at han ikke får en bedre chance og at man er mere tålmodige med ham.
Men nuvel, som Dortmund fan kan jeg kun stille mig tilfreds med det, og jeg håber at han vil finde sit gamle niveau frem igen.
Sider:
1
...
1053
1054
[
1055
]
1056
1057
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »