home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1051 1052 [1053] 1054 1055 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875647 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15780: 03 Jan 2013, 12:56 »

Alle mand spillede en rigtig god kamp i går, jeg så dog kun anden halvleg og her synes jeg at Gerrard var den bedste. Det er tydeligt at se, at efter Lucas er kommet tilbage har Gerrard langt større frihed i de offensive aspekter i spillet - det klær ham.
Samtidig synes jeg at Henderson endnu engang beviser hvorfor han skal starte inde. Har virkelig også ondt af Joe Allen, som tre gange kom med helt frem hvor han så brændte 2 store chancer og fik én annulleret. Det er ellers en skam - men han skal have kredit for at komme så langt frem!

Nu gælder det Mansfield, og så går vi et meget svært program i møde derefter:

Man. United (A)
Norwich (H)
Arsenal (A)
Man. City (A)

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #15781: 06 Jan 2013, 12:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-vil-tale-Carragher-fra-stop

Jeg håber at Liverpool istedet kunne bruge Carragher i en eller anden rolle for IMO så er han nu så langsom at selv old boys spillere kan lunte forbi ham.

Carragher kunne måske klare en sæson eller 2 i MLS men det tror jeg ikke sker, han er Liverpool spiller og den dag han ikke kan komme på hold så stopper han og den tid mener jeg er til sommer.

Carragher kunne måske indgå i træner teamet i Liverpool men mon ikke han ender som mange andre ... som middelmådig fodbold kommentator.

Liverpool har brug for at få ryddet op i truppen til sommer - de spillere som ikke har slået igennem denne sæson under BR skal forsøges afsat.

Henderson, Coates og Downing skal sælges hvis vi ikke får dem igang og nye spillere skal hentes ind.

Vi skal have følgende pladser besat:

Venstre back
Defensiv midtforsvar

Defensiv midtbane
Offensiv midtbane

Angriber (gerne 2 udviklings spillere)

YNWA

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #15782: 06 Jan 2013, 12:54 »

BR har snakket om at udleje Coates, hvilket jeg synes vil være det ideele for ham. Han er stadig ung og har fysikken til ligaen. Kan han få noget fast spilletid og erfaring kunne han måske udvikle sig meget, lidt som Cleverly gjorde, uden yderligere sammenligning af de to.

Henderson er begyndt at vise lidt af det vi betalte for, imo. Kan han fastholde højt niveau skal han selvfølgelig have chancen, også givet hans alder.
Downing skal ud.

Jeg er meget i tvivl om Skrtel. Han var fantastisk sidste år, men har været særdeles svingende i år. Enten skal der købes en erstatning eller en back-up, hvis BR ikke stoler på Coates til den opgave. Carragher er færdig på dette niveau.

En defensiv midtbane, en rigtig kriger - ind med Tiote eller en lignende type.
Jeg synes stadig vi manger bedre kantspillere. Sterling er utrolig ung, og kan umuligt holde et højt niveau hver uge. Det samme med Suso, mens Downing skal ud. Aner ikke om Assaidi vil få chancen.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Skipper
Gæst

« Svar #15783: 06 Jan 2013, 13:06 »

http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-vil-tale-Carragher-fra-stop

Jeg håber at Liverpool istedet kunne bruge Carragher i en eller anden rolle for IMO så er han nu så langsom at selv old boys spillere kan lunte forbi ham.

Carragher kunne måske klare en sæson eller 2 i MLS men det tror jeg ikke sker, han er Liverpool spiller og den dag han ikke kan komme på hold så stopper han og den tid mener jeg er til sommer.

Carragher kunne måske indgå i træner teamet i Liverpool men mon ikke han ender som mange andre ... som middelmådig fodbold kommentator.

Liverpool har brug for at få ryddet op i truppen til sommer - de spillere som ikke har slået igennem denne sæson under BR skal forsøges afsat.

Henderson, Coates og Downing skal sælges hvis vi ikke får dem igang og nye spillere skal hentes ind.

Vi skal have følgende pladser besat:

Venstre back
Defensiv midtforsvar

Defensiv midtbane
Offensiv midtbane

Angriber (gerne 2 udviklings spillere)

For det første tror jeg ikke Carragher kan blive fodbold kommentator med den tygge scouser accent han har Grin

Af de 3 du nævner syntes jeg kun det er Downing vi skal overveje at sælge, jo vist man ser glimt af talent engang i mellem men han er langtfra stabil. Coates har man ikke set så meget, men håber snart han får lidt mere spilletid. Og Henderson er for alvor kommet i gang, han skal have den her halve sæson til at bevise han kan spille på stabilt niveau i flere kampe, ingen ide i at sælge ham nu hvor han faktisk begynder at spille godt?

Hvorfor skal vi have en venstre back? Enrique er for alvor blomstret op, og er tit en af vores bedste spillere. Så har vi Jack robinson på bænken, der kun har imponeret når han har spillet.
Midtforsvar mener jeg jo sagtens vi kan beholde Coates, plus vi også har Wilson (der hvis er lejet ud) og så mener jeg at have læst at det også er Wisdoms og Kelly foretrukne pladser?

Defensiv midtbane er jeg enig.
Offensiv midtbane, altså medmindre du mener kanter så kan jeg igen ikke se hvorfor? Vi har Henderson, Shelvey, Gerrard og Suso der kan spille den plads, 3 af dem unge spillere med en lys fremtid foran sig?

Angrebet efterlyser du 2 udviklingsspillere. Vi hentede i sommers Samed yesil fra Leverkusens ungdomsakademi hvor han bomber, han har været igennem alle de tyske ungdomshold hvor han også har bombet. Jeg mener nok der er potentiale i ham til at være 3/4 mand til angrebspladsen (vi har jo også Borini). Derudover har vi indfødte Adam Morgan, vi lige her lejet ud i en måned. Men som virkelig også har imponeret, jeg så ham spille i træningskampene op til den her sæson og han minder utrolig meget om Fowler. Målfarlig og fantastisk placeringsevne.

Så eftersom Rodgers har været ude og sige vi ikke har så mange penge, så tror jeg ikke du skal regne med der komme 6 nye spillere her i transfer vinduet. Tror højst vi skal regne med 1-2 nye spillere (hvor en af dem sikkert er Butland). Tror heller ikke den store udrensning kommer, tror måske 1 spiller bliver solgt men er ikke sikker.

Anfield Road
Manager

« Svar #15784: 06 Jan 2013, 13:15 »

Der er ingen tvivl om at vi kunne få langt mere ud af Downing ved at spille en anden form for fodbold. Den nuværende filosofi viser ikke hvad han kan fuldt ud, men under alle omstændigheder mener jeg nu han gør det ganske godt. Han laver måske ikke mål nok, men jeg mener nu at han gør det ganske udmærket. Den eneste grund til at sælge skulle lige være for at give Assaidi mere spilletid, men ham ser BR jo ikke ud til at ville bruge i andet end EL alligevel.

Coates er meget god at have som reserve, og ja et udlån kunne komme på tale, men han er væsentligt bedre end Carragher efterhånden, så vis Agger nu skulle blive skadet igen er han meget god at have i hånden.

Henderson bliver hvor han er. Han er virkeligt vokset i løbet sæsonen, og senest mod Sunderland leverede han til perfektion, dog uden at score. Han arbejder hårdt, han har fin teknik og et fint overblik. Jeg ser stort potentiale i ham og at sælge ham vil pt. være et selvmål. 

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #15785: 06 Jan 2013, 13:29 »

For det første tror jeg ikke Carragher kan blive fodbold kommentator med den tygge scouser accent han har Grin

Af de 3 du nævner syntes jeg kun det er Downing vi skal overveje at sælge, jo vist man ser glimt af talent engang i mellem men han er langtfra stabil. Coates har man ikke set så meget, men håber snart han får lidt mere spilletid. Og Henderson er for alvor kommet i gang, han skal have den her halve sæson til at bevise han kan spille på stabilt niveau i flere kampe, ingen ide i at sælge ham nu hvor han faktisk begynder at spille godt?

Hvorfor skal vi have en venstre back? Enrique er for alvor blomstret op, og er tit en af vores bedste spillere. Så har vi Jack robinson på bænken, der kun har imponeret når han har spillet.
Midtforsvar mener jeg jo sagtens vi kan beholde Coates, plus vi også har Wilson (der hvis er lejet ud) og så mener jeg at have læst at det også er Wisdoms og Kelly foretrukne pladser?

Defensiv midtbane er jeg enig.
Offensiv midtbane, altså medmindre du mener kanter så kan jeg igen ikke se hvorfor? Vi har Henderson, Shelvey, Gerrard og Suso der kan spille den plads, 3 af dem unge spillere med en lys fremtid foran sig?

Angrebet efterlyser du 2 udviklingsspillere. Vi hentede i sommers Samed yesil fra Leverkusens ungdomsakademi hvor han bomber, han har været igennem alle de tyske ungdomshold hvor han også har bombet. Jeg mener nok der er potentiale i ham til at være 3/4 mand til angrebspladsen (vi har jo også Borini). Derudover har vi indfødte Adam Morgan, vi lige her lejet ud i en måned. Men som virkelig også har imponeret, jeg så ham spille i træningskampene op til den her sæson og han minder utrolig meget om Fowler. Målfarlig og fantastisk placeringsevne.

Så eftersom Rodgers har været ude og sige vi ikke har så mange penge, så tror jeg ikke du skal regne med der komme 6 nye spillere her i transfer vinduet. Tror højst vi skal regne med 1-2 nye spillere (hvor en af dem sikkert er Butland). Tror heller ikke den store udrensning kommer, tror måske 1 spiller bliver solgt men er ikke sikker.

Borini har jeg absolut ikke tiltro til og pointen med at få ryddet op er at de måske kan give penge i kassen til at lave de nødvendige indkøb.

IMO har vi en trup hvor vi kun kan forvente at være med omkring midten af PL uden forstærkninger så kan vi ikke blive ved med at holde på Agger, Skrtel eller Suarez og hvad er Liverpool så ?

Vi har i de næste kampe Arsenal, Man U og Man C....... taber vi de kampe så er vi tættere på nedrykning end på en plads i Europa.

Venstre back pladsen er fint besat hvis BR mener Robinson er god nok... men gør han det ? Enrique er da hæderlig, men han er relativ meget skadet... så hvis Robinson vurderes at have niveauet så er alt vel hvis ikke han har det så skal vi forstærke vores svage punkter.

Lukas mener jeg kan hæve niveauet også kan vi måske undgå at hente en dmc

Et salg af en Downing og en Henderson skal ske hvis de ikke slår igennem det er spillere som er pæn dyre i løn og som kan sælges til en rimelig pris hvis de ikke slår igennem.
Personligt tror jeg på at Henderson får en flot forårs sæson og jeg forstår ikke hvorfor Downing ikke slår igennem nu hvor stilen er lagt om - Downing var et kæmpe talent men det er nu at han skal vise at han er mere end det.

Skal vi hente 1 eller 2 spillere så er min protieting at vi hente en offensiv midtbane som kan skabe det offensive og som kan score - en type som Eriksen ikke nødvendigvis ham men med de kvaliteter.

Vi skal helt sikkert kigge mod spanien idet de spanske klubber kommer i problemer i næste sæson og de spanske spillere bliver nu udsat for et skattetryk som er markant højere end de har forestillet sig... derfor vil det være godt at sende masser af scouts til spanien.

YNWA

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #15786: 06 Jan 2013, 17:15 »

Sturridge brugte kun 7 minutter til at score sit første mål for klubben!

verdenskrig
Manager

« Svar #15787: 06 Jan 2013, 17:21 »

Men burde have scoret et mere.. Gal hvor er det hamrende elendigt det der Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #15788: 06 Jan 2013, 18:49 »

Det sejler virkelig! Men hold da op den ene kommentator er mod liverpool, er ved at få spat af ham...

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15789: 06 Jan 2013, 18:53 »

Det eneste jeg har at sige er, at denne indsats var intet mindre end horribel. GUD hvor er jeg chokeret! Hvordan kan vi blive rullet af et hold fra 5. laveste række??
Godt det stadig er transfervindue, for hold kæft hvor skal der sælges ud af nogle af de idioter der render rundt derude... INGEN fightervilje OVERHOVEDET!!!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #15790: 06 Jan 2013, 19:00 »

Rystende ringe i dag. Det her skal blive bedre, men jeg tror nu også at dette bare var lidt af en off-day. Men godt at være videre i al fald.

På den anden side må vi bare konstatere at Mansfield ikke var lige så gode til at købe dommerne som vores normale
modstandere Wink
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 19:04 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15791: 06 Jan 2013, 19:01 »

Det eneste jeg har at sige er, at denne indsats var intet mindre end horribel. GUD hvor er jeg chokeret! Hvordan kan vi blive rullet af et hold fra 5. laveste række??
Godt det stadig er transfervindue, for hold kæft hvor skal der sælges ud af nogle af de idioter der render rundt derude... INGEN fightervilje OVERHOVEDET!!!

Helt enig, mange af de spillere som faktisk skulle vise at det er dem som skal starte i weekenden, dumpede big time i dag.
Men det er også meget svært når et hold som Mansfield kommer med sådan en entusiasme, passion og tro på tingene. Hvor vores spillere er prof, kan man godt se at de her spillere spiller deres livs kamp, og nok aldrig får sådan en mulighed igen.

Ikke desto mindre skal vi dræbe sådan en kamp LANGT før så det ikke bliver så spændende som i det sidste kvarter. For et hold som Mansfield vil altid kunne få et tilfældigt mål, og for folk som spiller fodbold, ved man hvor enorm en energi det giver.
 Men vi er videre, og DS fik en fin debut. Det er hvad vi kan tage med fra den kamp.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #15792: 06 Jan 2013, 19:38 »

Kan simpelthen ikke li Schæfer som kommentator i LFCs kampe, manden er jo klart LFC hater. Manden har garanteret aldrig hørt om Mansfield, og hver gang de var tæt på mål, lød det som om han har været fan for dem de sidste 25 år...

Bortset fra det, så havde jeg håbet/troet på flere mål fra os, håber at Rodgers får spillerne til at tage sig sammen til næste kamp.

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #15793: 06 Jan 2013, 22:29 »

dejligt at få Sturridge igang i dag. Han skal nok blive god for os. Ham og Suarez oppe foran kan kun blive giftigt. 2. halvleg var ren overlevelse og spillerne lignede nogen der bare sparede sig til næste opgave som er ude mod Manchester United. I næste runde i FA Cuppen venter Oldham som også bliver en kamp lignende den i dag hvor vi giver de unge og reserverne chancen.

Nå jeg ser på vores trup er jeg fint tilfreds med forsvaret som virkelig står godt og med Agger og Glen Johnson i topform kan det ikke gå galt. Hvis det er meningen af Enrique skal blive ved med at blive brugt længere fremme skal vi simpelthen ud og hente en ny venstreback. Da Jack Robinson i dag ikke lignede en der var klar til 1.holdet desværre.

På midtbanen er Gerrard blevet bedre og bedre i gennem sæsonen, det samme kan siges om Henderson som virkelig er begyndt at vise sit potentiale. Joe Allen har været rystende usikker de sidste par kampe og Lucas Leiva har ikke været meget bedre desværre. Må håbe de snart vokser med opgaven, fordi de begge to er fremragende spillere. På fløjene er det rigtig dejligt at se at Sterling får så meget spilletid og hans mål mod Sunderland var virkelig fremragende. Downing er også blevet bedre, hvor han især i dag udfordrede en masse, men hvor der manglede det sidste hver gang.

Oppe foran har Suarez virkelig været en enmand hær og har gjort det fremragende. Nu har han fået en hjælper i Sturridge og de kommer nok til at spille samtidig, men Suarez lidt længere ude på fløjen. Her kan man frygte at han får svært ved at opretholde sin stime, men mon ikke han stadig finder sine løb og kommer ind til mulighederne når man tænker på den form han er i.

Alt i alt ser det rigtig fint ud de fleste steder på banen her når vi går ind i år 2013. Selvom jeg godt kunne tænke mig angriber mere som reserve. Ved ikke hvornår Borini er tilbage, Venstre back og muligvis en ny fløj spiller.

« Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 17:50 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #15794: 06 Jan 2013, 22:31 »

Kan simpelthen ikke li Schæfer som kommentator i LFCs kampe, manden er jo klart LFC hater. Manden har garanteret aldrig hørt om Mansfield, og hver gang de var tæt på mål, lød det som om han har været fan for dem de sidste 25 år...

Bortset fra det, så havde jeg håbet/troet på flere mål fra os, håber at Rodgers får spillerne til at tage sig sammen til næste kamp.
Det er jo charmen ved F.A - cuppen, at de små hold kan gøre noget så stort, som at spille op mod Liverpool. Det giver en fed stemning når kommentatorerne er entusiastiske på den måde i en kamp som den. De var jo lige ved, og havde i høj grad fortjent, at skabe sensationen.

Sider: 1 ... 1051 1052 [1053] 1054 1055 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010