home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 976 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1049 1050 [1051] 1052 1053 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875832 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15750: 28 Dec 2012, 16:57 »

Jeg siger dog stadig Diame.

Ham kan du - og andre - godt glemme alt om. Det ventes at han, og Reid for den sags skyld, skriver under på nye kontrakter kort tid efter jule-nytårs programmet er ovre, og hvor den latterlige lave klausul skulle ryge. Utroligt at ledelsen ikke har lært af situationen med Demba Ba. Men nok om West Ham her i tråden..

I skulle være i forhandlinger med Butland lige nu, samt have startet en dialog med Holtby med henblik på at hente ham til sommer, når hans kontrakt udløber. Imo vil det være et fint træk, når i nu er i gang med at bygge et slagkraftigt hold op til fremtiden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #15751: 28 Dec 2012, 19:04 »

Ham kan du - og andre - godt glemme alt om. Det ventes at han, og Reid for den sags skyld, skriver under på nye kontrakter kort tid efter jule-nytårs programmet er ovre, og hvor den latterlige lave klausul skulle ryge. Utroligt at ledelsen ikke har lært af situationen med Demba Ba. Men nok om West Ham her i tråden..

I skulle være i forhandlinger med Butland lige nu, samt have startet en dialog med Holtby med henblik på at hente ham til sommer, når hans kontrakt udløber. Imo vil det være et fint træk, når i nu er i gang med at bygge et slagkraftigt hold op til fremtiden.

Butland er interessant og viser at Liverpool igen begynder at se fremad - Holt har jeg ikke set meget til men han skal sgu være bedre end de vi allerede har på midten hvis en sådan signing skal give mening.

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #15752: 28 Dec 2012, 21:20 »

Shelvey skulle eftersigende have slettet sin Twitter efter voldsomme kritikker fra folk der kalder sig fans. Modbydeligt.
Undskyld, jeg gik desværre over stregen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15753: 28 Dec 2012, 21:53 »

Altså, nu skal twitter vist tages med et gran salt, og hvis man ikke kan tåle de hamløse ting der bliver skrevet til dem, af forskellige idioter, så tror jeg også bare man skal quitte Smiley Wilshere gjorde det også Smiley

Wilshere gjorde det nu ikke fordi han blev svinet til (hvem kunne dog finde på det) men pga et ondsindet rygte om at han var ude med skaden i så lang tid som et cover for et narkotikaproblem. Men generelt er der mange spillere der quitter twitter fordi folk kan svine dem til alt det de vil. Det er sørgeligt at folk ser det som et åbent forum til at svine egne spillere. Så hellere andres. Eller Piers Morgan.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15754: 29 Dec 2012, 13:24 »

Og så alligevel? For er en angriber det vigtigste, når vi oplever udekamp, efter udekamp at have problemer med at modstå modstandernes tryk på vores hold?
Jeg foreslår snarere at vi signer Diame fra West Ham. Han er netop den type bæst vi mangler til midtbanen, udover at han er en pisse god spiller.

Jeg synes i øvrigt ikke vi er godt dækket ind der. Vi har Lucas, og det er det? Ingen andre i truppen har 6'er rollen som sin naturlige position, og Lucas er bare på ingen måde den Lucas han var for et år siden pga hans skader.

QPR har nu budt på Diame :-)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15755: 29 Dec 2012, 13:27 »

QPR har nu budt på Diame :-)

Kanon, håber de får ham købt!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15756: 29 Dec 2012, 23:07 »

Hent nu bare Theo Walcott, det kan vel ikke være så svært..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Anfield Road
Manager

« Svar #15757: 29 Dec 2012, 23:13 »

http://thekop.liverpoolfc.com/_Support-For-Jonjo-Shelvey/blog/6494373/173471.html

hhhmmm, ser ikke for godt ud. Jeg taler om billedet har ikke tålmodighed eller evner til at læse.

Hent nu bare Theo Walcott, det kan vel ikke være så svært..
Kan det vel sagtens?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #15758: 30 Dec 2012, 16:29 »

Reina

Johnsson
Agger
Skrtel
Enriquw

Gerrard
Allen
Henderson

Downing
Sterling

Suares

Shelvey og Lucad er altså bænket og jeg håber vi får set hvad Allen og Henderson kan idag.

IMO så mangler vi power på midten og jeg frygter at selv et hold som QPR kan gøre det slemme ved vores midt.

Hele forsvaret skylder en guld kamp.... sidst var de røven af 4 division.

QPR er et hold hvor vi helt sikkert skal hente 3 point - men QPR er også et hold der kæmper om nedrykning men de er IMO det dårligt spillende PL hold pt... så den her kamp vinder vi 0-2  Opstemt

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #15759: 30 Dec 2012, 16:36 »

BR er syg i dag, så han er ikke med på linjen. Coli Pascoe har derfor overtaget jobbet idag. Lad os se om ikke han kan skaffe os tre vigtige point idag! Brad jones er heller ikke på bænken af samme grund.

Havde lidt håbet på at Lucas ville starte inde, så vi får ham i omdrjeninger, men Hendo er nu også fint

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #15760: 30 Dec 2012, 17:19 »

åh.... han er dejlig!

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #15761: 30 Dec 2012, 17:29 »

Er allerede hæs! på den gode måde <3

YNWA <3

DeBuur
Manager

« Svar #15762: 30 Dec 2012, 18:46 »

Thumbs Up dejligt med en sejr også selvom det var imod et elendigt hold.

Syntes stadig vi har noget at arbejde med og jeg håber vi ser en Sterling og en Suso lidt mere oppe på dupperne i 2013.

Suarez har været eminent i denne halv sæson og nu håber jeg at BR får lavet de rigtige indkøb i januar.

YNWA

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #15763: 30 Dec 2012, 19:17 »

Se hvad der sker med det samme BR er i sengen ; ) hehe ej . Dejligt med 3 point idag

#Respect

The Captain says goodbye!

PhilipFlink
Manager

« Svar #15764: 02 Jan 2013, 16:04 »

Liverpool FC ‏@LFC
Liverpool Football Club is delighted to confirm the signing of striker Daniel Sturridge from Chelsea. More on http://Liverpoolfc.com  #lfc

Fra Liverpools officiele twitter side Smiley

Sider: 1 ... 1049 1050 [1051] 1052 1053 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010