home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875825 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15735: 27 Dec 2012, 12:56 »

IMO skal vi ud og finde en Nigel De Jong type... det bliver ikke let for dem er der ikke mange af og måske er det netop her vi skal smide vores største transfersum.

JA TAK ! Jeg siger dog stadig Diame. Han er og bliver et bæst uden lige, og kan give os alt den styrke og robusthedsom vi går og mangler på pladsen. Så kan jeg sagtens undvære en angriber. Vi skal have lukket motorvejen på den midtbane.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15736: 27 Dec 2012, 13:40 »

Anfield@

Jeg er ked af at sige det, men du er så forkert på den her, at det ligner du griber efter halmstrå.
Dem du nævner der er ikke i nærheden af at være 6'er typer, som, vores hold mangler.

Allen? Manden har INGEN fysik til at tage fra defensivt. Han er god i opbygningen og kan diktere tempoet, men skal bruge en til at tage slagsmålene for ham da han simpelthen ikke har fysikken til det. Det viste kampen ude mod Everton med al tydelighed, hvor Fellaini kastede rundt med ham efter behag.

Gerrard har aldrig været 6'er, og har slet ikke defensive evner til den position. Hans forståelse for defensive placeringer er for dårligt, og han tænker alt for offensivt. Derudover har han ligesom Allen ikke fysikken som jeg efterlyser til den plads. Det ville i øvrigt være at misbruge hans kvaliteter på det skammeligste.

Sahin er en udpræget playmaker med styrke i det offensive spil. Han er er ikke, og bliver aldrig en 6'er type som kan tackle igennem, som kan aflaste forsvaret, og som vinder dueller både lands jorden og i luften. Derudover er han ret tung i røven, og ryger forhåbentligt tilbage til Real, når lejekontrakten ophører.

Henderson? You gotta be kidding me Huh Er du helt seriøs når du siger at han kan spille 6'er positionen på en 3 mands midtbane?

Shelvey? Manden er jo aldrig til stede defensivt, har ligesom de andre nævnte hverken fysisk styrke, eller defensive kompetencer til at ligge der? Shelvey som 6'er ville jo betyde en motorvej. Han er god et sted og det er længere fremme på banen hvor han med sin energi, og timede dybdeløb, samt enorme løbearbejde kan gøre gavn. Igen et misbrug af det kompetencer spilleren har, hvis han med sådan en energi og løbelyst skal være holding midfielder.

Ingen af dem her er 6'ere. At du siger de KAN spille der er måske rigtigt til nøds, men det et grundlæggende forkert syn du har på fodbold, hvis du har tillid til at en af dem her skulle aflaste Lucas der i længere tid?

Lucas som i øvrigt er lysår fra den han var for et år siden. Manden var ikke eksisterende i går, vandt INTET i hverken luften eller langs jorden. Nok svinede jeg Agger og Skrtel men det er også svært når vi i går havde en 6'er som havde mere travlt med at tælle græsstrå end bidrage til det han skal.

Nej jeg siger det igen. Vi vil gerne se os selv som en stor klub der vil være med hvor det er sjovt. Så holder det ganske enkelt ikke at vi kun har en Lucas som er ude af form big time, der kan spille en så vital position som 6'er positionen i et 4-3-3 system.

Vores hold SKRIGER på fysisk styrke centralt på den plads, og generelt bare noget bredde så Lucas ikke skal spille alle kampe. Dem du nævner der er ikke løsningen nogen af dem.

Jeg synes det er et større problem end at vi kun har Suarez. Vi kan hente Carroll hjem, så har vi en angriber mere. Borini bliver også snart klar igen, og Sturridge kan også spille der.
Derudover så har vi næsten indkasseret lige så mange mål som vi har scoret. Stoke har scoret 10 ( TI !!! ) mål færre end os men ligger over os i tabellen med 3 point. Hvilken historie fortæller det dig?

At kunne holde modstanderen fra at score er langt fra den letteste måde at få tre point på, for så behøver man ofte kun score en enkelt pind. Men pt kan vi simpelthen ikke holde kadancen defensivt og det bunder som jeg ser det i både mangel på kvalitet i forsvaret, men så sandeligt også på den mest vitale plads for balancen på holdet. Lucas position.

Giv mig Diame ! Måden han dræbte os på da vi mødte West Ham imponerede mig sindsygt, og de gange jeg har set West Ham har han også virket som en bold i benene samtidigt.
Jeg nævner såmænd bare disse spillere fordi de alle sammen er centrale midtbanespillere. Så uanset hvordan du drejer den vil en blive skubbet endnu længere ned i hierarkiet, og truppen vil få en sand syndflod af midtbanespillere. Ikke at jeg ikke kan se forskellen på Henderson og Diame, men som sådan spiller de centralt begge to. Joe Allen er i høj grad en defensivt orienteret spiller, selvom han ikke er stor af bygning. Han tackler ikke så hårdt som du jeg helst ser, men han holder sig langt tilbage på banen og spiller klogt dernede. Sahin, kan ligesom Joe Allen sagtens spille længere tilbage på banen uden at være den hårde hund. Omend han er en anelse finere i sit spil end Joe Allen. To rigtigt stærke pasningsspillere som sagtens kan ligge langt tilbage.

Lucas minder på sin vis om Joe Allen. Ikke rigtigt en hård hund, men en fin pasningsspiller og en meget klog spiller. Shelvey er en tovejs spiller, uden at være defensiv, men han arbejder mere eller mindre over det hele, selvom hans styrke uden tvivl er offensivt. Henderson er langt mere offensiv end defensiv, men han ligger alligevel ikke i den der offensive midtbanespiller. Han befinder sig langt bedre inde centralt end på kanten, hvilket jeg i øvrigt ved du er enig med mig i.

Jeg er helt enig i at vi sagtens kunne bruge en rigtig 6´er som skraldemand, men vi har bare mange midtbanespillere lige nu, og vi har større problemer end det. Men det er jo en prioritetssag Wink

Citat
At du siger de KAN spille der er måske rigtigt til nøds, men det et grundlæggende forkert syn du har på fodbold, hvis du har tillid til at en af dem her skulle aflaste Lucas der i længere tid?

Grin Den havde jeg alligevel ikke troet jeg skulle høre. Grundlæggende forkert syn på fodbold? Ja så hurtigt kan det åbenbart gå. Og nej jeg har ikke særligt meget tillid til at de tager over for Lucas, jeg siger bare at vi har mere end rigeligt inde centralt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #15737: 27 Dec 2012, 13:46 »

Jeg synes Shelvey har et kæmpe potientiale. Han er en udpræget vindertype, som laver alt det sure løbearbejde, som saver igennem i tacklingerne, og som ser gode mulighed for at komme sent ind i feltet.
Derudover er der talrige eksempler på at han bare vil vinde, og hader at tabe. Som f.eks da han sviner Ferguson til, eller da han råber af Carroll ude mod Newcastle, at han skal " Get in the fucking box"..

Jeg er enig med dig i at han har tekniske mangler, og at han skal arbejde meget med det. Men han er stadig meget ung, og mange af de ting han fejler i i dag er noget han kan lære via træning og via rutine der kommer.
Det man tilgengæld ikke kan lære er at have indstilling, vilje, og lysten til at løbe så mange forgæves meter for holdet. Enten har man det eller også har man det ikke.

Pt lider han dog under at have en for offensiv position. Eftersom han ikke er specielt kreativ så fungerer det ikke lige nu i 10'er positionen. Som jeg ser det skal han ligge som den tredje midtbanespiller i tovejsrollen hvor han via sit løbearbejde kan deltage både offensivt og defensivt.

Jeg er nok enig med dig i at han endnu er for usleben til at gøre en altafgørende forskel på vores hold, men jeg synes stadig det er friskt vi bruger ham. For manden har et enormt talent hvilket hans tidlige debut på landsholdet også viser.

Man kan ikke gøre alt op i pasninger og driblinger, fodbold er meget mere end det.
Her er jeg helt enig. Shelvey er lidt for offensiv og han ser ikke rigtigt godt ud i 10´er positionen da hverken kreativiteten eller det tekniske niveau er med ham.
Liverpool har ikke haft en ordentlig nr. 6 siden Poulsen blev solgt... og nå ja han var sgu heller ikke noget unikum.

Jeg kan ikke se hvordan en Allen og Henderson skal udfylde rollen som effektiv nr. 6.

Sahin, Henderson, Allen, Shelvey og Gerrard ligner mere konkurrenter til den samme plads.
Liverpool har ikke haft en ordentlig 6´er siden Mascherano forlod os. C.Poulsen var så ufatteligt ringe, så selvom han som type var okay, så var hans niveau bare langt under hvad der skal til, og så kan det være ligegyldigt hvilken rolle du har.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15738: 27 Dec 2012, 13:48 »

VK, jeg er til rådighed. Jeg skal have to franske hotdogs og en kondivand fra cafeteriaet per kamp.

verdenskrig
Manager

« Svar #15739: 27 Dec 2012, 14:32 »

Jeg nævner såmænd bare disse spillere fordi de alle sammen er centrale midtbanespillere. Så uanset hvordan du drejer den vil en blive skubbet endnu længere ned i hierarkiet, og truppen vil få en sand syndflod af midtbanespillere. Ikke at jeg ikke kan se forskellen på Henderson og Diame, men som sådan spiller de centralt begge to. Joe Allen er i høj grad en defensivt orienteret spiller, selvom han ikke er stor af bygning. Han tackler ikke så hårdt som du jeg helst ser, men han holder sig langt tilbage på banen og spiller klogt dernede. Sahin, kan ligesom Joe Allen sagtens spille længere tilbage på banen uden at være den hårde hund. Omend han er en anelse finere i sit spil end Joe Allen. To rigtigt stærke pasningsspillere som sagtens kan ligge langt tilbage.

Lucas minder på sin vis om Joe Allen. Ikke rigtigt en hård hund, men en fin pasningsspiller og en meget klog spiller. Shelvey er en tovejs spiller, uden at være defensiv, men han arbejder mere eller mindre over det hele, selvom hans styrke uden tvivl er offensivt. Henderson er langt mere offensiv end defensiv, men han ligger alligevel ikke i den der offensive midtbanespiller. Han befinder sig langt bedre inde centralt end på kanten, hvilket jeg i øvrigt ved du er enig med mig i.

Jeg er helt enig i at vi sagtens kunne bruge en rigtig 6´er som skraldemand, men vi har bare mange midtbanespillere lige nu, og vi har større problemer end det. Men det er jo en prioritetssag Wink

Grin Den havde jeg alligevel ikke troet jeg skulle høre. Grundlæggende forkert syn på fodbold? Ja så hurtigt kan det åbenbart gå. Og nej jeg har ikke særligt meget tillid til at de tager over for Lucas, jeg siger bare at vi har mere end rigeligt inde centralt.

Jeg er delvist enig i dine analyser af spillerne, for de påpeger nemlig at ingen af dem du nævner har det som skal til for at dække den plads af, så vores hold kommer i den rette balance.

Lucas og Joe Allen er dog langt fra samme type. Lucas er en defensivt klog spiller som via en snu tilgang til spillet bryder angreb. Han er dog intet pasningsgeni, hvilket Joe Alle er. Han kan diktere tempoet i en kamp og sætte de offensive folk op. Men har ikke samme forståelse for at bryde et angreb.

Jeg synes til enhver tid at defensiven på et hold skal have prioritet nummer et. Det duer ikke at hente en angriber hvis vores midtbane er en åben motorvej centralt som den har været i alt for mange kampe. Det må og skal til enhver tid have førsteprioritet at holde nullet, og det bør man altid spille ud fra. Det betyder ikke at man ikke skal angribe for fuld kraft, og spille med risiko, men der skal stadig være en eller måske enda to spillere som opvejer det angrebsvillighed og skaber balancen via kloge placeringer, hårde tacklinger og en fysisk kompromiløs stil. Den spiller har vi ikke lige nu, og derfor bliver vi savet midt over og taber duellen om midtbanen hver gang vi møder et hold med pondus.

Det sidste var dumt sagt af mig ja. Det undskylder jeg. Det jeg mener er at din fodboldopfattelse så ligger et stykke fra mig af. Det løb af med mig Thumbs Up Men jeg er bare håbløst uenig med dig i dine vurdering af hvor holdet mangler mest, samt om midtbanespillerne kan spille den tilbagetrukkende rolle.

Man skal have to spillere til hver position som kan gøre sig på pladsen. Pt har vi kun en Lucas som er langt fra den form han skal være i.

Liverpool har ikke haft en ordentlig 6´er siden Mascherano forlod os. C.Poulsen var så ufatteligt ringe, så selvom han som type var okay, så var hans niveau bare langt under hvad der skal til, og så kan det være ligegyldigt hvilken rolle du har.

Og det var også sidste gang vi kæmpede med i toppen  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15740: 27 Dec 2012, 14:44 »

Jeg er delvist enig i dine analyser af spillerne, for de påpeger nemlig at ingen af dem du nævner har det som skal til for at dække den plads af, så vores hold kommer i den rette balance.

Lucas og Joe Allen er dog langt fra samme type. Lucas er en defensivt klog spiller som via en snu tilgang til spillet bryder angreb. Han er dog intet pasningsgeni, hvilket Joe Alle er. Han kan diktere tempoet i en kamp og sætte de offensive folk op. Men har ikke samme forståelse for at bryde et angreb.

Jeg synes til enhver tid at defensiven på et hold skal have prioritet nummer et. Det duer ikke at hente en angriber hvis vores midtbane er en åben motorvej centralt som den har været i alt for mange kampe. Det må og skal til enhver tid have førsteprioritet at holde nullet, og det bør man altid spille ud fra. Det betyder ikke at man ikke skal angribe for fuld kraft, og spille med risiko, men der skal stadig være en eller måske enda to spillere som opvejer det angrebsvillighed og skaber balancen via kloge placeringer, hårde tacklinger og en fysisk kompromiløs stil. Den spiller har vi ikke lige nu, og derfor bliver vi savet midt over og taber duellen om midtbanen hver gang vi møder et hold med pondus.

Det sidste var dumt sagt af mig ja. Det undskylder jeg. Det jeg mener er at din fodboldopfattelse så ligger et stykke fra mig af. Det løb af med mig Thumbs Up Men jeg er bare håbløst uenig med dig i dine vurdering af hvor holdet mangler mest, samt om midtbanespillerne kan spille den tilbagetrukkende rolle.

Man skal have to spillere til hver position som kan gøre sig på pladsen. Pt har vi kun en Lucas som er langt fra den form han skal være i.

Og det var også sidste gang vi kæmpede med i toppen  crazy
Du skriver om Lucas: "Lucas er en defensivt klog spiller som via en snu tilgang til spillet bryder angreb. Han er dog intet pasningsgeni, hvilket Joe Alle er. Han kan diktere tempoet i en kamp og sætte de offensive folk op. Men har ikke samme forståelse for at bryde et angreb. "

Din første sætning synes jeg ikke giver den store mening, for det kan Joe Allen i den grad også. Joe Allen er også en særdeles snu og klog spiller, hvilket jo netop gør at han kan spille den position som defensiv midtbanespiller uden at være særlig stor. Hvor Joe Allen ganske klogt holder sig tilbage og afventer, vil vi 99 ud af 100 gange se Gerard eller Shelvey buse ud mod boldholderen i et pres. Dog er Lucas noget bedre defensivt når det kommer til tacklinger osv, hvorimod Allen har pasningsspillet på plads.

Jeg kan sagtens se logikken i at man skal opbygge defensiven først, og at det er lettere at vinde fodboldkampe hvis vi holder nullet. Men det er også lettere at vinde fodboldkampe hvis man har en angriber på bænken.

Vi kan sagtens blive enige om at vi har et problem defensivt. Det siger tabellen jo ganske tydeligt. Hvor det problem så ligger er jeg mindre sikker på. Et godt bud ville dog være 6´er positionen. Så vi er for så vidt enige, selvom jeg ikke er enig i din prioritering Smiley

I øvrigt så hvordan kan man have et "forkert" syn på fodbold? Intet er vel forkert når det handler om en holdning? Lad nu være med at kalde ting noget bare fordi du er uenig. Wink Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #15741: 27 Dec 2012, 14:53 »

Du skriver om Lucas: "Lucas er en defensivt klog spiller som via en snu tilgang til spillet bryder angreb. Han er dog intet pasningsgeni, hvilket Joe Alle er. Han kan diktere tempoet i en kamp og sætte de offensive folk op. Men har ikke samme forståelse for at bryde et angreb. "

Din første sætning synes jeg ikke giver den store mening, for det kan Joe Allen i den grad også. Joe Allen er også en særdeles snu og klog spiller, hvilket jo netop gør at han kan spille den position som defensiv midtbanespiller uden at være særlig stor. Hvor Joe Allen ganske klogt holder sig tilbage og afventer, vil vi 99 ud af 100 gange se Gerard eller Shelvey buse ud mod boldholderen i et pres. Dog er Lucas noget bedre defensivt når det kommer til tacklinger osv, hvorimod Allen har pasningsspillet på plads.

Jeg kan sagtens se logikken i at man skal opbygge defensiven først, og at det er lettere at vinde fodboldkampe hvis vi holder nullet. Men det er også lettere at vinde fodboldkampe hvis man har en angriber på bænken.

Vi kan sagtens blive enige om at vi har et problem defensivt. Det siger tabellen jo ganske tydeligt. Hvor det problem så ligger er jeg mindre sikker på. Et godt bud ville dog være 6´er positionen. Så vi er for så vidt enige, selvom jeg ikke er enig i din prioritering Smiley

I øvrigt så hvordan kan man have et "forkert" syn på fodbold? Intet er vel forkert når det handler om en holdning? Lad nu være med at kalde ting noget bare fordi du er uenig. Wink Grin

Det giver god mening, hvis man tænker sig om. Det er svært at være snu defensiv hvis man ikke evner at tackle eller sætte sig igennem. Joe Allens evne til at tackle og komme i vejen for et angreb er langt fra Lucas niveau når han er bedst. Jeg synes bestemt Allen er en klog spiller, men det er når han eller holdet har bolden. Når modstanderen har bolden fylder han skræmmende lidt, og bliver ofte smidt rundt med af større spillere. Her har Lucas en langt bedre evne til at komme i vejen for angreb.
Når han altså er i form hvilket han bestemt ikke er pt.
At Joe Allen holder sig tilbage og afventer betyder ikke at han er snu og klog defensivt, men det betyder at han kender sine begrænsninger i duelspillet, og derfor forsøger at holde sig fra det. Men for at Joe Allen skal blive virkelig god på vores hold, så skal vi
1. Have Lucas helt op i omdrejninger som sidste år
2. Have et bæst ala Diame som kan tage slagsmålene og gøre det brutale arbejde.

Begge ting er noget jeg håber kommer til at ske. 

Ja det ved jeg egentlig heller ikke, og som jeg skrev før så var det en bommert af mig. Så er der vel ikke mere i dag  crazy  Smiley

Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15742: 27 Dec 2012, 23:21 »

Ufatteligt at vi kommer foran 1-0 så hurtigt i kampen, og hvor lettet, glad og fortrøstningsfuld man er, hvorefter det i løbet af 10 minutter ændrer sig til at man ikke ved hvad man skal gøre ved sig selv, og hvor man før ville have været gået amok, er man efterhånden vant til den situation.

Det er utroligt at Sosu for lov at starte, og det kom meget bag på mig. Da jeg så Henderson skulle ind, var jeg lykkelig fordi jeg var overbevist om at det ville koste Shelvey, som vel nok i den kamp er en kandidat til den dårligste præstation overhovedet i hele denne sæson. Alt han lavede var ikke bare dårligt, men katastrofalt. Synes det er vanvittig gortesk' at en spiller i en klub som Liverpool, kan falde så meget igennem, og spille så gennemført ringe. Hele holdet dumpede vel og mærke, men Shelvey gjorde en dårlig fodbolddag, til et mareridt. Er godt klar over jeg kører meget på ham, men den kamp han leverede igår, er simpelthen noget af de dårligste jeg nogensinde har set, og kommer stadig op i det røde felt, bare ved tanken om at Rodgers fattede brik i går, og ikke smed Shelvey af helvedes til og ud af den fucking bane!

Nu ligner det vi får Sturridge, og så har vi, som jeg ser det endnu en rigtig god angriber, som samtidig vil passe ind i Rodgers' filosofi. Er helt enig med dig VK, i at Diame ville være fremragende at hente til klubben. Samtidig så synes jeg igår at vi ser at Enrique stadig er overdrevet stresset i sit spil, og i går hvor Stoke lagde et kæmpe pres, formåede han at fejle gang på gang. Glæder mig til Kelly er tilbage, for i kampe mod hold, som presser os højt er han langt mere kølig end Enrique. Enrique må til gengæld være at foretrække i hjemmekampe såvel udekampe, hvor vi møder hold, som er passive.

Agger og Skrtel er det eneste midterforsvar i hele PL, som i samtlige kampe, hvor de har konkurreret mod en høj og fysisk angriber, har de haft enorme problemer, hvilket jeg ikke har set hos andre hold. Det er uden tvivl for let at score mod os. Har stadig troen på at Agger + Skrtel i løbet af sidste halvdel af sæsonen, eller senest fra starten af næste, vil formå at gøre det langt bedre end nu.

I år må målet bare været europæisk fodbold, om det så skal komme gennem sejr i FA Cup eller Europa League, må vi se. Tror det bliver meget svært i ligaen.

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15743: 28 Dec 2012, 00:41 »

Shelvey skulle eftersigende have slettet sin Twitter efter voldsomme kritikker fra folk der kalder sig fans. Modbydeligt.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15744: 28 Dec 2012, 00:54 »

Ikke desto mindre fortjent. Knægten må fatte at han ikke kan tillade sig at udvise sådan en mangel på evner når han trækker en Liverpool trøje over hovedet. Så falder hammeren, og han bør naturligvis også sættes af til næste kamp.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15745: 28 Dec 2012, 00:56 »

Ikke desto mindre fortjent. Knægten må fatte at han ikke kan tillade sig at udvise sådan en mangel på evner når han trækker en Liverpool trøje over hovedet. Så falder hammeren, og han bør naturligvis også sættes af til næste kamp.
Naturligvis, men ligefrem at prsse en mand ud, med sådan en hetz er ikke fremgangsmåden.

verdenskrig
Manager

« Svar #15746: 28 Dec 2012, 00:57 »

Naturligvis, men ligefrem at prsse en mand ud, med sådan en hetz er ikke fremgangsmåden.

Nu ved jeg ikke hvad der er skrevet, og har folk været personlige eller truet ham er det forkert, da det er fodboldspilleren Jonjo Shelvey man bør skyde efter, og ikke ham som person.

Men jeg synes det er fint at han på den hårde måde finder ud af, at sådan en lad uinspireret talentløs indsats ikke kan tolereres hvis man vil spille i Liverpool. For det var VIRKELIG ringe.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15747: 28 Dec 2012, 01:04 »

Nu ved jeg ikke hvad der er skrevet, og har folk været personlige eller truet ham er det forkert, da det er fodboldspilleren Jonjo Shelvey man bør skyde efter, og ikke ham som person.

Men jeg synes det er fint at han på den hårde måde finder ud af, at sådan en lad uinspireret talentløs indsats ikke kan tolereres hvis man vil spille i Liverpool. For det var VIRKELIG ringe.
Ja, men så skal vi jo nærmest hetze hele holdet ud af twitter? Alle var lige dårlige i går. Ingen var bedre end de andre, så ingen grund til at det kun er Shelvey der får kritik.

Man må næsten gå ud fra at der har været trusler indblandet, for alle fodboldspillere kan tåle kritik. I hans første år fik han stor kritik, så det er på ingen måde noget nyt for ham.

PhilipFlink
Manager

« Svar #15748: 28 Dec 2012, 01:06 »

Ja, men så skal vi jo nærmest hetze hele holdet ud af twitter? Alle var lige dårlige i går. Ingen var bedre end de andre, så ingen grund til at det kun er Shelvey der får kritik.

Man må næsten gå ud fra at der har været trusler indblandet, for alle fodboldspillere kan tåle kritik. I hans første år fik han stor kritik, så det er på ingen måde noget nyt for ham.

Altså, nu skal twitter vist tages med et gran salt, og hvis man ikke kan tåle de hamløse ting der bliver skrevet til dem, af forskellige idioter, så tror jeg også bare man skal quitte Smiley Wilshere gjorde det også Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15749: 28 Dec 2012, 01:53 »

"Jonjo deleted twitter, Liverpool fans who sent him abuse are a disgrace" - nu er det fra en facebook side, så ved ikke hvor troværdigt det er. Men hvis han decideret er blevet svinet til og har modtaget trusler er det forfærdeligt..
« Seneste Redigering: 28 Dec 2012, 02:14 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010