home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 982 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1047 1048 [1049] 1050 1051 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875998 gange)
ptrN
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15720: 27 Dec 2012, 10:27 »

Fordi du stak din Arsenal-næse frem med et ligegyldigt postulat, som om du var et andet fodboldorakel. Flabethed bliver mødt med flabethed. Og tjaah, måske. Jeg tror ikke på det. I er elendige og i en fortsat kurve på vej ned, og vi er nærmest endnu værre. Vi ses måske til nedrykningskamp om et par år. Så kan vi duellere om Championship.

Du kan sige "Jeg tror ikke", men i stedet som om du var en anden Mourinho fyrer du løs med "Jeg kan tilføje, at Shelvey ikke bliver nogen stor spiller." Det er godt nok diskussionsdræbende, ligegyldigt og irrelevant. Ville du ikke også synes det var ENORMT irriterende, hvis i sad og debatterede Girouds evige mangel på mål, og jeg så går ind i jeres tråd og skriver "Jeg kan tilføje, at Giroud han aldrig rammer målet igen."

Du er inviteret til at tænke selv.
Det var en flot smøre og av hvor du fik mig med postulatet omkring Giroud. Han er vel nærmest den eneste angriber i historien der har skullet vænne sig til PL i hans første sæson, ikke?

Smid et "jeg tror" foran den første comment jeg postede og jeg vil med glæde diskutere hvorfor Shelvey aldrig bliver den store spiller i alle spår ham til.

welbz is dat guy

HansenLFC
Gæst

« Svar #15721: 27 Dec 2012, 10:27 »

Og ja det er saftsusme vigtigt at have en angriber der putter det meste i kassen, for til tider får man næsten indtryk af at alle andre end Suarez overhovedet ikke kan score. Det er ikke nok med kun én med mål i støvlerne  Peace

Skriver du blot for det skal lyde godt?

Ud af de sidste 11 mål, vores hold har lavet. Har Suarez stået for 1. Synes du slynger en masse påstande ud, uden der det mindste hold i det.  

Anfield Road
Manager

« Svar #15722: 27 Dec 2012, 10:34 »

Skriver du blot for det skal lyde godt?

Ud af de sidste 11 mål, vores hold har lavet. Har Suarez stået for 1. Synes du slynger en masse påstande ud, uden der det mindste hold i det.  
Jeg skrev til tider Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #15723: 27 Dec 2012, 10:38 »

Jeg skrev til tider Wink

Det var dog et sjov indtryk at have nu, kunne forstå hvis du havde det tidligere på sæsonen. Men nu,  Shockeret ...

Anfield Road
Manager

« Svar #15724: 27 Dec 2012, 10:42 »

Det var dog et sjov indtryk at have nu, kunne forstå hvis du havde det tidligere på sæsonen. Men nu,  Shockeret ...
Jamen ja, det er jo også netop derfor jeg skriver "til tider" og ikke bare en eller anden generalisering. Fordi der er andre der har lavet mål på det seneste og fordi Suarez ikke er den enmandshær han var tidligere.

Ikke desto mindre har vi STADIG brug for en angriber med mål i støvlerne, for det er nu engang begrænset hvor langt vores midtbane kan bæreos på den front. Vi har virkelig brug for en reserve, for Shelvey på toppen fungerer overhovedet ikke.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #15725: 27 Dec 2012, 10:43 »

Jamen ja, det er jo også netop derfor jeg skriver "til tider" og ikke bare en eller anden generalisering. Fordi der er andre der har lavet mål på det seneste og fordi Suarez ikke er den enmandshær han var tidligere.

Ikke desto mindre har vi STADIG brug for en angriber med mål i støvlerne, for det er nu engang begrænset hvor langt vores midtbane kan bæreos på den front. Vi har virkelig brug for en reserve, for Shelvey på toppen fungerer overhovedet ikke.

1 kamp i PL i front, 1 sejr.

Korzika
Gæst

« Svar #15726: 27 Dec 2012, 11:10 »

Hvad er det helt konkret, der får jer til at tro på Jonjo Shelvey?

7 kampe fra start i Premier League og 8 indskiftninger:
- 0 assists
- 0 mål
- 0.7 key passes pr kamp
- 0.2 succesfulde driblinger pr kamp
- ingen accurate through balls per game

Jeg syntes han er dårlig, hvilket ovenstående stats også peger på. Ja, han har da spillet godt i Europa League, men han er faldet helt igennem på Premier League niveau. I mine øjne er Jonjo Shelvey ikke en del af løsningen, men en del af problemet. Problemet er, at der simpelthen er for meget kvantitet i jeres trup.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15727: 27 Dec 2012, 11:22 »

Det er rigtig, han er sindsyg dårlig. Men det er alle, som får debut på A-Landsholdet i så ung en alder jo.

Jeg købte mig en trøje med Gerrard, da han var en young boy spillede i nummer 17. Nu er det Jonjo, nummer 33 som er på ryggen. Det er en tro kopi af den unge Gerrard i tidernes morgen. Vildskab, fight og vildskab. Den mand, han gir alt. Han er en fornøjelse at se på. Statistikker gir jeg ikke meget for, men har man fulgt Liverpool, så kan man også se at den mand er indbegrebet af det vi mangler når han ikke er med. Han er en nydelse, og har allerede gjort så meget så hvis manden blev invalid imorgen, så ville han blive husket til evig tid. Den måde han svinede vinstuen på, det var en sand fornøjelse. Måden manden går amok ved scoringer, og hans jubelscene er fantastisk.

Jeg håber han tager samme udvikling som Gerrard og som tingene ser ud nu, så håber jeg han er vores kommende anfører.

Korzika
Gæst

« Svar #15728: 27 Dec 2012, 12:15 »

Når alt kommer til alt, så handler det om at vinde fodboldkampe, og det gør man ved at score flere mål end modstanderen. Og statistikkerne viser tydeligt, at med Shelvey på banen, så er chancen for at score mål ikke særlig høj. Så kan det godt være, at han arbejder hårdt, spiller med en god attitude osv. Men hvad nytter det, når han ikke leverer mål, assists eller nøgleafleveringer? Det kan godt være, at du kan se ligheder mellem Gerrard og Shelvey. Den afgørende forskel på de to spillere er dog, at Gerrard rent faktisk bidrog med ting, der kan være med til at vinde fodboldkampe.

Har Liverpool ambitioner om noget mere end en midterplacering, så er der meget der tyder på, at det ikke bliver med Shelvey som starter.

verdenskrig
Manager

« Svar #15729: 27 Dec 2012, 12:30 »

Anfield@

Jeg er ked af at sige det, men du er så forkert på den her, at det ligner du griber efter halmstrå.
Dem du nævner der er ikke i nærheden af at være 6'er typer, som, vores hold mangler.

Allen? Manden har INGEN fysik til at tage fra defensivt. Han er god i opbygningen og kan diktere tempoet, men skal bruge en til at tage slagsmålene for ham da han simpelthen ikke har fysikken til det. Det viste kampen ude mod Everton med al tydelighed, hvor Fellaini kastede rundt med ham efter behag.

Gerrard har aldrig været 6'er, og har slet ikke defensive evner til den position. Hans forståelse for defensive placeringer er for dårligt, og han tænker alt for offensivt. Derudover har han ligesom Allen ikke fysikken som jeg efterlyser til den plads. Det ville i øvrigt være at misbruge hans kvaliteter på det skammeligste.

Sahin er en udpræget playmaker med styrke i det offensive spil. Han er er ikke, og bliver aldrig en 6'er type som kan tackle igennem, som kan aflaste forsvaret, og som vinder dueller både lands jorden og i luften. Derudover er han ret tung i røven, og ryger forhåbentligt tilbage til Real, når lejekontrakten ophører.

Henderson? You gotta be kidding me Huh Er du helt seriøs når du siger at han kan spille 6'er positionen på en 3 mands midtbane?

Shelvey? Manden er jo aldrig til stede defensivt, har ligesom de andre nævnte hverken fysisk styrke, eller defensive kompetencer til at ligge der? Shelvey som 6'er ville jo betyde en motorvej. Han er god et sted og det er længere fremme på banen hvor han med sin energi, og timede dybdeløb, samt enorme løbearbejde kan gøre gavn. Igen et misbrug af det kompetencer spilleren har, hvis han med sådan en energi og løbelyst skal være holding midfielder.

Ingen af dem her er 6'ere. At du siger de KAN spille der er måske rigtigt til nøds, men det et grundlæggende forkert syn du har på fodbold, hvis du har tillid til at en af dem her skulle aflaste Lucas der i længere tid?

Lucas som i øvrigt er lysår fra den han var for et år siden. Manden var ikke eksisterende i går, vandt INTET i hverken luften eller langs jorden. Nok svinede jeg Agger og Skrtel men det er også svært når vi i går havde en 6'er som havde mere travlt med at tælle græsstrå end bidrage til det han skal.

Nej jeg siger det igen. Vi vil gerne se os selv som en stor klub der vil være med hvor det er sjovt. Så holder det ganske enkelt ikke at vi kun har en Lucas som er ude af form big time, der kan spille en så vital position som 6'er positionen i et 4-3-3 system.

Vores hold SKRIGER på fysisk styrke centralt på den plads, og generelt bare noget bredde så Lucas ikke skal spille alle kampe. Dem du nævner der er ikke løsningen nogen af dem.

Jeg synes det er et større problem end at vi kun har Suarez. Vi kan hente Carroll hjem, så har vi en angriber mere. Borini bliver også snart klar igen, og Sturridge kan også spille der.
Derudover så har vi næsten indkasseret lige så mange mål som vi har scoret. Stoke har scoret 10 ( TI !!! ) mål færre end os men ligger over os i tabellen med 3 point. Hvilken historie fortæller det dig?

At kunne holde modstanderen fra at score er langt fra den letteste måde at få tre point på, for så behøver man ofte kun score en enkelt pind. Men pt kan vi simpelthen ikke holde kadancen defensivt og det bunder som jeg ser det i både mangel på kvalitet i forsvaret, men så sandeligt også på den mest vitale plads for balancen på holdet. Lucas position.

Giv mig Diame ! Måden han dræbte os på da vi mødte West Ham imponerede mig sindsygt, og de gange jeg har set West Ham har han også virket som en bold i benene samtidigt.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #15730: 27 Dec 2012, 12:37 »

Gerrard var en verdensklasse spiller allerede som ung, han havde så en tendens til at lave nogle hjernedøde taklinger, men med alderen blev det mindre.
Gerrard var desuden meget ofte oplæggeren og også afslutteren.

I Shelvey ser jeg meget fra den unge Gerrard - vildskab og dedikation, men jeg ser bestemt ikke samme talent.
Jeg håber dog Shelvey kommer til at få en væsentlig rolle i fremtidens Liverpool, men han er ikke en Gerrard og mindre kan sgu også gøre det.

Kampene mod Aston Villa og Stoke har været katastrofale - her er vi som hold gået helt ned - Stokes spillestil er kendt og alligevel så formår vi at blive overrasket - Stoke kæmpede os ud af banen og sjældent har jeg da set så ynkelig et Liverpool hold som igår - hvis ikke BR kan finde ud af at få holdet til at performe mod hold som Stoke så kommer vi ikke videre men vil forblive et midterhold.... det var direkte pinligt at se på og Stoke vandt fortjent den kamp... en kamp som et Liverpool hold skal vinde hvis vi vil tilbage til top 4 i PL

I en kamp som igår mangler vi spillere som fysisk og mentalt kan matche Stokes spillere, vi kunne med fordel havde brugt en Carroll eller en "anden" angriber på toppen også lade en sterling eller Suarez lege i anden række.

Forsvaret igår var pinligt og her skulle Agger og Skrtel altså kunne levere varen..de lignede en flok tømmermænds ramte serie 5 spillere.

IMO så tager vi 1 skridt frem og 2 tilbage for tiden og det ændres der ikke ved at vi henter en angriber i januar måned.

BR skal have løst de mentale problemer i truppen og er der spillere som ikke passer til klubben så skal de væk uanset hvilket navn de løber rundt med.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15731: 27 Dec 2012, 12:37 »

Når alt kommer til alt, så handler det om at vinde fodboldkampe, og det gør man ved at score flere mål end modstanderen. Og statistikkerne viser tydeligt, at med Shelvey på banen, så er chancen for at score mål ikke særlig høj. Så kan det godt være, at han arbejder hårdt, spiller med en god attitude osv. Men hvad nytter det, når han ikke leverer mål, assists eller nøgleafleveringer? Det kan godt være, at du kan se ligheder mellem Gerrard og Shelvey. Den afgørende forskel på de to spillere er dog, at Gerrard rent faktisk bidrog med ting, der kan være med til at vinde fodboldkampe.

Har Liverpool ambitioner om noget mere end en midterplacering, så er der meget der tyder på, at det ikke bliver med Shelvey som starter.

Jeg synes Shelvey har et kæmpe potientiale. Han er en udpræget vindertype, som laver alt det sure løbearbejde, som saver igennem i tacklingerne, og som ser gode mulighed for at komme sent ind i feltet.
Derudover er der talrige eksempler på at han bare vil vinde, og hader at tabe. Som f.eks da han sviner Ferguson til, eller da han råber af Carroll ude mod Newcastle, at han skal " Get in the fucking box"..

Jeg er enig med dig i at han har tekniske mangler, og at han skal arbejde meget med det. Men han er stadig meget ung, og mange af de ting han fejler i i dag er noget han kan lære via træning og via rutine der kommer.
Det man tilgengæld ikke kan lære er at have indstilling, vilje, og lysten til at løbe så mange forgæves meter for holdet. Enten har man det eller også har man det ikke.

Pt lider han dog under at have en for offensiv position. Eftersom han ikke er specielt kreativ så fungerer det ikke lige nu i 10'er positionen. Som jeg ser det skal han ligge som den tredje midtbanespiller i tovejsrollen hvor han via sit løbearbejde kan deltage både offensivt og defensivt.

Jeg er nok enig med dig i at han endnu er for usleben til at gøre en altafgørende forskel på vores hold, men jeg synes stadig det er friskt vi bruger ham. For manden har et enormt talent hvilket hans tidlige debut på landsholdet også viser.

Man kan ikke gøre alt op i pasninger og driblinger, fodbold er meget mere end det.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #15732: 27 Dec 2012, 12:41 »

Liverpool har ikke haft en ordentlig nr. 6 siden Poulsen blev solgt... og nå ja han var sgu heller ikke noget unikum.

Jeg kan ikke se hvordan en Allen og Henderson skal udfylde rollen som effektiv nr. 6.

Sahin, Henderson, Allen, Shelvey og Gerrard ligner mere konkurrenter til den samme plads.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15733: 27 Dec 2012, 12:44 »

IMO så tager vi 1 skridt frem og 2 tilbage for tiden og det ændres der ikke ved at vi henter en angriber i januar måned.

ENIG! Og det er fandme bare for ringe. Jeg tror heller ikke en angriber løser problemet, for vi har altså lukket 26 mål ind på en halvsæson. Det er alt alt for mange, og gør at vi ofte skal score 3-4 mål for faktisk at vinde en kamp. Det holder ikke.

Vi har et enormt problem med defensiv forståelse, og mangler en enorm grad af styrke og robusthed på holdet. Det løser sig ikke at vi køber en stationær angriber som Huntelaar. Der skal mere til end det, og jo mere jeg ser vores hold i denne sæson jo mere går det op for mig at vores deciderede problemer er længere tilbage på banen.

Nogle gange virker det på mig som om vi slet ikke træner defensivt. Det har alt for ofte set meget usammenhængende ud. Ubegribeligt at vi har kunne gå fra at være så vilde defensivt under KD, til at være stinkende ringe der under BR Skuffet

Er i øvrigt enig i at Shelvey ikke besidder samme potientiale som Gerrard. Men mindre kan i den grad gøre det. Vi får aldrig en Gerrard igen.

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #15734: 27 Dec 2012, 12:54 »

ENIG! Og det er fandme bare for ringe. Jeg tror heller ikke en angriber løser problemet, for vi har altså lukket 26 mål ind på en halvsæson. Det er alt alt for mange, og gør at vi ofte skal score 3-4 mål for faktisk at vinde en kamp. Det holder ikke.

Vi har et enormt problem med defensiv forståelse, og mangler en enorm grad af styrke og robusthed på holdet. Det løser sig ikke at vi køber en stationær angriber som Huntelaar. Der skal mere til end det, og jo mere jeg ser vores hold i denne sæson jo mere går det op for mig at vores deciderede problemer er længere tilbage på banen.

Nogle gange virker det på mig som om vi slet ikke træner defensivt. Det har alt for ofte set meget usammenhængende ud. Ubegribeligt at vi har kunne gå fra at være så vilde defensivt under KD, til at være stinkende ringe der under BR Skuffet

Er i øvrigt enig i at Shelvey ikke besidder samme potientiale som Gerrard. Men mindre kan i den grad gøre det. Vi får aldrig en Gerrard igen.

Gerrard havde en usædvanlig højt niveau såvel defensivt som offensivt, det offensive tror jeg vi kan finde hos andre og her er mit bedste bud en Eriksen...ikke kun fordi han er dansker men fordi han kan blive en verdensklasse spiller.

BR mangler at få vores hold til at spille sammen på sammetid... det nytter ikke noget at vi har en scorende angriber når enten vores forsvar eller målmand lukker så mange mål ind og fokus området er altså vores midtbane som på trods af mange indkøb ikke er blevet bedre.... regn lige på hvad Liverpool har brugt af midler de sidste 3 sæsoner og hvor har det ført os hen ?

IMO skal vi ud og finde en Nigel De Jong type... det bliver ikke let for dem er der ikke mange af og måske er det netop her vi skal smide vores største transfersum.

YNWA

Sider: 1 ... 1047 1048 [1049] 1050 1051 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010