home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1046 1047 [1048] 1049 1050 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875977 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15705: 27 Dec 2012, 01:10 »

Derudover mangler vi en ny makker til Agger, for hvad den skaldede lorteslovak har gang i i denne sæson har jeg svært ved at sætte fornuftige ord på, men det minder til forveksling om the good old Skrtel, hvor han det ene øjeblik redder holdet, for minuttet senere at falde i bolden og forære et mål.
Sikke dog en gang hovedløs galde. Skulle vi virkelig købe en ny mand til vores suverænt bedste kæde? Agger og Skrtel har for første gang i mange år fået lov at spille sammen fast, og det har virkeligt gavent dem. De har et ganske godt samarbejde og er nok PLs bedste midterforsvar som duo. De er fysisk stærke har et godt overblik, og så supplerer de hinanden meget godt med Agger med teknikken og Skrtel som Jernmanden. I øvrigt synes jeg at Skrtel er den bedste af de to.

Når det så er sagt så vil jeg ikke benægte at de lignede to skræmte skolebørn i dag. De havde ikke styr på noget som helst og slet ikke ham Jones fyren. De sejlede begge to, helt klart. Men det er vel ikke så underligt for de to eneste i ligaen der kan styre ham er vel så at sige Ryan Shawcross og Robert Huth, og desværre spiller de begge for Stoke. Han er jo et fysisk pragteksemplar og selvfølgelig passer han helt perfekt i Stoke. Men jeg ser absolut ingen grund til at udskifte noget som helst i midterforsvaret.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2012, 02:02 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15706: 27 Dec 2012, 01:17 »

Det er bestemt ikke hovedløst? Hold nu op med at kalde ting alt muligt bare fordi du er uenig.

Jeg synes slet ikke Agger og Skrtel har fået det til at fungerer i denne sæson. Alt for mange gange hver kamp sejler de. De står langt fra hinanden, hjælper ikke hinanden, og Skrtel har allerede lavet alt for mange fejl i denne sæson. Senest i dag hvor han klumper rundt flere gange, og koster 1-1 målet.

Under KD synes jeg Skrtel var fucking vild, men det nye system hvor der tages større chancer i vores spil, og hvor opbakningen til forsvarskæden er mindre, ja der virker han som en ny dreng i klassen. Som spiller passer han som jeg ser det bare ikke ind i sådan et koncept, dertil er hans mentale fodboldegenskaber ganske enkelt for dårlige.

I øvrigt er det muligt at Jones er et bæst. Men måden de to håndterede ham på i dag var intet mindre end en katastrofe. På intet tidspunkt gik en af dem ind og lavede en svinestreg, eller satte sig igennem. De lod sig bare kaste rundt med efter behag.
Havde jeg været træner havde jeg revet hovedet af dem begge og brækket mig ned i halsen på dem.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #15707: 27 Dec 2012, 01:20 »

Sikke dog en gang hovedløs galde. Skulle vi virkelig købe en ny mand til vores suverænt bedste kæde? Agger og Skrtel har for første gang i mange år fået lov at spille sammen fast, og det har virkeligt gavent dem. De har et fantastisk samarbejde og er nok PLs bedste midterforsvar som duo. De er fysisk stærke har et godt overblik, og er bare bundsolide. Og så supplerer de hinanden meget godt med Agger med teknikken og Skrtel som Jernmanden. I øvrigt synes jeg at Skrtel er den bedste af de to.

Når det så er sagt så vil jeg ikke benægte at de lignede to skræmte skolebørn i dag. De havde ikke styr på noget som helst og slet ikke ham Jones fyren. De sejlede begge to, helt klart. Men det er vel ikke så underligt for de to eneste i ligaen der kan styre ham er vel så at sige Ryan Shawcross og Robert Huth, og desværre spiller de begge for Stoke. Han er jo et fysisk pragteksemplar og selvfølgelig passer han helt perfekt i Stoke. Men jeg ser absolut ingen grund til at udskifte noget som helst i midterforsvaret.
Er du gammel nok til at være vågen nu? For det du lukker ud er absolut ligeså hovedløs galde. Pas nu på du ikke farer i blinde i deres tatoveringer osv. De er fysisk stærke? Min bare røv. Skrtel er rimeligt standard der, mens Agger bliver revet rundt hvergang vi møder en type ala. Jones. Drogba åd seriøst Agger til morgenmad samtlige gange vi mødte Chelsea, og jeg synes det er kendetegnende desværre for Agger. Agger kan være fantastisk, men at kalde ham fysisk stærk er det samme som at kalde os for titelkandidater og Uniteds forsvar for godt. Det passer simpelthen ikke. De supplerer hinanden genialt er jeg enige i, men de har begge udfald. Skrtel mod City f.eks. og flere gange i dag.

Og med Jones er du også helt og aldeles forkert på den. I dag var hans tredje mål på to sæsoner, og hvis ingen andre forsvar kunne styre ham så var han formegentligt enten topscorer eller højt på assistlisten, mens Stoke var århundredets hold i PL og man ville snakke om Pullis som top-class manager. Det passer ikke. Han er ganske ordinær. Stor, adræt spiller, men som kan stækkes på rigtig mange sider, hvis man har bare lidt fysik. Han rev jo rundt med Skrtel og Agger. Om jeg ville skifte dem ud ved jeg ikke, men i guder hvor kan de tit udstilles. Det er sørgeligt, men sandt.

verdenskrig
Manager

« Svar #15708: 27 Dec 2012, 01:25 »

Er du gammel nok til at være vågen nu? For det du lukker ud er absolut ligeså hovedløs galde. Pas nu på du ikke farer i blinde i deres tatoveringer osv. De er fysisk stærke? Min bare røv. Skrtel er rimeligt standard der, mens Agger bliver revet rundt hvergang vi møder en type ala. Jones. Drogba åd seriøst Agger til morgenmad samtlige gange vi mødte Chelsea, og jeg synes det er kendetegnende desværre for Agger. Agger kan være fantastisk, men at kalde ham fysisk stærk er det samme som at kalde os for titelkandidater og Uniteds forsvar for godt.

This!
Jeg synes det er en udbredt misforståelse at de er fysisk stærke. Skrtel er den mest fysisk stærke af de to, men lever lige så meget på sin aggressivitet. Men i et koncept hvor opbakningen er mindre end normalt, skal man vælge sine kampe med omhu for ikke at komme på glatis da opbakningen hvis man laver fejl er mindre.

Skrtel buser alt alt for meget i sit spil, og det har jeg altid synes. Han leverer alt for mange hovedløse aktioner hvor han i stedet for at afvente situationen, bare tonser frem i angriberen og efterlader et tomrum bag sig.

Jeg tror ligesom LFC også at du forblænder dig på deres badboy look. De er begge fine forsvarsspillere, men om Skrtel passer ind i vores nye koncept er jeg i tvivl om. Som type bliver han i hvert fald aldrig min favorittype, det er simpelthen for usikkert og frembrusende.

Men at han med sit badboy look og vilje er en ret sej type, det er jeg helt enig i. Men foretrækker en fysisk stærk spiller derinde som vælger sine valg med større omhu.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15709: 27 Dec 2012, 01:38 »

Er du gammel nok til at være vågen nu? For det du lukker ud er absolut ligeså hovedløs galde. Pas nu på du ikke farer i blinde i deres tatoveringer osv. De er fysisk stærke? Min bare røv. Skrtel er rimeligt standard der, mens Agger bliver revet rundt hvergang vi møder en type ala. Jones. Drogba åd seriøst Agger til morgenmad samtlige gange vi mødte Chelsea, og jeg synes det er kendetegnende desværre for Agger. Agger kan være fantastisk, men at kalde ham fysisk stærk er det samme som at kalde os for titelkandidater og Uniteds forsvar for godt. Det passer simpelthen ikke. De supplerer hinanden genialt er jeg enige i, men de har begge udfald. Skrtel mod City f.eks. og flere gange i dag.

Og med Jones er du også helt og aldeles forkert på den. I dag var hans tredje mål på to sæsoner, og hvis ingen andre forsvar kunne styre ham så var han formegentligt enten topscorer eller højt på assistlisten, mens Stoke var århundredets hold i PL og man ville snakke om Pullis som top-class manager. Det passer ikke. Han er ganske ordinær. Stor, adræt spiller, men som kan stækkes på rigtig mange sider, hvis man har bare lidt fysik. Han rev jo rundt med Skrtel og Agger. Om jeg ville skifte dem ud ved jeg ikke, men i guder hvor kan de tit udstilles. Det er sørgeligt, men sandt.
Please lad, nu være med at spille det super smarte alder-kort crazy Fordi jeg ikke er ligeså gammel som dig skulle min mening være mindre værd? Fordi jeg er yngre end dig har jeg ikke forstand på fodbold eller hvad? Jeg er ikke 8!

Agger er fysisk stærk på den måde at han vinder de fleste af sine dueller i sær i luftspillet. Men når han kommer op mod folk som Jones idag ser vi tydeligt hans grænse, dog vil jeg stadig betegne det som forholdsvist stærkt.  Skrtel er noget mere fysisk end Agger. Og nej, man skal ikke skue hunden på hårene men det mener jeg heller ikke jeg gør. Skrtel kan sagtens være en hård hund, og selvom han ikke laver mange svinestreger som vk efterlyser, så kan han sagtens tackle igennem.

Når jeg siger at det er de færreste forsvar i PL der kan styre Jones så handler det mest af alt om luftspillet. For der kan ikke mange sidde med. Nu har han heller ikke spillet så frygteligt meget da Crouch har spillet mere, men her under skadespausen har han fået chancen. Og det er heller ikke sikkert at man laver bunkevis af mål bare fordi man er ustyrlig i luften. Stoke bruger ham temmeligt meget som opspilsstation, og med stor succes. Ikke tilfældigt at Walters laver to idag.
Det er bestemt ikke hovedløst? Hold nu op med at kalde ting alt muligt bare fordi du er uenig.

Jeg synes slet ikke Agger og Skrtel har fået det til at fungerer i denne sæson. Alt for mange gange hver kamp sejler de. De står langt fra hinanden, hjælper ikke hinanden, og Skrtel har allerede lavet alt for mange fejl i denne sæson. Senest i dag hvor han klumper rundt flere gange, og koster 1-1 målet.

Under KD synes jeg Skrtel var fucking vild, men det nye system hvor der tages større chancer i vores spil, og hvor opbakningen til forsvarskæden er mindre, ja der virker han som en ny dreng i klassen. Som spiller passer han som jeg ser det bare ikke ind i sådan et koncept, dertil er hans mentale fodboldegenskaber ganske enkelt for dårlige.

I øvrigt er det muligt at Jones er et bæst. Men måden de to håndterede ham på i dag var intet mindre end en katastrofe. På intet tidspunkt gik en af dem ind og lavede en svinestreg, eller satte sig igennem. De lod sig bare kaste rundt med efter behag.
Havde jeg været træner havde jeg revet hovedet af dem begge og brækket mig ned i halsen på dem.
Enig i at de som makkerpar fungerede langt bedre under KD, men ikke desto mindre fungerer det fint nu. I øvrigt er det efterhånden blevet hele holdets opgave at forsvare og selvom hovedansvaret selvfølgelig stadig er de to´s så bærer andre også en del af skylden for den til tider noget hullede defensiv.

Jeg er helt enig i at det var skidt i dag. Rigtigt skidt, men jeg ser bare ikke rigtigt noget mønster i det, og jeg mener ikke det er fair at slagte dem på grund af en kamp, mod en virkeligt stærk spiller.

I øvrigt er jeg helt uenig i at Sktels mentale evner ikke er gode nok. Det er netop hans helt store styrke som jeg ser det. Det var ikke det mentale der fejlede så hårdt i dag, men derimod det fysiske og knopperne  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15710: 27 Dec 2012, 01:40 »

Nu havde jeg fornøjelsen af at se kampen i dag med de to tosser LFC og VK, og derfor ved jeg ikke hvor meget nyt jeg har at tilføje til det der er skrevet, da vi til sidst var ret enige om kampens forløb, og grunden til dette.

Men altså, jeg er enig mht. jeres forsvar. Jeg får aldrig sympati for Agger, og derfor er det rart for mig at se hans fysik blive udstillet som den gjorden i dag, og vist også mod Benteke eksempelvis. Skrtel er heller ikke ligefrem et fysisk pragteksemplar.

Det er et kæmpe problem for jer, at jeres træner ganske ligesom Tude-Hjulmand ikke rigtig formår at tilpasse sin taktik efter de hold han spiller imod. Man skal selvfølgelig gøre det man er god til, men det er satme ikke holdbart i længden, hvis man ikke forholder sig til modstanderen.

Min vurdering er, at i en kamp mod Stoke, så er Liverpools evner til at tøjle deres "nye" spillestil med den falske 9'er langt fra gode nok, til at de kan rykke Stoke rundt udelukkende med dette, og få dem til at løbe forgæves rundt efter bolden hele tiden. Det er heller ikke mange hold der kan det, trods alt, men eksempelvis Chelsea kan, i kraft af deres stærke offensive kort.

Derudover mangler i jo som sagt også lidt at stå imod med fysisk, både på midten og i forsvaret, og her er der tale om de midterste akser. I sådan en kamp her, bliver i simpelthen bare møjet over af Stoke i alle kampe om bolden. Her kan vi igen drage en parallel til Chelsea, som har spillerne til fysisk at matche Stoke på nogle af de steder.

Anfield Road
Manager

« Svar #15711: 27 Dec 2012, 01:48 »

Det er et kæmpe problem for jer, at jeres træner ganske ligesom Tude-Hjulmand ikke rigtig formår at tilpasse sin taktik efter de hold han spiller imod. Man skal selvfølgelig gøre det man er god til, men det er satme ikke holdbart i længden, hvis man ikke forholder sig til modstanderen.

Min vurdering er, at i en kamp mod Stoke, så er Liverpools evner til at tøjle deres "nye" spillestil med den falske 9'er langt fra gode nok, til at de kan rykke Stoke rundt udelukkende med dette, og få dem til at løbe forgæves rundt efter bolden hele tiden. Det er heller ikke mange hold der kan det, trods alt, men eksempelvis Chelsea kan, i kraft af deres stærke offensive kort.

Derudover mangler i jo som sagt også lidt at stå imod med fysisk, både på midten og i forsvaret, og her er der tale om de midterste akser. I sådan en kamp her, bliver i simpelthen bare møjet over af Stoke i alle kampe om bolden. Her kan vi igen drage en parallel til Chelsea, som har spillerne til fysisk at matche Stoke på nogle af de steder.
Enig i det meste her. I dag er det på ingen måde holdbart at spille med vores "egen" spillestil og det viser sig også igennem kampen. Jeg forstår heller ikke at man ikke spiller med Coates inde i dag, kunne faktisk godt have set en 3-5-2 da Stoke alligevel ikke spiller så meget over kanterne. Han er som der er skrevet før noget mere fysisk end de to andre, så han kunne have været god i dag.

I dag ser vi også Gerrard og Shelvey blive fejet til side af Steven N´Zonzi og company inde på midten og det er ikke rigtigt holdbart når de fleste dueller kæmpes derinde. Der er en grund til at Allen ikke spiller idag. Jeg efterlyser ligesom vk en rigtigt møghund derinde, der tør flække lidt og som bare vejer en hanelefant. Det holder ikke at Gerrard og Lucas hele tide skal duellere med N´Zonzi for det får vi ikke det fjerneste ud af.

verdenskrig
Manager

« Svar #15712: 27 Dec 2012, 01:52 »

Enig i at de som makkerpar fungerede langt bedre under KD, men ikke desto mindre fungerer det fint nu. I øvrigt er det efterhånden blevet hele holdets opgave at forsvare og selvom hovedansvaret selvfølgelig stadig er de to´s så bærer andre også en del af skylden for den til tider noget hullede defensiv.

Jeg er helt enig i at det var skidt i dag. Rigtigt skidt, men jeg ser bare ikke rigtigt noget mønster i det, og jeg mener ikke det er fair at slagte dem på grund af en kamp, mod en virkeligt stærk spiller.

I øvrigt er jeg helt uenig i at Sktels mentale evner ikke er gode nok. Det er netop hans helt store styrke som jeg ser det. Det var ikke det mentale der fejlede så hårdt i dag, men derimod det fysiske og knopperne  Wink

Nej de gør ej? I kampe hvor vi kommer foran og lever på at skulle forsvare føringen hjem er det alt for let at tilspille sig chancer mod os. Det er naturligvis ikke kun deres skyld som jeg også har påpeget til hudløshed, men det bunder også i at placeringsevnen fra de centrale forsvarsspillere er for dårlig, ligesom deres evne til at sætte sig igennem er det.

Skal jeg nævne Villas 2.mål? Agger stormer frem, helt umotiveret, og lunter så tilbage hvorefter Villa scorer i det tomrum han efterlader.
Ved det tredje mål lader Agger og Skrtel også bare Benteke spadsere lige igennem midten hvor en af dem SKAL være til at stoppe ham.
Mod City koster Skrtel med en for kort tilbagelægning.
I dag sejler Skrtel ved det 1.mål, hvorefter Agger taber Duellen ved 2-1 målet.

Og det er hvad der har kostet mål. Jeg sidder flere gange under hver kamp og tager mig til hovedet over specielt Skrtel, som jeg bare ikke har været imponeret af denne sæson.

Jeg fatter ikke hvorfor Coates ikke blev bragt i spil i dag, jeg får med al respekt lyst til at slå Rodgers ved tanken. Det er så torskedumt at have en forsvarsspiller som er SKABT til den slags kampe på bænken, for så ikke at bruge ham når man har allermest brug for ham.

Generelt set mangler der meget mere offevilje, omtanke, fysisk styrke, og defensiv forståelse på vores hold. Hver gang vi spiller på udebane så bliver vi jo trykket ned i eget felt fra første fløjt.

Jeg er i øvrigt enig med Ghert i, at Rodgers første tid, i sekvenser har vist at han stoler lidt for blindt på sit koncept. Omvendt husker jeg stadig hvordan han sadlede om mod Everton efter en miserabel første halvleg, som så gjorde at vi kom med i kampen.

Tror sagtens Rodgers kan få det her til at virke, men der skal noget mere MAND og noget mindre DRENG over vores hold.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15713: 27 Dec 2012, 01:56 »

Når jeg siger Skrtels mentale egenskaber mener jeg naturligvis ikke hans evne til at kaste sig ind i alt. Jeg mener basale ting som at placere sig rigtigt, at beslutte hvornår man skal bakke, og hvornår man skal flyve op i angriberen, at koncentrere sig og bevare roen.

Under KD tabte Skrtel vel ikke en duel overhoved? Men under Rodgers synes jeg at ham og Aggers samarbejde har været hullet.

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15714: 27 Dec 2012, 01:56 »

Tror sagtens Rodgers kan få det her til at virke, men der skal noget mere MAND og noget mindre DRENG over vores hold.

Netop. Og dette får i nok først når jeres træner også rykker op i de voksnes rækker, og leverer et bedre taktisk stykke arbejde. Han er en god træner, med et klart koncept, hvilket man kommer langt med. Hvis han skal gå mod store triumfer med jer, kræver det bare lige han tilføjer den sidste dimension til sine trænerevner. Og så er det altså bare ikke godt nok, med dagens taktiske oplæg, samt udelukkelsen af Coates fra startelveren.

Anfield Road
Manager

« Svar #15715: 27 Dec 2012, 02:00 »

Nej de gør ej? I kampe hvor vi kommer foran og lever på at skulle forsvare føringen hjem er det alt for let at tilspille sig chancer mod os. Det er naturligvis ikke kun deres skyld som jeg også har påpeget til hudløshed, men det bunder også i at placeringsevnen fra de centrale forsvarsspillere er for dårlig, ligesom deres evne til at sætte sig igennem er det.

Skal jeg nævne Villas 2.mål? Agger stormer frem, helt umotiveret, og lunter så tilbage hvorefter Villa scorer i det tomrum han efterlader.
Ved det tredje mål lader Agger og Skrtel også bare Benteke spadsere lige igennem midten hvor en af dem SKAL være til at stoppe ham.
Mod City koster Skrtel med en for kort tilbagelægning.
I dag sejler Skrtel ved det 1.mål, hvorefter Agger taber Duellen ved 2-1 målet.

Og det er hvad der har kostet mål. Jeg sidder flere gange under hver kamp og tager mig til hovedet over specielt Skrtel, som jeg bare ikke har været imponeret af denne sæson.

Jeg fatter ikke hvorfor Coates ikke blev bragt i spil i dag, jeg får med al respekt lyst til at slå Rodgers ved tanken. Det er så torskedumt at have en forsvarsspiller som er SKABT til den slags kampe på bænken, for så ikke at bruge ham når man har allermest brug for ham.

Generelt set mangler der meget mere offevilje, omtanke, fysisk styrke, og defensiv forståelse på vores hold. Hver gang vi spiller på udebane så bliver vi jo trykket ned i eget felt fra første fløjt.

Jeg er i øvrigt enig med Ghert i, at Rodgers første tid, i sekvenser har vist at han stoler lidt for blindt på sit koncept. Omvendt husker jeg stadig hvordan han sadlede om mod Everton efter en miserabel første halvleg, som så gjorde at vi kom med i kampen.

Kampen mod Aston Villa var jeg heldigvis skånet for, så det kommenterer jeg ikke på.
Målet mod City er afgjort en personlig fejl, men det gør jo ikke nødvendigvis deres makkerskab dårligere?
Agger taber ikke nogen duel ved det andet mål, for han svigter længe inden det.

Jeg siger jo heller ikke at det fungerer til perfektion og at der ikke skal arbejdes med det, for det skal der afgjort, jeg siger bare at jeg ikke mener det er ligeså alarmerende som jer. Jeg synes det fungerer fint. Hverken værre eller bedre. Ikke prangende ikke ringe bare fint nok Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #15716: 27 Dec 2012, 02:06 »

Netop. Og dette får i nok først når jeres træner også rykker op i de voksnes rækker, og leverer et bedre taktisk stykke arbejde. Han er en god træner, med et klart koncept, hvilket man kommer langt med. Hvis han skal gå mod store triumfer med jer, kræver det bare lige han tilføjer den sidste dimension til sine trænerevner. Og så er det altså bare ikke godt nok, med dagens taktiske oplæg, samt udelukkelsen af Coates fra startelveren.

Bestemt.
Den primære fejl bestod i Suso. Manden blev jo kastet rundt, og gled ved hver anden boldberøring. Hans 43 kg gjorde ikke meget godt i dag. Han er utvivlsomt et kæmpetalent, men er slet slet ikke klar til at starte i sådan en kamp. Der kan man tale om at blive kastet for løverne. Problemet hos ham er at han hverken er fysisk stærk eller hurtig. Så er det jo svært i sådan en kamp.

Suso & Downing ud - Coates & Sterling ind og så en 3-5-2 formation hvor man via Suarez-Sterling oppe i front kan leve på kontra, og samtidigt har god gardering bagud. Nogenlunde det samme vi prøvede på Goodison da Everton havde kvast os i første halvleg, og vi kom langt bedre med i anden halvleg selvom Everton var os fysisk overlegne.

Læste også et godt indlæg på Liverpools danskerforum som er lidt i forlængelse af det jeg har af betragtninger omkring vores midtbane

"Desuden lagde jeg mærke til at, for at komme på Stokes hold så skal man minimum være 1,90. Vi var overmatchet fuldstændigt på det punkt. Og her tænker jeg at vi skriger efter forsvarsspillere og angribere, men det som vi i virkeligheden mangler(bl.a.) er en def. midt. der kan vinde hovedstødsdueller. Vi har ingen midtbanespillere der kan hjælpe forsvaret i at vinde de der dueller som idag, hvilket gør at Agger bliver nød til at træde frem ved stokes 1. mål, og satser rent faktisk, han taber duellen og så har Walters en mod en med Bambi på glatis. Hvis vi havde en Midtbanespiller der var stærk/høj og hovedstødsstærk så tror jeg aldrig de havde fået det 1. mål."

Meget interessant pointe, og helt sikkert et stort problem. Lucas-Shelvey-Gerrard fylder jo ærlig talt INGENTING rent fysisk i sådan en kamp. Når man møder et hold som Stoke der har så implementeret et koncept som udelukkende lægger op til at kvæle de andre via fysisk tvekamp, så må man rette sig ind efter det.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15717: 27 Dec 2012, 02:11 »

"Desuden lagde jeg mærke til at, for at komme på Stokes hold så skal man minimum være 1,90. Vi var overmatchet fuldstændigt på det punkt. Og her tænker jeg at vi skriger efter forsvarsspillere og angribere, men det som vi i virkeligheden mangler(bl.a.) er en def. midt. der kan vinde hovedstødsdueller. Vi har ingen midtbanespillere der kan hjælpe forsvaret i at vinde de der dueller som idag, hvilket gør at Agger bliver nød til at træde frem ved stokes 1. mål, og satser rent faktisk, han taber duellen og så har Walters en mod en med Bambi på glatis. Hvis vi havde en Midtbanespiller der var stærk/høj og hovedstødsstærk så tror jeg aldrig de havde fået det 1. mål."

Meget interessant pointe, og helt sikkert et stort problem. Lucas-Shelvey-Gerrard fylder jo ærlig talt INGENTING rent fysisk i sådan en kamp. Når man møder et hold som Stoke der har så implementeret et koncept som udelukkende lægger op til at kvæle de andre via fysisk tvekamp, så må man rette sig ind efter det.

Ham der er en klog mand. Problemet er bare list at det er svært lige nu at gå ud og investerer mange millioner i en position man er rigtigt fint dækket ind på materialemæssigt, og som man har investeret i dyre domme i.

Hovedprioriteten skal klart være en angriber. Fra mit synspunkt kan vi faktisk godt fyre hele møllen af på en god en af slagsen. Det over alt andet er et must. Både forsvar og midtbane.

verdenskrig
Manager

« Svar #15718: 27 Dec 2012, 02:15 »

Og så alligevel? For er en angriber det vigtigste, når vi oplever udekamp, efter udekamp at have problemer med at modstå modstandernes tryk på vores hold?
Jeg foreslår snarere at vi signer Diame fra West Ham. Han er netop den type bæst vi mangler til midtbanen, udover at han er en pisse god spiller.

Jeg synes i øvrigt ikke vi er godt dækket ind der. Vi har Lucas, og det er det? Ingen andre i truppen har 6'er rollen som sin naturlige position, og Lucas er bare på ingen måde den Lucas han var for et år siden pga hans skader.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15719: 27 Dec 2012, 10:09 »

Og så alligevel? For er en angriber det vigtigste, når vi oplever udekamp, efter udekamp at have problemer med at modstå modstandernes tryk på vores hold?
Jeg foreslår snarere at vi signer Diame fra West Ham. Han er netop den type bæst vi mangler til midtbanen, udover at han er en pisse god spiller.

Jeg synes i øvrigt ikke vi er godt dækket ind der. Vi har Lucas, og det er det? Ingen andre i truppen har 6'er rollen som sin naturlige position, og Lucas er bare på ingen måde den Lucas han var for et år siden pga hans skader.
Vi har masser af gode spillere til positionen. Det sad vi selv og klagede over i sommers, og så vidt jeg ved har ingen forladt siden den tid. Lucas, Joe Allen, Nuri Sahin, Gerrard, Jordan Henderson og Jonjo Shelvey kan spille der. 6 spillere til 2 positioner. Det er for meget, og vi kan i forvejen ikke give alle spilletid, så vi ville overbefolke truppen fuldkommen med midtbanespillere hvis vi køber Diame. Dog er jeg enig i at vi mangler noget styrke.

Og ja det er saftsusme vigtigt at have en angriber der putter det meste i kassen, for til tider får man næsten indtryk af at alle andre end Suarez overhovedet ikke kan score. Det er ikke nok med kun én med mål i støvlerne  Peace

Sider: 1 ... 1046 1047 [1048] 1049 1050 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010