home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1041 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1041 1042 [1043] 1044 1045 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876358 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15630: 22 Dec 2012, 18:02 »

Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Lucas, Gerrard, Shelvey, Suso, Downing, Suarez.

Subs: Jones, Carragher, Wisdom, Allen, Sterling, Sahin, Henderson.

Hmmm forstår ikke helt hvorfor Downing er med i start opstillingen!

Fulham bliver ikke let - vi er sgu afhængig af at Suarez rammer dagen - Sterling har ikke været på toppen de sidste par kampe jeg håber vi får en tændt Suso at se....

Jeg tror på en smal 2-1 sejr...  Thumbs Up

YNWA

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15631: 22 Dec 2012, 18:09 »

I dag kommer vi helt tilbage på sporet med en 3-0 sejr med scoringer af Shelvey, Suarez og Downing (JA Downing Opstemt)
Optimisme- JA TAK Wink

BTW. Fantastisk med Shelvey fra start IMO.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Dec 2012, 18:19 af Lasse Jatta » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #15632: 22 Dec 2012, 19:41 »

I dag kommer vi helt tilbage på sporet med en 3-0 sejr med scoringer af Shelvey, Suarez og Downing (JA Downing Opstemt)
Optimisme- JA TAK Wink

BTW. Fantastisk med Shelvey fra start IMO.  Thumbs Up

Nailed it!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #15633: 22 Dec 2012, 20:19 »

Dejligt at være Liverpool fan idag, klasse kamp :-) kunne dog godt unde agger hans scoring :-D

verdenskrig
Manager

« Svar #15634: 22 Dec 2012, 20:24 »

Lækker kamp, masser af chancer, godt flydende spil, koncentration, rent bur, samt 4 kasser. Perfekt.

Glædelig jul Wink Thumbs Up Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15635: 22 Dec 2012, 20:26 »

Fantastisk kamp, som vel egentlig er den bedste i sæsonen (måske bortset fra Norwich kampen)  Thumbs Up
Downing helt klart MoM  Shockeret, selvom mange ellers også gjorde det godt   Smiley
Så blev det alligevel jul i år  Cool

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #15636: 22 Dec 2012, 20:34 »

Hold nu kæft en fornøjelse. Den bedste kamp i sæsonen IMO!

YNWA <3

patrick J
Manager

« Svar #15637: 22 Dec 2012, 20:41 »

For satan da hvor var det en fornøjelse at overvære denne kamp! Synes alle spiller en super kamp, og især lækkert at se Downing i dag. Men hele holdet gør det fantastisk i dag! YNWA

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15638: 22 Dec 2012, 20:43 »

En fornøjelse at se os spille i dag! Vi skabte masser af chancer og vi puttede rent faktisk et acceptabelt antal af dem ind! Nu mangler vi bare at få et straffespark Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #15639: 22 Dec 2012, 21:12 »

Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Lucas, Gerrard, Shelvey, Suso, Downing, Suarez.

Subs: Jones, Carragher, Wisdom, Allen, Sterling, Sahin, Henderson.

Hmmm forstår ikke helt hvorfor Downing er med i start opstillingen!

Fulham bliver ikke let - vi er sgu afhængig af at Suarez rammer dagen - Sterling har ikke været på toppen de sidste par kampe jeg håber vi får en tændt Suso at se....

Jeg tror på en smal 2-1 sejr...  Thumbs Up

Forstået det nu?  Peace

De er selvfølgeligt nemmere at sige nu.

Men synes faktisk at udskældte spillere som Enrique og Downing begynder at vise hvorfor vi gav en pokkers masse penge for dem for næsten 1½ år siden.
Begge har vist en stæt stigende formkurve de seneste uger og begynder nu også at lave den forskel de blev købt til at lave.

På onsdag kan det da godt være jeg ser anerledes på det, men lige nu skal de have den ros de virkelig fortjener.

DeBuur
Manager

« Svar #15640: 22 Dec 2012, 21:25 »

Opstemt Sådan skal Liverpool spille - hvad kan det ikke blive til når vi får forstærket holdet i januar.

Agger og Skrtel er et verdensklasse forsvar

Glenn Johnson spiller bedre og bedre

Enrique spillede en flot kamp og kan han holde det niveau så er det forrygende

Gerrard spillede og dirigerede fint

Shelvey kan man kun holde af og han bliver bedre og bedre og er sgu altid god for en god fight

Suarez kæmper i front og i år ser vi ham mere fokuseret også kommer målene

Downing... jamen jamen dejligt at se hans dyrt betalte evner det må gerne fortsætte

Dejligt fodbold - men når det så er sagt så mener jeg vi så et underlig tamt Fulham hold idag.. men pyt vi vandt og sikken en julegave det var  Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #15641: 22 Dec 2012, 21:31 »

Forstået det nu?  Peace

De er selvfølgeligt nemmere at sige nu.

Men synes faktisk at udskældte spillere som Enrique og Downing begynder at vise hvorfor vi gav en pokkers masse penge for dem for næsten 1½ år siden.
Begge har vist en stæt stigende formkurve de seneste uger og begynder nu også at lave den forskel de blev købt til at lave.

På onsdag kan det da godt være jeg ser anerledes på det, men lige nu skal de have den ros de virkelig fortjener.

Ikke helt men det er måske derfor jeg ikke er manager i Liverpool  Wink

Men ja spiller Downing som han gør idag så viser han det niveau han havde tidligere... men der har været lang imellem at han har gjort det.

Personligt håber jeg stadig at vi får gang i en Henderson og med en Allen som IMO bliver bedre og bedre så mener jeg vi har en god midtbane - det store og det svære er at finde den der kan erstatte Gerrard når han ikke kan mere her får vi brug for en midbane spiller der kan score....

Enrique har IMO været inde i en form krise - han spillede godt idag og det ser lovende ud - pt mener jeg ikke vi kan finde bedre alternativer uden at skulle smide urealistiske summer .... brug pengene på en angriber istedet.

Og nå ja få så hente Eriksen til Liverpool..... det kan ikke gå stærkt nok  Opstemt

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #15642: 22 Dec 2012, 23:52 »

Sturridge til lægetjek imorgen søndag den 23/12?

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=35430&zone=
&
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2012/12/22/daniel-sturridge-to-have-liverpool-fc-medical-ahead-of-12m-transfer-100252-32482239/

Liverpool ECHO plejer at være ret troværdig, så mon ikke vi skal forvente en tidlig julegave?

DeBuur
Manager

« Svar #15643: 23 Dec 2012, 10:28 »

Sturridge til lægetjek imorgen søndag den 23/12?

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=35430&zone=
&
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2012/12/22/daniel-sturridge-to-have-liverpool-fc-medical-ahead-of-12m-transfer-100252-32482239/

Liverpool ECHO plejer at være ret troværdig, så mon ikke vi skal forvente en tidlig julegave?

Godt nyt - når vi nu ikke kan købe Ronaldo  Wink jeg er meget begejstret over at Liverpool henter spillere som ikke er toppet endnu og som har en sult efter at vinde - vi vinder måske ikke PL de næste 2-3 sæsoner men vi er ved at bygge et spændende hold op og hvis ellers Liverpool ledelsen tør at satse på det projekt BR har sat igang så kan der ventes noget stort.

YNWA

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #15644: 25 Dec 2012, 00:02 »

Fedt med Sturridge på vej ind - så må vi bare håbe handlen bliver officiel kl. 00.01 d. 1 Januar. Så vi kan få den angriber vi virkelig mangler.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 1041 1042 [1043] 1044 1045 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010