home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1039 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876627 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15585: 15 Dec 2012, 21:41 »

Jeg fornemmer bare du mener det er alt fra uheld til dommeren og fodboldforbundet, der er skyld i at i er så elendige som i er.

Og at lukke lort ud er mit speciale.

Uheld er jo også en forklaring. Dog var det ikke uheld at vi lukkede 3 mål ind. Det var bare utåleligt ringe forsvarsspil.

Agger & Skrtel begynder begge to at banke på til en tur på bænken som jeg ser det. Den duo synes jeg slet ikke har fungeret som den skulle i denne sæson.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15586: 15 Dec 2012, 21:42 »

Det er jo det rene bullshit det der. De fremprovokerer ingenting. Det er bare os som har en dag på kontoret hvor vi har hovedet under armen rent defensivt, og lukker mål ind som bør være let at afværge.

De chancer vi misser kan vi kun takke os selv for.
Det jeg dog hæfter mig ved er at vi faktisk er totalt spilstyrende, og skaber chancer nok til at vi bør score tilpas mål til at vinde kampen.

Villas hele 15 mål i sæsonen beviser i øvrigt også meget godt at det er et ganske ordinært hold som vi naturligvis bør slå.
I plejer da ellers at være så stolte af jeres forsvar. Hvad hjælper det, at i er spilstyrende, hvis i ikke kan udnytte det? Så er det jo komplet ligegyldigt.

verdenskrig
Manager

« Svar #15587: 15 Dec 2012, 21:45 »

I plejer da ellers at være så stolte af jeres forsvar. Hvad hjælper det, at i er spilstyrende, hvis i ikke kan udnytte det? Så er det jo komplet ligegyldigt.
Ikke i denne sæson. Skrtel har keglet rundt i flere kampe, og er begyndt at lave de samme børnehavefejl igen, og Agger synes jeg ikke virker så målbevidst som han plejer. Så sent som i dag, hvor han lunter efter sin markering som scorer til 0-2.

Jeg vil da hellere være spilstyrende, have chancerne og tabe, end jeg vil pløjes midt over 5-0 og ligne et juniorhold på glatis. Hvad giver mest håb til næste kamp?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15588: 15 Dec 2012, 21:47 »

Ikke i denne sæson. Skrtel har keglet rundt i flere kampe, og er begyndt at lave de samme børnehavefejl igen, og Agger synes jeg ikke virker så målbevidst som han plejer. Så sent som i dag, hvor han lunter efter sin markering som scorer til 0-2.

Jeg vil da hellere være spilstyrende, have chancerne og tabe, end jeg vil pløjes midt over 5-0 og ligne et juniorhold på glatis. Hvad giver mest håb til næste kamp?
Jamen hvad er pointen i at fremhæve boldbesiddelsen, når i ikke kan udnytte den? Sammenlignet med fx Swansea, så vil i jo spille meget ens, men de formår at udnytte deres boldbesiddelse.

verdenskrig
Manager

« Svar #15589: 15 Dec 2012, 21:50 »

Jamen hvad er pointen i at fremhæve boldbesiddelsen, når i ikke kan udnytte den? Sammenlignet med fx Swansea, så vil i jo spille meget ens, men de formår at udnytte deres boldbesiddelse.

Meningen med at fremhæve den, er at det viser at vi ville det mest, skabte mest, og derfor burde have vundet. Det er jo lidt svært at sige man burde have vundet hvis man udover at tabe på målscoringen, også taber på alle statistiske parametre.

Men din agenda herinde er tydeligvis bare at være på tværs, så gider egentlig ikke spilde mere af min aften på at diskutere ting som du godt selv ved, men bare spørger ind til fordi det er sjovt.

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #15590: 15 Dec 2012, 21:54 »

Hvad fanden betyder "burde vinde" i det hele taget?

Det har jeg aldrig forstået?
Så fordi i har flest chancer og mest boldbesiddelse, så burde i have vundet?

verdenskrig
Manager

« Svar #15591: 15 Dec 2012, 21:58 »

Hvad fanden betyder "burde vinde" i det hele taget?

Det har jeg aldrig forstået?
Så fordi i har flest chancer og mest boldbesiddelse, så burde i have vundet?

Subjektiv holdning, men ja det mener jeg. Det hold som søger det mest, skaber mest, og satser mest bør også vinde kampe i mine øjne. Sådan er det heldigvis også oftest.

Jeg har da ikke ingen problemer med at indrømme at West Ham fortjente sejren mod os sidste weekend, og at vi var pivelendige. Det giver ingen mening for mig at vi scorer 3 sidste uge, og vinder, og taber i dag mens vi kun scorer en. Vi var 200 % bedre i dag.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2012, 22:00 af verdenskrig » Logged

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #15592: 15 Dec 2012, 22:01 »

Ja, der er jeg jo så ovre i den anden boldgade.
Jeg mener ikke der noget der hedder fortjent og ufortjent, eller burde / Ikke burde.

Også derfor jeg meget godt kan li hold som fx Celtic, der parkerer bussen mod Barcelona og høster succes på det.

verdenskrig
Manager

« Svar #15593: 15 Dec 2012, 22:03 »

Ja, der er jeg jo så ovre i den anden boldgade.
Jeg mener ikke der noget der hedder fortjent og ufortjent, eller burde / Ikke burde.

Også derfor jeg meget godt kan li hold som fx Celtic, der parkerer bussen mod Barcelona og høster succes på det.

Jamen min indgang til tingene er da ikke mere korrekt end andres i bund og grund. Fodbold handler om at vinde ja, men jeg er tilhænger af at man forsøger at dominere kampen via possesion og derfra skaber sig et overtag der bør give chancer og mål.

Men der er dage hvor det bare ikke lykkedes, og når det sker er det i mine øjne fint at se tilbage på en kamp hvor man spillemæssigt var bedst og skabte mest, men bare var ineffektiv. Frem for at blive rykket rundt i manegen efter behag.

Fortjent /ufortjent synes jeg i øvrigt er fair at påpege. Det ville tilgengæld være latterligt hvis jeg altid kun så det den ene vej, og aldrig ville indrømme hvis vi vandt heldigt eller ufortjent.

Cool

bøvle
Manager

« Svar #15594: 15 Dec 2012, 22:15 »

Pas nu på ikke at blive helt og alt for enige, drenge ! Wink

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15595: 15 Dec 2012, 22:19 »

Meningen med at fremhæve den, er at det viser at vi ville det mest, skabte mest, og derfor burde have vundet. Det er jo lidt svært at sige man burde have vundet hvis man udover at tabe på målscoringen, også taber på alle statistiske parametre.

Men din agenda herinde er tydeligvis bare at være på tværs, så gider egentlig ikke spilde mere af min aften på at diskutere ting som du godt selv ved, men bare spørger ind til fordi det er sjovt.
Ville mest? Skabte mest?

Hvad er det værd, hvis man ikke får noget ud af det? Det er fint at skabe chancer, men AVs gameplan slog tydeligt til. AV havde et defensivt udgangspunkt og udnyttede jeres fejl, hvilket virkede i dag. Man vinder ikke bare på procenter.

verdenskrig
Manager

« Svar #15596: 15 Dec 2012, 22:21 »

Ville mest? Skabte mest?

Hvad er det værd, hvis man ikke får noget ud af det? Det er fint at skabe chancer, men AVs gameplan slog tydeligt til. AV havde et defensivt udgangspunkt og udnyttede jeres fejl, hvilket virkede i dag. Man vinder ikke bare på procenter.

Jeg har skrevet mine synspunkter masser af gange, og jeg gider ikke gentage mig selv fordi du ikke gider læse hvad der bliver fremført. Det må stå for din egen regning.

Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15597: 15 Dec 2012, 22:27 »

Jeg har skrevet mine synspunkter masser af gange, og jeg gider ikke gentage mig selv fordi du ikke gider læse hvad der bliver fremført. Det må stå for din egen regning.
Du kunne også bare svare på, hvad jeg skriver i stedet for at blive fornærmet. Jeg har læst, hvad du skriver, men vil gerne have det uddybet, men det vil du ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #15598: 15 Dec 2012, 22:34 »

Hvad er det jeg skal uddybe? Jeg synes holdet som forsøger at skabe mest og har flest chancer bør vinde en fodboldkamp? Det er min holdning. Der er ikke så meget jeg kan uddybe på det.

Jeg ved godt man ikke får stilpoint, men jeg foretrækker den stil, og synes vi gjorde hvad vi kunne for at få sejren i dag. Derudover vil jeg når mit hold endelig skal tabe, gerne kunne se tilbage på en kamp hvor vi skabte mest, og det skyldtes ineffektivtet mere end modstanderens evner at vi ikke vandt.

Ved ikke hvad det er jeg skal uddybe? Villa var defensive og effektive i dag, mens vi styrede kampen, skabte talrige muligheder og fortjente de tre point, men vi fik dem ikke. Sådan er det.

Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15599: 15 Dec 2012, 22:35 »

Tak. Det var alt, jeg ville høre.

Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010