home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1231 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876657 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15570: 15 Dec 2012, 17:02 »

Vi har da skabt masser af chancer.
Men problemet er at vi i dag er totalt overivrige. Vi buser op som en flok halvretarderede idioter i defensiven, og efterlader enorme huller som et totalt elendigt skod hold som Villa udnytter konstant. Villa er jo pisse elendige? Men vi giver dem så store gaver at de ikke kan undgå at score.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #15571: 15 Dec 2012, 17:35 »

Jeg kondolerer.

DeBuur
Manager

« Svar #15572: 15 Dec 2012, 17:44 »

Vi må ikke tabe til et hold som Aston Villa - de burde ikke kunne vinde på Anfield...  ticked off

Men idag spiller vi så pinligt primitivt - hvor er manden der skal dirigere vores spil - vi spiller som et tømmermænds ramt serie 5 hold..fandme pinligt at se på.... sådan en flok nisser Sur

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15573: 15 Dec 2012, 17:55 »

Jeg forstår det ikke. Lige så ringe vi spillede mod West Ham, lige så godt spillede vi i dag. Vi skaber fandme chancer til at vinde 12-0, alle statistiker er vores vej, og alligevel står vi her og har tabt 1-3 til et Villa hold jeg aldrig tror jeg har set dårligere..

Det er totalt surrealistisk det her. OG GIDER DE FUCKING DOMMERE IKKE SNART GIVE OS BARE ET STRAFFESPARK! Vi har fandme sparet op en hel sæson nu, og hvor Ashley Young får straffe for at falde over en blomst på banen, får vi nok først straffe den dag en af vores spillere har brækket sit ben. Korrupte lorte FA.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #15574: 15 Dec 2012, 17:57 »

Vi spiller pisse godt !!

Anfield Road
Manager

« Svar #15575: 15 Dec 2012, 20:07 »

Hvad skete der lige i dag drengene? Så det heldigvis ikke, men vi fik os da en ordentlig røvfuld. På Anfield og så mod Aston Villa. Den er sgu ikke god  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #15576: 15 Dec 2012, 20:15 »

Hvad skete der lige i dag drengene? Så det heldigvis ikke, men vi fik os da en ordentlig røvfuld. På Anfield og så mod Aston Villa. Den er sgu ikke god  Skuffet

Da jeg spillede fodbold, var et to måls nederlag ingen røvfuld.

Men vi spillede godt og burde klart have vundet den kamp. Men som så mange gange før, så udnytter modstanderen bare vores fejl og dem lavede vi 3 af idag.

JKJ
Gæst

« Svar #15577: 15 Dec 2012, 21:00 »

SUK!!!

Alt hvad jeg har at sige om dagens kamp!!

Videre til næste kamp, tak!!

DeBuur
Manager

« Svar #15578: 15 Dec 2012, 21:16 »

Da jeg spillede fodbold, var et to måls nederlag ingen røvfuld.

Men vi spillede godt og burde klart have vundet den kamp. Men som så mange gange før, så udnytter modstanderen bare vores fejl og dem lavede vi 3 af idag.

Jeg mener ikke vi spiller godt idag - Sterling har problemer med timingen og han virker lidt "tung" forventelig af en spiller i hans alder han har talentet til at blive en af de helt store.

Vores forsvars spil idag var ikke kønt - det fungerede ikke - det var meget let for et primitivt og ringe hold at spille os blanke.

Vi laver flere personlige fejl og når en Suarez smider bolde væk som han gjorde idag så bliver vi straffet og de skete så også.

Vi producerer masser af muligheder - men det blev ved med at være ufarligt... min 10 årige datter sagde efter 15 min at den her kamp taber vi !

at tabe 1-3 til et af sæsonen ringeste hold er bare ikke godt nok og så hjælper det ikke at vi reelt ikke har et alternativ i angrebet - vi må ud og hente forstærkninger i januar en venstreback og en angriber tak.

YNWA

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15579: 15 Dec 2012, 21:16 »

Aston Villa er et glimrende hold og de har en god manager i Paul Lambert, at i ikke var bedre idag må stå for egen regning.

Ariana Grande
Manager

« Svar #15580: 15 Dec 2012, 21:18 »

Jeg er imponeret over at VK kan give alt og alle skylden for nederlaget.

verdenskrig
Manager

« Svar #15581: 15 Dec 2012, 21:25 »

Aston Villa er et glimrende hold og de har en god manager i Paul Lambert, at i ikke var bedre idag må stå for egen regning.

De gange jeg har set dem i år, synes jeg ikke de har noget som helst at byde ind med offensivt. I dag spiller de heller ikke særlig godt, men får foræret tre mål, dels af vores elendige keeper, og dels af vores midterforsvar, som snart ville have godt af konkurrence.

Det var virkelig en 1 ud af 10 sejr Villa fik i dag. 9 andre kampe med det overvægt af spil og chancer til os ville vi vinde. Ja det mener jeg. Men sådanne kampe rammer man hver sæson, og sådan er det. Cadeu til dem for at være effektive på de få ting de havde.

Jeg er imponeret over at VK kan give alt og alle skylden for nederlaget.
Og jeg er imponeret over at TheX igen kan lukke lort ud. Hvem giver jeg skylden? Ja på os selv fordi vi ikke sparker lortet ind og gør gavn af vores spillemæssige overtag.

At vi ikke får det straffe vi skulle have, belaster mig bare, fordi vi nu en halv sæson ikke har fået et eneste straffespark selvom vi har haft talrige situationer hvor vi kunne og burde have fået et. Det bliver bare frustrerende når Young diver løs, og får straffe om han så falder over sine egne ben.

Det er dog ikke årsagen til at vi taber i dag, det er bare mildest talt til at brække sig over.

Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15582: 15 Dec 2012, 21:28 »

Deres kvalitet i afslutningerne og evne til at score mål, når man får chancerne - er det ikke netop kendetegnende hold under Paul Lambert? Det vil jeg mene. At i ikke kan udnytte presset og laver fejl er vel netop AVs fortjeneste, da de må have presset jer til fejlene, eftersom deres spillestil fordrer modstanderne til at lave fejl.

verdenskrig
Manager

« Svar #15583: 15 Dec 2012, 21:37 »

Deres kvalitet i afslutningerne og evne til at score mål, når man får chancerne - er det ikke netop kendetegnende hold under Paul Lambert? Det vil jeg mene. At i ikke kan udnytte presset og laver fejl er vel netop AVs fortjeneste, da de må have presset jer til fejlene, eftersom deres spillestil fordrer modstanderne til at lave fejl.

Det er jo det rene bullshit det der. De fremprovokerer ingenting. Det er bare os som har en dag på kontoret hvor vi har hovedet under armen rent defensivt, og lukker mål ind som bør være let at afværge.

De chancer vi misser kan vi kun takke os selv for.
Det jeg dog hæfter mig ved er at vi faktisk er totalt spilstyrende, og skaber chancer nok til at vi bør score tilpas mål til at vinde kampen.

Villas hele 15 mål i sæsonen beviser i øvrigt også meget godt at det er et ganske ordinært hold som vi naturligvis bør slå.

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #15584: 15 Dec 2012, 21:38 »

Og jeg er imponeret over at TheX igen kan lukke lort ud. Hvem giver jeg skylden? Ja på os selv fordi vi ikke sparker lortet ind og gør gavn af vores spillemæssige overtag.

At vi ikke får det straffe vi skulle have, belaster mig bare, fordi vi nu en halv sæson ikke har fået et eneste straffespark selvom vi har haft talrige situationer hvor vi kunne og burde have fået et. Det bliver bare frustrerende når Young diver løs, og får straffe om han så falder over sine egne ben.

Det er dog ikke årsagen til at vi taber i dag, det er bare mildest talt til at brække sig over.

Jeg fornemmer bare du mener det er alt fra uheld til dommeren og fodboldforbundet, der er skyld i at i er så elendige som i er.

Og at lukke lort ud er mit speciale.

Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010