home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876931 gange)
Nekker
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15555: 12 Dec 2012, 14:40 »

Vi er her jo for at retningslinjerne bliver fulgt... Ellers kunne vi lige så godt lade være Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #15556: 12 Dec 2012, 14:42 »

Synes også at en GAMMEL og ERFAREN mand som g00n burde vide bedre. Føj! Sådan at bare lave verdens største bræk smiley!

Nå, anyway... Reina til Arsenal, jo tak. Han bliver ved med at være lort. Ikke som det var engang. Hvis Liverpool så mangler en reservemålmand til Brad Jones og og Doni, så er jeg sikker på at enten VK eller Karim Zaza kan hentes billigt frem til sommer. Der kan man så kigge efter en bedre løsning.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #15557: 12 Dec 2012, 14:45 »

Nå, anyway... Reina til Arsenal, jo tak. Han bliver ved med at være lort. Ikke som det var engang. Hvis Liverpool så mangler en reservemålmand til Brad Jones og og Doni, så er jeg sikker på at enten VK eller Karim Zaza kan hentes billigt frem til sommer. Der kan man så kigge efter en bedre løsning.

Jeg er billig i drift ja, og da jeg ikke er på kontrakt i min klub kan jeg hentes kvit og frit Wink Stiller gerne kegler op til træning.
Zaza til Liverpool. Du må da være vanvittig, et uambitiøst køb at lave  Forseglede Læber

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15558: 12 Dec 2012, 14:47 »

Vi er her jo for at retningslinjerne bliver fulgt... Ellers kunne vi lige så godt lade være Wink

Helt enig, men der står nu heller ikke noget i retningslinjerne om dette - det er vist bare en intern "politik" som crewet i sin tid kom ud med Wink

Synes også at en GAMMEL og ERFAREN mand som g00n burde vide bedre. Føj! Sådan at bare lave verdens største bræk smiley!

Hæhæ, jeg er bare en rebel.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15559: 12 Dec 2012, 15:11 »

Jeg gider ikke miste Reina!

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #15560: 12 Dec 2012, 15:13 »

Du ved godt at et indlæg ikke kun skal indholde et billede.
OMG? Hav da lige noget fingerspitzegefüle.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

bøvle
Manager

« Svar #15561: 13 Dec 2012, 14:18 »

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15562: 13 Dec 2012, 14:53 »

Umiddelbart nej. Han er uden tvivl en spændende spiller, men skal han ind, skal vi til at af med nogle andre, da vi har vildt mange midtbane/offensivspillere. Jeg foretrækker lige pt., at vi sætter alt ind på at hente en decideret angriber i stedet for endnu en midtbane. Lige pt. har vi jo Suso, Sterling, Downing, Henderson, Shelvey, Assaidi, Joe Cole, Sahin, Gerrard og jeg kunne blive ved, af mere eller mindre offensive midtbanespillere + kanter. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #15563: 14 Dec 2012, 14:31 »

2 sikre til januar iflg BR? Wink

http://www.footy.dk/2012/12/13/liverpool-boss-to-sikre-transfers-til-januar/

Det er ved at være rygtetid igen  Hævet Øjenbryn

Men de 2 nævnte må imo gerne komme til klubben.
De dækker 2 pladser hvor vi er særdeles tyndt besat og hvor vi trænger til seriøse forstærkninger.

Sturrigde skal sælges nu hvis Chelsea vil have bare lidt for ham og Blackpool kan vel score lidt ekstra for Ince når nu "Liverpool er berettiget til en 35% nedskæring af enhver transfer som en del af den handel".

Men igen, det er rygtetid så der vil nok komme masser af rygter fra nu af og især om os når man ved vi SKAL have nye folk ind.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15564: 15 Dec 2012, 15:36 »

Enrique starter ikke inde i dag. Nogen der ved hvorfor? Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #15565: 15 Dec 2012, 15:38 »

Enrique starter ikke inde i dag. Nogen der ved hvorfor? Smiley

Han gik ud med skade mod West Ham.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15566: 15 Dec 2012, 15:43 »

Det var pokkers! Syntes ellers jeg hørte han var klar igen, men det er nok bare mig så. Ved i hvor længe han er ude?

HansenLFC
Gæst

« Svar #15567: 15 Dec 2012, 15:51 »

Det var pokkers! Syntes ellers jeg hørte han var klar igen, men det er nok bare mig så. Ved i hvor længe han er ude?

Det er ikke nogen længere skade, der gik også rygter om han ville være med idag. Han udtalte selv tidligere på ugen, han havde det ok og måske var med i weekenden. Så mon ikke han er tilbage næste gang, ingen grund til at tage nogen chancer.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15568: 15 Dec 2012, 15:54 »

Godt nok. Det ville godt nok være synd med en skade til ham nu, da han vel er i hans livs form? Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15569: 15 Dec 2012, 16:50 »

Sur Skuffet Ubeslutsom ticked off Græder

Hvad er der galt med det hold? Vi har haft 2/3 af boldbesiddelsen, og alligevel skaber vi intet! Vi flytter bare bolden rundt og rundt, og hver eneste gang der er optræk til noget, mangler den sidste skarphed konsekvent. At Villa så er kyniske, og har scoret på de chancer de har haft, er bare ekstra fedt... Nu var det ellers lige begyndt at se lovende ud igen!

Sider: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010