home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877090 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15525: 09 Dec 2012, 19:03 »

Uhhhh det giver mig sgu næsten jern på Grin Opstemt !!!

Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #15526: 09 Dec 2012, 19:03 »

En af de værste kampe jeg kan huske, og alligevel står vi med en 3-2 sejr og 3 point på en historisk svær bane.

HOLD KÆFT HVOR ER JEG LYKKELIG OG LETTET Opstemt !! Det er fandme så fedt at vinde kampe på den måde hvor man vender det på så kort tid i slutfasen. Følelsen af at se 3-2 målet dumpe ned under overliggeren og i kassen.. Uhhhh det giver mig sgu næsten jern på Grin Opstemt !!!

For de fleste andre, har det ellers modsat effekt at ryge ud i den kolde sne  Grin

Men forhelved det var lækkert at vende den kamp!!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #15527: 09 Dec 2012, 19:05 »

Hvor er det vigtigt med en sejr idag!! Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

verdenskrig
Manager

« Svar #15528: 09 Dec 2012, 19:08 »

For de fleste andre, har det ellers modsat effekt at ryge ud i den kolde sne  Grin

Men forhelved det var lækkert at vende den kamp!!

Under normale omstændigheder ja, men ikke lige der Grin Opstemt

Men for fanden hvor er det dejligt. Pludselig er vi kun 4 point fra top 4. Har stadig svært ved at se os så højt, men når vi kæmper med og de andre hold omkring os har også deres mangler og svagheder, så ved man aldrig.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15529: 09 Dec 2012, 19:11 »

Synes Allen har spillet dårligt for os her på det sidste. Shelvey gjorde det godt de få gange han fik bolden, og ellers var han totalt usynlig, men endte jo med at afgøre kampen halvt om halvt. Han pressede jo Collins til selvmål. Sterling gjorde alt forkert indtil hans assist ved udligningen. Agger og Skrtel havde store problemer med Cole i dag, og havde faktisk så syg som jeg er, håbet at man havde spillet med Agger helt fremme, fordi har har mange kvaliteter med bolden ved fødderne, og så med Coates til at dæmme op for alle West Hams høje spillere. Men når vi så hvor let Cole fik frispark, så var det et godt valg at spille med Agger dernede trods alt.

Johnson er som jeg har sagt så mange gange før ligaens bedste højreback. Downing er voldsomt ringe offensivt, men består kun fordi han ikke havde så meget at arbejde med. Reina stod en rigtig god kamp, og hjalp Agger og Skrtel rigtig meget i luften.

Liverpool F.C

DeBuur
Manager

« Svar #15530: 09 Dec 2012, 19:11 »

Under normale omstændigheder ja, men ikke lige der Grin Opstemt

Men for fanden hvor er det dejligt. Pludselig er vi kun 4 point fra top 4. Har stadig svært ved at se os så højt, men når vi kæmper med og de andre hold omkring os har også deres mangler og svagheder, så ved man aldrig.

Med et par gode indkøb i januar vinduet så kunne jeg godt se os arbejde os op i top 4-6 Thumbs Up

YNWA

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15531: 09 Dec 2012, 19:13 »

Og som Bischoff sagde før kampen, så har Liverpool generelt spillet rigtig godt, og burde ligge højere oppe end de gør.

Liverpool F.C

Risom
Manager

« Svar #15532: 09 Dec 2012, 20:24 »

SÅDAN, ENDELIG, JAAH

Så kampen (og Manchester-derbyet) sammen med 3 venner, hvor de 2 af dem et Unitedfans. Efter deres sejr var der sgu ikke noget bedre end at vinde, når de ovenikøbet mobber en hele tiden! Man følte sig næsten som en MU-fan, når vi vandt efter at have været bagud Opstemt Kan ikke mindes, at vi har vendt et nederlag til sejr i lang tid, så det er jo fantastisk Opstemt Spurtede rundt i huset, da Jonjo fik viklet den ind Opstemt Grin

Efter det første kvarter, hvor vi nok skulle have været foran med 2-0, spiller vi som en pose pebernødder. Men utroligt, at gutterne får vendt kampen. Jeg gider ikke komme med mere analyse, er bare glad lige nu.

Men nu har vi sølle fire point op til 4. pladsen, og med Aston Villa og Fulham hjemme i de næste kampe, tror jeg på, at vi begynder at komme frem i tabellen Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #15533: 09 Dec 2012, 22:28 »

Jeg fatter hat af mere eller mindre alt i siger. Havde ikke mulighed for at se kampen idag, så jeg nøjedes med anden halvleg båndet. Og her var vi sandelig noget bedre end West Ham.  Tunge Hvis Joe Cole kan score så kan vi fandme også ende med medaljer.  Opstemt Ingen af de to ting burde jo være mulige...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #15534: 10 Dec 2012, 16:26 »

Synes Allen har spillet dårligt for os her på det sidste. Shelvey gjorde det godt de få gange han fik bolden, og ellers var han totalt usynlig, men endte jo med at afgøre kampen halvt om halvt. Han pressede jo Collins til selvmål. Sterling gjorde alt forkert indtil hans assist ved udligningen. Agger og Skrtel havde store problemer med Cole i dag, og havde faktisk så syg som jeg er, håbet at man havde spillet med Agger helt fremme, fordi har har mange kvaliteter med bolden ved fødderne, og så med Coates til at dæmme op for alle West Hams høje spillere. Men når vi så hvor let Cole fik frispark, så var det et godt valg at spille med Agger dernede trods alt.

Johnson er som jeg har sagt så mange gange før ligaens bedste højreback. Downing er voldsomt ringe offensivt, men består kun fordi han ikke havde så meget at arbejde med. Reina stod en rigtig god kamp, og hjalp Agger og Skrtel rigtig meget i luften.

100% enig. Men han er et BR køb og han har kostet en pokkers masse mio, så han får rigtig lang snor. Lidt som Hendo, Downing osv fik det af KD sidste sæson.

Hendo har derimod gjort det rigtig godt de seneste kampe så mon ikke han skulle have chancen fremfor Allen som kan få sig et lille hvil Wink
« Seneste Redigering: 10 Dec 2012, 16:34 af JKJ » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #15535: 10 Dec 2012, 16:31 »

Allen er faldet noget i niveau siden de første par kampe hvor han ejede midtbanen fuldstændigt. Men ingen tvivl om at han stadig er super vigtig for at vores system kan fungere.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #15536: 10 Dec 2012, 16:34 »

Og så har jeg svært ved at følge nogen af jer.

Vi spiller måske ikke det bedste bold i denne sæson men for gud skyld vi vinder da. Er det ikke det vi har savnet hele de seneste par sæsoner?

Vi har i masser af kampe spillet det bedste bold men kommet fra kampen uden point, eller ihf kun et enkelt.

For min skyld kan jeg sagtens leve med at vi spiller ganske elendigt hvis vi bare vinder. Det er vel i bund og grund det det hele drejer sig om.

Hvis vi ser på et hold som Arsenal som imo har spillet noget af det bedste bold i PL de seneste sæsoner så har de altså fået ingenting ud af det.
Så lang tid der ikke er indført still-point i PL så er det da fløjtende ligegyldigt hvor grimt det er, bare man vinder.

En sejr er en sejr, og så er den vel ikke længere.

Og jo, jeg vil da også gerne se os spille forrygende flot og vinde. Men stadigt, jeg vil hellere spille dårligt og vinde end spille flot og tabe point.

Enzo
Manager

« Svar #15537: 11 Dec 2012, 21:11 »

Så har Sterling lige udtalt dette på sin facebook. Ved ikke om det kan være fup, men hvad synes I?

Raheem Sterling:
Daniel Sturridge will join Liverpool in January for £12.5m would have happened last season but Chelsea wanted him for Super Cup squad

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #15538: 11 Dec 2012, 21:25 »

Så har Sterling lige udtalt dette på sin facebook. Ved ikke om det kan være fup, men hvad synes I?

Raheem Sterling:
Daniel Sturridge will join Liverpool in January for £12.5m would have happened last season but Chelsea wanted him for Super Cup squad

Dog er det ikke Sterling selv, der ejer den facebook-side, så jeg ville ikke stole på den..
Men derfor kan det jo stadig godt være at Sturridge kommer på et tidspunkt

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #15539: 11 Dec 2012, 21:25 »

Ja, det er næppe sandt.

Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010