home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1272 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1033 1034 [1035] 1036 1037 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877238 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15510: 09 Dec 2012, 12:37 »

Okay, så er der noget jeg godt nok lige har overset.

Han brækkede foden til en landskamp for en måned eller to siden. Smiley

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #15511: 09 Dec 2012, 12:42 »

Han brækkede foden til en landskamp for en måned eller to siden. Smiley

Okay hvis det er inden for den sidste måned, så er det nok derfor jeg ikke har fulgt med, den måned har bare gået med bleskift og lange nætter.

Det kunne være jeg skulle på LFC's hjemmeside, og opdatere mig lidt  Smiley

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

verdenskrig
Manager

« Svar #15512: 09 Dec 2012, 18:03 »

Har lige hentet spanden, og har allerede brækket mig to gange.

Hold KÆFT hvor er vi dog en usammenhægende joke af en børnehave. Hvad fanden er det der sker, med vores dværge. Vi har et hold der er så blottet for fysik at det er helt sindsygt. Man skal bare slå en bold ind i feltet så har man stort set skabt en målchance mod os. Ingen fatter at placerer sig, ingen evner at forhindre indlæggende, og i opsamlingsområdet står Gerrard, Lucas samt Allen og klør sig i røven.

Vi har absolut intet sammenhængende spil, det går så laaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaangsomt. Det er meget sødt at Rodgers gerne vil spille shortpassing og hurra for det. Men det duer sgu ikke når hver spiller skal bruge 4 sekunder på at orienterer sig. Tricket når man er fysisk underlegen er jo netop at spille så hurtigt og bevæge sig så godt at de andre aldrig kommer på kroppen af os.

Hold KÆFT hvor er vi ringe. Vi taber den her kamp big time, og nej hvor jeg dog savner en Cattermole, Van Bommel, De Jong type, ved siden af en Diame/Fellaini type på den midtbane. Jeg dør seriøst indeni når de andre kamp efter kamp bare pisser direkte igennem vores amatørmidtbane som er den tyndeste kop te i pl. Der er ikke EN af de tre derinde som er deres opgave voksen. Vi mangler seriøst en spiller der siger " HERTIL og ikke længere eller brækker jeg fandme dit ben over i tre og tvangsfodrer dig med det"   Sur

De første 15 min er et skoleeksempel på hva vi skal gøre hele kampen igennem. Den resterende del af halvlegen er tilgengæld det dårligste jeg som Liverpool fan har set et Liverpool hold spille.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15513: 09 Dec 2012, 18:04 »

Den type har i, VK. Han spiller bare i angrebet.

verdenskrig
Manager

« Svar #15514: 09 Dec 2012, 18:06 »

Shelvey er slet ikke ond nok til at varetage den rolle.. Ond, men ikke ond nok. Jeg savner en decideret psykopat på vores midtbane. En som de andre ikke tør nærme sig, og som har en historik for at sende folk ud af spil.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15515: 09 Dec 2012, 18:08 »

Shelvey er slet ikke ond nok til at varetage den rolle.. Ond, men ikke ond nok. Jeg savner en decideret psykopat på vores midtbane. En som de andre ikke tør nærme sig, og som har en historik for at sende folk ud af spil.
Tro mig når jeg siger, at han er den rette mand.

Metsu1
Manager

« Svar #15516: 09 Dec 2012, 18:12 »

Tro mig når jeg siger, at han er den rette mand.

Der er vi enige, Jakob E.

Mener også helt sikkert, at Shelvey er den rette mand til jobbet, han skal bare lige have et par år med på bagen, så bliver han vild!

verdenskrig
Manager

« Svar #15517: 09 Dec 2012, 18:14 »

Shelvey og en endnu større psykopat ved sin side. Kæft det kunne være godt.

Det jeg mest af alt savner på vores hold er evnen til at fighte når tingene ikke kører. Når tingene ikke kører virker vores spillere sådan lidt " Tja det kommer jo nok" Modbydeligt at glo på.

Cool

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #15518: 09 Dec 2012, 18:23 »

Shelvey og en endnu større psykopat ved sin side. Kæft det kunne være godt.

Det jeg mest af alt savner på vores hold er evnen til at fighte når tingene ikke kører. Når tingene ikke kører virker vores spillere sådan lidt " Tja det kommer jo nok" Modbydeligt at glo på.
Man kan købe Diame og Demba Ba for sammenlagt £11 mio. Man skulle næsten være et skarn, hvis man havde pengene og ikke slog til. Diame elsker godt nok livet i West Ham, men mon han også gør det, hvis han bliver tilbudt det dobbelt af hvad han tjener nu. Diame og Ba har vel alt det du søger. Skynd dig og send en mail til Rodgers.

DeBuur
Manager

« Svar #15519: 09 Dec 2012, 18:29 »

ticked off Nu kan der vel ikke være tvivl om at vi skal have en angriber til Januar... det er sgu pinligt at vi ikke har en agriber at smide på banen!

Men som VK beskriver det så er det største problem at vores spillere ikke mener de skal kæmpe som gale... der mangler nogle spillere som gnider tiger balsam under forhuden og bollerne bare for at være helt oppe på dubberne... der mangler sgu noget attitude å vores hold.

YNWA

culaz
Ynglingespiller

« Svar #15520: 09 Dec 2012, 18:44 »

Konge indskiftning af Henderson !

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

verdenskrig
Manager

« Svar #15521: 09 Dec 2012, 18:44 »

Helt ubegribeligt at vi kan være så ringe, og føre 3-2. Det må da give et enormt løft af selvtillid Grin

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #15522: 09 Dec 2012, 18:59 »

Helt ubegribeligt at vi kan være så ringe, og føre 3-2. Det må da give et enormt løft af selvtillid Grin

Utroligt at vi nu får point i kampe som denne.... der er sgu noget at arbejde til træning...

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15523: 09 Dec 2012, 19:01 »

En af de værste kampe jeg kan huske, og alligevel står vi med en 3-2 sejr og 3 point på en historisk svær bane.

HOLD KÆFT HVOR ER JEG LYKKELIG OG LETTET Opstemt !! Det er fandme så fedt at vinde kampe på den måde hvor man vender det på så kort tid i slutfasen. Følelsen af at se 3-2 målet dumpe ned under overliggeren og i kassen.. Uhhhh det giver mig sgu næsten jern på Grin Opstemt !!!

Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15524: 09 Dec 2012, 19:02 »

Så fedt for engangs skyld at få mere end vi egentligt fortjener! Glen Johnson spiller en god kamp, men ellers var holdet meget middelmådigt i dag. God indskiftning af Hendo og marginalerne sender os ind i kampen igen! Der er noget der skal arbejdes på til træning, men hvor er det FUCKING VIGTIGT! Opstemt

Sider: 1 ... 1033 1034 [1035] 1036 1037 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010