home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1029 1030 [1031] 1032 1033 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2117798 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15450: 28 Nov 2012, 21:22 »

Nogen der kan fortælle mig hvad fuck det er vi laver? Ser derby  så har ikke set det, men der er jo pause så slog lige over  ticked off

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15451: 28 Nov 2012, 21:24 »

1 ting: AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAARRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRGH! Vi har jo MASSER af chancer, vi bliver snydt for straffe, de scorer på frispark der ikke er der og jeg kunne blive ved... Er så sindsygt frustreret lige nu!

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #15452: 28 Nov 2012, 21:26 »

Nogen der kan fortælle mig hvad fuck det er vi laver? Ser derby  så har ikke set det, men der er jo pause så slog lige over  ticked off
Det vi laver er, at vi spiller godt meeeen som så mange gange før er vi super uduelig til at afslutte og så har Reina droppet og ja blev tørret på første mål

Spirit of Shankly!

Risom
Manager

« Svar #15453: 28 Nov 2012, 21:41 »

Det første mål er der ikke meget at gøre ved, udover at Downing måske sover lidt, men omvendt er det også svært at dække op, når han tager det løb. Derefter har Suarez en stor chance, som han uden tvivl skulle have scoret på. Og så brænder Henderson på frit mål. Fuck jeg var lige ved at tyre min iPhone ind i fjernsynet der!  ticked off Og så om han ikke når at komme ordentligt tilbage og så laver et halvtyndt frispark på Dempsey, men også godt trukket af ham... Så Reinas drop skulle slet ikke have været muligt...

Resten af halvlegen spiller vi bedst, men det er som om, at det hele tiden er lige ved og næsten, dog havde vi flere chancer, der skulle have været omsat til mål (igen). Om der er straffe ved jeg ikke...

Kom nu forhelvede drenge! Fortsæt spillet, og så scor på de chancer, så tror jeg på det!

In Brendgan Rodgers we trust! YNWA!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15454: 28 Nov 2012, 21:43 »

Lige nu føler jeg satme at vi skal bruge 50 chancer pr. mål mens alle andre skal bruge en halv... Tror jeg skal ud og investere i ny stol, den jeg sidder i lige nu, er lige pludseligt i en meget ringe forfatning!

Skipper
Gæst

« Svar #15455: 28 Nov 2012, 21:57 »

For helvede hvor er vi dårlige til hjørne!!! Det er så frustrerende at se på. Vi har sgu da Agger og Skrtel inde i boksen. Men nej bolden skal altid skydes lige til forreste stolpe hvor vi aldrig for en skid ud af det. Så smæk da bolden ind! 6 ud af 7 hjørne sparker vi den til forreste. ticked off

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15456: 28 Nov 2012, 21:58 »

I er imponerende ringe.

Risom
Manager

« Svar #15457: 28 Nov 2012, 21:59 »

Enig, utroligt trættende med de elendige hjørnespark. Sur

Igen har vi overtaget, og vi er tæt på store chancer, men de bliver forspildt inden.... Et eller andet siger mig, Spurs slår kontra efter, vi har haft utallige chancer...

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15458: 28 Nov 2012, 22:16 »

Klassemål Opstemt alt for grineren, er det Bale der får den lige i skalden? Men hvor er det typisk vi ikke selv scorer...

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #15459: 28 Nov 2012, 22:19 »

Liverpool spiller godt. Køb jer en angriber og en fløj og I vil lige så langsomt kravle opad i tabellen. Jeg synes I spiller fremragende, I mangler bare lige en angriber til som scorer på hver eneste chance.

Håber at Darren Bent bliver lejet - han kunne være god for jer!

ptrN
Manager

« Svar #15460: 28 Nov 2012, 22:22 »

Liverpool spiller godt. Køb jer en angriber og en fløj og I vil lige så langsomt kravle opad i tabellen. Jeg synes I spiller fremragende, I mangler bare lige en angriber til som scorer på hver eneste chance.

Håber at Darren Bent bliver lejet - han kunne være god for jer!
Suarez har da rimelig god tur i den.

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #15461: 28 Nov 2012, 22:26 »

Suarez har da rimelig god tur i den.

100 %, men hvad med de dage han ikke har?

RvP gjorde meget godt for Arsenal i sidste sæson, men de kampe han ikke scorede, var der ikke rigtig andre som kunne gå ind og lave kasserne. Det er vanvittig vigtigt, se fx på United og City, der er mange spillere om at lave målene.

Liverpool er alt for afhængige af Suarez, og tænk nu hvis han bliver skadet/får en lang karantæne/whatever. Ingen backups af fornødne kvalitet.

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #15462: 28 Nov 2012, 22:31 »

Helt enig i at Bent kunne være genial, men han er noget af en lottokupon i mine øjne, håber at vi i hvert fald forsøger med Llorente, det er nok urealistisk men det er et forsøg værd.

Spirit of Shankly!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #15463: 28 Nov 2012, 22:33 »

Helt enig i at Bent kunne være genial, men han er noget af en lottokupon i mine øjne, håber at vi i hvert fald forsøger med Llorente, det er nok urealistisk men det er et forsøg værd.

Ved ikke om Bent er så meget en lottokupon, han er den slags angriber som scorer uanset hvilken klub han spiller for. En lejekontrakt ville være at foretrække, også kan man måske hente Llorente til sommer på fri transfer.

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #15464: 28 Nov 2012, 22:35 »

Ved ikke om Bent er så meget en lottokupon, han er den slags angriber som scorer uanset hvilken klub han spiller for. En lejekontrakt ville være at foretrække, også kan man måske hente Llorente til sommer på fri transfer.
Enig i at han scorer i alle klubber, men syntes bare (uden at have set for meget Aston Villa) at han tit og ofte er skadet.

Spirit of Shankly!

Sider: 1 ... 1029 1030 [1031] 1032 1033 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010