home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  2 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1017 1018 [1019] 1020 1021 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2119622 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15270: 13 Nov 2012, 13:26 »

Personligt vil jeg ikke have Torres tilbage. Jeg syntes den måde han forlod klubben på var alt for turbulent hvis man kan sige det sådan, tvivler også på om han selv skulle have lysten til at komme tilbage, efter hvad han blev udsat for efter hans skifte. Skulle han komme tilbage så tror jeg også at der vil være meget blandede meninger omkring det iblandt fans, så det kunne godt gå hen og blive problematisk.

Syntes hellere vi skulle prøve at finde en lidt yngre spiller, som ikke har den historik som Torres har. Læste et sted at Liverpool skulle have kigget på Bony Wilfried, han kunne godt være en spændende spiller.

patrick J
Manager

« Svar #15271: 13 Nov 2012, 14:00 »

Vil ikke have ham tilbage, mit had til ham er stadig lige så stort som dagen han blev Chelsea spiller på.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15272: 13 Nov 2012, 14:05 »

Jeg ville også gerne have ham tilbage. Jeg hader at se ham rende rundt i Chelsea og hvis han bliver der håber jeg at han rådner op, men for den pris og hvis klubben og han virkelig gerne selv vil tilbage, så ville jeg heller ikke tøve et sekund.

Men alligevel er følelsen lidt blandet. Han er sgu stadig en luder..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15273: 13 Nov 2012, 14:09 »

http://www.youtube.com/v/AvBpfIs8eSE

Torres skal bare gøre sådan her igen, så har jeg tilgivet alt. Så har vi trods alt tjent en god mønt på ham, og han indså alligevel til slut at han hører til hos os hvis vi snakker andre klubber end Atletico Madrid.

I øvrigt prøv lige at se den video. Han bliver nok næppe så god igen, men hold nu kæft hvor var han bare verdens UBESTRIDT bedste angriber i den perioder. Målmaskine, teknisk brilliant, sindsyg springkraft, fantastisk hovedspil, vild acceleration, kyniske afslutninger, god på langskud, fantastiske driblinger, afleveringer, og så havde han bare en aura omkring sig der fik en til at tænke " Torres kan ikke brænde en chance " Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #15274: 13 Nov 2012, 14:19 »

Jeg vil ikke mene, at vi skal have Torres tilbage.

Jeg var stor fan af ham inden skiftet til Liverpool og blev derfor ekstremt lykkelig, da han skiftede til os! Det sidste halvt års tid var han ikke sig selv, og det var tydeligt for enhver, at han ikke længere ville være i klubben.

Det er ikke til at vide, hvad der præcist er sket mht. transferen til Chelsea. Han indgav angiveligt et skrifteligt ønske om at blive solgt få dage før transfervinduet lukkede. De lavede et fremragende køb med Suarez, men han var primært skyld i, at Liverpool har lavet det dårligste køb i internationalt fodbold indenfor de seneste år. Her tænker jeg selvfølgelig på Carroll.

Jeg er egentlig ligeglad, hvem vi køber - bare han kan score kasser. Dog vil et evt. køb af Torres være en alt for stor risiko efter min mening, og det vil være et kæmpe sats for ejerne. Der er nemlig ikke kunne tale om penge, men meget mere ved dette køb.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15275: 13 Nov 2012, 14:22 »

Torres skal bare gøre sådan her igen, så har jeg tilgivet alt. Så har vi trods alt tjent en god mønt på ham, og han indså alligevel til slut at han hører til hos os hvis vi snakker andre klubber end Atletico Madrid.

I øvrigt prøv lige at se den video. Han bliver nok næppe så god igen, men hold nu kæft hvor var han bare verdens UBESTRIDT bedste angriber i den perioder. Målmaskine, teknisk brilliant, sindsyg springkraft, fantastisk hovedspil, vild acceleration, kyniske afslutninger, god på langskud, fantastiske driblinger, afleveringer, og så havde han bare en aura omkring sig der fik en til at tænke " Torres kan ikke brænde en chance " Opstemt

Det er sgu lige før man fælder en tåre når man ser den film  Græder
Han er gud når han er i en Liverpool-trøje, men når han render rundt nede i russerklubben, så er han den største luder..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #15276: 13 Nov 2012, 14:25 »

Man kan jo ikke lade vær med at blive... ja en smule rørt, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det. Men jag elskede ham virkelig i Liverpool, og det gjorde så ondt at se ham forlade klubben, og så på den måde det skete på...

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #15277: 13 Nov 2012, 14:45 »

Jeg vil ikke mene, at vi skal have Torres tilbage.

Jeg var stor fan af ham inden skiftet til Liverpool og blev derfor ekstremt lykkelig, da han skiftede til os! Det sidste halvt års tid var han ikke sig selv, og det var tydeligt for enhver, at han ikke længere ville være i klubben.

Det er ikke til at vide, hvad der præcist er sket mht. transferen til Chelsea. Han indgav angiveligt et skrifteligt ønske om at blive solgt få dage før transfervinduet lukkede. De lavede et fremragende køb med Suarez, men han var primært skyld i, at Liverpool har lavet det dårligste køb i internationalt fodbold indenfor de seneste år. Her tænker jeg selvfølgelig på Carroll.

Jeg er egentlig ligeglad, hvem vi køber - bare han kan score kasser. Dog vil et evt. køb af Torres være en alt for stor risiko efter min mening, og det vil være et kæmpe sats for ejerne. Der er nemlig ikke kunne tale om penge, men meget mere ved dette køb.

Jeg er nu ikke enig i at det er en stor risiko. For han spiller faktisk godt for Chelsea. De gange jeg har set ham går han godt med i spillet, arbejder hårdt for holdet, og er fremragende til at skabe plads for de andre. Han scorer dog ikke nok, og det tror jeg er grunden til at abramovich vil af med ham.
Dertil tror jeg ikke et køb af ham er en større risiko end så mange andre da vi her har med en spiller at gøre som både kender pl ud og ind, og som samtidigt kender gamet i Liverpool. Frygten for at han bukker under for forventningspresset ser jeg ikke eksisterende.

Derudover har jeg bare en ( Måske naiv) tro på at han vil genfinde sin målform hvis han skifter tilbage til os. Jeg synes aldrig han har virket helt glad i Chelsea, og for at en mand som han skal performe 100 % så skal han være i det helt rette miljø og omgivelser. For mig er Liverpool lavet for Torres og Torres lavet for Liverpool, og jeg fatter stadig ikke at han ikke selv kunne se det dengang.

Kan dog huske da vi købte Suarez, der lå jeg virkelig med våde drømme om natten med tanke på ham og Torres i front sammen. Jeg kunne så godt tænke mig at se deres samarbejde, tror det ville blive decideret ondskabsfuldt. Specielt fordi Suarez også r begyndt at score meget Smiley

Men at der er delte meninger om emnet, og at følelser spiller ind har jeg fuldt ud respekt for. Jeg havde ikke skrevet det samme da han skiftede, der hadede jeg ham. Men i dag savner jeg ham faktisk.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15278: 13 Nov 2012, 14:49 »

Jeg er enig i dine betragtninger af Fernando Torres, VK. Mit største spørgsmål er, om han ønsker at skifte til jer, og først og fremmest om jeres had til ham ikke er alt, alt for stor til, at I vil se ham i en rød trøje igen?

verdenskrig
Manager

« Svar #15279: 13 Nov 2012, 14:53 »

Den generelle stemning jeg kan føle mig til på nettet på den danske fanklub på facebook, den engelske, og det danske fanforum, er at folk gerne vil have Torres tilbage. Der er en tråd på Fanforummet om netop det emne, og jeg tror ikke jeg tager meget fejl hvis jeg siger at 9 ud af 10 ønsker ham tilbage.

Derudover så ville det gå i mod alt hva Liverpools fans står for, hvis The Kop ikke modtog ham ordentligt. Jeg kan dog sagtens forstå folks argumenter rent følelsesmæssigt, men rent sportsligt synes jeg der er god værdi i en Torres handel. For han er på ingen måde en værdiløs spillere, og tror det ville give klubben og ham selv et løft at se den " Hjemvendte søn" på Anfield. Det ville det for mig Smiley !

Om han selv vil er jo et åbent spørgsmål. Min holdning er ja, men det er rent gætteværk crazy

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15280: 13 Nov 2012, 14:57 »

Den generelle stemning jeg kan føle mig til på nettet på den danske fanklub på facebook, den engelske, og det danske fanforum, er at folk gerne vil have Torres tilbage. Der er en tråd på Fanforummet om netop det emne, og jeg tror ikke jeg tager meget fejl hvis jeg siger at 9 ud af 10 ønsker ham tilbage.

Derudover så ville det gå i mod alt hva Liverpools fans står for, hvis The Kop ikke modtog ham ordentligt. Jeg kan dog sagtens forstå folks argumenter rent følelsesmæssigt, men rent sportsligt synes jeg der er god værdi i en Torres handel. For han er på ingen måde en værdiløs spillere, og tror det ville give klubben og ham selv et løft at se den " Hjemvendte søn" på Anfield. Det ville det for mig Smiley !

Om han selv vil er jo et åbent spørgsmål. Min holdning er ja, men det er rent gætteværk crazy
Det kommer godt nok bag på mig. For under to år siden stod I og brændte hans trøje, og nu vil I gerne have ham tilbage. Jeg forstår det personligt ikke. Hvis Rooney var skiftet til City, ville jeg ikke engang så meget som tænke på at få ham tilbage. Men sådan er vi jo så forskellige.

Jeg troede virkelig, at I hadede ham som pesten.

verdenskrig
Manager

« Svar #15281: 13 Nov 2012, 15:02 »

Det kommer egentlig også bag på mig selv. For to år siden kunne jeg have brændt ham på korset..

Men lige nu har jeg egentlig ikke nogle kvaler ved at se ham returnerer.. Kan egentlig godt forstå du undrer dig, men sådan er det åbenbart bare  Wink

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15282: 13 Nov 2012, 15:09 »

Det kommer egentlig også bag på mig selv. For to år siden kunne jeg have brændt ham på korset..

Men lige nu har jeg egentlig ikke nogle kvaler ved at se ham returnerer.. Kan egentlig godt forstå du undrer dig, men sådan er det åbenbart bare  Wink
Det er da også fair nok. Som du selv også påpeger, så ville det jo være en sportslig forstærkelse, da han er en topklassespiller. Hvis han samtidig kan komme i målform igen, så er det jo lige præcis sådan en spiller, I står og mangler.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15283: 13 Nov 2012, 15:10 »

Jeg får sku' myrepatter over det hele når jeg ser sådan noget der... Ubeslutsom

Jeg elskede ham i Liverpool som alle andre Liverpoolfans, og jeg var også knust da han skiftede. I starten gjorde det helt ondt at se ham i Chelseatrøjen, men jeg skal heller ikke skjule at jeg elskede at se ham fejle i Chelsea i starten. Men nu er jeg ligesom kommet over det igen, og hvis han spiller bare halvt så godt, som han gjorde da han var på toppen for os, er 10-15 mio. pund et scoop. Jeg ville godt kunne give ham en chance til hvis han kom til Pool, og det ville ikke kunne skrives meget smukkere, end hvis han kom tilbage og fandt tidligere tiders niveau frem igen!

Dog bliver det ikke helt det samme, da det han gjorde burde være utilgiveligt! Wink
« Seneste Redigering: 13 Nov 2012, 15:13 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15284: 13 Nov 2012, 15:17 »

Citat
Man kan jo ikke lade vær med at blive... ja en smule rørt, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det. Men jag elskede ham virkelig i Liverpool, og det gjorde så ondt at se ham forlade klubben, og så på den måde det skete på...

100% enig, føler præcist det samme.

Og @ Verdenskrig, giver dig ret i at han kan være et godt køb ( rent økonomisk set ) jeg er dog bare i tvivl om han først og fremmest selv vil tilbage, efter den ballade der var da han skiftede, her tænker jeg på afbrændinger af hans trøje, hærværk på hans hus osv.

Dernæst er jeg ikke lige så sikker som du er, på at de fleste Liverpool fans ville tage godt imod ham, da han nemlig selv havde været ude og sige at han aldrig ville forlade Liverpool, og da slet ikke for en anden Engelsk klub, derfor kan jeg sagtens forstå hvis mange Liverpool fans ( mig selv incl ) ikke ønsker at se ham tilbage i en Liverpool trøje, da han simpelthen svigtede klubben.

Og sidst, så vil det jo uanset hvad være lidt af et sats, da han ikke har præsteret på maks, siden han spillede i Liverpool sidst, og tror han ville få det svært hvis han kom tilbage, med de fans som utvivlsomt ville buhe og bare generalt hate ham. Men ja enig, det kunne være spændende at se ham tilbage, og på en måde kunne jeg også godt tænke mig at han kom tilbage, jeg er dog bare bange for at mit had til ham er for stort efter hans lille nummer.

Sider: 1 ... 1017 1018 [1019] 1020 1021 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010