home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  1 Bruger, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2119603 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15255: 11 Nov 2012, 19:41 »

Men er jeg den eneste der sidder og tænker at vi snart burde få nogen der kan finde ud af at tage hjørnespark? Ni ud af ti gange bliver den sendt lige ind i hovedet på første mand, og den gang hvor den kommer længere end som så scorer vi faktisk! Det er et fucking hjørnespark!!
Fandme nej! Jeg er ved at tyre et eller andet ind i væggen hver gang den rammer den forreste mand, hvilket sker alt for tit.

Ej come on, det er proffesionelle fodboldspillere. Det burde da være muligt at kunne finde ud af at slå den ordentligt ind. I hvert fald halvdelen af gangene.

Men ellers er det jo utroligt dejligt at have Suarez på holdet. Han har endelig fået det helt store gennembrud for os nu Smiley Dog skulle han have scoret til 2-1, hvor han vil runde Cech... Men nok om det, er bare glad for det ene point. Vi er trods alt kun fire point efter Arsenal og tre efter Newcastle Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #15256: 11 Nov 2012, 19:45 »

Nej, det burde altså ikke være så svært, det er et simpelt hjørnespark.. det kan alle næsten tage! hvorfor man så ikke laver bagskru i den og prøver at satse på en høj bold, det ved jeg ikke. For det andet virker da hvertfald slet ikke!

verdenskrig
Manager

« Svar #15257: 11 Nov 2012, 21:02 »

Er der helt seriøst en der kan fortælle mig hva fuck Suarez's 10 idioter af en flok holdkammerater har gang i ?

Manden scorer et sindsygt vigtigt mål, og skaffer os hermed et fedt point at få, på en svær bane. Hva gør de andre? Lunter tilbage til midten. KOM DOG UD OG JUBLE MED HAM!!!! Fuck hvor kan det pisse mig af, det er fandme så sindsygt respektløst..

Bortset fra det. Slem slem første halvleg hvor ingenting fungerer. Chelsea har relativt mange kæmpechancer, Terry scorer et godt mål på hoved ( Hvad laver Agger der ?), og generelt er vi lige et skridt efter hele tiden..

I anden halvleg kommer vi bedre med, dog uden at blive rigtig farlige. Så er det jo bare dejligt at vi kan have Premier Leagues måske bedste angriber pt, som evner at score ud af ingenting for tiden Thumbs Up Kæft hvor blev jeg glad da han scorede,det var virkelig en fantastisk forløsning ovenpå en krampagtig kamp. Så er han enda tæt på at stjæle de 3 point, men her synes jeg Cech kommer flot ud og forhindrer det.

Dejlig fodbolddag for vk Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #15258: 11 Nov 2012, 21:06 »

Folk har for store forventinger, pt. har Chelsea et langt bedre hold end os selv.

Jeg forventede røvfuld inden kampen, og er blot glad for Mata i skrivene stund, for efter hans afslutning, har vi stadigvæk mulighed for at hente et point.

Jeg er helt enig.

Jeg havde afskrevet denne kamp inden start, da jeg havde mere end svært ved at se os få noget som helst med hjem.
Vi er et midterhold, ikke andet og slet ikke et tophold.

Derfor er glæden også det større når vi rent faktisk får point i en kamp som denne idag.

Men hold da op jeg glæder mig til januar, vi mangler så meget offensive kræfter, alt står og falder jo med Suarez og tildels Sterling. Hvis man sætter de to ud af spillet er man sikker på mindst 1 point, og 3 hvis man score imod os. Fo så har vi absolut intet at komme tilbage med.

Men lækkert med 1 point, det havde jeg ikke regnet med  Thumbs Up

patrick J
Manager

« Svar #15259: 11 Nov 2012, 21:22 »

Er der helt seriøst en der kan fortælle mig hva fuck Suarez's 10 idioter af en flok holdkammerater har gang i ?

Manden scorer et sindsygt vigtigt mål, og skaffer os hermed et fedt point at få, på en svær bane. Hva gør de andre? Lunter tilbage til midten. KOM DOG UD OG JUBLE MED HAM!!!! Fuck hvor kan det pisse mig af, det er fandme så sindsygt respektløst..

Bortset fra det. Slem slem første halvleg hvor ingenting fungerer. Chelsea har relativt mange kæmpechancer, Terry scorer et godt mål på hoved ( Hvad laver Agger der ?), og generelt er vi lige et skridt efter hele tiden..

I anden halvleg kommer vi bedre med, dog uden at blive rigtig farlige. Så er det jo bare dejligt at vi kan have Premier Leagues måske bedste angriber pt, som evner at score ud af ingenting for tiden Thumbs Up Kæft hvor blev jeg glad da han scorede,det var virkelig en fantastisk forløsning ovenpå en krampagtig kamp. Så er han enda tæt på at stjæle de 3 point, men her synes jeg Cech kommer flot ud og forhindrer det.

Dejlig fodbolddag for vk Kys
Er som sædvanlig næsten, fuldstændig enig med dig, og især det jeg har fremhævet pisser mig grænseløst af.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15260: 11 Nov 2012, 21:43 »

Helt enig med dig her, VK.. Man kan endda se hvor skuffet Suarez egentlig bliver i det sekund han vender ser om og opdager at der ikke er nogen med ham. Hvad sker der lige her? Er der uro i truppen? Skuffet

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15261: 11 Nov 2012, 21:47 »

Er der uro i truppen? Skuffet

Svært at sige, men det er MEGET meget underligt. Kunne forstå hvis det var en reducering til 1-4. Det er altså et hamrende vigtigt mål, og jeg kan simpelthen ikke forstå det..

Så synd for Suarez.. Jeg havde fandme taget turen helt op og givet ham et kæmpe kys hvis jeg var målmand i Liverpool Opstemt Kys SUAREZ <3

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15262: 11 Nov 2012, 21:53 »

Jeg tror Brendan er for tæt på sine spillere til at der kan være uro. Jeg tror simpelthen bare de er en flok møgforkælede lusepustere, der ikke har nok ære i livet til at tilbede verdens bedste angriber når de ser ham.  Kys

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15263: 11 Nov 2012, 22:00 »

Hmm efter at have set scoringen, ligner det at vores spillere har mere travlt med at komme tilbage og få sat spillet i gang igen så vi kan vinde. Underligt, for det synes jeg slet ikke kampen har lagt op til forinden.

Fastholder at jeg synes det er direkte usmageligt. Man jubler sgu altid med ham der har scoret, alt andet viser bare nogle dårlige signaler.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15264: 13 Nov 2012, 12:57 »

http://www.footy.dk/2012/11/13/suarez-er-den-bedste-spiller-i-premier-league/

Man kan jo ikke andet end at give den gode Carra ret Thumbs Up

Cool

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15265: 13 Nov 2012, 13:01 »

Hehe ja, det må man sige. Vi kunne godt gå hen at blive giftige næste, sæson hvis vi får et par klasse signinger, ind. Samtidigt med at vi måske kunne hente et par spiller til fremtiden.

verdenskrig
Manager

« Svar #15266: 13 Nov 2012, 13:13 »

Bestemt. I følge den danske Liverpool fan side på facebook, så cirkulerer der rygter om at Torres er blevet sat til salg i Chelsea, og at han er blevet tilbudt til os for mellem 10 og 15 millioner pund.

Det er muligt at Torres var en luder da han valgte at skifte til Chelsea. Men han er og bliver en af de spillere har har synes bedst om i min tid som Liverpool fan, og hans spillestil var bare pisse fed hos os. Jeg kan lige forestille mig ham og Suarez sammen. Jeg ville ikke tøve to sekunder med at tage ham tilbage, delsfordi jeg synes det er så ultra klamt og forkert at han render rundt hver weekend og spiller i en Chelsea trøjer, og så fordi jeg oprigtigt tror på at han kan finde sit niveau hos os igen.

Ville i tage ham tilbage?

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #15267: 13 Nov 2012, 13:18 »

Ville tage ham tilbage. Syntes ikke der var nogle større kontroverser angående hans skifte (altså ligesom med Ashley Cole og Nasri) og håber han kan komme til at blive en klasse spiller igen (hvis ikke for os, så for et andet hold)

Derudover vil min Torres trøje få værdi igen Grin

bøvle
Manager

« Svar #15268: 13 Nov 2012, 13:22 »

Ville tage ham tilbage. Syntes ikke der var nogle større kontroverser angående hans skifte (altså ligesom med Ashley Cole og Nasri) og håber han kan komme til at blive en klasse spiller igen (hvis ikke for os, så for et andet hold)

Agree !!  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #15269: 13 Nov 2012, 13:23 »

Den tror jeg mange Liverpool fans er enige med dig i Wink Grin

Jeg synes tilgengæld det var meget forkert af ham at skifte til Chelsea. Manden havde udtalt at han aldrig ville skifte til en anden engelsk klub, og at han elskede Liverpool. Men så lokkede det hele alligevel lidt for meget. Jeg er i øvrigt ganske sikker på at han ville gøre det fortrinligt for os igen.

Jeg vil så gerne se ham i den røde trøje. Hader at se ham i Chelsea. Selvom det var meget sjovt i starten, begynder man næsten at få ondt af ham over at han ikke får tingene til at fungerer.

Cool

Sider: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010