home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1013 1014 [1015] 1016 1017 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2120025 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15210: 08 Nov 2012, 19:20 »

Jeg vil give dit delvist ret Patrick. Reina har ikke spillet til hans normale høje niveau! Dog er han stadigvæk en stjernespiller i mine øjne og en klart bedre keeper end Brad Jones. Ellers tjek hans stats i FM Opstemt haha

LFC & OB!!!

Anfield Road
Manager

« Svar #15211: 08 Nov 2012, 20:27 »

Det er bare for dumt det her. Jeg er tilhænger af at man giver de unge chancen for at spille på højeste plan, men man skal altså også vinde. Det går åbenbart ikke så godt at give dem alle sammen chancen på en gang. Vi har Carra og Cole med i dag, men ellers er der jo ingen rutinerede på holdet. Vi skal bestemet tage det her seriøst og ikke bare øse turneringen ud af vinduet. Vi skal da lige sørge for at komme videre også. Nuvel med vores to sidste kampe taget i betragtning bør vi klart gå videre, men vi bør da ikke at gøre det mere spændende end højst nødvendigt.

I øvrigt vil jeg mene at vi skal bruge Brad Jones permanent som førstekeeper. Han har fået chancen og han har om nogen grebet dem. Han virker bare sikker i sine indgreb, og bortset fra en enkelt skovtur står han også en god kamp i dag. Reina har stadig højere topniveau end Brad, men der er for langt mellem snapsene for Reina. Han virker usikker og laver fejl på fejl. Han koster os point hele tiden, hvorimod Brad Jones kun har kostet os 2. Altså dem idag  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15212: 08 Nov 2012, 20:48 »

Ikke enig - han kostede også 2 mod Everton (dog er dommeren også skyldig).. Brad bokser bolden lige ud midt i feltet, helt upresset.. Det gav Everton det første mål, som fik dem ind i kampen med det samme..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Anfield Road
Manager

« Svar #15213: 08 Nov 2012, 20:49 »

Ikke enig - han kostede også 2 mod Everton (dog er dommeren også skyldig).. Brad bokser bolden lige ud midt i feltet, helt upresset.. Det gav Everton det første mål, som fik dem ind i kampen med det samme..

What so ever... Han koster ikke lige meget som Reina  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15214: 08 Nov 2012, 20:59 »

Reina har da ikke fået en reel chance for at vise noget under Rodgers Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

verdenskrig
Manager

« Svar #15215: 08 Nov 2012, 21:02 »

Reina stod da starten i sæsonen, og kostede vel et mål pr kamp, i stort set alle han stod. Det er jo så logisk som noget, at Rodgers har taget konsekvensen af det.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15216: 08 Nov 2012, 21:03 »

Jeg er rimelig sikker på han nok skal vise sit gamle jeg når han får chancen og kommer tilbage! Hæng mig bare op på det Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #15217: 08 Nov 2012, 21:08 »

Håber da du har ret crazy For det han havde gang i før var ubrugeligt Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15218: 08 Nov 2012, 21:11 »

Jeg tør næsten godt sige, at hvis han ikke snart viser sit gamle jeg, så tror jeg han er fortid i Liverpool indenfor en overskuelig tidsramme...  Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #15219: 08 Nov 2012, 21:14 »

I øvrigt er jeg så pisse træt af at vi ikke tager EL mere seriøst. Hvorfor er det at vi ikke bare spiller med det bedste hold vi har? Det kan fandme ikke være rigtigt at professionelle spillere i en klub som Liverpool ikke kan spille to kampe på en uge.

Stillede vi med det bedste hold vi har, ville vi jo krølle de tre andre hold sammen fuldkommen efter behag. Så kunne vi starte med at tage 9 point, og så stille med nogle reserver når vi var så godt som videre..

Det er fucking til grin, nej EL er ikke CL, men det er fandme stadig europæisk hædder og ære vi snakker om. Er så træt af at se det hold vi sender på banen hver gang, det er fandme en skændsel.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15220: 08 Nov 2012, 21:15 »

I øvrigt er jeg så pisse træt af at vi ikke tager EL mere seriøst. Hvorfor er det at vi ikke bare spiller med det bedste hold vi har? Det kan fandme ikke være rigtigt at professionelle spillere i en klub som Liverpool ikke kan spille to kampe på en uge.

Stillede vi med det bedste hold vi har, ville vi jo krølle de tre andre hold sammen fuldkommen efter behag. Så kunne vi starte med at tage 9 point, og så stille med nogle reserver når vi var så godt som videre..

Det er fucking til grin, nej EL er ikke CL, men det er fandme stadig europæisk hædder og ære vi snakker om. Er så træt af at se det hold vi sender på banen hver gang, det er fandme en skændsel.
Thumbs Up Ganske korrekt   ticked off

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15221: 08 Nov 2012, 21:27 »

Jeg er helt enig VK. Godt nok er EL lillebroren til CL, men det er stadig en pokal og stadig europæisk succes. At vinde den, ville være større end Mickey Mouse cuppen og næsten så stort som FA Cuppen (aaarrrh).. Jeg ville blive irriteret hvis Arsenal skulle nøjes med EL (haha) og så samtidig stillede med et svagt hold hver gang.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #15222: 08 Nov 2012, 21:34 »

Til foråret kommer der også mange stærke hold over fra CL. Det giver grundlag for nogle fantastiske " European Nights" på Anfield Det har jeg fandme savnet.

Min holdning er at Liverpool som klub skal gå efter at vinde alle de turneringer de deltager i. Så kan man så når sæsonen er slut, konkludere om man har gjort det godt nok. Men bare at bruge en i mine øjne stor turnering som EL som træningsturnering og en " Ja den er der bare og vi gider den ikke rigtig " turnering er sgu til at brække sig over.. Skuffet

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15223: 10 Nov 2012, 14:35 »

Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15224: 10 Nov 2012, 14:42 »

Sterling har selv skudt det rygte ned via sin egen twitter Wink

Sider: 1 ... 1013 1014 [1015] 1016 1017 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010