home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1011 1012 [1013] 1014 1015 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2120368 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15180: 05 Nov 2012, 17:40 »

http://i49.tinypic.com/11vk6c2.jpg

Jeg hader Howard Webb, han er min ultimative hadedommer i PL.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #15181: 05 Nov 2012, 17:41 »

http://i49.tinypic.com/11vk6c2.jpg

Jeg hader Howard Webb, han er min ultimative hadedommer i PL.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, og som United fan, tror jeg han ville gøre alt for at i vandt, så Chelsea kunne komme længere bagefter ...

verdenskrig
Manager

« Svar #15182: 05 Nov 2012, 17:42 »

Tvivler på at han nogensinde vil gøre noget som helst for Liverpool. Kan ikke huske en kamp hvor han har dømt os, hvor jeg efter kampen ikke har siddet med lysten til at hænge ham Tunge

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #15183: 05 Nov 2012, 17:45 »

Tvivler på at han nogensinde vil gøre noget som helst for Liverpool. Kan ikke huske en kamp hvor han har dømt os, hvor jeg efter kampen ikke har siddet med lysten til at hænge ham Tunge

Korrekt, men skal vi spørge i United tråden hvad de helst vil have.. En Liverpool sejr, eller Chelsea sejr Opstemt Tror gerne de ser løsning 1 Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #15184: 05 Nov 2012, 17:48 »

Hmm tjaa måske har du en pointe Grin

er dog ikke i tvivl om at han som altid nok skal ødelægge den kamp han dømmer fuldkommen.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15185: 05 Nov 2012, 22:30 »

Well, kampen i går minder vel på mange måder om rigtig mange af de kampe vi også havde sidste år på Anfield, hvor vi presser modstanderen helt ned, men ikke formår at score, og gør det svært for os selv ved at give modstanderen lov til at score på den halve chance de får. Det var så også et flot mål. Det må vi bare sige. De første 10 minutter starter vi rigtigt godt, men Newcastle får mere og mere momentum dog uden at skabe de helt store chancer. Det bliver rigtigt meget alene arbejde for Suarez og Sterling, hvilket de egentlig klarer ganske udmærket, men det er svært at spille 2 mod 4. Vores backer var tæt på helt hen i vejret i går. Enrique laver en god aflevering ved målet, men bortset fra det viser han lige præcis hvorfor han ikke spiller. Wisdom bidrager med nara offensivt, og i hans duel spil taber han stort set det hele. Sahin og Allen gjorde det fint og Gerrard var bare overalt i hans kamp nummer 600  Thumbs Up

Men stemningen!!  Thumbs Up Ja det var vildt. Folk kan vel egentlig lidt tænke sig til det. Jeg behøver ikke skrive en lang roman om det, men har kan Brøndby Stadion altså godt gå hjem og lægge sig. Lige inden kampstart stod vi selvfølgelig alle sammen og sang "You´ll never walk alone". Jeg blev simpelthen fuldstændigt overvældet der. 40.00 mennesker! Det var helt fantastisk. De må altså gerne skrue lidt op for det på 6´eren for det kan man SLET ikke fornemmer på TV.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #15186: 06 Nov 2012, 00:31 »

Christian Eriksen til Liverpool ville da være en drøm... men ikke til 200 millioner og først efter vi har hentet:

En venstre back
En ny målmand
En ny klasse angriber

YNWA

Risom
Manager

« Svar #15187: 06 Nov 2012, 22:16 »

Så er alle afsnit af Being Liverpool på kommet på Netflix, der er gratis i den første måned Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

culaz
Ynglingespiller

« Svar #15188: 08 Nov 2012, 16:57 »

The Reds team in full is: Jones, Wisdom, Carragher, Coates, Flanagan, Shelvey, Henderson, Coady, Downing, Cole, Morgan. Subs: Gulacsi, Wilson, Robinson, Assaidi, Pacheco, Suso, Sama.

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15189: 08 Nov 2012, 16:59 »

Hold da op.. Det kan godt gå hen at blive grimt, men den startelver  Ubeslutsom

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15190: 08 Nov 2012, 17:02 »

Syntes det er lidt skuffende at vi stiller sådan op... det virker nonchalant, da EL i mine øjne er en fin turnering. Hvis BR føler sig for god til EL, er der noget galt, da vi imo. skal være glade hvis bare ender i top 6! At stille et lidt bedre hold, kan umuligt skade holdets chancer i weekenden Huh

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15191: 08 Nov 2012, 17:08 »

Enig.. Det hold der, holder ikke helt efter min mening.

Anfield Road
Manager

« Svar #15192: 08 Nov 2012, 17:08 »

Også med tanke på at vi rent faktisk har en chance for at vinde turneringen. Jeg synes bestemt vi burde gå efter at vinde den, også selvom den unægteligt virker som lidt af en taberturnering. Men gjorde Mickey mouse cup vel også, så
vi er vant til det  Peace

Men hvis man vil vinde turneringen, skal man i første omgang sørge for at spille sig videre fra gruppespillet, og hvis vi taber i aften, bliver det altså ligepludsligt lidt spændende. Den fejl lavede United sidste år, men den laver vi ikke igen  Djævel

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15193: 08 Nov 2012, 18:15 »

Jeg synes sgu det ser spændende ud! Det kan ikke gå helt galt med det hold i mine øjn, og vi kan godt regne med et X i dag, og så er vi stadig bedst placeret!

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #15194: 08 Nov 2012, 18:18 »

Banen var da VIRKELIG lang? det er da pisse nederen Skuffet

Sider: 1 ... 1011 1012 [1013] 1014 1015 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010