home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933035 gange)
DahlYNWA
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15120: 31 Okt 2012, 22:31 »

Pinligt!

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #15121: 31 Okt 2012, 22:54 »

Frustrerende og se hvor elendige vores forsvar er, tydeligt at man mangler Agger og Skrtel

patrick J
Manager

« Svar #15122: 31 Okt 2012, 23:23 »

uha uha uha... ved slet ikke hvor jeg skal begynde. 1 ord er vidst dækkende nok = pinligt!
Men jeg tror stadig på BR, og han skal bare have tid. YNWA!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #15123: 01 Nov 2012, 21:55 »

uha uha uha... ved slet ikke hvor jeg skal begynde. 1 ord er vidst dækkende nok = pinligt!
Men jeg tror stadig på BR, og han skal bare have tid. YNWA!!

Tjaa både og.

Det der jo nok var mest skræmmende var jo et spillere som Carra, Downing og især Cole var så ringe som de var.

Med alt respekt  for de unges talent så var et vel de færeste der havde regnet med at Robinson, Yesil, Jonjo og hvad de ellers hedder skulle være vores redningsmænd,
Når de ike kan læne sig op af de etablerede spillere så liver det særdeles svært.

Samtidig viser det jo desværre også at vores trup er alt for smal og slet ikke stærk nok hvis det skulle blive nødvendigt på et tidspunkt.

Især Cole må siges at være færdig i klubben efter denne svada fra BR:
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=34875&zone=1

verdenskrig
Manager

« Svar #15124: 01 Nov 2012, 22:01 »

Især Cole må siges at være færdig i klubben efter denne svada fra BR:
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=34875&zone=1

Jeg håber seriøst Rodgers har kastet stole efter ham efter kampen. Hold KÆFT en skandaløs præstation fra ham ud over alle grænser  ticked off.. Det grænser virkelig til det mest tragisk elendige jeg nogensinde har set en liverpool spiller præstere..

Det var på så lavt niveau at jeg alt alt for mange gange bare sad og lavede en facepalm når han
1. Igen missede en tæmning
2. Igen afleverede bolden direkte i fødderne på en modstander
3. Igen blev løbet op, fordi han flytter fødderne langsommere end Ole Tobiasen på vej hjem fra en bytur.

Manden får vel sagtens en top 5 hyre i Liverpool, og han burde være en af de bedste og mest iøjnefaldende i sådan en kamp som i går. I stedet falder han pladask igennem, som en elefant der går på tynd is -.-

Sælg ham.. Betal eventuelt en klub for at hente ham. Bare fjern ham, for jeg skal da forhåbentlig aldrig aldrig aldrig se på det skræmsel af en elendig, utrænet, og fuldkommen latterlig doven idiot af en mongol englænder.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15125: 01 Nov 2012, 22:03 »

JKJ: Carra synes jeg nu spillede meget godt og havde nogle vigtige tacklinger, som reddede os Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15126: 01 Nov 2012, 22:04 »

Hahahaha, VK jeg fucking elsker dig!!!!!!! <3 <3 :*

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #15127: 01 Nov 2012, 22:06 »

Rolig nu boys  Peace

Cole er ikke videre teknisk begavet, men vi må lige give manden en chance. Han har ikke spillet i lang tid, og den centrale midtbane er også fremmed for ham. Selvfølgelig skal en mand med hans løn præstere, men vi er nødt til at give manden en ærlig chance inden vi henretter ham. Giv ham et par kampe, og hvis han stadig løber langsommere end Andres Randrup i et "overlap", så skulle vi måske se om ikke han skal ud  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Camus
Gæst

« Svar #15128: 01 Nov 2012, 22:13 »

Cole er ikke videre teknisk begavet

Selv for en united fan er det godt nok en tilsnigelse af dimensioner, hvis man påstår at Joe Cole ikke er videre teknisk begavet. Ja for ikke at kalde det ren og skær idioti. Meget kan man sige om Joe Cole, men hans problem har aldrig været hans tekniske formåen..  Mangel på kamptræning og motivation,er altså ikke det samme som mangel på evner:P

JKJ
Gæst

« Svar #15129: 01 Nov 2012, 22:13 »

Rolig nu boys  Peace

Cole er ikke videre teknisk begavet, men vi må lige give manden en chance. Han har ikke spillet i lang tid, og den centrale midtbane er også fremmed for ham. Selvfølgelig skal en mand med hans løn præstere, men vi er nødt til at give manden en ærlig chance inden vi henretter ham. Giv ham et par kampe, og hvis han stadig løber langsomm
ere end Andres Randrup i et "overlap", så skulle vi måske se om ikke han skal ud  Smiley

Rolig?

Han får en chance og er jo ikke i nærheden af at gribe den.

Han er 30 år og bør vide hvad det drejer sig om på det niveau.
Had med Hendo, spiller han normalt højreback? Nope, men han knokler på for at hjælpe holdet.

Cole lignedede jo mest af en der heller ville spille lidt old-boys hygge bold.

Han har efter hånden fået masser af chancer, han har bare aldrig taget imod dem.

Vi kan jo lige så godt kalde en spade for en spade og indse at Cole og Liverpool FC aldrig bliver et godt match.

verdenskrig
Manager

« Svar #15130: 01 Nov 2012, 22:14 »

Rolig nu boys  Peace

Cole er ikke videre teknisk begavet, men vi må lige give manden en chance. Han har ikke spillet i lang tid, og den centrale midtbane er også fremmed for ham. Selvfølgelig skal en mand med hans løn præstere, men vi er nødt til at give manden en ærlig chance inden vi henretter ham. Giv ham et par kampe, og hvis han stadig løber langsommere end Andres Randrup i et "overlap", så skulle vi måske se om ikke han skal ud  Smiley

Det er jo netop det tekniske han altid har mestret. Men jeg så ham dårligt nok have en god aktion i går. Han virker virkelig decideret tyk, og alt hva han foretager sig går så langsomt at man skulle tro det var en langsom gengivelse.

Hans pasningsspil STANK, og hans evne til at komme med i feltet var kun god en eneste gang i kampen. Her får han enda en kæmpechance, men om bolden var for hård, ellers han ikke ville være beskidt i panden ved jeg ikke. Men det hovedstød var godt nok ikke godt, taget den store chance i betragtning.

Jeg var LYKKELIG da vi hentede Cole i sin tid, og troede virkelig han kunne blive vores nye 10'er, som stod for det kreative. Men nej hvor har jeg dog taget grueligt fejl  Skuffet

snaever:  Kys Men mens man ser kampen bliver man bare så frustreret  Skuffet  Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15131: 01 Nov 2012, 22:16 »

Selv for en united fan er det godt nok en tilsnigelse af dimensioner, hvis man påstår at Joe Cole ikke er videre teknisk begavet. Ja for ikke at kalde det ren og skær idioti. Meget kan man sige om Joe Cole, men hans problem har aldrig været hans tekniske formåen..  Mangel på kamptræning og motivation,er altså ikke det samme som mangel på evner:P

Hvis han som vk siger ikke kunne tæmme en bold i går(så ikke selv kampe) så kan han vel ikke være videre tekninsk begavet. Har heller aldrig set ham begive sig ud i lange dribleture, eller tørre en mand med en skud finter eller noget i den retning....

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Camus
Gæst

« Svar #15132: 01 Nov 2012, 22:18 »

Hvis han som vk siger ikke kunne tæmme en bold i går(så ikke selv kampe) så kan han vel ikke være videre tekninsk begavet. Har heller aldrig set ham begive sig ud i lange dribleture, eller tørre en mand med en skud finter eller noget i den retning....
Igen Joe Cole har altså en sublim teknik, det har han bevist gang på gang. At han så er ufit, og måske umotiveret er noget andet.. Anfægter ikke at Liverpool bør prøve at slippe af med ham, også med hans løn i mente, men hans teknik fejler altså intet Wink

Til diskussion om Joe Coles tekniske formåen, kan også lige tilføjes Gerrards mening om emnet: http://onside.dk/premier-league/gerrard-joe-cole-bedre-end-messi   Smiley

« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 22:23 af Camus » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #15133: 01 Nov 2012, 22:24 »

Til diskussion om Joe Coles tekniske formåen, kan også lige tilføjes Gerrards mening om emnet: http://onside.dk/premier-league/gerrard-joe-cole-bedre-end-messi   Smiley

Taget fra linket:
Steven Gerrard skamroser Liverpools nyindkøb Joe Cole

Nyindkøb? Det er et link der er over 2 år gammelt, der er altså sket endda rigtig meget siden da;)

Anfield Road
Manager

« Svar #15134: 01 Nov 2012, 22:24 »

Jeg påpeger blot at jeg ikke synes man kan tillade sig at kaste en mand for løverne fordi han har spillet en dårlig kamp. Giv ham tre kampe mere, og så er jeg klar til domsfældelse men ikke før det. Hendo har jeg altid været stor tilhænger af, og jeg synes virkelig at han gør et fornemt stykke arbejde når han får lov at spille midt på, og det skærer mig i hjertet at se alle vores spillere blive omskolet til både det ene og det andet fordi det er der vi lige mangler spillere.

Jeg har aldrig været stor fan af Cole, men jeg dømmer ikke en mand på én enkelt kamp. Allerede da han i sin debut lagde ud med et rødt kort skulle vi have set at alarmerne blinkede i fuldt beredskab. Han har aldrig vist hvorfor han spiller for Liverpool og det er skuffende, men han er lige kommet tilbage fra skade, og hvis BR finder ham god nok, stoler jeg på det. Under alle omstændigheder kan vi ikke sælge nu, men højst bænke ham. Selvom det tilsyneladende også er godt nok for jer  Opstemt

Sider: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010