home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1004 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 997 998 [999] 1000 1001 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1931602 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14970: 26 Okt 2012, 21:18 »

Hold da op man kan da ikke have en 12 timers vagt på sit arbejde uden at i går helt amok herinde crazy

Først og fremmest til Shelvey sagen :
Her er jeg enig med dig Jakob.. Shelvey er kraftigt undervurvurderet..
Han er ikke noget teknisk vidunder nej, men han er faktisk ikke så dårlig teknisk som man skulle tro. Derudover besidder han en ENORM løbekapacitet.. Manden bliver jo aldrig træt, og samtidigt med det har han en brutalitet og vildskab i sit spil. Han VIL vinde enhver bold på midten, og trækker sig aldrig fra en tackling.
Det kommer nok til at betyde at han fra tid til anden bliver vist ud, men sådan er det altså.
Han har derudover en god evne til at tage dybdeløb, ligesom at hans spark på mål også er ganske okay for en midtbaneslider. Ikke Gerrard, men acceptabelt..

Jeg hører samme undervurderende holdninger til Shelvey på mit fodboldhold, hvor de fleste ikke ser noget form for lys i ham. Mit råd til dem er altid at se mere Liverpool, men af en eller anden grund forbliver holdningen altid den samme Smiley Det er jo fair nok, og jeg tror det hænger sammen med hva man er til. Nogle er til finesser, andre er til brutalitet og hjerte, og nogle er til en kombination. Jeg er personligt en der kan lide en kombination, og Shelvey går rent ud sagt lige i pikken på mig for tiden Thumbs Up Så kan sagtens følge din beundring her, og i kunne enda minde om hinanden som type på en fodboldbane.

Angående Assaidi sagen:

Her træder du LANGT LANGT over stregen for hva jeg ved du kan. Jeg gætter på at du har haft en dårlig dag i skolen, eller andre problemer i privatlivet som lige skulle ud i den debat. For måden du beskriver Assaidi i går, og bare generelt er simpelthen langt langt fra sandheden..

Han har naturligvis en flair og en kreativitet der gør at han SKAL gå selv ganske ofte da det er primært det han kan. At skabe overtal ved at sætte folk af, og derefter finde gode afleveringsmulighed er. Spillere som ham vil altid opleve tidspunkter hvor der måske er et træk for meget, eller hvor man lige laver en finte for meget på en mand. Men ikke desto mindre skal fodbold altså også være sjovt at se på, og det kan få et stadion lige så meget op af stolen at have sådan nogle typer, som en tackling kan Smiley

Jeg synes han bidrager rigtig fint til vores spil, og med hans gode kombinationer med Johnson i går, samt hans gode indsats mod WBA hvor han lagde bolden fladt og flot indover til Sahin ved 2-1 målet, ja så synes jeg det er på tide at han får chancen i PL for alvor Thumbs Up

Stram lige op her Wink
« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 21:21 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14971: 26 Okt 2012, 21:19 »

Med alt respekt Jakob E, men hvad pokker har du gang i?

Du kommer med en påstand som bliver modbevist med en statistik som bevis.
Dit svar er en nedladende kommentar.
Samtidig siger du din tid er ovre herinde. Hvis du fortsætter i den stil  er din tid helt sikkert ovre.

Hvad er der sket med dig de seneste måneder? Du er snart på det niveau da du nærmest var lagt for had af de fleste herinde.

Er det CL triumfen der er steget dig tilhovedet?

Hvor siger jeg, at min tid herinde er slut?

Selvfølgelig lavede Assaidi en aflevering i kampen i går, og det er min en gåde, at hverken ptrN eller sneaver kan se, at jeg tager pis på dem, hvilket var løsning nummer tre. Jeg synes blot, at han er egoitisk og spilder sine evner. Jeg er ikke mere nedladende end dem. Jeg bliver både kaldt blind og idiot. Samtidig skal jeg hver gang, jeg er herinde høre på fordomme om mig grundet mine holdninger.

Jeg er ligeglad med, hvad andre tænker om mit niveau, eller om de ikke bryder sig om mig Det er vigtigere for mig, at man er flink i det virkelige liv. Det her er trods meget tidsbrug herinde kun en internet-side. Den negativitet jeg åbenbart har skabt skyldes, hvis man spørger mig, at jeg har en anden opfattelse i rigtig mange situationer end de fleste andre. Det gør mig åbenbart til en dårligere debattør. En tendens der måske er meget normal, da kontroversielle meninger kun er kontroversielle, hvis det er tabu at snakke om eller en holdning som hovedparten af resten ikke deler.

Men der er skam ikke sket spor med mig. Jeg har ikke ændret mig spor, og jeg gider ikke sige noget, jeg ikke mener, for at folk skal kunne synes godt om mig.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 21:22 af Jakob E » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #14972: 26 Okt 2012, 21:26 »

Du skal nok få titlen til januar, det er jeg helt sikker på. Min tid er jo snart udløbet, og når du fyrer disse argumenter af, kan man jo ikke gøre meget.

Her, men det er måske ment i anden sammenhæng?

Og hvordan skal vi vide at du tager pis på dem/os? Det er jo ren provokation i en Liverpool tråd om Liverpool spillere.

Jeg synes du har taget en uheldig drejning på det seneste. Du har fået nogen awards her på siden og de var imo helt fortjent.
Men du er dælme faldet i niveau igen, og det undre mig en del.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14973: 26 Okt 2012, 21:34 »

Her, men det er måske ment i anden sammenhæng?

Og hvordan skal vi vide at du tager pis på dem/os? Det er jo ren provokation i en Liverpool tråd om Liverpool spillere.

Jeg synes du har taget en uheldig drejning på det seneste. Du har fået nogen awards her på siden og de var imo helt fortjent.
Men du er dælme faldet i niveau igen, og det undre mig en del.

Jeg nævner blot, at min award ikke er gyldig mere om et par måneder, da ptrN har været frygtelig utilfreds med, at jeg vandt. En beslutning han må tage med crewet og ikke knytte mod mig. Jeg provokerer dem. Helt afgjort. Men de får blot igen fra samme skuffe, som de rettede mod mig.

Jeg har ikke taget nogen drejning i negativ favør. Jeg har blot ytre ting, hovedparten af brugerne ikke var enig i, hvor så man drager konklusionen, at jeg er falde i niveau. En skam, men igen vil jeg ikke sige noget, jeg ikke mener, for at have et rygte som en god debattør. Det ville være forkert. Jeg kommer på siden grundet fodbold og bruger klubtrådene til at debattere og diskutere diverse sager. Dette bliver dog mindre og mindre velset på sitet. Derfor har jeg også overvejet at forlade siden. Det sker måske også hvis tendensen fortsætter. Desværre.

verdenskrig
Manager

« Svar #14974: 26 Okt 2012, 21:37 »

Jeg nævner blot, at min award ikke er gyldig mere om et par måneder, da ptrN har været frygtelig utilfreds med, at jeg vandt. En beslutning han må tage med crewet og ikke knytte mod mig. Jeg provokerer dem. Helt afgjort. Men de får blot igen fra samme skuffe, som de rettede mod mig.

Jeg har ikke taget nogen drejning i negativ favør. Jeg har blot ytre ting, hovedparten af brugerne ikke var enig i, hvor så man drager konklusionen, at jeg er falde i niveau. En skam, men igen vil jeg ikke sige noget, jeg ikke mener, for at have et rygte som en god debattør. Det ville være forkert. Jeg kommer på siden grundet fodbold og bruger klubtrådene til at debattere og diskutere diverse sager. Dette bliver dog mindre og mindre velset på sitet. Derfor har jeg også overvejet at forlade siden. Det sker måske også hvis tendensen fortsætter. Desværre.

Tror ikke folk er irriteret over at du mener noget modsat, for det ser jeg nu ofte herinde at andre gør Smiley
Tror folk er irriteret over at du ikke har nogen form for villighed til at se ting fra to sider, og ikke kan medgive nogle former for argumenter at all..

Jeg er sådan set lidt ligeglad, for kender dig jo godt, men det er jo ikke alle der gør det  Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14975: 26 Okt 2012, 21:46 »

Tror ikke folk er irriteret over at du mener noget modsat, for det ser jeg nu ofte herinde at andre gør Smiley
Tror folk er irriteret over at du ikke har nogen form for villighed til at se ting fra to sider, og ikke kan medgive nogle former for argumenter at all..

Jeg er sådan set lidt ligeglad, for kender dig jo godt, men det er jo ikke alle der gør det  Smiley
På det punkt er jeg ikke spor værre end andre. Og hvis man bruger argumentet: "Men du har aldrig ændret holdning", så er det helt korrekt. Men det har de færreste skam. Desuden er det fantastisk at vinde to awards uden at kunne argumentere. Synes siden er ved at udvikle sig til en katastrofe.

verdenskrig
Manager

« Svar #14976: 26 Okt 2012, 21:49 »

Jeg har bestemt aldrig sagt at du ikke kan argumentere Thumbs Up Det er du ganske god til. Synes bare også det er en kunst at kunne give sig hvis man kan se at en anden har fornuftige synspunkter Smiley

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #14977: 26 Okt 2012, 22:01 »

På det punkt er jeg ikke spor værre end andre. Og hvis man bruger argumentet: "Men du har aldrig ændret holdning", så er det helt korrekt. Men det har de færreste skam. Desuden er det fantastisk at vinde to awards uden at kunne argumentere. Synes siden er ved at udvikle sig til en katastrofe.

Med alt respekt, hvis du er så utilfreds, hvorfor er du så her? Og hvad er der præcist du er utilfreds med?
Det er jo nemt nok at smide noget ud uden at komme med noget konkrekt.

EDIT: Og hvorfor diskutere vi i det hele taget dette i denne tråd?
Det har vel ikke ret meget med Liverpool at gøre Wink

« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 22:08 af JKJ » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14978: 26 Okt 2012, 22:44 »

Jakob E:
Jeg vil gerne vide hvornår jeg har provokeret dig? Jeg har blot stillet spørgsmålstegn til din holdning, det ved jeg ikke om du vil kalde provokation.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #14979: 27 Okt 2012, 02:21 »

Hvor ville det da være skønt hvis du smuttede. I hvert fald ud af en LFC tråd.

Jeg er ikke mega aktiv herinde, men kan godt lide at følge med i klubtrådene og i en del af de velskrevne blogs der er herinde. Alt hvad jeg kan sige er at din attitude over de sidste 2 sider i denne tråd er latterlige, og hvis du har overvejet at forlade siden, så gør det dog.

Der er absolut ingen der kommer til at savne dig, og om 1 uge, maks, er du glemt. Sådan fungerer internettet.

Folk der nægter at skifte holdning med begrundelsen at andre heller ikke gør det, er ukonstruktive på et debatforum, og uintelligente at diskutere med.

Jeg håber da du bliver på sitet, men kan du så ikke lade værd med at whine over at sitet er ved at blive en "katastrofe" og at du har tænkt på at forlade det. Gør noget ved det i stedet. Dine indlæg i denne tråd har i hvert fald på ingen måder hjulpet FMFreaks til at komme tilbage på samme fremragende niveau som tidligere.

God vind fremover.

Skipper
Gæst

« Svar #14980: 27 Okt 2012, 17:40 »

Glæder mig til kampen i morgen.

Jeg sad lige, i en af mine stille øjeblikke, og tænkte på hvordan det egentlig gik med Lucas Leiva? Og så om vi er på et punkt hvor vi egentlig ikke har brug for ham, jeg er nemlig ikke helt sikker.

Ja Lucas har gjort det rigtig godt, men hvem skulle han komme ind i stedet for? Vores centrale midtbane består i øjeblikket af:
Shelvey
Gerrard - Allen

Allen skal under ingen omstændigheder (og bliver sikkert heller ikke) sat af holdet, han har jo været fremragende og bliver ved med at vise hvorfor han er det bedste køb Liverpool har lavet siden, ja vel siden Suarez.

Shelvey har jo imponeret gang på gang og kæmper røven ud af bukserne, noget som Liverpool i den grad mangler.
Ja bevares han mangler stadig noget teknisk, og laver nogle tanketorsk. Men uden ham, vil vores angreb mangle meget fight og gå på mod, noget som vi den grad mangler.

Og så er der jo kaptajnen, I vores kamp mod Anzhi syntes jeg han var en af vores dårligste spillere. Mistede bolden nogle gange, var langsom... Men på den anden side lagde han nogle mm præcise sideskifte og var også ganske godt med defensivt.

Jeg syntes ikke der er nogen af dem der skal skiftes ud for Lucas, især ikke Allen og Shelvey der begge 2 er unge og kun blive bedre og bedre. Gerrard bliver jo selvfølgelig heller ikke sat af, da han er kaptajnen og er en legende. Så det må jo næsten betyde at der ikke er plads til Lucas Tunge

El Jefe
Gæst

« Svar #14981: 27 Okt 2012, 17:46 »

Bare lige af ren nysgerrighed, hvordan laver man så en tanketorsk?

Skipper
Gæst

« Svar #14982: 27 Okt 2012, 17:48 »

Bare lige af ren nysgerrighed, hvordan laver man så en tanketorsk?

Tackler med 2 strakte ben og knopperne først  Rullende Øjne
(Lidt ligesom unge Gerrard havde for vane at gøre Hævet Øjenbryn)

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #14983: 27 Okt 2012, 17:49 »

Lucas er og bliver, i mine øjne, første mand på holdkortet hver gang. Han er meget meget vigtig for vores defensiv, og det er tydeligt hæmmende for Allen, Sahin, Gerrard osv. at skulle prøve at udføre Lucas' defensive pligter.

El Jefe
Gæst

« Svar #14984: 27 Okt 2012, 17:50 »

Nu var det mere blot for at drille dig, fordi en tanketorsk ikke er en fysisk handling.

Edit:
For også lige at komme med noget, der rent faktisk gavner tråden.
Jeg har ikke set ret mange af Liverpools kampe, men jeg kan slet ikke forestille mig, at man ikke kan have plads til Lucas. Var han ikke også jeres klart bedste i store dele af sidste sæson? Da han ikke var skadet naturligvis.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2012, 17:52 af El Jefe » Logged

Sider: 1 ... 997 998 [999] 1000 1001 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010