home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930620 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14250: 15 Sep 2012, 19:49 »

Jamen hvordan? Jeg forstår det ikke.. Hver gang jeg ser på skærmen er det os der har bolden Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14251: 15 Sep 2012, 19:51 »

Jamen hvordan? Jeg forstår det ikke.. Hver gang jeg ser på skærmen er det os der har bolden Huh

Arh, Sunderland spillede den pænt rundt de første 7-10 min af anden halvleg. Tror også det er ved at tippe i jeres favør.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Enzo
Manager

« Svar #14252: 15 Sep 2012, 19:52 »

Der er kun én ting at gøre - Ny angrebstræner, færdig. Slut!

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #14253: 15 Sep 2012, 19:52 »

ticked off ticked off ticked off Bolden vil ikke ind og vi er tilbage hvor vi slap i sidste sæson  ticked off

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #14254: 15 Sep 2012, 19:55 »

ticked off ticked off ticked off Bolden vil ikke ind og vi er tilbage hvor vi slap i sidste sæson  ticked off

Læs ovenstående indlæg!!  crazy

Jeg mener helt seriøst at der skal gøre noget. Jeg synes vi får chancerne, men vi udnytter dem ikke, og så er det nogle dumme kiks i forsvaret.
Jeg ved ikke hvad fanden vi skal gøre, men forsvarsfejlene skal væk, og målene skal ind i den anden ende. Så er jeg snart ligeglad med, hvordan det kommer til at ske.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

El Jefe
Gæst

« Svar #14255: 15 Sep 2012, 19:56 »

Der er kun én ting at gøre - Ny angrebstræner, færdig. Slut!
Eller hente en spiller der rent faktisk kan fungere som alene angriber i Premier League og ikke skal bruge uendeligt mange chancer for at sende bolden i mål. Suarez er jo næsten Premier Leagues svar på Santin, bare uden at være tæt på topscorertitlen år efter år.

Edit: og så scorer Suarez dog. crazy

Enzo
Manager

« Svar #14256: 15 Sep 2012, 19:58 »

Endelig!!
REHEEEEEEEEEEEEEEEE M STERLING!! - Jeg hylder altså mere oplæget, for jeg har intet til overs for Suarez.

Anfield Road
Manager

« Svar #14257: 15 Sep 2012, 19:58 »

Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt JAAAAAAAAAAAA Så skete det langt om længe  Opstemt Suarez  Kys

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #14258: 15 Sep 2012, 19:58 »

HVOR ER DET VIGTIGT Opstemt !!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #14259: 15 Sep 2012, 19:58 »

Endelig!!
REHEEEEEEEEEEEEEEEE M STERLING!! - Jeg hylder altså mere oplæget, for jeg har intet til overs for Suarez.

Du mener det dårlige indlæg, som ikke ramte nogen Liverpool mand Wink?

Enzo
Manager

« Svar #14260: 15 Sep 2012, 19:59 »

Du mener det dårlige indlæg, som ikke ramte nogen Liverpool mand Wink?
Han driblede en mand. Godt nok ramte den ikke en modtager, men det første til et mål, og det lader til at Sterling har den marginal som vi har ledt efter. Fremover køre ALT spillet gennem ham!

verdenskrig
Manager

« Svar #14261: 15 Sep 2012, 20:08 »

Hvis vi scorer igen så tager jeg turen gennem Helsinge med trøjen svingende over hovedet..

Cool

bøvle
Manager

« Svar #14262: 15 Sep 2012, 20:09 »

Helsinge....

Enzo
Manager

« Svar #14263: 15 Sep 2012, 20:10 »

Hvis vi scorer igen så tager jeg turen gennem Helsinge med trøjen svingende over hovedet..

Hørt!!  Opstemt

Det vil være fantastisk med en sejr i dag, men jeg tror sgu ikke at vi kan få hele TO heldige mål i én kamp.
Det sker jo ikke engang på en sæson.

Swizz CataR
Manager

« Svar #14264: 15 Sep 2012, 20:21 »

I min optik er Suarez nu en ganske dygtig angriber, han bliver bare castet helt forkert i Liverpool. Hvis man spillede med to angribere, eller blot med Suarez hængende bag en frontangriber, så ville han være guld værd. Han kan utrolig meget på egen hånd, problemet er bare, at alt for meget afhænger af ham. Havde man en anden mand, der også stod for målene og som kunne tage fokus, så ville I være langt bedre stillet.. Lige netop der har I jo så bare skudt jer selv i foden i det netop overståede transfervindue.

I min optik er det kanterne der især er problemet. Foruden Sterling, som jeg ville ønske var opvokset i den røde del af Manchester, så har jeres kanter absolut ingen kreativitet eller flair med bolden. Borini er til prisen en elendig kant, i og med at han jo ikke kan runde sin mand i en én-mod-én situation. I mangler kreativitet i fødderne, lige netop det som samtlige andre klubber køber ind for at få.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010