Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23473
1 Bruger, 1062 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MaryDype7890
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
944
945
[
946
]
947
948
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1930834 gange)
MichaelPaw
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #14175:
03 Sep 2012, 09:55 »
Citat af: g00n 03 Sep 2012, 08:40
Nah, han så nok kampen i går
Haha det kan godt være.
Men jeg kan ikke fatte at de ikke har fået en ny angriber ind, jeg er squ næsten ligeglad med hvem det er. Manden skal jo kun være backup, Owen gider jeg ikke at se i klubben igen..
BIF-Boy
Førsteholdsspiller
«
Svar #14176:
03 Sep 2012, 09:59 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/rodgers-vil-have-drogba-og-owen
Brøndby ´96
Arsenal ´96
Ajes
Ynglingespiller
«
Svar #14177:
03 Sep 2012, 11:37 »
Nu har jeg så set highlights fra kampen igår, og hold da kæft jeg er chokket. Captain Fantastic er ikke så fandens fantastisk mere og Pepe Reina ligner mere end gammel mand end en topklasse målmand. Vi mangler ikke en angriber, vi mangler en der kan score mål. Derfor ser jeg ingen grund til at hente Del Piero, Taber Owen eller Carew for den sags skyld. Hvis vi skal have en gratis målmager skal det være Drogba. Desuden synes jeg vi skal hente en ny målmand til januar, og så skal Rodgers have en samtale med Captain Not-so-fantastic, for hans tid er vist ved at udløbe.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14178:
03 Sep 2012, 13:43 »
Hvor er jeg ked af at VK har besluttet at sunde sig før han skriver indlæg. Jeg ville ellers super gerne have haft en øjeblikkelig reaktion fra ham efter kampen, men det bliver åbenbart præget af en anelse mere fornuft siden han endnu ikke har givet sit syn på kampen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
patrick J
Manager
«
Svar #14179:
03 Sep 2012, 14:21 »
Er rystet over den måde som CAPTAIN FANTASTIC bliver omtalet på af danske Liverpool fans. Ja han er kommet skidt fra start, men fordi han er oppe i alderen, så betyder det simpelthen han er færdig?! Han spiller er fremragende EM, og er vel Englands bedste spiller, og så nu er han færdig? Nej stop nu. Stort set alle engelske Liverpool fans står bare vores captain, og han er sgu stadig en legende som hører hjemme i startopstillingen. Så kan han tages ud hvis det ikke går bedre i næste kamp, men lad nu forhelvede vær med at afskrive legenden.
Reina bakkes desuden stadig op af rigtig mange Liverpool fans (i hvert fald i England!!!!1)
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #14180:
03 Sep 2012, 14:35 »
Steven Gerrard har stadigvæk min fulde støtte, netop af det EM som Patrick J nævner og så bare hans personlighed, han skal komme til at vinde kampe for os i løbet af sæsonen, måske ikke så ofte som tidligere, men han er bestemt stadig en vigtig spiller! Reina derimod måtte for min skyld gerne pakke sydfrugterne og tage retur til Spanien. Min tro til manden forsvandt allerede i sidste sæson. Hans drop versus point-reddende-aktioner er i min optik tippet til den forkerte side, og så skal det altså kigges på, om det er ham der skal stå på mål for os i fremtiden.
Jeg må indrømme at tanken om Drogba i klubben lige nu, til trods for hans Chelsea fortid, er meget tillokkende, det ville sku være en god forstærkning. Tvivler dog stærkt på det bliver aktuelt, mon ikke hele situationen i hans kinesiske klub går i sig selv igen, og han så bliver der. Owen er en svær størrelse. Hans Man Utd belaster ham, det samme gør den manglende spilletid i de sidste mange sæsoner. Spørgsmålet er om han spiller for penge eller for spillet. Jeg tror desværre det er det første, og at han hvis han kommer til klubben, ikke kommer til at gøre nogen som helst forskel.
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
JKJ
Gæst
«
Svar #14181:
03 Sep 2012, 18:17 »
Citat af: patrick J 03 Sep 2012, 14:21
Er rystet over den måde som CAPTAIN FANTASTIC bliver omtalet på af danske Liverpool fans. Ja han er kommet skidt fra start, men fordi han er oppe i alderen, så betyder det simpelthen han er færdig?! Han spiller er fremragende EM, og er vel Englands bedste spiller, og så nu er han færdig? Nej stop nu. Stort set alle engelske Liverpool fans står bare vores captain, og han er sgu stadig en legende som hører hjemme i startopstillingen. Så kan han tages ud hvis det ikke går bedre i næste kamp, men lad nu forhelvede vær med at afskrive legenden.
Reina bakkes desuden stadig op af rigtig mange Liverpool fans (i hvert fald i England!!!!1)
Så fordi man er en legende så SKAL man på holdet, lige meget hvor dårligt man spiller? Så kan vi vel forvente at spillere som Daglish og Ian Rush snart er med igen, om ikke andet fordi de er legender og viste hvor målet stod...
Legende eller ej, så stiller man med det bedste hold, basta. Det burde ikke engang være til diskution!
Riena bakkes op? Ikke på de forums hvor jeg læser om ham. Han har vel allerede i denne sæson koste 3-4 mål. Og når vi ikke selv kan score får vi jo aldrig point når vi har en målmand med sæbe på handsker og fødder.
JKJ
Gæst
«
Svar #14182:
03 Sep 2012, 18:29 »
Citat af: The Red 03 Sep 2012, 14:35
Jeg må indrømme at tanken om Drogba i klubben lige nu, til trods for hans Chelsea fortid, er meget tillokkende, det ville sku være en god forstærkning. Tvivler dog stærkt på det bliver aktuelt, mon ikke hele situationen i hans kinesiske klub går i sig selv igen, og han så bliver der.
Owen er en svær størrelse. Hans Man Utd belaster ham, det samme gør den manglende spilletid i de sidste mange sæsoner. Spørgsmålet er om han spiller for penge eller for spillet. Jeg tror desværre det er det første, og at han hvis han kommer til klubben, ikke kommer til at gøre nogen som helst forskel.
Jeg har ikke et eneste sted, på div forums læst at Owen er velkommen i klubben. Flere skriver faktisk at de hellere ser os spille med 10 på banen fremfor ham.
Så hvis BR og vores ejere, som jeg har tabt endda rigtig meget for de seneste dage, følger bare en lille bitte smule med og ved hvad der rør sig omkring klubben så holder de fingrene langt væk fra Owen og lader ham rådne op i helvede.
verdenskrig
Manager
«
Svar #14183:
03 Sep 2012, 22:53 »
Citat af: Gazlgor 03 Sep 2012, 13:43
Hvor er jeg ked af at VK har besluttet at sunde sig før han skriver indlæg. Jeg ville ellers super gerne have haft en øjeblikkelig reaktion fra ham efter kampen, men det bliver åbenbart præget af en anelse mere fornuft siden han endnu ikke har givet sit syn på kampen.
For at være ærlig så koger jeg stadig når jeg tænker over den kamp.. PÅ mit arbejde i dag kom en jeg kender som er LIverpool fan hen og mindede mig om kampen, og så fik han ellers et ti minutters højlydt foredrag om hvor fucking talentløst jeg synes alt ved os var.. Reina omtalte jeg i øvrigt ca 5 min, og nu gider jeg snart ikke spilde mere tid på den spanier, for det bliver aldrig bedre.
Jeg lægger hovedet på bloggen.. Pt er han PL's med afstand dårligste målmand.. Selv Arsenals tredjevalg som normalt går for at være en rendyrket katastrofe, virkede sikker og solid i forhold til sæbehandsken fra spanien, som jeg efterhånden tror har aktier i alle andre klubber i Liverpool.. For hvordan kan man ellers være så ringe til at gribe en bold når man har målmandstræning 2 gange hver dag ?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #14184:
03 Sep 2012, 22:57 »
Citat af: JKJ 03 Sep 2012, 18:29
Jeg har ikke et eneste sted, på div forums læst at Owen er velkommen i klubben. Flere skriver faktisk at de hellere ser os spille med 10 på banen fremfor ham.
Så hvis BR og vores ejere, som jeg har tabt endda rigtig meget for de seneste dage, følger bare en lille bitte smule med og ved hvad der rør sig omkring klubben så holder de fingrene langt væk fra Owen og lader ham rådne op i helvede.
Jeg skriver heller ikke at der på nogen forums er en velkomstkomité klar til ham. Er helt med på at 99% af klubbens fans, inklusiv mig selv, ikke ser manden tilbage i klubben. Jeg kommenterede blot på hans mulighed for at kunne begå sig på det fodboldmæssige niveau (:
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
patrick J
Manager
«
Svar #14185:
04 Sep 2012, 09:07 »
Citat af: JKJ 03 Sep 2012, 18:17
Så fordi man er en legende så SKAL man på holdet, lige meget hvor dårligt man spiller? Så kan vi vel forvente at spillere som Daglish og Ian Rush snart er med igen, om ikke andet fordi de er legender og viste hvor målet stod...
Legende eller ej, så stiller man med det bedste hold, basta. Det burde ikke engang være til diskution!
Riena bakkes op? Ikke på de forums hvor jeg læser om ham. Han har vel allerede i denne sæson koste 3-4 mål. Og når vi ikke selv kan score får vi jo aldrig point når vi har en målmand med sæbe på handsker og fødder.
Nævner faktisk ikke noget sted, at bare fordi han er en legende så skal han i starteren. Siger at bare fordi han er kommet skidt fra start, betyder det ikke at han er færdig. Men synes bestemt at i kampen mod Arsenal skulle han være blevet skiftet ud, da han var usynlig.
Synes selv Reina har været komplet lort, men føler ikke det er fair at svine ham på den måde som nogen gør. Jeg tror stadig på ham, ligesom med Gerrard.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Anfield Road
Manager
«
Svar #14186:
04 Sep 2012, 15:33 »
Gerrard skal ikke spille hvis han ikke er god nok. Sådan er det og det burde ikke være til diskussion. Men er han så god nok? Bedømt på kampen mod Arsenal, er svaret et entydigt: nej.
Som jeg skrev lige efter kampen, så havde han jo ikke en vellykket førsteberøring i hele første halvleg. Bortset fra det var han helt væk, og bidrog ikke med noget som helst. Men jeg tror egentlig ikke at han vil spille sådan hver gang. Jeg tror han har mere at byde på end som så, men det er helt tydeligt at se at han gennem hans skadeshelvede, har mistet en del af den Gerrard, vi så engang.
Ingen skal sige at han er færdig, for det er alt for tidligt at sige det. Det sagde man også for nogen år siden om Lamperd, men hen over foråret var han jo om nogen manden der bar Chelsea fremad. Samme historie, med Drogba og Terry. så nej Gerrard er ikke færdig, men han har unægteligt ikke mange gode år endnu.
Det er jo en hårdfin diskussion, der uden tvivl kan dele vandene i fansskaren, for man sætter jo ikke bare lige sådan en mand, der har været synonym med Liverpool gennem et helt årti, af uden videre. Heller ikke selvom man hedder Brendan Rodgers, og bliver nødt til at bænke spillere som Sahin, Shelvey eller Henderson, som har vist niveau der var noget højere end det Gerrard viste i Søndags. Selvom det i sahins tilfælde ikke har været i Liverpool. Jeg ved ikke hvad jeg skal mene, om det her, men jeg tror egentlig at jeg hælder til at bænke manden.
Gerrard har i mange, mange år været ham der har hivet os op når det behøvedes, ham der har været indpiskeren og ham der i alle henseender har været anfører og kulturbærer på dette hold. Som det bedste eksempel på dette må ses 1-3 reduceringen i Istanbul, hvilket var målet, der blev så afgørende for kampen. Derfor finder jeg det om muligt endnu mere alarmerende at vi ikke så det ikke Søndags. Jeg tror faktisk at vi så et klassisk eksempel på at han faldt med holdet, og det synes jeg er lidt alvorligt. Det har jeg faktisk ikke set Gerrars gøre før. I hvert fald ikke på den måde.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #14187:
04 Sep 2012, 17:26 »
http://www.bold.dk/nyt/Boruc-Skrev-naesten-med-QPR
Hent!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Anfield Road
Manager
«
Svar #14188:
04 Sep 2012, 17:28 »
Citat af: verdenskrig 04 Sep 2012, 17:26
http://www.bold.dk/nyt/Boruc-Skrev-naesten-med-QPR
Hent!
Ville være fedt at se ham i Liverpool trøjen. Kan lige se ham give United fansene fingeren
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14189:
04 Sep 2012, 18:28 »
Puha jeg hader den mand.. 2 grunde: 1. Han var engang foretrukket frem for Fabianski på landsholdet (wonder why). 2. Han spiller altid fremragende mod Arsenal.
Så hold jer væk!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
1
...
944
945
[
946
]
947
948
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »