|
|
madsbis
Lilleputspiller
|
|
Bare det ikke er en ny Nabil El zhar...
Ham her er noget mere erfaren end El zhar da han kom, og han virker også meget mere talentfuld, så tror helt sikkert Assaidi bliver et større hit end El zhar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
150797
|
|
Har aldrig set ham før, men ud fra klippet ligner han efter min mening lige sådan en spiller vi har brug for 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
http://www.youtube.com/v/KLebOIDBGeAArrogant lavet!  Kender ham ikke, men vi skulle eftersigende kun have givet omkring 3 mil. pund. Det er jo ikke så slemt og så er det begrænset hvor galt det kan gå. Men Brendan må have set et eller andet i ham.. Det bliver i hvert fald spændende at følge ham! 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Spændende indkøb, og dejligt at vi får alternativer til fløjene.
Men alt det er lige gyldigt... for nu ser det ud til at vi holder på både Agger og Skrtl... og det er altså vigtigt.
Optimismen stiger og jeg glæder mig vildt til at vi kommer igang... har en god fornemmelse...vi er på vej frem.. men puha et program vi har i de første 5-6 runder i PL
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Spændende indkøb, og dejligt at vi får alternativer til fløjene.
Men alt det er lige gyldigt... for nu ser det ud til at vi holder på både Agger og Skrtl... og det er altså vigtigt.
Optimismen stiger og jeg glæder mig vildt til at vi kommer igang... har en god fornemmelse...vi er på vej frem.. men puha et program vi har i de første 5-6 runder i PL
Ja hold da op. hvis vi taber de kampe bliver det op ad bakke hele vejen. Men hvis vi vinder nogle af dem kan det blive et kæmpe boost. Jeg tror det bliver afgørende.
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
spændende spiller.. det ser samtidig ud til at Arsenal er med inde i billedet omkring Nuri igen, på grund af salget af Song, hvis det bliver til noget. ØV altså.
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Det bliver sgu meget sjovt at følge Southampton, og se hvordan de klarer den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Fedt køb af Southampton alligevel! Der røg oxens millioner... Surt for Liverpool hvis Ramirez er blevet snuppet for næsen af dem, og vi gør det samme med Sahin...
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Vi havde vidst alligevel kølnet vores interesse i ham  . Men ja fedt køb af Saints. Men ja nu må vi se med Sahin 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Nu har Liverpool jo lige hentet en ukendt marokkaner i stedet, så interessen for Ramirez var sikkert væk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Fedt køb af Southampton alligevel! Der røg oxens millioner... Surt for Liverpool hvis Ramirez er blevet snuppet for næsen af dem, og vi gør det samme med Sahin...
Snup ham hellere end gerne. Det er tosset vi bliver ved med at hente spillere til den plads! Ville fortrække vinduet lukkede med det samme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|