home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933005 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13740: 15 Aug 2012, 21:50 »

Med købet af Joe Allen, ser jeg ikke Sahin, som det perfekte indkøb, som jeg ellers syntes inden Allen blev hentet. Håber derfor for alt i verden, at Adam ryger. Helst på en transfer, men en lejeaftale er fint. Også fordi jeg ser ham som en spiller, der ikke har niveauet på kort eller lang sigt til Liverpool.

Derudover glæder jeg mig rigtigt meget til den nye sæson. Hvad tror I på af resultater?

Det vigtigste er, at spillerne bliver ført ind i Rodgers´ spillestil, som det lader tin spillerne kan lide(Riises udtalelse på onside.dk) En spillestil jeg ser meget frem til at se gutterne spille. Pres, pasninger og løb uden bold er vel hovedingredienserne i det system. Bliver spændende.

Men samtidigt skal der være resultater! Håber spillerne får vist, at vi er en klub på vej tilbage til mesterskabskampen i PL. Top 5-6 stykker er acceptabelt, en fjerdeplads synes jeg ikke er helt urealistisk, hvis vi kommer ordentligt fra start og systemet virker.
Derudover ser jeg gerne en titel i form af FA Cuppen eller Europa League. Og fordi bredden i truppen er ved at være stor, er der bestemt muligheder for det.

YNWA!

Jeg mener ikke vi har truppen til at spille med i top 4, her har Man UTD, Man City, Chelsea og Arsenal markant bedre trupper end vi.

Top 4 bliver

Man City
Arsenal
Chelsea
Man Utd

Tottenham, Newcastle og Liverpool kommer så til at spille om de 5-7 pladsen.

Tottenham får ny træner og det ser ud til at de skal finde deres nye stil under AVB - IMO vil Liverpool og Tottenham være meget lige og jeg tror vi har det mere potentiale en Tottenham.

Newcastle havde en fin sæson sidste år, men er ofte ustabile og jeg tror vi slår dem over hele sæsonen.

Jeg mener det er realistisk at vi kan blive nr. 5 - men der kan blive stor afstand op til nr. 4.

Sker det lykkelige at Arsenal eller Chelsea får en usædvanlig dårlig sæson så har vi en lille mulighed for at blive nr 4... men jeg tror ikke det kommer til at ske.

Liverpool ender som nr 5 - vi vinder EL eller FA cuppen også kan vi rose Fætter BR for en god sæson...men en PL sejr til Liverpool det vil tage 3-4 sæsoner hvor vi alle år kommer i CL så vil vores økonomi være til at hente spillere fra hylde nr. 1

YNWA

Risom
Manager

« Svar #13741: 15 Aug 2012, 21:58 »

Blev måske også revet for meget med af de Liverpoolfans, der var med i sæsonoptakten på 6´eren i går  crazy

Ja det vil uden tvivl tage de 3-4 år for at være en af favoritterne til titlen, men jeg mener vi kan blande os i den absolutte top (top 3-4, ikke så langt efter vinderen) inden for de næste 2 sæsoner. Vel at mærke, HVIS systemet kører på skinner og transfervinduerne forløber positivt.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #13742: 15 Aug 2012, 22:26 »

Top 4 er ikke for alvor realistisk synes jeg ikke. spiller for spiller er vi bare et dårligere fodboldhold end City, United, Chelsea og Tottenham og til dels også Arsenal.  Hvis vi spiller en god sæson bliver vi nummer 5. Men så mener jeg også at vi burde slutte højere om 2 år. Jeg tror at der er brug for en langsigtet strategi her, hvis vi skal blande os om CL pladser om 2-3 år. Men jeg går egentlig med et lille håb om at vi godt kan nappe EL og måske også FA cuppen. Så vil sæsonen i hvert fald være godkendt  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #13743: 15 Aug 2012, 23:19 »

Med Adam + Spearing ud og Sahin ind, sammen med Dempsey, kan vi måske være med til at kæmpe om 4'er pladsen, men det er self svært at forudsige. Synes vores trup har en bedre bredden og nogenlunde samme kvalitetet som Tottenham havde sidste år, hvor de sluttet nr. 4.

bøvle
Manager

« Svar #13744: 16 Aug 2012, 00:50 »

Ser folk virkelig gerne Dempsey komme til klubben ? Jeg har personligt meget svært ved at se hvor vi skal bruge ham, samt jeg langt fra er overbevist om hans kvaliteter. Synes ikke han udmærker sig på nogle punkter, ligesom eksempelvis Allen og Lucas gør. Jeg mener ikke Dempsey har kvalitet nok til at sikre os den fremgang vi søger, jeg mener ganske enkelt han er for gennemsnitlig, men kan naturligvis blive modbevist.

Ser meget hellere, at hvis vi henter endnu en spiller, at det så bliver Gaston Ramirez fra Serie A, da han virker mere som en regulær kantspiller, med godt overblik, god speed, fin teknik og ikke mindst et godt spark. Han kan naturligvis trække ind og skyde af, men ellers tror jeg han vil være glimrende til at holde den bredde i spillet, som vi også har brug for. egentlig meget lig Adam Johnson Smiley

Med Dempsey frygter jeg vi får tre angribere, der alle er offensive, men hvor ingen af dem agerer rigtige angribere og opholder sig ret i boksen, mens i stedet rundt omkring feltet, som det var tilfældet med Suarez sidste sæson...

bøvle
Manager

« Svar #13745: 16 Aug 2012, 13:19 »

Så venter vi angiveligt blot på Modric' skifte til Real, før at Sahin er liverpool-mand i en enkelt sæson:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=95691

Sys det er svært at finde ud af hvor meget man skal ligge i lige netop denne historie, men stort set samtlige medier nævner jo netop nu at Sahin så godt som er vores, mens Adam er på vej til Everton for cirkus 50 mio....

blomvikings
Manager

« Svar #13746: 16 Aug 2012, 13:32 »

Så venter vi angiveligt blot på Modric' skifte til Real, før at Sahin er liverpool-mand i en enkelt sæson:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=95691

Sys det er svært at finde ud af hvor meget man skal ligge i lige netop denne historie, men stort set samtlige medier nævner jo netop nu at Sahin så godt som er vores, mens Adam er på vej til Everton for cirkus 50 mio....

Hvis Liverpool får 50 mio for Adams, plus at man så, naturligt nok, slipper for hans massive kontrakt, og så lejer Sahin, så er det virkelig godt købmandsskab!

Så mangler de bare at hente en klasse fløj så er den der Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13747: 16 Aug 2012, 13:41 »

Men jeg forstår stadig ikke en lejeaftale, medmindre at der er en købsklausul indblandet..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #13748: 16 Aug 2012, 13:44 »

Hvis Liverpool får 50 mio for Adams, plus at man så, naturligt nok, slipper for hans massive kontrakt, og så lejer Sahin, så er det virkelig godt købmandsskab!

Så mangler de bare at hente en klasse fløj så er den der Smiley

Jah både og. Det er jo fint nok at komme af med Adam, dog ved jeg ikke om jeg er fan af en lejeaftale med Sahin. Ser ham meget meget gerne i klubben, og især da sammen med Lucas, Allen og Gerrard, så ville det være uhyggelig midtbane vi kunne få os. Dog sys jeg der er en del usikkerhed behæftet med en étårig lejeaftale, hvis vi ikke har mulighed for at købe ham fri af real efterfølgende. (Læs: lejekontrakt med indbygget købsklausul) Han skal trods alt spilles ind på et hold han ikke kender, og som heller ikke kender ham, og som allerede i forvejen er inde i en periode med massive forandringer, så hvis han kun er her i én sæson sys jeg det trækker ned, dog vil jeg hellere end gerne ha ham knyttet permanent til klubben !! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #13749: 16 Aug 2012, 19:01 »

Risom
Manager

« Svar #13750: 16 Aug 2012, 19:07 »

Sådan! Selvom det lå i kortene, at han skulle blive, er det nu alligevel en ret så dejlig udtalelse.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bøvle
Manager

« Svar #13751: 16 Aug 2012, 19:34 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-deal-for-winger

Så blev en ukendt kantspiller hentet til klubben, ved virkelig ikke hvad man skal sige til ham Smiley

Ser dog yderst spændende ud i det klip klubben har lagt ud på hjemmesiden Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Aug 2012, 19:39 af bøvle » Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #13752: 16 Aug 2012, 19:51 »

Hvem fanden er han?

Naustratze
Gæst

« Svar #13753: 16 Aug 2012, 19:52 »

Assaidi kender jeg kun igennem Fifa, men i Fifa er han hurtig og en god dribler Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #13754: 16 Aug 2012, 19:53 »

Aner ik hvem han er, men 24årig Marokkaner Peace

Sider: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010