home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953617 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13455: 26 Jul 2012, 15:21 »

Messi er da total etbenet? Og det går nu meget godt synes jeg. Det samme har man kunne sige om Ryan Giggs hele hans karriere.

http://www.youtube.com/v/N-OFtme8YHU

Rolig nu makker. Messi har selvfølgelig sit favoritben, men han kan sagtens bruge sit højre. Enrique kan jo dårligt nok aflevere med sit højreben, hvilket hæmmer hans spil helt vildt.

Jeg synes dog stadig at Enrique er en fin back. Jeg tror i hvert fald det bliver svært at hente en erstatning.

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #13456: 26 Jul 2012, 22:01 »

Lige præcis.. Fik måske ikke forklaret mig tydeligt før.

Vi har jo alle et ben vi sparker bedre med end det andet, det er helt normalt. Jeg tror faktisk ikke jeg kender en fodboldspiller som sparker fuldkommen ligegodt med begge ben..

Det jeg mener er fodboldspillere som nærmest ikke kan bruge deres andet ben til andet end at stå på. Det synes jeg er så hjernedødt ringe at man ikke sørger for at træne den slags simple småting som er SÅ vigtigt i en kamp.
Man har forhelved kun en ting som prof fodboldspillere at holde styr på, og det er at blive en god fodboldspiller. Her er noget af det mest centrale at man kan slå en aflevering med begge ben, og det er tæt på at Enrique ikke kan det..

Synes derudover ikke han er noget specielt. Bevares han er okay defensivt, men hans offensive evner......... Ak ja det er ikke megt konstruktivt der kommer fra den kant.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13457: 26 Jul 2012, 22:36 »

Jeg må indrømme at jeg er uforstående overfor jeres kritik af Enrique. Helt ærligt, så synes jeg, at han var en af vores bedre spillere i sidste sæson. I hvert fald i den første halvdel, der var han fremragende. Noget andet er så, at den anden halvdel var lidt sløj, men det var hele holdet jo. Vi har længe manglet en venstreback og jeg er tilfreds med Enrique. Og VK, jeg ved ikke om vi har set de samme kampe, men jeg synes altså at Enrique er dygtig i overlapsne og synes også han er rigtig god defensiv.

Det med højrebenet er så en anden snak.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #13458: 26 Jul 2012, 23:23 »

Jeg må indrømme at jeg er uforstående overfor jeres kritik af Enrique. Helt ærligt, så synes jeg, at han var en af vores bedre spillere i sidste sæson. I hvert fald i den første halvdel, der var han fremragende. Noget andet er så, at den anden halvdel var lidt sløj, men det var hele holdet jo. Vi har længe manglet en venstreback og jeg er tilfreds med Enrique. Og VK, jeg ved ikke om vi har set de samme kampe, men jeg synes altså at Enrique er dygtig i overlapsne og synes også han er rigtig god defensiv.

Jeg tror det bliver svært at finde en bedre venstre back som vil spile i Liverpool - kan Enriques bundniveau hæves en smule og kan han blive lidt mere fokuseret på de defensive opgaver så er vi rimelig dækket ind på den plads.

Jeg så gerne Skandinavske spillere i Liverpool og jeg kunne godt se en Nicolai Boilesen i Liverpool i løbet af de næste 2-3 år..forudsat at han naturligvis kommer i gang igen i Ajax.

Simon Kjær bliver i The Guardian nævnt som et emne for Liverpool... godt nyt for det Danske Landshold..men kan han slå Skrtel af holdet ? næppe

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #13459: 26 Jul 2012, 23:35 »

Det er skam ikke en plads jeg sådan mener vi skal købe ind til. Vi har Enrique som ikke er nogen klassespiller men en okay back at have. Derudover har vi Robinson som skulle være ganske talentfuld.

Jeg synes bare ikke Enrique er noget specielt, og medmindre han får trænet indlæg, simpelt pasningsspil, førsteberøringer, ro med bolden, timning i overlaps så bliver han aldrig mere end en acceptabel spiller.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #13460: 26 Jul 2012, 23:38 »

Stop nu... Har aldrig sagt at det var fordi vi spillede en dårlig kamp, at der skal nye spillere til. Var du imponeret over sidste sæson? Håber jeg godt nok ikke. Vi har brug for enkelte spillere, ellers kommer det ikke til at gå meget bedre. BR er god, men kan ikke skabe mirakler. Med det manskab vi har, kan vi måske komme i top-6, så hvorfor ikke hente nye spillere nu, inden det er for sent?

Og ja, klart man brokker sig, når man spiller 1-1, og egentlig kun er gode de første 5 minutter, mod et hold som ligger andensidst i en række, hvor en mand som Jimmy Nielsen er stjernespiller.

Er godt tilfreds indtil videre mod Roma, så længe Enrique ikke får lov til at være fast mand når sæsonen starter.

Nej var bestemt ikke imponeret. Hvis de sidste 19 kampe afgjorde tabellen var vi endt som nr 17.

Men vi mangler 13 - tretten - spillere som ikke er med af flere årsager. Jeg har svært ved at se at noget holdt overhovedet i de bedste ligaer kan klar dette uden det kan mærkes.
Desuden er pre-season lige begyndt og der er nye ting der skal spilles ind. Så er sgu ked af at indrømme det, men så er jeg faktisk ret ligeglad med resultaterne der kommer.

Slå nu koldt vand i blodet og lad holdet blive spillet sammen.
Som jeg har læst udtalelserne fra FSG så er ansættelsen en langstrakt procces som skal bringe os tilbage til toppen i løbet af en årrække på 3-5 år.
Derfor forventer jeg heller ikke alverden og er ked af at side det, men bliver altså noget irriteret over at sæsonens første træningskamp kan bringe sindene i kog.
Det her projekt kommer til at tage tid og vi snakker ikke om uger og mdr, men om år.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13461: 26 Jul 2012, 23:47 »

Sindet er kog, er en overdrivelse. Bliver blot irriteret over enkelte spillere, som er forventede starterer til næste sæson. Af dem er Enrique, som jeg bare har fået nok af. Ikke kun pga. de her træningskampe, men pga. hele sidste sæson. Adam burde passe godt til BR system, men han er alt for langsom. Det er ikke noget der kan rettes op på, så heldigvis har vi både Pacheco og Sosu, som kan overtage hans rolle, og ligge sig op på den offensive midt. Er i hvert fald blevet positivt overrasket over både Pacheco og Sosu, men såmen også Shelvey og Aquilani, som nok er de nærmeste konkurrenter til Adam. Håber bare vi får spillet Adam langt væk fra holdet, så både Pacheco og Sosu kan få spilletid i stedet for ham. Håber du forstår mig.

Liverpool F.C

blomvikings
Manager

« Svar #13462: 30 Jul 2012, 09:56 »

http://www.sporten.dk/fodbold/city-med-vildt-bud-paa-agger

Håber virkelig ikke, at han ryger til City. Men så synes jeg heller ikke budet er vildere? 125 mio er ikke sindssygt i disse dage for en verdensklasse midterforsvar.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13463: 30 Jul 2012, 10:00 »

Han har før udtalt at han ikke ville lave en Torres og skifte til en anden engelsk klub, hvis han skifter.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

blomvikings
Manager

« Svar #13464: 30 Jul 2012, 10:26 »

Tror også, at enten Real eller Barca ville passe bedst til ham, hvis altså han gerne vil skifte.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #13465: 30 Jul 2012, 13:41 »

Bliver virkelig virkelig ked af det hvis Agger forlader os.
Forestillede mig lidt at Agger var med os i tykt og tyndt, og at han kunne se sig selv blive i Liverpool i maaaange år frem. Tror ikke at han skifter Liverpool ud med en anden engelsk klub, da jeg simpelthen tror at hans kærlighed for Liverpool er for stor. Men man har jo taget fejl før.

Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #13466: 30 Jul 2012, 14:39 »

Hvis Agger skifter fra os så gider jeg ikke mere.. Agger er top tre over favoritspiller i Liverpool for mig, og jeg magter slet ikke hvis han skifter til City. Det ville ganske enkelt være så himmelråbende ulækkert.

Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13467: 30 Jul 2012, 14:44 »

Ligefør man skulle håbe på han gik i stykker nu her, så han ikke kan skifte væk  Tunge

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #13468: 30 Jul 2012, 15:07 »

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19043308
Nu går rygterne så også på, at vi har solgt Aquilani til Fiorentina. Hvis dette er sket, så har jeg det næsten lige så slemt som hvis Agger smuttede. Aquilani er lige sådan en spiller vi mangler. Forhelvede jeg bliver gal hvis vi sælger ham efter han lige har udtalt at han gerne vil blive!!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13469: 30 Jul 2012, 15:09 »

Incitamentet for City er der helt klart, da hverken Lescott eller Toure vel kan betegnes som verdensklasse. Agger er venstrebenet og kan spille ved siden af Kompany, hvilket gør, at de har 2 spillere, som kan bygge op nedefra, hvilket efterhånden er blevet vigtigt i moderne fodbold... at jeg så ikke tror og håber, at han skifter, er så en anden sag, men de har pengene og rent faktisk brug for en spiller på den position, så jeg ville ikke blive overrasket.

Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010