|
Fogt
|
|
Kan du huske hvad rundvisningen kostede i sig selv?
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Kan du huske hvad rundvisningen kostede i sig selv?
Lidt under 20 Pund pr person. Tjekker det lige.
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
Risom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Glæd dig! Jeg var derovre i vinters. Kampen var ikke specielt god, men alligevel var det min største oplevelse i mit liv. Kæft det var fedt  Kan desuden anbefale at tage på rundvisning på stadion dagen inden eller efter kampen. Billetter kan nemt bestilles på liverpoolfc.tv, og man ser det hele lige fra omklædningsrum til alle pokalerne  hvad for en kamp?
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Er det den der hedder Stadium Tour & Museum? Den koster 15 pund.  Men ja det kan godt være det er dyrere når der er kamp
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Risom
|
|
hvad for en kamp?
Liverpool 0-0 Stoke, men stemningen var ganske god. Er det den der hedder Stadium Tour & Museum? Den koster 15 pund.  Men ja det kan godt være det er dyrere når der er kamp You got it 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Lyder fedt  Håber på at det bliver LFC - Newcastle, men hvem Liverpool spiller imod er ikke det vigtigste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Liverpool 0-0 Stoke, men stemningen var ganske god.
det er den altid  jeg har en ven der var ovre og se Tottenham-Bolton ( og ja kampen med Muamba). han sagde at selvom han kun fik 40 minutter var det kanon fedt. det får mig så til at spørge mig selv om, at hvis der er fedt på White Hart Lane, hvad er der så ikke på Anfield? ej hvor kunne jeg godt tænke mig at prøve det. 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Risom
|
|
det er den altid  jeg har en ven der var ovre og se Tottenham-Bolton ( og ja kampen med Muamba). han sagde at selvom han kun fik 40 minutter var det kanon fedt. det får mig så til at spørge mig selv om, at hvis der er fedt på White Hart Lane, hvad er der så ikke på Anfield? ej hvor kunne jeg godt tænke mig at prøve det.  Ja tror helt klart. at man mærker stemningen langt mere i England (og Tyskland) end på et halvflyldt Camp Nou e.l.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Hvis Liverpool begynder at spille ligesom Spanien, er det ligefør jeg begynder at overveje at skifte hold til Stoke City... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Kom nu med ham.. Og sælg derefter Reina til Milan så vi kan hente Lloris. Kunne være konge Hep det kan vi kun være enig i 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Reina er en klubmand, han skal blive. Næste sæson er Reinas sæson. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Reina er en klubmand, han skal blive. Næste sæson er Reinas sæson.  Det er jeg ikke enig I Reina har gennem flere år luftet tanken om at forlade Liverpool og hans spil har IMO været jævnt nedadgående de seneste sæsoner - så en handel her ligner en god ide
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|