Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
1 Bruger, 809 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
878
879
[
880
]
881
882
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1955571 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #13185:
04 Jun 2012, 11:43 »
Citat af: Swizz CataR 04 Jun 2012, 11:41
Jeg sad lige og læste lidt på transfermarkt.de (der forøvrigt også har fået en engelsk version, transfermarkt.co.uk) hvor jeg faldt over prisen I har solgt Kuyt for. 1 mio. euro? Kan det virkelig passe? Det er da latterligt lavt. Kevin Trapp er blevet solgt for 1,5 mio. Euro i Bundesligaen.. Ja ham aner I nok ikke hvem er, men bare for at sætte det i perspektiv
Jeg læste at han havde en frikøbsklausul på det beløb - men det er der sikkert Liverpool-fans herinde som kan be-/afkræfte?
Szczesny
Manager
«
Svar #13186:
04 Jun 2012, 11:51 »
Jeg læste det samme som g00n. Dog med det forbehold, at klausulen kun gjaldt for udenlandske klubber
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Szczesny
Manager
«
Svar #13187:
04 Jun 2012, 11:55 »
Citat af: MS 03 Jun 2012, 20:57
Hvorfor det? Synes jeg har givet udtryk for at jeg synes Liverpools hold er elendigt? Jeg kan virkelig ikke se det her hold vinde noget. Og jeg tror bare ikke Liverpool kan finde spillere som Alonso, Torres, Mascherano, Gerrard i topform, Reina i topform igen
Hvor spillede Newcastle henne for 2 år siden, og hvor sluttede de i den netop færdiggjorte sæson? Det var altså marginaler der gjorde at de ikke sluttede i top 4.
Den rigtige ansættelse kombineret med få, men gode signings, så er intet altså umuligt. Så at sige de vil være elendige de næste 5 år, og slutte uden for top 4 virker i mine øjne både dumt, arrogant og ignorant.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13188:
04 Jun 2012, 11:58 »
Citat af: Szczesny 04 Jun 2012, 11:55
Hvor spillede Newcastle henne for 2 år siden, og hvor sluttede de i den netop færdiggjorte sæson? Det var altså marginaler der gjorde at de ikke sluttede i top 4.
Den rigtige ansættelse kombineret med få, men gode signings, så er intet altså umuligt. Så at sige de vil være elendige de næste 5 år, og slutte uden for top 4 virker i mine øjne både dumt, arrogant og ignorant.
Sagde ikke at de vil være elendig i de næste 5 år, blot at du de slutter uden for top 4. Og ja, et par enkelte gode signings og en god manager så er de der. Men hvem siger de får det?
Manchester United
Szczesny
Manager
«
Svar #13189:
04 Jun 2012, 12:02 »
Citat af: MS 04 Jun 2012, 11:58
Sagde ikke at de vil være elendig i de næste 5 år, blot at du de slutter uden for top 4. Og ja, et par enkelte gode signings og en god manager så er de der. Men hvem siger de får det?
Ja, du har da definitivt meldt ud, at de ikke gør. Du fik det til at lyde som om at selv med Ronaldo og Messi ville de slutte uden for top 4, fordi spillermaterialet var så elendigt.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13190:
04 Jun 2012, 12:03 »
Citat af: Szczesny 04 Jun 2012, 12:02
Ja, du har da definitivt meldt ud, at de ikke gør. Du fik det til at lyde som om at selv med Ronaldo og Messi ville de slutte uden for top 4, fordi spillermaterialet var så elendigt.
Jeg ser virkelig ikke mange lyspunkter i deres startellever. Og med de køb de har lavet inden for de sidste 2 år, der er jeg ikke imponeret. Jo Suarez er god, men så heller ikke mere
Manchester United
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13191:
04 Jun 2012, 12:08 »
Citat af: Szczesny 04 Jun 2012, 12:02
Jeg tror blot at den gode MS drager sine konklusioner ud fra det faktum (og ja, det er et faktum) at Liverpool de seneste mange sæsoner har været gode til at hente middelmådige spillere og få det bedste ud af dem - altså middelmådighed. Kombineret med en evne til at finde middelmådige managere der følger konceptet omkring indkøb af middelmådige spillere, kan man vel konkludere at Liverpool er rigtig gode til at opretholde deres middelmådige standard som de har lagt for dagen. Så er det vel åbenlyst at man selv sætter sig fast i den samme rille og forventer den samme middelmådighed fra Liverpool i fremtiden.
Og ja, jeg mener at middelmådighed betegner Liverpool ganske godt
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #13192:
04 Jun 2012, 12:18 »
Liverpool købte godt nok 700 midtbanespillere, for ikke så lang tid siden, men sjovt nok synes jeg balancen på midtbanen er deres største hæmsko. Deres forsvar (start-4) er godt, men mangler bredde. Jeg synes de har en kapabel trup, og hvis du blot ser tilbage på Liverpool - Arsenal Gazlgor, så var der vist kun et hold der virkede middelmådigt den dag. Vi blev spillet ned under græstæppet, men kendetegnende for Liverpools sæson, så ville træværket (samt Kuyt og Chesney) det anderledes.
Liverpool har været for dårlige til at afgøre kampe, både til 3 og 1 point, og derfor er de endt på en 8. plads - men der skal altså ikke meget til før de ånder Spunk og Magpies i nakken til næste sæson.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13193:
04 Jun 2012, 12:24 »
Citat af: Gazlgor 04 Jun 2012, 12:08
Jeg tror blot at den
gode
MS drager sine konklusioner ud fra det faktum (og ja, det er et faktum) at Liverpool de seneste mange sæsoner har været gode til at hente middelmådige spillere og få det bedste ud af dem - altså middelmådighed. Kombineret med en evne til at finde middelmådige managere der følger konceptet omkring indkøb af middelmådige spillere, kan man vel konkludere at Liverpool er rigtig gode til at opretholde deres middelmådige standard som de har lagt for dagen. Så er det vel åbenlyst at man selv sætter sig fast i den samme rille og forventer den samme middelmådighed fra Liverpool i fremtiden.
Og ja, jeg mener at middelmådighed betegner Liverpool ganske godt
Tak for komplimentet
. Men jeg er meget enig i dit indlæg.
Manchester United
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13194:
04 Jun 2012, 12:59 »
Citat af: Szczesny 04 Jun 2012, 12:18
Liverpool købte godt nok 700 midtbanespillere, for ikke så lang tid siden, men sjovt nok synes jeg balancen på midtbanen er deres største hæmsko. Deres forsvar (start-4) er godt, men mangler bredde. Jeg synes de har en kapabel trup, og hvis du blot ser tilbage på Liverpool - Arsenal Gazlgor, så var der vist kun et hold der virkede middelmådigt den dag. Vi blev spillet ned under græstæppet, men kendetegnende for Liverpools sæson, så ville træværket (samt Kuyt og Chesney) det anderledes.
Liverpool har været for dårlige til at afgøre kampe, både til 3 og 1 point, og derfor er de endt på en 8. plads - men der skal altså ikke meget til før de ånder Spunk og Magpies i nakken til næste sæson.
Deres forsvar er ok, ligesom deres angreb er ok (Suarez og Carroll på en god dag). Men så rækker det heller ikke længere og derfor er deres hold overordnet set middelmådigt. Jeg er da udmærket klar over at Liverpool var bedst under Liverpool-Arsenal, men jeg håber ved Gud ikke at du bedømmer Liverpool på en enkelt god kamp mod os, for så er du en ringere debattør end jeg gik og forventede. Kig på nogle af de andre kampe hvor de spillede helt af helvede til, så kan jeg hive den frem som modargument, hvis det er på den måde vi skal bedømme holdet.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #13195:
04 Jun 2012, 13:37 »
Citat af: Gazlgor 04 Jun 2012, 12:59
Deres forsvar er ok, ligesom deres angreb er ok (Suarez og Carroll på en god dag). Men så rækker det heller ikke længere og derfor er deres hold overordnet set middelmådigt. Jeg er da udmærket klar over at Liverpool var bedst under Liverpool-Arsenal, men jeg håber ved Gud ikke at du bedømmer Liverpool på en enkelt god kamp mod os, for så er du en ringere debattør end jeg gik og forventede. Kig på nogle af de andre kampe hvor de spillede helt af helvede til, så kan jeg hive den frem som modargument, hvis det er på den måde vi skal bedømme holdet.
Nej, men Liverpool har spillet mange gode kampe, problemet er dog blot at de ofte bliver "nervøse" til sidst. De har godt nok smidt mange point i slutningen af kampene. Hvis de formår at holde fokus samtlige 90 minutter, så er de også deroppe af i slutningen af sæsonen. Sjovt nok er det mod mange af de små hold, at de smider point, og det skulle man mene er noget der er nemmere at råde bod på, end at skulle til at hive point mod alle de store.
Den første måned eller to af den netop afsluttede sæson, der var det da også Liverpool og Tottenham vi nævnte, som dem Arsenal skulle hente for at nå top 4. Så jeg kan altså ikke se at Liverpool skulle være SÅ ringe eller decideret middelmådige. De har enkelte ting de skal have fikset for at kunne kæmpe om top 4.
verdenskrig
Manager
«
Svar #13196:
04 Jun 2012, 21:42 »
Citat af: Gazlgor 04 Jun 2012, 12:59
Er vores forsvar OK?
Vi er det hold som har lukket tredje færrest mål ind. Jeg ved godt at statistik ikke er alt, men hvis vores forsvar på baggrund af det er ok, hva vil du så kalde de resterende 16 holds ditto?
I efteråret var vii mine øjne rigtig gode i langt de fleste kampe, men kunne bare ikke score. Vi skabte chancer nok til at vinde hovedparten af vores kampe der. Efter nytår, og specielt efter at vi på mystisk vis formåede at tabe hjemme til jer har vi totalt mistet pusten i ligaen. Tilgengæld kom vi i FA Cup finalen som vi uheldigvis tabte.
Jeg hører i øvrigt til dem som er godt tilfreds med det vi har, og kan vi krydre det med lidt mere kvalitet udefra så har vi helt afgjort en trup der kan spille med om top 4. Mesterskabet ligger dog LANGT ude i fremtiden.
Er komplet enig i din analyse Tjesny!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13197:
04 Jun 2012, 21:55 »
Citat af: verdenskrig 04 Jun 2012, 21:42
Er vores forsvar OK?
Vi er det hold som har lukket tredje færrest mål ind. Jeg ved godt at statistik ikke er alt, men hvis vores forsvar på baggrund af det er ok, hva vil du så kalde de resterende 16 holds ditto?
I efteråret var vii mine øjne rigtig gode i langt de fleste kampe, men kunne bare ikke score. Vi skabte chancer nok til at vinde hovedparten af vores kampe der. Efter nytår, og specielt efter at vi på mystisk vis formåede at tabe hjemme til jer har vi totalt mistet pusten i ligaen. Tilgengæld kom vi i FA Cup finalen som vi uheldigvis tabte.
Jeg hører i øvrigt til dem som er godt tilfreds med det vi har, og kan vi krydre det med lidt mere kvalitet udefra så har vi helt afgjort en trup der kan spille med om top 4. Mesterskabet ligger dog LANGT ude i fremtiden.
Er komplet enig i din analyse Tjesny!
Skadesplaget og ringe?
Ja, bevares I spillede udemærket, det har jeg også tidligere tilkendegivet
. Som du skriver, så skal I blot supplere med kvalitet, men pointen var mere at det har I skulle de sidste mange sæsoner, og det er aldrig rigtig sket, så derfor kunne jeg sagtens se hvordan MS kunne tvivle på at tingene ville være anderledes efter sommerpausen. Men jeg håber da også at I kommer i top 4 og skubber Sp*rs og Chelski ud af den
.
verdenskrig
Manager
«
Svar #13198:
04 Jun 2012, 21:57 »
Det er så også det eneste Kenny fik 100 % styr på set over det meste af sæsonen
.. Men vi stod i hvert fald godt på banen, tror dog meget af den ære skal tilfalde Clark, som desværre er smuttet med Kenny. Så spændende hvordan det ser ud fra næste år af
Nå men så er vi måske ikke så uenige igen. Hvis vi lige ser bort fra at jeg hverken ser Henderson, Downing, Enrique, eller Bellamy som middelmådige. Adam har desværre skuffet mig, og må være den eneste jeg er i tvivl om har kvalitet nok til at starte i Liverpool. Som breddespiller er han dog forrygende at have
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #13199:
04 Jun 2012, 22:53 »
I moderne fodbold så skal et tophold have midtbane spillere der scorer....... det har ikke været tilfældet hos Liverpool
Det bliver så heller ikke bedre af at vores bedste angriber ryger i karantæne og krise og så har vi en Carroll som ikke rigtigt slog igennem omend der var lovende takter til sidst.
Når jeg sammenligner vores trup med Arsenal, Tottenham, Chelsea, Man City og Man Utd..... så er vi langt bagefter meget langt.
Jeg ser dog en tendens til at Liverpool får ryddet op i truppen hvor vi har flere unge Engelske spillere på vej... men vi kommer alligevel til at købe ind hvis vi skal spille CL.... spørgsmålet er om vi skal købe unge udviklingsspillere eller hente dyre stjerne (hvis vi ellers kan tiltrække dem når vi ikke spiller CL)
Med Rodgers ved pinden håber jeg på at vi nu får ro på manager posten og derefter må ledelsen finde strategien frem og vurdere hvilken retning vi skal.
Vi spiller EL næste år og da vi nok ikke lige står for at vinde PL så kunne det være den turnering vi skulle gå efter sammen med FA cuppen.
YNWA
Sider:
1
...
878
879
[
880
]
881
882
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »