home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 870 871 [872] 873 874 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956511 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13065: 29 Maj 2012, 10:00 »

Jeg skulle LIGE til at skrive det samme crazy

Men ja Voronin som vi kender ham. Talentløse fremmedarbejder Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13066: 29 Maj 2012, 10:03 »

Men var der ikke offside? Tunge

Jo, det ligner at han var en 2-3 meter offside ud over at han lykkedes i at skovle bolden over fra 2 meters afstand.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #13067: 29 Maj 2012, 10:10 »

Jo, det ligner at han var en 2-3 meter offside ud over at han lykkedes i at skovle bolden over fra 2 meters afstand.

2-3 meter? lol -.-

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13068: 29 Maj 2012, 10:11 »

2-3 meter? lol -.-

Ja, det er forreste del af kroppen, så det er da ca. 2 meter. Overdrivelse fremmer i øvrigt forståelsen hos nogen, men åbenbart ikke hos dig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #13069: 29 Maj 2012, 10:12 »

Ja, det er forreste del af kroppen, så det er da ca. 2 meter. Overdrivelse fremmer i øvrigt forståelsen hos nogen, men åbenbart ikke hos dig.

Du er da fuldstændig håbløs.
Undskyld jeg siger det.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #13070: 29 Maj 2012, 10:52 »

Godt nok en stor afbrænder. Heldigt for ham, at det var en venskabskamp og ikke i EM. Det er dog ikke udelukkende, at det også kan ske for ham der. Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #13071: 29 Maj 2012, 15:48 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-rodgers-ny-favorit-til-liverpool-jobbet

Ville ikke gøre mig spor. Skal vi have en upcomming træner som ikke harslået sit navn 100 % fast endnu, så er han min favorit. Måden han har fået Swansea til at spille på er dybt imponerende, og her kan vi tale om en træner som virkelig hsr et klokkeklart koncept han kører efter.

Kunne han indføre den pasningssikre og dominerende stil hos os kunne det blive lækkert at se os spille igen Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #13072: 29 Maj 2012, 16:17 »

Så det bare skide ærgeligt han ikke tager Gylfi med Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #13073: 29 Maj 2012, 16:18 »

Han må bruge Henderson i stedet Cool

Cool

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13074: 29 Maj 2012, 18:19 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-rodgers-ny-favorit-til-liverpool-jobbet

Ville ikke gøre mig spor. Skal vi have en upcomming træner som ikke harslået sit navn 100 % fast endnu, så er han min favorit. Måden han har fået Swansea til at spille på er dybt imponerende, og her kan vi tale om en træner som virkelig hsr et klokkeklart koncept han kører efter.

Kunne han indføre den pasningssikre og dominerende stil hos os kunne det blive lækkert at se os spille igen Smiley
Har vi bare ikke set det før? roy hodgson kom også fra en lille klub, der er jo nogen træner der ikke kan få succes i en stor klub, når de kommer fra en mindre klub. Jeg synes de skal se sig efter en anden, en som louis van gaal, rafael benitez eller fabio capello. Vi skal squ have en der kan råbe vores spiller op, sådan de spiller op til deres bedste.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #13075: 29 Maj 2012, 18:36 »

Har vi bare ikke set det før? roy hodgson kom også fra en lille klub, der er jo nogen træner der ikke kan få succes i en stor klub, når de kommer fra en mindre klub. Jeg synes de skal se sig efter en anden, en som louis van gaal, rafael benitez eller fabio capello. Vi skal squ have en der kan råbe vores spiller op, sådan de spiller op til deres bedste.

Der må man jo sige at Roy Hodgson har en fasttømret spillestil, der KUN fungerer i en mindre klub. Hvordan det skal gå for England med ham synes jeg også bliver spændende. Rodgers har trods alt skaffet Swansea sammenligninger med Barcelona, når dette sker for en så lille klub, så har træneren altså vist noget.
MHT. det med at råbe en spiller op - hvis ikke Dalglish kunne, så er der ingen andre der vil kunne i Liverpool vel.. En træner med Rodgers' gnist må være et kæmpe scoop for jer, specielt fordi han nok også er en væsentligt billigere investering :-)

patrick J
Manager

« Svar #13076: 30 Maj 2012, 17:39 »

http://footie.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?548930

Ser i den grad ud til at Rodgers bliver ny manager. Personligt synes jeg rigtig godt om det valg!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13077: 30 Maj 2012, 17:45 »

http://footie.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?548930

Ser i den grad ud til at Rodgers bliver ny manager. Personligt synes jeg rigtig godt om det valg!
Her står der han er liverpools nye manager hehe

http://en.wikipedia.org/wiki/Brendan_Rodgers

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13078: 30 Maj 2012, 17:46 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #13079: 30 Maj 2012, 17:48 »

IMO, "idioti" valg..

Rodgers har kun været manager i 4 år , tror jeg... Sindssygt spring han skal tage.. Han fik sit hold til at spille god fodbold i Swansea, ingen tvivl.. Synes bare det er vildt at hente så uerfaren en manager ind.. Men, det kan være han kan være starten på et nyt projekt.. Bliver sjovt at se.. Tror dog det var et forkert valg Smiley

Sider: 1 ... 870 871 [872] 873 874 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010