home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 857 858 [859] 860 861 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957192 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12870: 08 Maj 2012, 22:13 »

Det jeg mente med min kommentar vat at, i mødte et svagtspillende Chelsea-hold. Undskylder for formuleringen.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12871: 08 Maj 2012, 22:14 »

Det jeg mente med min kommentar vat at, i mødte et svagtspillende Chelsea-hold. Undskylder for formuleringen.
Og Liverpool har ikke været svagtspillende eller hvad?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #12872: 08 Maj 2012, 22:15 »

Da ikke i dag? Udover ved målet naturligvis Opstemt

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #12873: 08 Maj 2012, 22:16 »

Og Liverpool har ikke været svagtspillende eller hvad?

I dag har Liverpook ikke været svagt spillende, men klart det bedste hold i første halvleg, så i kampen nej, over sæsonen jo.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

DeBuur
Manager

« Svar #12874: 08 Maj 2012, 22:17 »

Hvis øksen ikke snart bliver svunget overfor Pepe Reina så går jeg psykisk ned. Det er ganske enkelt beskæmmende at man kan have en så fuldkommen mangelfuld og halvretarderet målmand i en så stor klub.

Har tidligere været uenig med dig omkring Pepe - men han har altså virket underlig ikke fokuseret i mange kampe... lidt som at se en Wessel i OB... man kan direkte se hvornår han mister fokus og står og dagdrømmer..

Pepe burde måske gøre op med sig selv om han virkelig ønsker at blive i Liverpool eller om han ikke trænger til luft forandring.

Men hvem skal vi så have på mål.... hvad med en Schmeichel ?

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12875: 08 Maj 2012, 22:17 »

Da ikke i dag? Udover ved målet naturligvis Opstemt
Nej, ikke i dag, men de sidste mange kampe ligesom MJB mente at Chelsea var før kampen formoder jeg, ellers har jeg da misforstået noget.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #12876: 09 Maj 2012, 09:53 »

Efter kampen i går må jeg indrømme at jeg altså ser et større lys i Shelvey end jeg gør i Henderson. Tror at han er en mere naturlig aftager til Gerrard, han er da ihvertfald ligeså håbløs aggresiv i sine tacklinger Grin
Ellers en rigtig god kamp, som sagt før hvis vi havde spillet sådan i hver hjemmebanekamp havde vi kæmpet med om 3-4 pladsen.
Carroll er virkelig begyndt at gøre det godt, jeg glæder mig til hans fightervilje bliver omsat til nogle mål Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12877: 09 Maj 2012, 10:03 »

Fandt dette på www.indkast.dk:
"Ifølge flere italienske og engelske medier, har hollandske Eljere Elia indgået en aftale med Liverpool, der dermed henter den hurtige 25-årige kant i Juventus, hvortil han kom sidste år fra HSV. (talkSPORT)"

Og jeg siger bare JA, JA og atter JA! Jeg har længe ønsket ham til Liverpool og håbede inderligt at vi fik ham da Hodgson efter sigende skulle have været efter ham, men han skiftede altså til Juventus. Et ophold hvor han ikke rigtig har fået noget spilletid, men jeg ser stadig et stort lys i ham og han har lige det vi skal bruge i form af fart og teknik! BRING HIM!  Thumbs Up

Risom
Manager

« Svar #12878: 09 Maj 2012, 22:04 »

Fandt dette på www.indkast.dk:
"Ifølge flere italienske og engelske medier, har hollandske Eljere Elia indgået en aftale med Liverpool, der dermed henter den hurtige 25-årige kant i Juventus, hvortil han kom sidste år fra HSV. (talkSPORT)"

Og jeg siger bare JA, JA og atter JA! Jeg har længe ønsket ham til Liverpool og håbede inderligt at vi fik ham da Hodgson efter sigende skulle have været efter ham, men han skiftede altså til Juventus. Et ophold hvor han ikke rigtig har fået noget spilletid, men jeg ser stadig et stort lys i ham og han har lige det vi skal bruge i form af fart og teknik! BRING HIM!  Thumbs Up

Nogen, der har set det andre steder?

Jeg undrer mig virkelig, når en så god målman, som Pepe Reina altid har været i Liverpool, spiller så elendigt over flere månder eller faktisk en hel sæson. En ny målmand ville være på sin plads, hvis ikke han forbedrer sig!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager

« Svar #12879: 09 Maj 2012, 22:06 »

Jeg synes egentlig at Reina siden 08/09 sæsonen har haft en konstant nedadgående formkurve hvor han har lavet flere og flere fejl, og haft færre og færre matchvinder redninger. I denne sæson er det så kulmineret totalt. Som det ser ud nu har jeg ikke to sekunders tryghed når han vover sig ud i feltet, eller generelt bare skal i aktion med hænderne.

Ved dog heller ikke hvem vi skulle hente i stedet? Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #12880: 09 Maj 2012, 22:08 »

Er Reina stadig 3. målmand på det spanske landshold? Smiley

Og kan egentlig ikke se hvem i skulle hente, kan dog godt lide Tim Krul Wink

Hala Madrid!

Skipper
Gæst

« Svar #12881: 09 Maj 2012, 22:13 »

Nogle bud kunne være Hugo Lloris, Akinfeev eller Rene Adler.

verdenskrig
Manager

« Svar #12882: 09 Maj 2012, 22:17 »

Adler kunne være spændende, men typemæssigt minder han meget om Reina selvom han er bedre.. Kunne dog godt tænke mig en målmand som var stabil og sikker ude i feltet. Det synes jeg på ingen måde Reina er.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #12883: 09 Maj 2012, 22:18 »

Adler kunne være spændende, men typemæssigt minder han meget om Reina selvom han er bedre.. Kunne dog godt tænke mig en målmand som var stabil og sikker ude i feltet. Det synes jeg på ingen måde Reina er.
Tror slet ikke han er en mulighed ham den flotte Adler. Frank Arnesen har vist taget ham allerede.

verdenskrig
Manager

« Svar #12884: 09 Maj 2012, 22:19 »

Hvad siger du til Elia - Liverpool, Bave Wink ?

Cool

Sider: 1 ... 857 858 [859] 860 861 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010