home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 72 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 854 855 [856] 857 858 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957005 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12825: 04 Maj 2012, 22:23 »

Jeg har heller ikke været så spændt siden 2006 hvor vi vandt mod West ham. Håber dog på en lidt kedeligere kamp i morgen hvor vi tager en sikker sejr hjem Wink
Tror ikke mit gamle hjerte kan holde til endnu en straffespark konkurrence. Dog har Liverpool været i straffesparkkonkurr encer de seneste 3 finaler de har været i hvis ikke flere Tunge (champions league 2005, fa cup 2006, ligacup 2012).
Men det skal nok blive en spændende kamp i morgen, sikkert alt alt for spændende Grin

Anfield Road
Manager

« Svar #12826: 04 Maj 2012, 22:27 »

Jeg har heller ikke været så spændt siden 2006 hvor vi vandt mod West ham. Håber dog på en lidt kedeligere kamp i morgen hvor vi tager en sikker sejr hjem Wink
Tror ikke mit gamle hjerte kan holde til endnu en straffespark konkurrence. Dog har Liverpool været i straffesparkkonkurr encer de seneste 3 finaler de har været i hvis ikke flere Tunge (champions league 2005, fa cup 2006, ligacup 2012).
Men det skal nok blive en spændende kamp i morgen, sikkert alt alt for spændende Grin

det er sku spændende nok allered inde kampen  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #12827: 05 Maj 2012, 01:08 »

Sidste 3 de har vundet ja. I CL finalen 2007, var der ikke brug for den slags. Men ret rutineret at vinde alle de straffesparkskonkur rencer, modsat Chelsea er det også noget i har gode erfaringer med såfremt kampen skulle gå så langt.

Anfield Road
Manager

« Svar #12828: 05 Maj 2012, 09:15 »

Sidste 3 de har vundet ja. I CL finalen 2007, var der ikke brug for den slags. Men ret rutineret at vinde alle de straffesparkskonkur rencer, modsat Chelsea er det også noget i har gode erfaringer med såfremt kampen skulle gå så langt.

ja. jeg håber ikke på at vi kommer helt derud for det kan mine nerver altså slet ikke klare. men på den anden side er fortrøstningsfuld på den front. Reina han er en af de bedre til at pille straffe

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12829: 05 Maj 2012, 09:17 »

ja. jeg håber ikke på at vi kommer helt derud for det kan mine nerver altså slet ikke klare. men på den anden side er fortrøstningsfuld på den front. Reina han er en af de bedre til at pille straffe

Er han? Jeg mindes ikke hvornår han sidst har gjort det, det er hvis flere år siden.

Anfield Road
Manager

« Svar #12830: 05 Maj 2012, 09:20 »

han pillede så vidt jeg husker et par stykker mod west ham Smiley og ja jeg ved godt at det er mange år siden men han har da taget nogen stykker sidenhen.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12831: 05 Maj 2012, 09:32 »

Jeg glæder mig som sindsyg til klokken 18.00 iaften

Skipper
Gæst

« Svar #12832: 05 Maj 2012, 17:42 »

Liverpool truppen til finalen:

Reina
Johnson-Skrtel-Agger-Enrique
Gerrard-Spearing-Henderson
Downing                        Bellamy
     Suarez

Subs: Carroll, Maxi, Kuyt, Carragher, Doni, Shelvey, Kelly.

Spændende, havde dog håbet at Carroll vil starte inde. Men jeg er spændt og forhåbningsfuld. Det skal nok blive godt Opstemt

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #12833: 05 Maj 2012, 20:13 »

Det var så tæt på det skide mål og selvom den ikke var inde, så ville det virkelig være fortjent hvis den blev dømt til mål! Hold kæft hvor vi kæmpede de sidste 30 min og det var en fryd at se hesten score! Selvom vi ikke tager trofæet, er jeg godt tilfreds med måden vi tabte på. Udover første halvleg selvfølgelig.

Anfield Road
Manager

« Svar #12834: 05 Maj 2012, 20:21 »

det er jo ikke altid sådan i fodbold at det hold der spiller bedst vinder men det hold der laver færrest fejl. og det synes jeg vi så idag. første halvleg var så fuld af fejl at det næsten er pinligt. den måde vi spiller på de første 45 er simpelthen ikke godt nok, i klubbens vigtigste kamp i 4 år. men den sidste halve time var rigtig god. vi var simpelthen så tæt på men som det alt for ofte har været i denne her sæson VIL bolden bare ikke ind.

jeg kan selvfølgelig ikke lade være at være skuffet, men jeg synes ærligt talt at vi på vores anden halvleg havde fortjent bedre. og så kan jeg heller ikke lade være med at være lidt stolt over at vi kan levere sådan et mentalt comeback. okay vi kom ikke tilbage men det er super flot at man kan hive sig op på det niveau efter så dårlig en første halvleg.

verden er ond!   Græder

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #12835: 05 Maj 2012, 20:33 »

I første halvleg fik Suarez overhovedet ikke nok støtte i angrebet, og da først man skiftede om til 4-4-2, begyndte kampen at ændre sig mere i vores favør.

verdenskrig
Manager

« Svar #12836: 05 Maj 2012, 20:55 »

Hold kæft hvor er jeg ked af det og bitter.. Det er seriøst dybt forfærdeligt det her  Skuffet  Skuffet

Vi er ganske enkelt ikke til stede de første 55 min, og Chelsea spiller heller ikke specielt godt. I den periode var det en virkelig ringe finale, uden intensitet, eller tempo. Chelsea straffer os prompte på de fejl vi laver, og vi formår modsat hva jeg troede var muligt at sadle om og kaste folk frem.
Carroll scorer et flot og vigtigt mål ( Hvor jeg endnu engang fik taget en gedin løbetur udenfor Grin) og efterfølgende er vi med afstand det bedste hold på banen.
Men når Cech tager sådan en bold som han gjorde ved Carrolls hovedstød så er det jo bare umuligt at vinde. Hva skal man gøre? Nogle dommere havde dømt den inde, og at han overhoved tager den bold er jo ganske enkelt for vanvittigt. En af de sygeste redninger jeg nogensinde har set, og det er bare SÅ kendetegnende for vores sæson.

Og så lige en lille sidebemærkning.
Pepe Reina skal LOSSES UD AF KLUBBEN til sommer.. Jeg tror helt seriøst jeg vil lægge hovedet på bloggen og sige at han er blandt de tre dårligste målmænd i PL. Jeg får stres af ham, han kan INGENTING i feltet, han kan ikke gribe en bold, har INGEN autoritet, er konstant på skovtur, fatter ikke at han skal blive stående og dække det korte hjørne ved det første mål, og har vel kostet os sammenlagt 10 kampe i denne sæson. Og nej men jeg kan bare ikke holde ud og glo på ham mere. Han er DYBT godnat inde på det mål, og hvis han ikke bliver fjernet fra det mål snart så gider jeg simpelthen ikke se fodbold mere. Og ja hurra han er loyal, osv men nej UD!
Talentløse overvægtige spanier!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #12837: 05 Maj 2012, 21:01 »

Talentløse overvægtige spanier!!!!!

funny talentløs synes jeg nu ikke han er men overvægtig er da ikke usandsynligt  Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #12838: 05 Maj 2012, 21:10 »

Han er den mest fortabte målmand jeg længe har set. Han får seriøst Pegguy Arphexad til at ligne Buffon i sine velmagtsdage.
Tung, tung og atter tung. Hvis vi ser bort fra spillet med fødderne kan jeg ikke pege på en eneste ting jeg synes han mestrer bare nogenlunde.. Mig og nogle venner jeg så kampen med sad flere gange og grinte af ham, men da han i overtiden begynder at lege idiot udenfor feltet der kunne jeg ikke længere se det sjove i det.

Vidste jeg ikke bedre ville jeg tro at vi havde hevet fede Per fra den lokale ind i målet. UD!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #12839: 05 Maj 2012, 21:13 »

nogen gange får du mig simpelthen til flække af grin vk. ikke fordi dine udtalelser er latterlige, faktisk tvært imod, men simpelthen fordi dine sammenligninger er så gode at det er helt vildt Thumbs Up

Sider: 1 ... 854 855 [856] 857 858 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010