home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 463 464 [465] 466 467 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2143193 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6960: 24 Jan 2011, 23:11 »

Så endte Babel alligevel i Hoffenheim for ca 50 mio kr. Han fik aldrig en fair og ærlig chance i Liverpool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #6961: 24 Jan 2011, 23:14 »

Så endte Babel alligevel i Hoffenheim for ca 50 mio kr. Han fik aldrig en fair og ærlig chance i Liverpool

Det er så dumt et salg.. Fuldkommen uforståeligt.. Og så for 50 mio..
Kom dummere, manden er jo pisse dygtig!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6962: 24 Jan 2011, 23:15 »

Jeg frygter godt nok at vi sidder den 1. februar og snakker om, hvorfor vi ikke hentede nogle spillere Skuffet

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #6963: 24 Jan 2011, 23:16 »

Jeg frygter godt nok at vi sidder den 1. februar og snakker om, hvorfor vi ikke hentede nogle spillere Skuffet

Hvis ja, så må det være fordi diverse klubber har krævet overpris.. Tak City, fed trend i har skabt der  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6964: 24 Jan 2011, 23:18 »

Hvis ja, så må det være fordi diverse klubber har krævet overpris.. Tak City, fed trend i har skabt der  Smiley

Hehe
Heldigvis er jeg positiv af sind, og håber på at vi mindst ender som nr. 7. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #6965: 25 Jan 2011, 10:32 »

Umiddelbart vil jeg sige, at 300 mio. er mange penge, men hvis vi skal være med i toppen igen, så skal vi hente en mand i dette vindue. Suarez er en klassespiller, og jeg vil være glad hvis vi kunne få ham, også selv om vi snakker 300 mio. Håber handlen kan blive presset lidt ned, og vi kan få ham for ca. 250 mio, men lad os nu se.

Så vi skal smide £30 mio for en spiller som i sidste uge kun kostede £20-25 mio??

Har du helt styr på vores økonomiske situation eller?? Vi har altså IKKE en pengemaskine bag os som gør at vi kan byde til højre og venstre.

Hvis vi smider ALT på en spiller, så er der jo ikke noget til forstærkninger andre steder på holdet.

Desuden går rygterne nu på at Ajax har meldt os til FIFA for at have snakket med Suarez agent inden vi fik lov. Jeg kan helt ærlig ikke forstå Ajax ikke bare melder ud de ikke vil sælge. For det er jo åbenlyst at de ikke vil af med ham.

Men på den anden side troede vi jo også at Babel handlen til Hoffenheim var død, det er den så ikke og det indikere vel også at en handel med Ajax bliver særdeles svær/umulig.

Synd Babel aldrig fik tillid og chancen. Jeg er ret overbevist at han godt kunne have klaret sig i PL hvis han havde fået lov til at vise sig frem.

Edit: Så tror jeg stadig at vi nok skal få fat i mindst 2 nye spillere. Jeg tror dog vi skal vente til weekenden før der sker noget.
Spørgsmålet er bare hvem det bliver. Adam fra Blackpool kunne sagtens blive den ene mens jeg har mine seriøse tvivl med Suarez efterhånden.

Min mavefornemmelse er stadig god mht at hente nye folk Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jan 2011, 11:01 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #6966: 25 Jan 2011, 11:04 »

SÆLG SÆLG SÆLG for helvede, ups - for pokker  crazy

Hvis vi kan få £6 mio for Jovanovic så kan det kun gå for langsomt med at få ham skudt afsted  Thumbs Up

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/wolfsburg-table-6m-offer-for-jovanovic-report

Skipper
Gæst

« Svar #6967: 25 Jan 2011, 11:11 »

En uge tilbage af transfer vinduet, og jeg bliver mere og mere modløs Græder.
Babel er blevet solgt, det kan jo diskuteres om det var klogt eller ej, men manden fik ikke spilletid, så forstår det godt.
Men det der gør mig modløs er at vi ikke ser ud til at hente nogle spillere ticked off
Få nu fingeren ud! og kom Suarez, kom Phillips, kom Honda, kom Young, kom Shawcross. Kom en eller anden!!
Synes det er træls at blive hånet af mine klassekammerater, der alle er Arsenal, Chelsea og united fans Græder

bøvle
Manager

« Svar #6968: 25 Jan 2011, 11:15 »

You will never walk alone ! Peace

JKJ
Gæst

« Svar #6969: 25 Jan 2011, 11:16 »

You will never walk alone ! Peace

Nemlig, vi er med dig  Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #6970: 25 Jan 2011, 11:17 »

Lige præcis, men JKJ, hvor sandsynligt anser du det for at være, at Jovanovic ryger for så mange penge? Ved godt Wolf har mange penge, meen de er vel ikke direkte dumme? Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6971: 25 Jan 2011, 11:18 »

Synes det er træls at blive hånet af mine klassekammerater, der alle er Arsenal, Chelsea og united fans Græder

Nu er det ikke fordi Arsenal og United ser ud til at købe flere spillere end Liverpool - Tværtimod Wink Tror nu også der skal mere end en enkelt signing for at I kan blande jer i topstriden. Der skal lidt forsvarere til, og ikke blot en angriber Smiley. Suarez skulle dog skrive under for Liverpool i løbet af de næste par dage siger rygterne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6972: 25 Jan 2011, 12:18 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/sa-meget-bod-liverpool-for-suarez
Hvis det er sandt, kan jeg så godt forstå at man ikke køber nogen. Det virker temmelig naivt (for nu at sige det pænt), at komme med sådan et bud. Om han er det værd Ajax angiveligt vil have for ham, er usikkert, men han er ihf. mere end 110 mio værd imo Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #6973: 25 Jan 2011, 12:19 »

Lige præcis, men JKJ, hvor sandsynligt anser du det for at være, at Jovanovic ryger for så mange penge? Ved godt Wolf har mange penge, meen de er vel ikke direkte dumme? Wink

For min skyld må de få ham gratis.
Jeg synes dog prisen lyder ganske høj når man tænker på vi fik ham gratis og i forhold til den pris Babel er solgt for.

Så jeg tror ikke det er usansynligt at han biver solgt, prisen lyder dog alt for høj Wink

JKJ
Gæst

« Svar #6974: 25 Jan 2011, 20:39 »

Og væk var Babel. Han har nu officielt skrevet under med Hoffenheim.

http://www.bold.dk/nyt/Babel-har-skrevet-under

Samtidig har vi udlejet de offensive unge fyre Eccleston og Amoo. Førstnævnte har flere gange fået chancen mens sidstnævnte har været med en enkelt gang samt siddet på bænken flere gange.

Dvs at den offensiv vi så gerne vil have styrket fordi den var tynd er så blevet endnu tyndere og smallere.
Jeg ved godt de 2 ikke er naturlige startere men de har kunnet gøre nogle fornuftige indhop.

Dælme jeg håber de har en plan hos trænerteamet og på ledelsesgangen.

Ellers har vi i den grad skudt os selv i foden.

Men som tidligere skrevet så har jeg af en eller anden en fin fornemmelse i maven om at der nok skal blive hentet noget ind.
Så håber jeg bare ikke det er luft der var i maven  crazy

Sider: 1 ... 463 464 [465] 466 467 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010