home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  1 Bruger, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934126 gange)
Don AA
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #165: 12 Jul 2007, 18:42 »

Så skulle Ryan Babel være på plads i Liverpool http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=136403

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #166: 12 Jul 2007, 18:50 »

Så skulle Ryan Babel være på plads i Liverpool http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=136403
Hmm... Syntes det er tvivlsomme transfere som Rafa laver, men mon ikke han har mere styr på det end mig !

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #167: 12 Jul 2007, 18:52 »

Jeg synes det er ved at se rigtig fornuftig ud tilgengæld. Forsvaret behøver først støtte til nytår eller efter sæsonen hvis Sami ikke kan følge med. Deres store problem har jo været og score mål, så mon ikke Torres og Babel er mænd nok for at forsøge.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #168: 12 Jul 2007, 19:13 »

Jeg synes det er ved at se rigtig fornuftig ud tilgengæld. Forsvaret behøver først støtte til nytår eller efter sæsonen hvis Sami ikke kan følge med. Deres store problem har jo været og score mål, så mon ikke Torres og Babel er mænd nok for at forsøge.

Så god er Babel altså ikke !!!

Og jeg er som mange andre bange for at Torres flopper.. Men lad os nu håbe !

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #169: 08 Aug 2007, 20:17 »

Hmmm der sker da vist for lidt i denne tråd...
Der er da ellers sket en del den seneste måned med både folk der kommer og folk der forsvinder fra Anfield... men det må vi jo få rette op på senere...

JKJ
Gæst

« Svar #170: 09 Aug 2007, 12:28 »

Så er det snart tid til den nye sæson og indtil nu har transfermarkedet for vores vedkommende indtil nu set sådan ud:

LIVERPOOL
Ind: Fernando Torres (Atletico Madrid), Lucas Leiva (Gremio), Mikel San Jose (Athletic Bilbao), Nikolay Mihaylov (Levski Sofia), Krisztian Nemeth (MTK Budapest), Andras Simon (MTK Budapest), Andriy Voronin (Bayer Leverkusen), Dani Pacheco (Barcelona), Alex Kacaniklic (Helsingborg), Marvin Purie (Borussia Dortmund), Gary Mackay Stevens (Ross County), Yossi Benayoun (West Ham), Ryan Babel (Ajax).

Ud: Djibril Cisse (Marseille), Craig Bellamy (West Ham), Luis Garcia (Atletico Madrid), Florent Sinama Pongolle (Recreativo Huelva), Robbie Fowler (Cardiff), Jerzy Dudek (Real Madrid), Boudewijn Zenden (Marseille), Mark Gonzalez (Betis), Danny Guthrie (Bolton, leje)

Mange nye er kommet til, både af kendte og mindre kendte... Den anden vej er der imo solgt virkelig fornuftigt ud, ikke en eneste vil jeg komme til at savne, og nu må vi så håbe at Benitez er ved at have fået ryddet godt og grundigt op i truppen så vi ikke skal have et hav af nyes spillere igen næste sæson...

Transfer listen for hele PL ser sådan ud: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article325379.ece

Chelidze90
Gæst

« Svar #171: 09 Aug 2007, 14:12 »

Jeg har altid ment at Torres er meget overvurderet, så jeg syntes man kunne have hentet en bedre til de penge. Det er dog kun min egen mening, så kan man altid se hvordan det vil udvikle sig. Ellers er der mange unge talenter i har hentet, der i blandt Pacheco, som er teknisk stærk, har et formidablt skud med placering. Han skal nok blive spændende at følge senere hen, bare en skam han har forladt Barca. Så er det bare spørgsmålet om, hvor højt I slutter oppe i år Smiley

Hvem vil starte inde ved siden af Torres? Kuijt eller Crouchinho?

JKJ
Gæst

« Svar #172: 09 Aug 2007, 14:39 »

Jeg har altid ment at Torres er meget overvurderet, så jeg syntes man kunne have hentet en bedre til de penge. Det er dog kun min egen mening, så kan man altid se hvordan det vil udvikle sig. Ellers er der mange unge talenter i har hentet, der i blandt Pacheco, som er teknisk stærk, har et formidablt skud med placering. Han skal nok blive spændende at følge senere hen, bare en skam han har forladt Barca. Så er det bare spørgsmålet om, hvor højt I slutter oppe i år Smiley

Hvem vil starte inde ved siden af Torres? Kuijt eller Crouchinho?

Det bliver jo nok Kuyt vil jeg tro...
Og ellers er vi enig ang Torres, jeg har også mine tvivl om han kan slå til eller han ender med at blive en skuffelse som Morientes blev...

stigtotti
Lilleputspiller
*

« Svar #173: 09 Aug 2007, 14:43 »

Jeg kan altså overhovedt ikke forstå nogle af de transfer Rafa Benitez laver: Hvotfor både købe Torres og babel, og hvorfor Voronin, han burde samle pengene til en rigtig stor spiller som torres , men de 150 han brugte på babel , var fuldstændigt unødvendigt, Jeg Tror ikek babel vil få ret meget spilletid, i denne sæson og måske også næste, Torres og Crouch Er En hel del Stærkere , + de har oså Voronin og kuyt , som delvis også kan brues som angribere ? Fatter det ikke!

NikolajLadevig
Gæst

« Svar #174: 09 Aug 2007, 14:44 »

Koyt er angriber ?

United-styrer
Gæst

« Svar #175: 09 Aug 2007, 14:44 »

Jeg kan altså overhovedt ikke forstå nogle af de transfer Rafa Benitez laver: Hvotfor både købe Torres og babel, og hvorfor Voronin, han burde samle pengene til en rigtig stor spiller som torres , men de 150 han brugte på babel , var fuldstændigt unødvendigt, Jeg Tror ikek babel vil få ret meget spilletid, i denne sæson og måske også næste, Torres og Crouch Er En hel del Stærkere , + de har oså Voronin og kuyt , som delvis også kan brues som angribere ? Fatter det ikke!

Hvorfor kan Kuyt og Voronin kun delvist bruges som angribere? Begge er fuldblodsangribere, og specielt Kuyt er af en meget høj kaliber, så han skal nok få massevis af minutter på banen.

Desuden er Babel jo altså mere fløj end angriber (i hvert fald i min verden), så det besvarer nok en del af dine tvivlsspørgsmål.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2007, 14:48 af United-styrer » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #176: 09 Aug 2007, 14:51 »

Babel er såvidt jeg er orienteret købt som fløjspiller... og hvornår er Kuyt blevet degraderet som angriber??

Og de skal da have nogle alternativer som feks Voronin, der er vel ingen der tror på at de kan spille op til 60-70 kampe på en sæson uden pauser...

Deusden har Benitez været en ivrig bruger af rotationssystemmet, om man så kan li det eller ej, så der skal med garanti nok blive brug for alle spillere og de skal også nok få kampe nok...

Chelidze90
Gæst

« Svar #177: 09 Aug 2007, 14:52 »

Uden at vide det så vil Babel få venstre fløj, lidt ligesom i Ajax. Og som du nævner JKJ, så må det nok blive Kuyt inde sammen med Torres. I Voronin og Crouchinho har man så to gode alternativer.

@stigtotti:
Tror du selv man bruger 150 mio på et af de største hollandske talenter som spiller nu og så lade ham sidde på bænken en hel sæson?.....

JKJ
Gæst

« Svar #178: 09 Aug 2007, 20:04 »

Nu målmand til Liverpool, Charles Itandje er hentet i Lens som gardering for Reina...
Med dette køb må Carson vel også snart overveje om der overhovedet er plads til ham i klubben, han vi helt sikkert blive lejet ud og med stor sansyndlighed til Aston Villa eller Man C...

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2007/08/09/190648.htm

Nope
Ynglingespiller

« Svar #179: 11 Aug 2007, 17:37 »

Det bliver meget interessant at se hvordan den relative store udskiftning, kommer til at påvirker holdet. Synes Babel er det mest interessante køb. Synes derimod at det er ærgerligt at Zenden er væk - han blev bedre og bedre i sidste sæson. Tipper Liverpool til en 3. plads efter Man. Utd og Chelsea.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010