home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1069 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930241 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14745: 08 Okt 2012, 23:17 »

Nu spørger jeg bare. Men er det virkelig så forkert at lægge sig hvis der er kontakt? Alle herinde ( Minus TheX måske som generelt ikke ved så meget) ved at en dommer utrolig sjældent giver frispark/straffespark hvis en spiller på trods af en forseelse bliver stående.. Derfor er det eneste rigtige at gøre at smide sig hvis man mærker en kontakt som er en hindring for ens fremdrift, selvom man kunne blive stående..

Hvis jeg stod i overtiden af en kamp og blev berørt i feltet så ville jeg da ikke tøve to sekunder med at lægge mig og håbe på at få et straffe der kunne afgøre kampen.

Jeg er i mod Suarez når han smider sig uden kontakt, men hvis han bliver berørt og spiller på det så har jeg intet i mod det. Så må dommeren selv vurdere om det er nok til et straffe, men for overhoved at gøre dommeren opmærksom på det er man sgu nødt til at lægge sig.

http://www.youtube.com/v/FKAal82iAMA og så er alle andres mening mundgas i mine øre <3

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14746: 09 Okt 2012, 07:30 »

Nu spørger jeg bare. Men er det virkelig så forkert at lægge sig hvis der er kontakt? Alle herinde ( Minus TheX måske som generelt ikke ved så meget) ved at en dommer utrolig sjældent giver frispark/straffespark hvis en spiller på trods af en forseelse bliver stående.. Derfor er det eneste rigtige at gøre at smide sig hvis man mærker en kontakt som er en hindring for ens fremdrift, selvom man kunne blive stående..

Hvis jeg stod i overtiden af en kamp og blev berørt i feltet så ville jeg da ikke tøve to sekunder med at lægge mig og håbe på at få et straffe der kunne afgøre kampen.

Jeg er i mod Suarez når han smider sig uden kontakt, men hvis han bliver berørt og spiller på det så har jeg intet i mod det. Så må dommeren selv vurdere om det er nok til et straffe, men for overhoved at gøre dommeren opmærksom på det er man sgu nødt til at lægge sig.

http://www.youtube.com/v/FKAal82iAMA og så er alle andres mening mundgas i mine øre <3
Men er du imod Valencia eller Young når de gør det? Hvis du er, er det jo en gang vås du lige har siddet og fyret af.  Smiley Jeg synes da bestemt jeg så dig give Mile Halsey på et par United spillere en ordenlig sviner efter United kampen...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14747: 09 Okt 2012, 08:17 »

Jeg bliver nok slagtet for den her holdning, men jeg syntes egentligt film er en del af gamet... lykkedes det, er det fedt for ens eget hold, gør det ikke koster det en ostemad. Det er ikke mega sportsligt, men er det sportsligt at nive, skubbe, holde osv, der ligeledes også koster en ostemad hvis det lykkedes. Film er en del af fodbolden, ligesom svinestreger og drømmemål i mine øjne! Smiley
« Seneste Redigering: 09 Okt 2012, 08:20 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #14748: 09 Okt 2012, 08:18 »

Svinestreger er fedt? aaahhhhhhhh...

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14749: 09 Okt 2012, 08:20 »

Svinestreger er fedt? aaahhhhhhhh...

Det er det da? Uden svinestreger ville sporten da miste en helt masse? Er du ikke enig eller hvad... selvfølgeligt skal det straffes og det er ikke i orden, men forestil dig fodbold uden! Mener du helt seriøst det ville være federe uden? Smiley

kasper
Juniorspiller
**

« Svar #14750: 09 Okt 2012, 08:46 »

Film skal straffes. Jeg gider ikke have ødelagt mit elskede fodbold med alle de her unødige spilstop. Det er dræbene. Gå til den og kæmp for din klub, og lad være med a tud'!!

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14751: 09 Okt 2012, 08:50 »

Film skal straffes. Jeg gider ikke have ødelagt mit elskede fodbold med alle de her unødige spilstop. Det er dræbene. Gå til den og kæmp for din klub, og lad være med a tud'!!

Hader du film pga. de 1-2 spilstop ekstra du måske giver i en kamp? Kæmper man ikke for sin klub hvis man er villig til at risikere en advarsel for et straffespark?

ptrN
Manager

« Svar #14752: 09 Okt 2012, 08:53 »

Tillykke til Jonjo med hans landsholdsudtagelse . Jeg deler nu ikke holdningen om, at han skulle udtages nu, men jeg ser ham helt sikkert som en vigtigt del af Englands landshold om nogle år.

welbz is dat guy

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14753: 09 Okt 2012, 08:58 »

Tillykke til Jonjo med hans landsholdsudtagelse . Jeg deler nu ikke holdningen om, at han skulle udtages nu, men jeg ser ham helt sikkert som en vigtigt del af Englands landshold om nogle år.

Det er lidt det samme med Sterling. Rodgers har også bedt den respektive landstræner om at holde ham på u17, selvom både u19 og u21 landstrænerne har været ude at snakke om, at hive ham op på de ældre hold. Men super fedt at nogle af vores unge knægte begynder at vise noget, og det er vigtigt at få nogle gode spillere op nedefra, da det bliver sværere og sværere for Liverpool at hente klassespillere!

verdenskrig
Manager

« Svar #14754: 09 Okt 2012, 10:21 »

Men er du imod Valencia eller Young når de gør det? Hvis du er, er det jo en gang vås du lige har siddet og fyret af.  Smiley Jeg synes da bestemt jeg så dig give Mile Halsey på et par United spillere en ordenlig sviner efter United kampen...

Har bestemt ikke svinet Valencia, men kun Halsey. Hvis en spiller lægger sig når han føler der er kontakt nok til at det er en hindring i hans spil er det fair nok at lægge sig selvom man godt kunne være blevet stående..

Tilgengæld er jeg i mod at filme når der ingen kontakt er overhoved. Men ikke desto mindre kunne jeg sikkert godt finde på det hvis det kunne skaffe mit hold sejren. Dobbeltmorale er så godt Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #14755: 09 Okt 2012, 10:35 »

Cool

kasper
Juniorspiller
**

« Svar #14756: 09 Okt 2012, 11:26 »

Hader du film pga. de 1-2 spilstop ekstra du måske giver i en kamp? Kæmper man ikke for sin klub hvis man er villig til at risikere en advarsel for et straffespark?
Nej, men jeg synes bare at vi skal passe på med at accepterer film. Det gavner ikke, da det i min verden er snyd Smiley

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14757: 09 Okt 2012, 11:36 »

Nej, men jeg synes bare at vi skal passe på med at accepterer film. Det gavner ikke, da det i min verden er snyd Smiley

Måske, men er det ikke også snyd at trække i modstanderens trøje? Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14758: 09 Okt 2012, 15:19 »

verdenskrig
Manager

« Svar #14759: 09 Okt 2012, 15:31 »

Kunne være ganske interessant med henblik på det system vi spiller nu. Da rygtet opstod engang under Dalglish var jeg ikke 100 % sikker, men med vores spillestil i dag ( Eller den vi forsøger at implementere) ville Eriksen passe skide godt ind Smiley

Cool

Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010