home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930227 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14730: 08 Okt 2012, 18:56 »

Det der med at dreje det til din fordel kan du godt stoppe; jeg skrev det jeg
mente med at det gik lige op, og det har du læst.

Forholder du dig så også kritisk over jeres spillere når de diver? Og endnu bedre hvis i får et straffespark i ikke skulle have haft? Beder du så FA omstøde beslutningen, så i i så fald mister point?

Jeg siger blot at dommerne laver fejl og det er i ikke de eneste der oplever - selvom det lyder på dig som om at det aldrig hår andre end jer imod.

Det tror jeg ikke der er nogen der modsiger dig i.
Problemmet er vel bare at de fejl der bliver lavet, til tider er så kæmpe store at de inddirekte har indflydelse på spillet. Og at der vel heller ikke rigtig er nogen linie i dommerens måde at dømme på.
Det du må i en kamp får du gult for i en anden og de straffe/frispark du får i en tredje kamp kan du få gult for film i en fjerde for. Det er hårdt sat op og meget sort på hvidt.

Dommerne laver som alle andre fejl, det er bare alt for tit de som sagt er så store som de er. Og det er jo desværre heller ikke noget der kun sker engang imellem. Man ser det jo 3-5 gange pr runde i PL i øjeblikket. Og det er bare ikke godt nok.

Liverpool får da msser af fejldømmelser imod sig, men ja vi har da også nogen med os.

ptrN
Manager

« Svar #14731: 08 Okt 2012, 19:01 »

Det tror jeg ikke der er nogen der modsiger dig i.
Problemmet er vel bare at de fejl der bliver lavet, til tider er så kæmpe store at de inddirekte har indflydelse på spillet. Og at der vel heller ikke rigtig er nogen linie i dommerens måde at dømme på.
Det du må i en kamp får du gult for i en anden og de straffe/frispark du får i en tredje kamp kan du få gult for film i en fjerde for. Det er hårdt sat op og meget sort på hvidt.

Dommerne laver som alle andre fejl, det er bare alt for tit de som sagt er så store som de er. Og det er jo desværre heller ikke noget der kun sker engang imellem. Man ser det jo 3-5 gange pr runde i PL i øjeblikket. Og det er bare ikke godt nok.

Liverpool får da msser af fejldømmelser imod sig, men ja vi har da også nogen med os.
Enig, enig, enig og enig.

Men de holdninger deler han jo ikke. "Liverpool er det eneste hold der oplever fejlagtige dommerkendelser, det sker ti gange i hver kamp og  der falder aldrig nogle kendelser imod det hold vi spiller imod!".

welbz is dat guy

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #14732: 08 Okt 2012, 19:30 »

Men de holdninger deler han jo ikke. "Liverpool er det eneste hold der oplever fejlagtige dommerkendelser, det sker ti gange i hver kamp og  der falder aldrig nogle kendelser imod det hold vi spiller imod!".

Undskyld mig? Hvor i alverden har jeg skrevet at det kun er Liverpool der oplever forkerte dommerkendelser? Ud fra de kampe jeg har set med Liverpool, kan jeg konstatere at straffespark og røde kort, fejlagtigt er gået i mod Liverpool.

Desuden har jeg aldrig været i nærheden af at skrive det, som du prøver at kaste på mig i sidste sætning.

"Forholder du dig så også kritisk over jeres spillere når de diver? Og endnu bedre hvis i får et straffespark i ikke skulle have haft? Beder du så FA omstøde beslutningen, så i i så fald mister point?"

Jeg har aldrig sagt, eller skrevet nogen steder, at jeg er stolt over at Suarez falder utroligt nemt, har jeg? Og som du selv skrev tidligere kan kendelser ikke annulleres, hvorfor i alverden skulle jeg så brokke mig til FA? Det giver ingen mening at skrive sådan en omgang vås.

Bonus - Du får mig aldrig til at hoppe på vognen med, at de udligner sig selv i løbet af sæsonen. Det er simpelthen latterligt at have den holdning. Et straffespark i én kamp kan være langt vigtigere end et straffespark i en anden kamp, det samme med røde kort, offside kendelser osv osv.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 19:36 af Icemate » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #14733: 08 Okt 2012, 19:46 »

PtrN du skriver jo selv at vi skal læse hvad du skriver. Jeg ved fandengaleme ikke hvor mange gange jeg har hørt dig sige det. Så hvorfor læser du ikke hvad vi skriver?

Vis mig stedet hvor han skriver det! Undskyld mig, men hvis man har sådan en holdning er man ikke for kvik. Men han har ikke skrevet det blot påpeget nogle svagheder i dine argumenter. Det der får du ikke én eneste bruger herinde til at sige, det er folk alt for kloge til. Jeg gad godt se den bruger, der er så dum at sige sådan noget vås. Så lad være med at skrive noget om os, som vi ikke ville sige fordi du fornemmer at Icemate har en god sag her  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #14734: 08 Okt 2012, 19:48 »

PtrN du skriver jo selv at vi skal læse hvad du skriver. Jeg ved fandengaleme ikke hvor mange gange jeg har hørt dig sige det. Så hvorfor læser du ikke hvad vi skriver?
Vis mig stedet hvor han skriver det! Undskyld mig, men hvis man har sådan en holdning er man ikke for kvik. Men han har ikke skrevet det blot påpeget nogle svagheder i dine argumenter. Det der får du ikke én eneste bruger herinde til at sige, det er folk alt for kloge til. Jeg gad godt se den bruger, der er så dum at sige sådan noget vås. Så lad være med at skrive noget om os, som vi ikke ville sige fordi du fornemmer at Icemate har en god sag her  Smiley

Jeg er ret sikker på det ikke er et ord crazy

Anfield Road
Manager

« Svar #14735: 08 Okt 2012, 19:53 »

Jeg er ret sikker på at det ikke er et ord crazy
Rettede lige den slemme grammatiske fejl for dig  Wink

Og jeg er ret sikker på at du skal tage tilbage til Silkeborg tråden. Her forsøger vi at lave en ordenlig debat, men endnu en gang kommer X med sin nok så sjove humor  Wink  Grin
« Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 19:59 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #14736: 08 Okt 2012, 19:58 »

Debatten herinde sejler lige meget i begge retninger.

Det er lidt ligesom dansk politik.

Anfield Road
Manager

« Svar #14737: 08 Okt 2012, 20:00 »

Debatten herinde sejler lige meget i begge retninger.

Det er lidt ligesom dansk politik.

Den skal jeg lige have igen  crazy

Ariana Grande
Manager

« Svar #14738: 08 Okt 2012, 20:01 »

Den skal jeg lige have igen  crazy

Liverpool fansene mener det ene, mens resten mener det andet.

Problemet er bare begge lejre sejler fuldstændigt i deres meninger.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14739: 08 Okt 2012, 20:03 »

Liverpoolfans ord er lov!

ptrN
Manager

« Svar #14740: 08 Okt 2012, 20:03 »

Undskyld mig? Hvor i alverden har jeg skrevet at det kun er Liverpool der oplever forkerte dommerkendelser? Ud fra de kampe jeg har set med Liverpool, kan jeg konstatere at straffespark og røde kort, fejlagtigt er gået i mod Liverpool.

Desuden har jeg aldrig været i nærheden af at skrive det, som du prøver at kaste på mig i sidste sætning.

"Forholder du dig så også kritisk over jeres spillere når de diver? Og endnu bedre hvis i får et straffespark i ikke skulle have haft? Beder du så FA omstøde beslutningen, så i i så fald mister point?"

Jeg har aldrig sagt, eller skrevet nogen steder, at jeg er stolt over at Suarez falder utroligt nemt, har jeg? Og som du selv skrev tidligere kan kendelser ikke annulleres, hvorfor i alverden skulle jeg så brokke mig til FA? Det giver ingen mening at skrive sådan en omgang vås.

Bonus - Du får mig aldrig til at hoppe på vognen med, at de udligner sig selv i løbet af sæsonen. Det er simpelthen latterligt at have den holdning. Et straffespark i én kamp kan være langt vigtigere end et straffespark i en anden kamp, det samme med røde kort, offside kendelser osv osv.
Ang. den som jeg ikke får dig med på. Det er jo ike det jeg skriver. Det jeg mente med det var at det hænder for alle hold, men det vælger du konsekvent at glemme/overse. Jeg er med på at du mener at et fejlagtigt ikke-dømt straffe kan være vigtigere end et andet. Det kan det ikke i FA's øjemed.

Og nej, jeg har ikke set dig skrive det quote ordret, men jeg har heller ikke en eneste gang ser dig forholde dig til det faktum at i ikke er de eneste der bliver snydt.

Og til han den anden der svarede mig, jeg skriver fra min telefon og det er et helvede, jeg skærer ikke Liverpool-fans over en kamp, jeg udtaler mig kun om ham jeg svarers holdninger.

welbz is dat guy

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #14741: 08 Okt 2012, 20:08 »

Ang. den som jeg ikke får dig med på. Det er jo ike det jeg skriver. Det jeg mente med det var at det hænder for alle hold, men det vælger du konsekvent at glemme/overse. Jeg er med på at du mener at et fejlagtigt ikke-dømt straffe kan være vigtigere end et andet. Det kan det ikke i FA's øjemed.

Og nej, jeg har ikke set dig skrive det quote ordret, men jeg har heller ikke en eneste gang ser dig forholde dig til det faktum at i ikke er de eneste der bliver snydt.

Og til han den anden der svarede mig, jeg skriver fra min telefon og det er et helvede, jeg skærer ikke Liverpool-fans over en kamp, jeg udtaler mig kun om ham jeg svarers holdninger.

Ja jeg snakker kun om Liverpool, i og med dette er Liverpool tråden og jeg følger Liverpool og ikke andre hold. Hvorfor skulle jeg så ikke forholde mig til det, i stedet for at gå ind og blande mig i andre hold som jeg ikke aner en papand om.

Anfield Road
Manager

« Svar #14742: 08 Okt 2012, 20:22 »

Ja jeg snakker kun om Liverpool, i og med dette er Liverpool tråden og jeg følger Liverpool og ikke andre hold. Hvorfor skulle jeg så ikke forholde mig til det, i stedet for at gå ind og blande mig i andre hold som jeg ikke aner en papand om.

Arhh her bliver jeg nødt til at sige stop selvom jeg egentlig mener at du har en god sag  Smiley Hvis vi skal forholde os til hvor meget vi bliver snydt bliver vi da nødt til at tage de andre hold i betragtning også. Ellers har vi da ikke noget at sammenligne med. Så er det meget let at sidde og whine jo  Wink

Det er svært at sige om vi får mindre end andre, men det er også et lidt følsomt emne det her. Jeg mener afgjort at Suarez får mindre end han burde, men som Gazlgor skrev langt tilbage i tråden: " Man ligger som man har redt" Suarez har haft alt for meget vrøvl gennem sin karriere til at han kan blive elsket af andre fans end den klub han spiller i. Jeg kan nævne han racismesag, hans skulderbid, Redningen på stregen med armen og en masse dives og brok.

Jeg er snart træt af det, men jeg håber altid at han bare vil spille fodbold og koncertere sig om det.  Skuffet

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #14743: 08 Okt 2012, 20:47 »

Jam, jam? Græder

Helt enig. Suarez lagde hårdt fra land med at vælte rundt på banen i stedet for at bruge de 2 stænger han er blevet født med, og nu betaler han prisen. Når det så er sagt, bliver der kørt en voldsom hetz mod ham og hans falderi som ikke er værre end andre spillere i ligaen.

Det skal lige siges jeg er godt træt af at han ikke bliver på benene noget oftere men hvis der er kontakt i feltet, og man bliver på benene, hvor tit bliver der så fløjtet straffespark. At Suarez så overspiller i en helt abnorm grad så dommeren, måske, tænker på hans renommé og vinker afværgende, tja.. Ris til egen røv.

Swizz CataR
Manager

« Svar #14744: 08 Okt 2012, 21:16 »

Jeg er helt enig i det sidste der. Generelt bliver der overset en række både frispark og straffespark begået imod Suarez, men i mange af situationer overspiller han selv situationen, så selvom han bliver ramt, og ganske vist skal have straffet/frisparket, så vælger dommerne at lade være da han får det til at se ud som film. Det er så torskedumt. At han så laver en så voldsomt og ynkelig episode som den mod Stoke vil nok ikke hjælpe ham.. Puha..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010