Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23475
0 Brugere, 673 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
roysamantha224
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
923
924
[
925
]
926
927
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1932541 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #13860:
21 Aug 2012, 11:51 »
Citat af: bøvle 21 Aug 2012, 11:23
Helt enig, og mener bare han har gennemgået præcis samme udvikling som Reina i vores mål, bare derfor jeg nævnte ham
Ah, troede du mente at han skulle være med på listen over de bedste i ligaen. Lader til at vi er enige
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #13861:
21 Aug 2012, 12:56 »
Citat af: bøvle 21 Aug 2012, 01:49
Tak drenge for lige at have taget en halv times tid af min nattesøvn, fordi jeg da lige blev nødt til at nærlæse de pludseligt opståede 3 siders debat om klubben !!
Inden jeg går i seng vil jeg dog lige sige, at jeg ikke håber Hallihallo skærer alle os liverpool-fans over en kam hvad angår nogle af disse indlæg. (Læs især Anders100).
Bare for lige at nævne det, fordi det irriterede mig lidt:
Reina er langt fra en top 3 målmand i ligaen. Sys i øvrigt i helt overser Shay Given i den diskussion, men never mind.
Gerrard er isoleret set stadig en fantastisk spiller, hvilket han viste under EM. Dog bruger vi ham på en måde eller en position, hvor han er omringet af spillere, der ikke besidder tilstrækkelige kvaliteter til at han kan spille op til det samme niveau. Som vi har set Gerrard de sidste par sæsoner har han været enormt svingende, hvor hans vigtigste bidrag vel må siges at være det enorme boost resten af holdet får når han er med. Mener dog i høj grad at folk bruger begreber som "over the hill" skyldes system og medspillere snarere end Gerrards egne evner. (Og så kan det altid diskuteres om en god spiller ik skal gøre hele holdet godt osv, ja det ved jeg godt
)
Som jeg ser problemet har det igennem mange mange MANGE sæsoner, vel reelt set helt tilbage til de gode CHL-dage været vores kæmpe brølere på transfermarkedet, hvor det naturligvis er indkøbene, der bør kritiseres mest. (Læs: De spillere der er solgt, har vi modtaget beløb i overensstemmelse med deres værdi for). Især spillere som vores kære Græker vækker stadig grufulde minder.
Dog mener jeg, og ja igen subjektivt - prøver dog at være så objektiv som muligt, at vores problem var allerede dengang, at vi ikke var forberedt på fremtiden. Da Alonso og Masch smuttede stod klubben uden hverken bredde ELLER kvalitet nok til noget som helst. I den situation må man simpelthen finde en strategi og så holde sig til den og ikke skifte trænere konstant, der skal rense ud og sætte eget præg på truppen igen og igen. Men det skyldes nok i høj grad de daværende ejere. Dog ændrer det ikke min holdning til, at hvis vi ser på vores udgifter til spillerindkøb, så burde vi have fået markant mere ud af de penge !! Det mener jeg slet ikke bør være til diskussion. Mener personligt at et hierarki er utrolig vigtigt i en trup, hvilket indkøbene i voldsom grad har været med til at spolere. Dog tror jeg igen at det skyldes den manglende bredde OG kvalitet, at der er blevet købt spillere som alle dem vi nævner, Henderson, Adam, Glenn Johnson, Downing, Coates osv osv til store summer, hvorefter de ikke engang er tiltænkt en fast plads på holdet.
Mener ganske enkelt vi har været for ringe til at finde gode spillere til bredden til yderst gode priser. Spillere som både kan agere backup, og i store træk vil være tilfredse med det, men som også leverer varen når de så kommer ind. Lidt i samme dur er det, at jeg sys vi køber spillere, der måske blot er 90 % gode på en plads, men så tilgengæld kan dække tre eller fire pladser i stedet for at købe en, der udelukkende er god på en plads, men så tilgengæld rigtig god. (Læs: Kuyt, Babel osv og måske til dels også Suarez)
Mener klubben burde ha været i stand til at finde gode og billige spillere og så i stedet bruge de uhyre summer på en række spillere af højeste kaliber. Og det er jo klart et middelmådigt hold ikke kan tiltrække store stjerner, men der skal jo startes et sted og vises noget vilje - godt eksempel ku være at kigge til Frankrig hvor Mikkel Hansen netop har skrevet under, det er jo sådan en handel der muligvis får andre stjerner til at tage samme vej. Ved godt de har oliepenge i ryggen, men ændrer i og for sig ik ved argumentet.
Vil meget nødig dømme vores nye indkøb, dog er jeg begejstret for vi har tilknyttet Joe Allen, prisen kan altid diskuteres, men under alle omstændigheder nok ikke voldsom overpris vi har givet for ham. er straks mere bekymret for Borini, der i mine øjne er noget af en chance at tage, ISÆR til 100 mio nu vi er ved de meget dyre middelkøb (ja han kan sagtens bevise mig andet). Det piner mig bare en lille smule at vide, at Gunners eksempelvis har givet mindre for en mand som Podolski, som adskillige gange har vist hvad han kan, og som desuden har sin fortrukne position mere ude på kanten end vores køre nye italiener har.
Som det ser ud pt tror jeg "desværre" og desværre ikke det er nogle solstrålehistorier, en årrække med fornuftig dreven økonomi og efterfulgt af nogle relativt gode og store transfers af nogle af vores heldigvis mange store talenter. Vi bliver simpelthen nødt til at sælge nogle spillere for at få penge i kassen og så lade vores talenter spille mere fast, ellers går deres talent blot til spilde. Hvor mange af jer kan se både Henderson, Shelvey, Sterling, Martin Kelly og Jack Robinson få en god røvfuld spilletid i vores PRL kampe i år? Og hvor mange mener samtidig deres udvikling vil have ekstremt godt af det?
Dermed ikke sagt at vi skal stille med et ungdomshold, men bare et bud på, at når vi nu smidder voldsomt mange penge efter spillere, som vi alligevel mangler at se et gennembrud fra, hvorfor så ikke satse på nogen af dem vi allerede har i forvejen, og som oven i købet er gratis ?!
Det var vist det indlæg for mig - der røg der lige endnu et kvarter - så håber i gider læse det og måske endda gerne kommentere på det. det var både kritisk, men det er også nødvendigt i vores nuværende situation, hvis i spørg mig.
GODNAT, NU KALDER SENGEN !!
Det er da et indlæg, jeg kan bruge til noget
Lækkert at se noget objektivitet i forhold til eget hold også.
Jeg vil så ikke sige at Reina er langt fra at være top 3 målmand. 1. Cech, 2. Hart, 3. Krul og så synes jeg f.eks. De Gea (Hvis han står som igår) bejler til en position med Reina som den sidste i top 5 - umiddelbart.
I forhold til Gerrard, så vil jeg sige at hans situation, minder lidt om Terrys i Chelsea. De er ikke "over the hill" på nogen måde, men jeg synes det er tydeligt, at de har sværere ved at fastholde et verdensklasseniveau over mange kampe. Deres betydning for holdet er bare enorm - især Gerrard for Liverpool, for Chelsea har jo bevist at de kan uden Terry, når vi samtidig har Lampard.
Og ene mand kan Gerrard jo ikke trække et helt hold op, hvor de flestespillere ikke er på hans niveau.
Alonso og Macherano var enorme tab for jer, og det præger jeres midtbane i den grad præg af idag. Spørgsmålet var om I ikke burde have handlet bedre ind efterfølgende så? Shelvey har da af og til opereret på midtbanen, uden succes, nu har i Henderson og Charlie Ada,, som heller ikke har haft succes. Henderson har jeg personligt aldrig set det store lys i, og kan på ingen måde se ham blive den nye Gerrard, som mange har talt om.
Men det er klart, at når man mister 2/3 af ens centrale midt, så skal der handles ordentligt ind. I har Lucas, som måske kan gå an, da jeg synes han har potentiale - og han er god, men igen, er han god nok? Han er vel en type som skulle bruges på Masheranos position, eller hvad? Og Joe Allen skulle vel så være den nye Alonso? - Ved godt hvem jeg ville vælge, hvis jeg fik valget mellem de to duoer - og det er jo så det problem I har i dag. I er gået fra at have verdensklassespille
re, på nogle centrale positioner, til at have gode spillere - der så ikke giver en topplacering.
Og jeg synes det fortsat er et problem at i henter de spillertyper som i gør. Det virker som om I har en indkøbspolitik, som ikke virker. Det er måske grundet de forskellige filosofier trænerne har bragt med sig, så nu må vi se hvordan den gamle Swansea mands indkøb klarer sig før vi dømmer dem, men jeg forholder mig meget skeptisk over for dem!
Hvis man ser på hvad i mangler på kanten, så vil jeg jo f.eks. sige at Borini er et fejlkøb. Chelsea satsede da de køb Marin, men marin i topform, ville være en spillere i ville drage stor nytte af, lige som Theo Walcott, som i jo har været ude efter, ville. De to på kanterne, til billige penge, ville IMO forstærke jer gevaldigt. Marin kostede "kun" 60 mio. - og det kan godt være at han så ikke ville holde til det pga. skader, men det er et sats som jeg synes i kunne have gjort i stedet for at hente Borini og Aissadi (stav) som også er sats.
Jeg synes ikke der er nogen tvivl om, at I må se 5 år frem, fremfor et par år i forhold til top 4, og så gælder det jo bare om at handle derefter
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #13862:
21 Aug 2012, 13:03 »
@HalliHallo
Dit syn på både Shelvey og Lucas er efter min mening helt forkerte.
Lucas er fantastisk og er IMO i top 3 af defensive midtbanespillere i PL og han nærmer sig verdenseliten. Desuden passer BRs spillestil mere end perfekt til Lucas. Han får en fremragende sæson hvis han holder sig skadesfri.
Derudover nævner du Shelvey, og han var om nogen den der imponerede mest i træningskampene og jeg synes han burde stå foran Henderson i køen, som jeg ærlig talt ikke har den store fidus til. Shelvey kan ikke være fast starter endnu, men det er meget tæt på.
Desuden tror jeg ikke udelukkende, at Borini er købt som kantspiller. Jeg tror han kommer til at skifte meget med Suarez med at være kant eller sydspids.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #13863:
21 Aug 2012, 13:24 »
Citat af: snaever 21 Aug 2012, 13:03
@HalliHallo
Dit syn på både Shelvey og Lucas er efter min mening helt forkerte.
Lucas er fantastisk og er IMO i top 3 af defensive midtbanespillere i PL og han nærmer sig verdenseliten. Desuden passer BRs spillestil mere end perfekt til Lucas. Han får en fremragende sæson hvis han holder sig skadesfri.
Derudover nævner du Shelvey, og han var om nogen den der imponerede mest i træningskampene og jeg synes han burde stå foran Henderson i køen, som jeg ærlig talt ikke har den store fidus til. Shelvey kan ikke være fast starter endnu, men det er meget tæt på.
Desuden tror jeg ikke udelukkende, at Borini er købt som kantspiller. Jeg tror han kommer til at skifte meget med Suarez med at være kant eller sydspids.
Skrev også at Lucas var dygtig, jeg synes bare ikke han er verdensklasse. Og at Shelvey er tæt på, at kunne erobre en startplads, er i følge mig heller ikke godt nok, når I i forvejen ikke rigtigt besidde rnoget verdensklasse på den position. Hverken Suarez eller Borini er kantspillere, så det ville fungere bedre med deciderede kantspillere og så Suarez på toppen IMO.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #13864:
21 Aug 2012, 13:42 »
Citat af: Hallihallo 21 Aug 2012, 13:24
Skrev også at Lucas var dygtig, jeg synes bare ikke han er verdensklasse. Og at Shelvey er tæt på, at kunne erobre en startplads, er i følge mig heller ikke godt nok, når I i forvejen ikke rigtigt besidde rnoget verdensklasse på den position. Hverken Suarez eller Borini er kantspillere, så det ville fungere bedre med deciderede kantspillere og så Suarez på toppen IMO.
Enig i, at vi mangler en ekstra kantspiller, og her håber jeg virkelig at vi henter en spiller som Adam Johnson, som vi også har været kædet sammen med i et godt stykke tid efterhånden.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
bøvle
Manager
«
Svar #13865:
21 Aug 2012, 14:32 »
Hvordan ser folk på det statement med at klubben angiveligt skulle have givet carroll et "ultimatum" om at enten skifter han ellers sidder han på bænken? ?
Kan være man bliver kritiseret for at sige det her, men hvorfor spiller vi ikke med Carroll på toppen og så Downing og Suarez som de to indvendige angribere ??
Zone 43
Manager
«
Svar #13866:
21 Aug 2012, 14:56 »
Citat af: Gazlgor 20 Aug 2012, 22:03
Wenger har hentet Giroud, Podolski, Cazorla og Sahin for £34mio. I brugte £35mio på Carroll.
Hawk'en rammer det meget godt her, man kunne også have nævnt Newcastle's indkøb i sidste sæson (
Link
) kontra Carroll som et andet godt eksempel.
Jeg synes at Liverpools situationen de senere år, i høj grad minder om Brøndbys ditto - dyre indkøb, mange trænerskifte, samt at man nu står et relativt ungt hold. Med de to ting i mente, tillader jeg mig at være spektisk overfor indkøbene af Allen og Borini - dels pga. prisen, dels fordi de ikke har den store PL-erfaring og der er lagt et stort pres på deres skuldre. Det som Liverpool imo mangler, er en dygtig købmand på ledelsesgangene, samt nogle billigere og rutinerede indkøb til de to forreste kæder. Og naturligvis den rette tid til Fætter BR, så hans system, idéer o.a. kan slå igennem.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
patrick J
Manager
«
Svar #13867:
21 Aug 2012, 14:57 »
Citat af: bøvle 21 Aug 2012, 14:32
Hvordan ser folk på det statement med at klubben angiveligt skulle have givet carroll et "ultimatum" om at enten skifter han ellers sidder han på bænken? ?
Kan være man bliver kritiseret for at sige det her, men hvorfor spiller vi ikke med Carroll på toppen og så Downing og Suarez som de to indvendige angribere ??
Synes jeg faktisk er meget simpelt at svare på. Carrol passer ikke ind i den måde som BR vil spille fodbold på. Så er der vel ikke mere at sige. Lej Carrol ud, og lad os se hvad han kan i en anden klub.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
PhilipFlink
Manager
«
Svar #13868:
21 Aug 2012, 15:03 »
Citat af: patrick J 21 Aug 2012, 14:57
Synes jeg faktisk er meget simpelt at svare på. Carrol passer ikke ind i den måde som BR vil spille fodbold på. Så er der vel ikke mere at sige. Lej Carrol ud, og lad os se hvad han kan i en anden klub.
Hvorfor leje en mand ud, som alligevel ikke kan bruges?.. Sælg, sælg, sælg
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
bøvle
Manager
«
Svar #13869:
21 Aug 2012, 16:17 »
Hvad var det vi gav for Allen ?
Det der holder Arsenal tilbage fra at hente Sahin pt er eftersigende en pris på 14 mio pund
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #13870:
21 Aug 2012, 16:27 »
Citat af: bøvle 21 Aug 2012, 16:17
Hvad var det vi gav for Allen ?
Det der holder Arsenal tilbage fra at hente Sahin pt er eftersigende en pris på 14 mio pund
142 mio. eftersigende. Mere end Sahin koster.
bøvle
Manager
«
Svar #13871:
21 Aug 2012, 16:30 »
Præcis min pointe !
Adam til Everton, og måske finde ud af noget med nogle lejeaftaler, så var det jo ligefør vi kunne hente Sahin også, der faktisk ville være et godt køb for os. Bare dumt det er den eneste position vi ikke mangler en mand på ...
patrick J
Manager
«
Svar #13872:
21 Aug 2012, 16:52 »
Citat af: Thierry_Henry12 21 Aug 2012, 15:03
Hvorfor leje en mand ud, som alligevel ikke kan bruges?.. Sælg, sælg, sælg
Fordi der ikke er nogen klubber som vil betale 180 millioner, som vi angiveligt kræver, for en mand som intet har vist. Derfor virker en lejeaftale mere sandsynlig!
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
El-Pistolero
Reserveholdsspiller
«
Svar #13873:
23 Aug 2012, 21:16 »
Raheem sterling er jo bedre end Downing.. Mon Coates kommer til at spille istedet for Agger imod City? Det tror jeg, hvilket passer mig fint da Carra er blevet alt for usikker.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #13874:
23 Aug 2012, 21:19 »
Så skulle Sahin eftersigende være på vej til Liverpool igen. Den saga vil ingen ende tage!
Hala Madrid!
Sider:
1
...
923
924
[
925
]
926
927
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »