Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23474
0 Brugere, 667 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LaicOaken
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
922
923
[
924
]
925
926
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1932260 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #13845:
20 Aug 2012, 23:18 »
Citat af: -LFC- 20 Aug 2012, 23:12
Åh det er fantastisk som andre holds fans skal gå ind og kloge sig på vores indkøb foretaget i denne sæson efter én kamp. Jeg er ked af prisen på Allen, men efter én kamp synes jeg det er horribelt at dømme ham og erklære ham for talentløs. Jeg synes vores indkøb under Dalglish var elendige, langt værre end under Benitez der også havde nogle gravalvorlige svipsere. Adam er elendig, og ifølge TIA blevet bedt om at finde en ny klub og thank god for that, for han var godt nok ringe og kunne slet ikke holde niveauet fra Blackpool. Eller så blev hans mangler mere tydelige. Downing har jeg givet halvt op med, selvom jeg synes det var et godt køb dengang. Henderson synes jeg stadig er ung nok til at vise hans værd, mens jeg ser idé i Borini og Allen, mens jeg ikke har de store forventninger til Aissaidi, eller hvordan han staves.
Halihallo: Johnson var Chelsea-skrald? I har en helt igennem elendig måde at gennemskue potentialet i jeres egne unge spillere, inden i smider dem videre, så, at han ikke slog igennem i Chelsea, synes jeg egentligt er ret ligegyldigt, da i ikke evner at spotte jeres egne talenter.
Men ja, jeg er delvist enig i, at vi bruger vores penge forkert. Omend jeg ikke gider dømme efter én kamp, jeg har stadig tilpas meget tillid til Rodgers grundighed.
Jeg påstår også bare, at jeg synes, at det er dårlige indkøb, fordi Borini f.eks. ikke er wing? Allen synes jeg er et køb på niveau med de andre englændere/briter I har købt. Det er vel ikek svært at forstå, at jeg mener, at det ikke er de rigtige indkøb? Men som jeg har sagt, så kan jeg tage fejl. dømmer ikke spillerne, dømmer indkøbene da jeg ikke synes de passer ind. Det kan de selvfølgelig modbevise, men forstår ikke hvorfor I ikke kan se at argumenterne for, hvorfor indkøbene ikke er gode måske er meget realistiske?
Nej, det har vi sku aldrig været gode til, desværre.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #13846:
20 Aug 2012, 23:21 »
Citat af: anders100 20 Aug 2012, 23:17
Mener at Johnson er den bedste back..
Du mener forhåbentlig i Liverpool? Right?
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #13847:
20 Aug 2012, 23:21 »
Citat af: verdenskrig 20 Aug 2012, 23:15
Joe Allen var en af de mest pasningssikre spillere i PL sidste år, og desuden er ham og Cazorla slet ikke samme type.. Jeg vil da også hellere have Messi frem for Lucas, men det nytter jo ikke noget hvis han skal erstatte Lucas.. Usalig opsætning..
Henderson kostede btw 170 mig bekendt, og prisen på Carroll afhang af hva vi fik for Torres da FSG ville have et bestemt procent overskud ud af de to handler.. Prisen er isoleret set alt for høj ja, men finansieret af jer.
Nej, men synes jo ikke i har brug for Allen - I har brug for Cazorla, som er den type spilelr I mangler. Argumentet har hele tiden været, at i køber forkerte spillere og det synes jeg i fortsætter med. Men jeg op klokken 05.00, så må I selv diskutere hvad der er galt i klubben, hvis ingen af de ting vi har sagt, er problemet.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #13848:
20 Aug 2012, 23:22 »
Citat af: Thierry_Henry12 20 Aug 2012, 23:21
Du mener forhåbentlig i Liverpool? Right?
Mener i ligaen.
Liverpool F.C
verdenskrig
Manager
«
Svar #13849:
20 Aug 2012, 23:26 »
Citat af: Hallihallo 20 Aug 2012, 23:21
Nej, men synes jo ikke i har brug for Allen - I har brug for Cazorla, som er den type spilelr I mangler. Argumentet har hele tiden været, at i køber forkerte spillere og det synes jeg i fortsætter med. Men jeg op klokken 05.00, så må I selv diskutere hvad der er galt i klubben, hvis ingen af de ting vi har sagt, er problemet.
Det kan man altid diskutere men er ikke enig. Rodgers kender Allen som sin egen bukselomme, og Allen har vist sig som værende solid og stabil i det system. Som sagt har han vænnet sig til PL og var sidste år en af de mest pasningssikre spillere i PL. Perfekt til systemet. Om Cazorla ville have passet bedre ind i spillet tvivler jeg på, eftersom hans defensive evner ganske enkelt ikke er gode nok til at spille på en tremandsmidtbane hvor ingen af spillerne skal agere som hængende angriber / 10'er / Kreatør..
Jeg mener atdet som er galt, er at vi år efter år har skiftet træner de senere år. Det har skabt en total mangel på rød tråd, spillere som er købt ind til forskellige systemer, og en forvirring som ikke fremhersker stabilitet..
Nu har vi fået en træner som virker til at vide hva han vil helt præcist.. 4-3-3, shortpassing, masser af bevægelse, og forsvare sig ved at have bolden i egne rækker.. Det kommer til at tage tid, da han teknisk set har overtaget en trup skabt af tre managers.. Assaidi, Borini, samt Allen er alle tre ud fra mit kendskab spillere som kan være med til at få det system til at virke
Tålmodighed er nøgleordet !
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
PhilipFlink
Manager
«
Svar #13850:
20 Aug 2012, 23:26 »
Citat af: anders100 20 Aug 2012, 23:22
Mener i ligaen.
Woooooooooooooooooo
w ...
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
-LFC-
Manager
«
Svar #13851:
20 Aug 2012, 23:27 »
Citat af: Gazlgor 20 Aug 2012, 23:16
Jeg havde egentlig droppet ud af diskussionen, men vil lige sige at jeg ikke har forsøgt at kommentere på Rodgers indkøb, men derimod blot Liverpools indkøb de seneste sæsoner. Man har fulgt tendensen fra tidligere, ved at købe en dyr britisk spiller, så derfor er jeg skeptisk over for købet. Nogen gange tror man at det er en korrupt ledelse og ikke manageren i Liverpool der står for indkøbene, hvorfor de så bliver ringe. Rodgers kan ikke ændre noget frem til denne sæson, da han ikke har spillermaterialet til det, og samtidig ikke pengene eller tiden til at finde nogle gode køb. En top 6 placering må være ganske fint for jer, og så må man håbe på at ledelsen denne gang giver manageren tid til at bygge holdet op over flere sæsoner, for det kræver tid og snilde at bygge et ordentligt Liverpool hold op. Overprisede britiske spillere er i hvert fald ikke vejen.
Synes bare det er så hurtigt at dømme Joe Allen. Rodgers kender ham indgående, og derfor vil jeg hverken dømme ham eller kalde ham for overpriced, før efter jul. Jeg vurderer Rodgers' fornuft og indsigt til at være noget højere end Dalglish, som var en dygtig manager, men nok ikke fulgte med tiden og sammen med Comolli fik en pæn, men for romantisk idé med et britisk Liverpool-hold i toppen. Jeg tror ikke, at det er resultatet af samme trend, for Rodgers har ansvaret for vores indkøb og jeg tror han er lidt ligeglad med den der britiske plan, men købte Joe Allen fordi han mener, at Allen kan bidrage med noget til holdet.
Jeg synes samtidig det er lidt harsh at udråbe Agger, Skrtel og Suarez som de eneste gode spillere vi har. Jeg synes ihvertfald også, at Lucas, Johnson og Reina skal medtælles som blandt de bedste på deres position. Selvom Reina har spillet to meget dårlige sæsoner i træk, men der er meget arbejde igen.
Citat af: Hallihallo 20 Aug 2012, 23:18
Jeg påstår også bare, at jeg synes, at det er dårlige indkøb, fordi Borini f.eks. ikke er wing? Allen synes jeg er et køb på niveau med de andre englændere/briter I har købt. Det er vel ikek svært at forstå, at jeg mener, at det ikke er de rigtige indkøb? Men som jeg har sagt, så kan jeg tage fejl. dømmer ikke spillerne, dømmer indkøbene da jeg ikke synes de passer ind. Det kan de selvfølgelig modbevise, men forstår ikke hvorfor I ikke kan se at argumenterne for, hvorfor indkøbene ikke er gode måske er meget realistiske?
Nej, det har vi sku aldrig været gode til, desværre.
Hvis det ender med, at vi fast kører Borini som wing, så er vi da også gået galt i byen, jeg synes alt jeg nogensinde har set med den mand tyder på, at han kan løbe hurtigt og score mål, men det regner jeg da heller ikke med. Allen redegører jeg for i mit svar på det første indlæg. Jeg tror ikke det er samme trend som under Dalglish, selvom jeg måske synes vi er overbefolket af middelmådighed på midtbanen i øjeblikket og mangler en eksplosiv kantspiller. Kender ikke Assaidi, men lige præcis Santi Cazorla havde jeg også gerne set i Liverpool.
verdenskrig
Manager
«
Svar #13852:
20 Aug 2012, 23:33 »
Kan se at jeg måske har misforstået dig Hallihallo.. Troede du mente vi skulle købe Cazorla til en central midt i stedet for Allen. Men du mente måske bare generelt.. For i så fald er jeg da enig og så ikke.. Assaidi er et meget billigt køb som kan blive et hit, og Raheem Sterling er et gigantisk fløjtalent ( Måske englands største ) som jeg hellere ser få chancen
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13853:
20 Aug 2012, 23:44 »
Citat af: -LFC- 20 Aug 2012, 23:27
Synes bare det er så hurtigt at dømme Joe Allen. Rodgers kender ham indgående, og derfor vil jeg hverken dømme ham eller kalde ham for overpriced, før efter jul. Jeg vurderer Rodgers' fornuft og indsigt til at være noget højere end Dalglish, som var en dygtig manager, men nok ikke fulgte med tiden og sammen med Comolli fik en pæn, men for romantisk idé med et britisk Liverpool-hold i toppen. Jeg tror ikke, at det er resultatet af samme trend, for Rodgers har ansvaret for vores indkøb og jeg tror han er lidt ligeglad med den der britiske plan, men købte Joe Allen fordi han mener, at Allen kan bidrage med noget til holdet.
Jeg synes samtidig det er lidt harsh at udråbe Agger, Skrtel og Suarez som de eneste gode spillere vi har. Jeg synes ihvertfald også, at Lucas, Johnson og Reina skal medtælles som blandt de bedste på deres position. Selvom Reina har spillet to meget dårlige sæsoner i træk, men der er meget arbejde igen.
Ja, jeg er hurtig til at dømme Allen, og han kan da sagtens modbevise mig. Det er bare sjældent at man kan købe en britisk spiller der har haft én god sæson, give £15mio+ for ham, og han så viser sig at være pengene værd..
Beklager, Johnson skulle også medregnes der.. Lucas kommer an på om man snakker som decideret defensiv midt, eller blot midtbanespiller...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
-LFC-
Manager
«
Svar #13854:
20 Aug 2012, 23:47 »
Citat af: Gazlgor 20 Aug 2012, 23:44
Ja, jeg er hurtig til at dømme Allen, og han kan da sagtens modbevise mig. Det er bare sjældent at man kan købe en britisk spiller der har haft én god sæson, give £15mio+ for ham, og han så viser sig at være pengene værd..
Beklager, Johnson skulle også medregnes der.. Lucas kommer an på om man snakker som decideret defensiv midt, eller blot midtbanespiller...
Det gik meget godt med Johnson, vent nu og se, hvis det lykkes med Rodgers' så bliver han stjernen på det hold, det tror jeg! Men ja, vi kan ikke gøre så meget udover at vente et par kampe og lade ham udfolde sig.
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #13855:
20 Aug 2012, 23:58 »
Citat af: verdenskrig 20 Aug 2012, 23:33
Kan se at jeg måske har misforstået dig Hallihallo.. Troede du mente vi skulle købe Cazorla til en central midt i stedet for Allen. Men du mente måske bare generelt.. For i så fald er jeg da enig og så ikke.. Assaidi er et meget billigt køb som kan blive et hit, og Raheem Sterling er et gigantisk fløjtalent ( Måske englands største ) som jeg hellere ser få chancen
Træls at have dårlig mave når man skal så tidligt op! (Så ved I det)
Nej, Cazorla er bare den type jeg synes i mangler
Sterling ved jeg ikke noget om, men han bliver da sikkert god om et par år - her og nu kunne han vel ikke tilføje den helt store effekt? Men det er self. også måden i skal gribe det an på - et lille skridt ad gangen.
Noget andet - jeg dømmer ikke Allen og Borini, det har jeg intet grundlag for. Spår dem bare ikke som værende de spillere i mangler - omend de er dygtige.
bøvle
Manager
«
Svar #13856:
21 Aug 2012, 01:49 »
Tak drenge for lige at have taget en halv times tid af min nattesøvn, fordi jeg da lige blev nødt til at nærlæse de pludseligt opståede 3 siders debat om klubben !!
Inden jeg går i seng vil jeg dog lige sige, at jeg ikke håber Hallihallo skærer alle os liverpool-fans over en kam hvad angår nogle af disse indlæg. (Læs især Anders100).
Bare for lige at nævne det, fordi det irriterede mig lidt:
Reina er langt fra en top 3 målmand i ligaen. Sys i øvrigt i helt overser Shay Given i den diskussion, men never mind.
Gerrard er isoleret set stadig en fantastisk spiller, hvilket han viste under EM. Dog bruger vi ham på en måde eller en position, hvor han er omringet af spillere, der ikke besidder tilstrækkelige kvaliteter til at han kan spille op til det samme niveau. Som vi har set Gerrard de sidste par sæsoner har han været enormt svingende, hvor hans vigtigste bidrag vel må siges at være det enorme boost resten af holdet får når han er med. Mener dog i høj grad at folk bruger begreber som "over the hill" skyldes system og medspillere snarere end Gerrards egne evner. (Og så kan det altid diskuteres om en god spiller ik skal gøre hele holdet godt osv, ja det ved jeg godt
)
Som jeg ser problemet har det igennem mange mange MANGE sæsoner, vel reelt set helt tilbage til de gode CHL-dage været vores kæmpe brølere på transfermarkedet, hvor det naturligvis er indkøbene, der bør kritiseres mest. (Læs: De spillere der er solgt, har vi modtaget beløb i overensstemmelse med deres værdi for). Især spillere som vores kære Græker vækker stadig grufulde minder.
Dog mener jeg, og ja igen subjektivt - prøver dog at være så objektiv som muligt, at vores problem var allerede dengang, at vi ikke var forberedt på fremtiden. Da Alonso og Masch smuttede stod klubben uden hverken bredde ELLER kvalitet nok til noget som helst. I den situation må man simpelthen finde en strategi og så holde sig til den og ikke skifte trænere konstant, der skal rense ud og sætte eget præg på truppen igen og igen. Men det skyldes nok i høj grad de daværende ejere. Dog ændrer det ikke min holdning til, at hvis vi ser på vores udgifter til spillerindkøb, så burde vi have fået markant mere ud af de penge !! Det mener jeg slet ikke bør være til diskussion. Mener personligt at et hierarki er utrolig vigtigt i en trup, hvilket indkøbene i voldsom grad har været med til at spolere. Dog tror jeg igen at det skyldes den manglende bredde OG kvalitet, at der er blevet købt spillere som alle dem vi nævner, Henderson, Adam, Glenn Johnson, Downing, Coates osv osv til store summer, hvorefter de ikke engang er tiltænkt en fast plads på holdet.
Mener ganske enkelt vi har været for ringe til at finde gode spillere til bredden til yderst gode priser. Spillere som både kan agere backup, og i store træk vil være tilfredse med det, men som også leverer varen når de så kommer ind. Lidt i samme dur er det, at jeg sys vi køber spillere, der måske blot er 90 % gode på en plads, men så tilgengæld kan dække tre eller fire pladser i stedet for at købe en, der udelukkende er god på en plads, men så tilgengæld rigtig god. (Læs: Kuyt, Babel osv og måske til dels også Suarez)
Mener klubben burde ha været i stand til at finde gode og billige spillere og så i stedet bruge de uhyre summer på en række spillere af højeste kaliber. Og det er jo klart et middelmådigt hold ikke kan tiltrække store stjerner, men der skal jo startes et sted og vises noget vilje - godt eksempel ku være at kigge til Frankrig hvor Mikkel Hansen netop har skrevet under, det er jo sådan en handel der muligvis får andre stjerner til at tage samme vej. Ved godt de har oliepenge i ryggen, men ændrer i og for sig ik ved argumentet.
Vil meget nødig dømme vores nye indkøb, dog er jeg begejstret for vi har tilknyttet Joe Allen, prisen kan altid diskuteres, men under alle omstændigheder nok ikke voldsom overpris vi har givet for ham. er straks mere bekymret for Borini, der i mine øjne er noget af en chance at tage, ISÆR til 100 mio nu vi er ved de meget dyre middelkøb (ja han kan sagtens bevise mig andet). Det piner mig bare en lille smule at vide, at Gunners eksempelvis har givet mindre for en mand som Podolski, som adskillige gange har vist hvad han kan, og som desuden har sin fortrukne position mere ude på kanten end vores køre nye italiener har.
Som det ser ud pt tror jeg "desværre" og desværre ikke det er nogle solstrålehistorier, en årrække med fornuftig dreven økonomi og efterfulgt af nogle relativt gode og store transfers af nogle af vores heldigvis mange store talenter. Vi bliver simpelthen nødt til at sælge nogle spillere for at få penge i kassen og så lade vores talenter spille mere fast, ellers går deres talent blot til spilde. Hvor mange af jer kan se både Henderson, Shelvey, Sterling, Martin Kelly og Jack Robinson få en god røvfuld spilletid i vores PRL kampe i år? Og hvor mange mener samtidig deres udvikling vil have ekstremt godt af det?
Dermed ikke sagt at vi skal stille med et ungdomshold, men bare et bud på, at når vi nu smidder voldsomt mange penge efter spillere, som vi alligevel mangler at se et gennembrud fra, hvorfor så ikke satse på nogen af dem vi allerede har i forvejen, og som oven i købet er gratis ?!
Det var vist det indlæg for mig - der røg der lige endnu et kvarter - så håber i gider læse det og måske endda gerne kommentere på det. det var både kritisk, men det er også nødvendigt i vores nuværende situation, hvis i spørg mig.
GODNAT, NU KALDER SENGEN !!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #13857:
21 Aug 2012, 07:59 »
Citat af: bøvle 21 Aug 2012, 01:49
Sys i øvrigt i helt overser Shay Given i den diskussion
Shay Given VAR en fremragende målmand for... 2-3 år siden, og har flere gange ønsket ham til Arsenal (da han var i Newcastle, og da han blev sat af af Joe Hart i City), men de tider er desværre forbi - alderen har altså indhentet ham, og det er tydeligt afspejlet i hans præstationer de sidste par sæsoner.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13858:
21 Aug 2012, 11:08 »
Hold kæft hvor er det synd at du skriver et så fremragende indlæg, bøvle, og jeg så ikke kan give dig ret meget feedback da jeg sådan set er fuldstændig enig i alt hvad du skriver. Måske anders100 bedre kan kommentere på dit indlæg... Men godt skrevet og glimrende analyse under alle omstændigheder
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
bøvle
Manager
«
Svar #13859:
21 Aug 2012, 11:23 »
Citat af: g00n 21 Aug 2012, 07:59
Shay Given VAR en fremragende målmand for... 2-3 år siden, og har flere gange ønsket ham til Arsenal (da han var i Newcastle, og da han blev sat af af Joe Hart i City), men de tider er desværre forbi - alderen har altså indhentet ham, og det er tydeligt afspejlet i hans præstationer de sidste par sæsoner.
Helt enig, og mener bare han har gennemgået præcis samme udvikling som Reina i vores mål, bare derfor jeg nævnte ham
Citat af: Gazlgor 21 Aug 2012, 11:08
Hold kæft hvor er det synd at du skriver et så fremragende indlæg, bøvle, og jeg så ikke kan give dig ret meget feedback da jeg sådan set er fuldstændig enig i alt hvad du skriver. Måske anders100 bedre kan kommentere på dit indlæg... Men godt skrevet og glimrende analyse under alle omstændigheder
Takker mange gange !
Nu håber jeg ik jeg har ramt alt for meget plet og dræber en eventuel diskussion !
Har bedt hallihallo tage et kig på det og se hvad han siger til det, så det ku blive meget spændende
hehe
Sider:
1
...
922
923
[
924
]
925
926
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »