home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 921 922 [923] 924 925 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932281 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13830: 20 Aug 2012, 22:55 »

købt af en oprykkerklub der gjorde det godt i første sæson, og derefter floppede (Jeffers

Aaarh.

verdenskrig
Manager

« Svar #13831: 20 Aug 2012, 22:56 »

Downing har altid været håbløst et-benet, hvilket simpelthen ikke er godt nok i PL. Han har gjort det ok for Villa, men har i mine øjne altid været overvurderet, og det har hans første sæson i Liverpool bare vist.

Det har han bestemt, men derfor er det ekstremt vigtigt at spille ham i situationer hvor han praktisk talt bare skal løbe til baglinien for hans indlæg fejler bestemt ingenting, og havde vi haft to angribere med mål i støvlerne havde han haft + 10 assist Smiley
I øvrigt er det nu meget forkert at sige at han gjorde det "ok" i Villa.. Downing har i mine øjne været en rigtig god spiller for dem, og at han blev årets spiller i sin sidste sæson understreger jo den påstand meget godt Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13832: 20 Aug 2012, 23:00 »

anders100: Som du burde kunne gætte på mit avatar, er jeg Arsenal fan. Jeg har faktisk ret stor sympati for Liverpool, og synes det er sørgeligt at I gang på gang røvrender jer selv med indkøbene. Men jeg er så også realistisk omkring jeres klub, hvilket du åbenbart ikke er siden du stadig sidder og venter på at Liverpool vender tilbage til toppen med et ikke-eksisterende potentiale. Reina var rigtig, rigtig god for 3-4 sæsoner siden, det er jeg enig i, ja. Men han er droppet langt ned af listen siden da.

VK: Dejligt med en saglig mening.. Wink. Jeg argumenterede ikke for eller imod Adams, men var da skeptisk da jeg selv har set de bedste spillere blive købt af en oprykkerklub der gjorde det godt i første sæson, og derefter floppede (Jeffers & Wright).

Downing har altid været håbløst et-benet, hvilket simpelthen ikke er godt nok i PL. Han har gjort det ok for Villa, men har i mine øjne altid været overvurderet, og det har hans første sæson i Liverpool bare vist.
Har aldrig nogensinde skrevet at jeg ser os som en topklub. Ved ikke hvorfor du har brug for at lukke sådan noget ævl ud. Ved simpelthen ikke hvor mange gange jeg skal skrive at de indkøb Dalglish lavede var til KÆMPE OVERPRIS, før du forstår det. Har blot skrevet, at vi simpelthen ikke har pengene til at fortærke os efter alle de indkøb. De er gjort, og det kan vi ikke gøre noget ved nu. Prøv nu at give Allen en chance. Og nu i skriver at vi udelukkende køber overvurderede britiske spillere til kæmpe overpris, hvilket vi bestemt også gør. Så kig på Borini og Assaidi, som begge er købt til en fornuftig pris.

Liverpool F.C

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13833: 20 Aug 2012, 23:00 »

Du er også i din ret til at mene at de er middelmådige, for deres seneste sæson bar ikke just præg af det modsatte.. At du måske mente de var middelmådige inden vi hentede dem er fair nok, men jeg læste meget lidt kritik af vores indkøb da de kom til sidste sommer..

Personligt var jeg henrykt over specielt Downing og Adam som jeg stadig den dag i dag mener har nogle ting man sagtens kan bruge konstruktivt endnu, spillerne skal bare sættes i de rette roller Smiley

Downing er jeg stadig sikker på nok skal blive en god spiller for os !

Johnson og Sagna synes jeg er ret lige.. Richards er bedre end begge defensivt, men markant dårligere offensivt.. Synes han er nr.3,.

Hallihallo@

Fedt at du kalder os snæversynet og så selv præsterer præcis det samme.. Pas nu bare din ynkelige russerklub som kun er i toppen fordi i har en syg russer som skider hul i bregebet økonomi og bare rækker ned i sin pengetank når behovet er der..
VK - den var så sandelig ikke rettet mod dig. Det er da ikke snæversynet at sige, at i sutter, hvis man sammenligner med hvor gode i var for nogle år siden? At jeg håber i rykker ned, det er subjektivt ja, men det er ren og skær had til klubben. Kom alligevel kun med konstruktive ting, men når der insisteres på at i har lavet gode indkøb, og i stedet for at indrømme dette, argumenterer for at Bebe også var et dårligt køb, jamen så er det da umuligt at føre en diskussion? Hvis der intet er galt med klubben, som det fremgår af Anders100´s mange indlæg, så er den eneste forklaring på at I ikke er bedre jo, at alle andre hold har forbedret sig så markant meget mere end jer - og det er ikke tilfældet. At Dalglish tillføjede noget spillemæssigt, har jeg også svært ved at se - I kunne da for fanden ikke score et mål? Og resultatmæssigt har det da nærmest aldrig været værre. Der er vel ikke nogen tvivl om at engelske spillere er dyrere end andre, og dem i har hentet har på ingen måde verdensklasse lige nu - har aldrig påstået de ikke har en form for potentiale, men ser dem på ingen måde som kommende spillere i en klasse der kan sammenlignes med de største og bedste. De er unge ja, men hentet i små klubber, hvor presset aldrig bliver så massivt som i Liverpool. Erfaringen synes jeg ikke er der. Desuden er det ikke den type spillere I mangler - Borini f.eks. Han er jo ikke decideret kreativ wing, men en spydspids, som åbenbart er tiltænkt en kantrolle - ligesom Sturridge var i Chelsea i sidste sæson - og der fungerer ikke optimalt i længden. I har brug for spillere, der er intergrerede på topplan - det har I ikke. Jeg synes det er dårlige indkøb, har argumenteret for hvorfor, men bliver bare angrebet, istedet for at få noget respons.

I er jo dårlige, det var oplægget til diskussionen. Men når man siger det, så er man selv snæversynet? Amen altså.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13834: 20 Aug 2012, 23:04 »

VK - den var så sandelig ikke rettet mod dig. Det er da ikke snæversynet at sige, at i sutter, hvis man sammenligner med hvor gode i var for nogle år siden? At jeg håber i rykker ned, det er subjektivt ja, men det er ren og skær had til klubben. Kom alligevel kun med konstruktive ting, men når der insisteres på at i har lavet gode indkøb, og i stedet for at indrømme dette, argumenterer for at Bebe også var et dårligt køb, jamen så er det da umuligt at føre en diskussion? Hvis der intet er galt med klubben, som det fremgår af Anders100´s mange indlæg, så er den eneste forklaring på at I ikke er bedre jo, at alle andre hold har forbedret sig så markant meget mere end jer - og det er ikke tilfældet. At Dalglish tillføjede noget spillemæssigt, har jeg også svært ved at se - I kunne da for fanden ikke score et mål? Og resultatmæssigt har det da nærmest aldrig været værre. Der er vel ikke nogen tvivl om at engelske spillere er dyrere end andre, og dem i har hentet har på ingen måde verdensklasse lige nu - har aldrig påstået de ikke har en form for potentiale, men ser dem på ingen måde som kommende spillere i en klasse der kan sammenlignes med de største og bedste. De er unge ja, men hentet i små klubber, hvor presset aldrig bliver så massivt som i Liverpool. Erfaringen synes jeg ikke er der. Desuden er det ikke den type spillere I mangler - Borini f.eks. Han er jo ikke decideret kreativ wing, men en spydspids, som åbenbart er tiltænkt en kantrolle - ligesom Sturridge var i Chelsea i sidste sæson - og der fungerer ikke optimalt i længden. I har brug for spillere, der er intergrerede på topplan - det har I ikke. Jeg synes det er dårlige indkøb, har argumenteret for hvorfor, men bliver bare angrebet, istedet for at få noget respons.

I er jo dårlige, det var oplægget til diskussionen. Men når man siger det, så er man selv snæversynet? Amen altså.
Fremgår der ikke er noget galt? Har svinet Liverpool til, og blot ytret et eneste ønske, som er at i prøver at give Allen en chancen før i også sviner ham. Fint nok i sviner alle Dalglish' indkøb som var til overpris, men at i allerede nu sviner de andre spiller, som Rodgers lige har købt, forstår jeg virkelig ikke. Hvordan du kan sige jeg er snæversynet forstår jeg ikke. Modsat VK, som mener at Downing, Henderson og Adam er gode køb, så synes jeg på ingen måde det er gode køb. Så forstår virkelig ikke hvorfor du har brug for at hakke på mig, når jeg konstant skriver dårligt om Liverpool.

Liverpool F.C

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13835: 20 Aug 2012, 23:05 »

Har aldrig nogensinde skrevet at jeg ser os som en topklub. Ved ikke hvorfor du har brug for at lukke sådan noget ævl ud. Ved simpelthen ikke hvor mange gange jeg skal skrive at de indkøb Dalglish lavede var til KÆMPE OVERPRIS, før du forstår det. Har blot skrevet, at vi simpelthen ikke har pengene til at fortærke os efter alle de indkøb. De er gjort, og det kan vi ikke gøre noget ved nu. Prøv nu at give Allen en chance. Og nu i skriver at vi udelukkende køber overvurderede britiske spillere til kæmpe overpris, hvilket vi bestemt også gør. Så kig på Borini og Assaidi, som begge er købt til en fornuftig pris.
Hvis I har givet 100 millioner for Chelsea-skraldet Borini, som bestemt er en udemærket spiller, jo, så synes jeg det er overpris. Allen er i samme klasse som de andre spillere I har købt, så hvorfor skulle vi ikke kritisere at i fortsætter i samme stil, når det tydeligvis ikke fungerer - 150 millioner er mange penge. Desuden er mit argument for at Borini ikke er et godt køb jo, at han ikke er kantspiller, men angriber og at det derfor i mit hoved ikke giver mening at han skal spille kant for jer. Det er vel tydeligt at han ikke er typen I mangler? Alt det til side, så har vi aldrig sagt at de ikke kan komme til at gøre det godt, for det aner ingen af os da noget om - indkøbene er for mig at se bare forkerte. Lige så forkerte som, hvis vi købte Hulk eller Moses, men dermed ikke sagt at de ikke kan modbevise vores påstand.

verdenskrig
Manager

« Svar #13836: 20 Aug 2012, 23:07 »

Hvem angriber dig, før du skriver dit forrige indlæg? Altså det andet du skriver er jo bare det sædvanlige jeg hører fra modfans, og fair nok for det.. Kan kun tale for mig selv, og jeg kan ikke brokke mig over klubbens beslutning at købe disse spillere da jeg selv var forsiger for størstedelen af dem..

Din pointe med at de er hentet i små klubber hvor presset ikke er lige så stort, vidner jo også bare alt om at du er Chelsea fan.. Vi har IKKE råd til at hente stjerne spillere og er ej hellere super attraktive for det.. Vores økonomi er ikke lig jeres ( læs: Ikke eksisterende) og derfor kan vi ikke år efter år gå ud og købe fire stjernespillere til sammenlagt 1 milliard.. Vi prøvede sidste år og hentede nogle spillere som i perioder gjorde det godt, men ikke helt så konstant som forventet.. Sådan er det, og sket er sket..

At Dalighsh ikke skulle have tilført gode spillemæssige ting er også forkert.. Du konkluderer dette på baggrund af at vi ikke kunne score .. Det isoleret set ikke forkert, men dog en alt for sort på hvid konklusion.. Faktum er at vi sidste sæson var holdet som havde flest på træværket, og husker ikke det præcise tal, men over 10 målmænd ud af 19 blev valgt som man of the match på Anfield.. Det vidner jo netop alt om, at vi spillede godt, skabte chancerne, men vi kunne bare ikke få bolden ind.. Det kan jo på ingen måde falde tilbage på træneren rent taktisk?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13837: 20 Aug 2012, 23:08 »

Hallihallo. Hvorfor bliver du ved med at skrive, at Dalglish ikke tilførte noget til klubben, og at vi aldrig scorede? Skrev at det var i den første halve sæson, og ikke andet. Den første halve sæson scorede vi 3, 4 og 5 mål i flere kampe. Det var det som gjorde Dalglish fik permanent kontrakt, og siden har han vist at hans evner som manager er begrænset, og at han ikke er manden der skal føre os tilbage til toppen.

Liverpool F.C

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13838: 20 Aug 2012, 23:08 »

Fremgår der ikke er noget galt? Har svinet Liverpool til, og blot ytret et eneste ønske, som er at i prøver at give Allen en chancen før i også sviner ham. Fint nok i sviner alle Dalglish' indkøb som var til overpris, men at i allerede nu sviner de andre spiller, som Rodgers lige har købt, forstår jeg virkelig ikke. Hvordan du kan sige jeg er snæversynet forstår jeg ikke. Modsat VK, som mener at Downing, Henderson og Adam er gode køb, så synes jeg på ingen måde det er gode køb. Så forstår virkelig ikke hvorfor du har brug for at hakke på mig, når jeg konstant skriver dårligt om Liverpool.
Det er jo også i frohold til al den ros du giver Dalglish, og din påstand om at Johnson med stor afstand, er den bedste højreback i ligaen. Samtidig var Krul jo blændende sidste sæson, og jeg synes bestemt at han er bedre  end Reina. Gerrad er dygtig, men han er ikke den samme mere og folkene omkring ham har langtfra klassen. Der er mange ting.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13839: 20 Aug 2012, 23:10 »

Hallihallo. Hvorfor bliver du ved med at skrive, at Dalglish ikke tilførte noget til klubben, og at vi aldrig scorede? Skrev at det var i den første halve sæson, og ikke andet. Den første halve sæson scorede vi 3, 4 og 5 mål i flere kampe. Det var det som gjorde Dalglish fik permanent kontrakt, og siden har han vist at hans evner som manager er begrænset, og at han ikke er manden der skal føre os tilbage til toppen.
Ja, netop? Villas Boas startede også godt, men vil du betegne ham som en succes? Nej, og det samme gælder for Dalglish. Som sagt har han jo ikke tilført nogle resultater? At I kan holde én halvsæson vidner jo også om dette - og i toppen, der lå i da aldrig? Synes ikke han tilførte noget nej, og du kritiserer endda selv hans indkøb, men holder samtidig fast ved at han tilførte noget, fordi I klarede jer OK i første halvdel af sæsonen.

-LFC-
Manager

« Svar #13840: 20 Aug 2012, 23:12 »

Åh det er fantastisk som andre holds fans skal gå ind og kloge sig på vores indkøb foretaget i denne sæson efter én kamp. Jeg er ked af prisen på Allen, men efter én kamp synes jeg det er horribelt at dømme ham og erklære ham for talentløs. Jeg synes vores indkøb under Dalglish var elendige, langt værre end under Benitez der også havde nogle gravalvorlige svipsere. Adam er elendig, og ifølge TIA blevet bedt om at finde en ny klub og thank god for that, for han var godt nok ringe og kunne slet ikke holde niveauet fra Blackpool. Eller så blev hans mangler mere tydelige. Downing har jeg givet halvt op med, selvom jeg synes det var et godt køb dengang. Henderson synes jeg stadig er ung nok til at vise hans værd, mens jeg ser idé i Borini og Allen, mens jeg ikke har de store forventninger til Aissaidi, eller hvordan han staves.

Halihallo: Johnson var Chelsea-skrald? I har en helt igennem elendig måde at gennemskue potentialet i jeres egne unge spillere, inden i smider dem videre, så, at han ikke slog igennem i Chelsea, synes jeg egentligt er ret ligegyldigt, da i ikke evner at spotte jeres egne talenter. Opstemt

Men ja, jeg er delvist enig i, at vi bruger vores penge forkert. Omend jeg ikke gider dømme efter én kamp, jeg har stadig tilpas meget tillid til Rodgers grundighed.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13841: 20 Aug 2012, 23:13 »

Hvem angriber dig, før du skriver dit forrige indlæg? Altså det andet du skriver er jo bare det sædvanlige jeg hører fra modfans, og fair nok for det.. Kan kun tale for mig selv, og jeg kan ikke brokke mig over klubbens beslutning at købe disse spillere da jeg selv var forsiger for størstedelen af dem..

Din pointe med at de er hentet i små klubber hvor presset ikke er lige så stort, vidner jo også bare alt om at du er Chelsea fan.. Vi har IKKE råd til at hente stjerne spillere og er ej hellere super attraktive for det.. Vores økonomi er ikke lig jeres ( læs: Ikke eksisterende) og derfor kan vi ikke år efter år gå ud og købe fire stjernespillere til sammenlagt 1 milliard.. Vi prøvede sidste år og hentede nogle spillere som i perioder gjorde det godt, men ikke helt så konstant som forventet.. Sådan er det, og sket er sket..

At Dalighsh ikke skulle have tilført gode spillemæssige ting er også forkert.. Du konkluderer dette på baggrund af at vi ikke kunne score .. Det isoleret set ikke forkert, men dog en alt for sort på hvid konklusion.. Faktum er at vi sidste sæson var holdet som havde flest på træværket, og husker ikke det præcise tal, men over 10 målmænd ud af 19 blev valgt som man of the match på Anfield.. Det vidner jo netop alt om, at vi spillede godt, skabte chancerne, men vi kunne bare ikke få bolden ind.. Det kan jo på ingen måde falde tilbage på træneren rent taktisk?
350 for Carroll, 200 for Henderson, 100 for Adam, 150 for Allen, Downing aner jeg ikke, men de andre tal passer vidst nogenlunde? Det synes jeg nu, er beløb som er ganske heftige, og de spillere Arsenal f.eks. har købt, har da ikke været dyrere, men til gengæld synes jeg de har været meget bedre. Ville til enhver tid foretrække Cazorla frem fro Joe Allen. Der var måske 20 mio. til forskel i pris.

verdenskrig
Manager

« Svar #13842: 20 Aug 2012, 23:15 »

350 for Carroll, 200 for Henderson, 100 for Adam, 150 for Allen, Downing aner jeg ikke, men de andre tal passer vidst nogenlunde? Det synes jeg nu, er beløb som er ganske heftige, og de spillere Arsenal f.eks. har købt, har da ikke været dyrere, men til gengæld synes jeg de har været meget bedre. Ville til enhver tid foretrække Cazorla frem fro Joe Allen. Der var måske 20 mio. til forskel i pris.

Joe Allen var en af de mest pasningssikre spillere i PL sidste år, og desuden er ham og Cazorla slet ikke samme type.. Jeg vil da også hellere have Messi frem for Lucas, men det nytter jo ikke noget hvis han skal erstatte Lucas.. Usalig opsætning..

Henderson kostede btw 170 mig bekendt, og prisen på Carroll afhang af hva vi fik for Torres da FSG ville have et bestemt procent overskud ud af de to handler.. Prisen er isoleret set alt for høj ja, men finansieret af jer.

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13843: 20 Aug 2012, 23:16 »

Jeg havde egentlig droppet ud af diskussionen, men vil lige sige at jeg ikke har forsøgt at kommentere på Rodgers indkøb, men derimod blot Liverpools indkøb de seneste sæsoner. Man har fulgt tendensen fra tidligere, ved at købe en dyr britisk spiller, så derfor er jeg skeptisk over for købet. Nogen gange tror man at det er en korrupt ledelse og ikke manageren i Liverpool der står for indkøbene, hvorfor de så bliver ringe. Rodgers kan ikke ændre noget frem til denne sæson, da han ikke har spillermaterialet til det, og samtidig ikke pengene eller tiden til at finde nogle gode køb. En top 6 placering må være ganske fint for jer, og så må man håbe på at ledelsen denne gang giver manageren tid til at bygge holdet op over flere sæsoner, for det kræver tid og snilde at bygge et ordentligt Liverpool hold op. Overprisede britiske spillere er i hvert fald ikke vejen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13844: 20 Aug 2012, 23:17 »

Det er jo også i frohold til al den ros du giver Dalglish, og din påstand om at Johnson med stor afstand, er den bedste højreback i ligaen. Samtidig var Krul jo blændende sidste sæson, og jeg synes bestemt at han er bedre  end Reina. Gerrad er dygtig, men han er ikke den samme mere og folkene omkring ham har langtfra klassen. Der er mange ting.
Mener at Johnson er den bedste back, Reina er den 3. bedste keeper og at Gerrard efter hans EM stadig er god nok til en top-4 klub. Fint nok Enrique er en af ligaens dårligste venstrebacks. Lucas er lige kommet tilbage fra en skade, men er en god spiller, som tilfører vores hold stabilitet. Han er muligvis vores vigtigste spiller. Downing er ikke god nok, hvis vi vil være en topklub, det samme med Borini og Assaidi. Suarez er en klasse teknikker og spiller, men mangler meget skarphed. Vi er en klub, som er under opbygning, og vi kan ikke hente spillere fra øverste hylde, også selvom vi har pengene. Derfor bliver vi nød til at hente spillere, som muligvis er niveauet under dem som de andre storklubber henter, men som har potentialet til at blive god nok til en top klub. Ikke dermed sagt det retfærdiggøre de dyre indkøb, for det gør det på ingen måde. Så jeg synes at både Borini og Assaidi er gode indkøb, når man tænker på at vi ikke kan hente de bedste spillere. Allen er købt til overpris, men føler mig stadig overbevist om at han nok skal bidrage med en stor hånd til os.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 921 922 [923] 924 925 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010