home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954619 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11715: 09 Jan 2012, 21:17 »

Hold kæft hvor er det FEDT Opstemt Opstemt.. United på Anfield i FA cuppen..

Det er jo den slags kampe man som fan lever og ånder for.. En pokalkamp, mellem to klubber som HADER hinanden, på et udsolgt Anfield, hvor Uniteds fansene får hele den ene endetribune..

Det bliver et brag af en kamp, helt fantastisk, og jeg glæder mig allerede som en gal.. Det reddede simpelthen hele min dag da jeg så den i morges.. Både fordi jeg ser det som den mest fantastiske kamp i engelsk fodbold, og fordi jeg synes vi står med fantastiske kort på hånden.. United hjemme har de senere år været lig med solid Liverpool dominans i spil og chancer.

Gid det var i morgen!!!!  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11716: 09 Jan 2012, 21:39 »

Hold kæft hvor er det FEDT Opstemt Opstemt.. United på Anfield i FA cuppen..

Det er jo den slags kampe man som fan lever og ånder for.. En pokalkamp, mellem to klubber som HADER hinanden, på et udsolgt Anfield, hvor Uniteds fansene får hele den ene endetribune..

Det bliver et brag af en kamp, helt fantastisk, og jeg glæder mig allerede som en gal.. Det reddede simpelthen hele min dag da jeg så den i morges.. Både fordi jeg ser det som den mest fantastiske kamp i engelsk fodbold, og fordi jeg synes vi står med fantastiske kort på hånden.. United hjemme har de senere år været lig med solid Liverpool dominans i spil og chancer.

Gid det var i morgen!!!!  Thumbs Up
Kan ikke være andet end enig. Jo, det er da helt klart en svær lodtrækning for begge hold, men det er dog helt sikkert, at det bliver en fantastisk kamp at se. Måske ikke altid for den neutrale, men som fan af et af holdene, bliver det ikke bedre.
Lige en ros til Liverpool mht. udebaneafsnittet. Det er fantastisk, at der bliver så meget plads til Uniteds fans. Imodsat til City, som har gjort alt for, at United ikke må have særlig mange med til kampene på det arabiske stadion. Husker selv jeg var ovre og se United - Liverpool sidste år i FA Cup også, er du gal en stemning der er. Intet slår Liverpool og United kampene for mig. :-)

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11717: 10 Jan 2012, 22:28 »

http://fanatik.dk/2012/01/10/fa-afviser-citys-appel

Det er ufatteligt vigtigt for os, da han viste sig at have godt styr på Carroll. Plus at han er anfører? Jeg tror vi har rigtig gode muligheder mod dem nu!

Edit: Skal lige nævnes at jeg har lavet artiklen, men det ændre ikke på ovenstående..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11718: 11 Jan 2012, 11:07 »

http://fanatik.dk/2012/01/10/fa-afviser-citys-appel

Det er ufatteligt vigtigt for os, da han viste sig at have godt styr på Carroll. Plus at han er anfører? Jeg tror vi har rigtig gode muligheder mod dem nu!

Edit: Skal lige nævnes at jeg har lavet artiklen, men det ændre ikke på ovenstående..

Jeg kan ikke rigtig tage det site seriøst med de fejl.. Tunge Ikke nok med at du selv ikke kan finde ud af nutids-r (eller måske var det en smutter?), men derudover skriver du i talesprog og misser dermed et grammatisk vigtigt biord og et lige så vigtigt komma Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager

« Svar #11719: 11 Jan 2012, 11:11 »

Vi kan alle lave fejl. Det gør jeg også selv ofte for Firstdown.dk på trods af stillingen som redaktør. Fortsæt bare med at skrive JeppeA, så kommer det stille og roligt. Forhåbentlig får du også nogle privatebeskeder fra din chef etc. omkring hvilke fejl du oftest laver, sådan så du får det fikset!

Når det så er sagt, og grunden til at jeg skriver herinde, er der så blandt Liverpool fans en oprigtig grund til at tro man overrasker? Det er en svaghed af Kompany er ude, uden tvivl og i gør det vanen tro godt i cuppen hvilket 0-2 sejren over Chelsea også beviser. Men i er vel rimelig store underdogs til kampen, ikke? Eller har i nogen argumenter for hvorfor i kan overraske? :-)

HansenLFC
Gæst

« Svar #11720: 11 Jan 2012, 11:11 »

Jeg synes derimod det er fint stykke arbejde Jeppe og jeg forstår det hele.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11721: 11 Jan 2012, 11:13 »

Jeg kan ikke rigtig tage det site seriøst med de fejl.. Tunge Ikke nok med at du selv ikke kan finde ud af nutids-r (eller måske var det en smutter?), men derudover skriver du i talesprog og misser dermed et grammatisk vigtigt biord og et lige så vigtigt komma Smiley
Hvor og hvor? Smiley Bold.dk og andre diverse sites er bestemt heller ikke fri for fejl. Jeg prøver så godt jeg kan som nybegynder og det vil da uden tvivl blive bedre i fremtiden.

Edit: Tak Hansen! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11722: 11 Jan 2012, 12:06 »

Vi kan alle lave fejl. Det gør jeg også selv ofte for Firstdown.dk på trods af stillingen som redaktør. Fortsæt bare med at skrive JeppeA, så kommer det stille og roligt. Forhåbentlig får du også nogle privatebeskeder fra din chef etc. omkring hvilke fejl du oftest laver, sådan så du får det fikset!

Når det så er sagt, og grunden til at jeg skriver herinde, er der så blandt Liverpool fans en oprigtig grund til at tro man overrasker? Det er en svaghed af Kompany er ude, uden tvivl og i gør det vanen tro godt i cuppen hvilket 0-2 sejren over Chelsea også beviser. Men i er vel rimelig store underdogs til kampen, ikke? Eller har i nogen argumenter for hvorfor i kan overraske? :-)
Jeg tror sagtens vi kan overraske, hvis vi får en bedre start i aften. Nu ved jeg ikke hvordan Mancini stiller op til aftenens kamp, men jeg tror ikke de stiller med den stærkeste opstilling. Det vil undre mig, da Mancini siger, at han ikke har nok spillere og derfor nok skal spare et par profiler. Går ud fra de prioriterer Carling Cuppen som det sidste. Jeg tror på det Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11723: 11 Jan 2012, 12:26 »

Hvor og hvor? Smiley Bold.dk og andre diverse sites er bestemt heller ikke fri for fejl. Jeg prøver så godt jeg kan som nybegynder og det vil da uden tvivl blive bedre i fremtiden.

Nu har jeg ikke lige læst din artikel, men der er graverende fejl ALLE steder - også hos "seriøse" medier som bold.dk, eb.dk, ja selv TV2 Nyhederne. De seneste generationer har simpelthen ikke lært at skrive ordentligt, og det bliver mere og mere belastende at se på. /rant over.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11724: 11 Jan 2012, 12:50 »

Nej det er de heller ikke og det er skammeligt at man ikke laver ordentligt korrekturlæsning på sine artikler hvis man er et seriøst nyhedsmedie (især ikke når skribenterne/redaktørerne får løn for det). Men det var nu heller ikke for at angribe dig, man kan jo ikke få rettet sine fejl hvis man ikke korrigerer det. Smiley

Det var selvfølgelig et indlæg, så det kunne være en slåfejl men jeg ved at mange laver fejl i nutids-r da skolerne åbenbart ikke underviser i hvad aktive og passive verber er. Men det hedder "at ændre", "jeg ændrer" alt efter om det er passivt eller aktivt - så her skulle der altså stå "ændrer" Smiley

Men fejlen i artiklen var bare
"Kort efter at Rooney bragte gæsterne foran, modtog Vincent Kompany et rødt kort" <- manglende biord
og så ville jeg gerne have et komma eller to smidt ind i denne bisætning: "Efter det røde kort i kampen mod rivalerne Manchester United appellerede Manchester City det røde kort". Men der kan jeg sagtens tage fejl, er ikke lige så ferm i danske kommaregler mere Wink

Men nok om det, og tilbage til Liverpool. Jeg vil virkelig håbe at Liverpool kan tage point i kampen mod City, og det virker også umiddelbart sandsynligt. Hjemme spiller Liverpool altid godt mod de store hold, og City har set lidt skrøbelige ud på det sidste, og uden Kompany og Tourex2 kan de få problemer defensivt - men så skal Liverpool også spille op til deres bedste, så ligger den til 1, måske endda 3 point.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager

« Svar #11725: 11 Jan 2012, 12:55 »

Men nok om det, og tilbage til Liverpool. Jeg vil virkelig håbe at Liverpool kan tage point i kampen mod City, og det virker også umiddelbart sandsynligt. Hjemme spiller Liverpool altid godt mod de store hold, og City har set lidt skrøbelige ud på det sidste, og uden Kompany og Tourex2 kan de få problemer defensivt - men så skal Liverpool også spille op til deres bedste, så ligger den til 1, måske endda 3 point.

Det da ikke godt at Liverpool så spiller ude? :-P

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11726: 11 Jan 2012, 12:57 »

og så ville jeg gerne have et komma eller to smidt ind i denne bisætning: "Efter det røde kort i kampen mod rivalerne Manchester United appellerede Manchester City det røde kort". Men der kan jeg sagtens tage fejl, er ikke lige så ferm i danske kommaregler mere Wink

Komma efter appellerede Tunge

Szczesny
Manager

« Svar #11727: 11 Jan 2012, 12:59 »

Det da ikke godt at Liverpool så spiller ude? :-P

Det er Carling Cup-semi, så de skal mødes begge steder... Forstår dog ikke hvorfor Gazlgor snakker om point

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11728: 11 Jan 2012, 12:59 »

Havde ikke tænkt på min indlæg her, men kan sagtens se, at det skal være ændrer Wink
Mht. kommaregler, så skifter de hele tiden (tror jeg hvertfald). Jeg kan hvertfald ikke finde rundt i dem mere Peace

Shaft
Manager

« Svar #11729: 11 Jan 2012, 13:01 »

Det er Carling Cup-semi, så de skal mødes begge steder... Forstår dog ikke hvorfor Gazlgor snakker om point

Ja, men ikke i aften jo :-) Og det er jo dét der blev spurgt ind til i starten :-)

Sider: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010