home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954993 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11700: 08 Jan 2012, 20:48 »

Skipper
Gæst

« Svar #11701: 08 Jan 2012, 20:50 »

Eneste grund til han siger det er fordi FA ikke kan komme efter ham Grin

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #11702: 08 Jan 2012, 20:52 »

Det er da også en fuldstændig latterlig udmelding. Altså få nu i stedet den sag lukket, det er jo ikke godt for nogen at den fortsætter med at florere.

FC Barcelona

HansenLFC
Gæst

« Svar #11703: 08 Jan 2012, 20:53 »

Altså jeg håber ikke at han husker den.

Legenden
Manager

« Svar #11704: 08 Jan 2012, 20:57 »

Vi må da håbe, at han får en varm velkomst Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11705: 08 Jan 2012, 21:10 »

Bliver spændende med United kampen sidst i januar! Evra vil uden tvivl blive buhet, men det er ikke det vi skal fokusere på. Sidst vi mødtes på Anfield var det virkelig ufortjent at den endte uafgjort. Udover det så plejer vi at spille utrolig godt mod de større hold på hjemmebane Smiley Dog skal Stoke lige besejres på hjemmebane Peace

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #11706: 08 Jan 2012, 21:26 »

Er jeg den eneste Liverpool fan der er ved at være godt og grundig træt af at høre på den racisme sag?

Sagen er afsluttet, Liverpool og Suarez vil ikke appelere og Suarez har givet en officiel undskyldning.

Er det ikke ved at være på tide at vi kommer videre?
Sket er sket, så kan vi være aldrig så tilfredse eller utilfredse med sagens udfald. Vi kan intet gøre ved det alligevel.

Nu bør fokus holdes på banen og jeg er faktisk tilhænger af at Evra, måske ikke ligefrem skal skånes, men vi skal i den grad ikke gå for hrdt tiul ham for dommeren og FA har med garanti 110% fokus på hvordan vi behandler ham før under og efter kampen.
Og der skal ikke trædes meget ved siden af før vi har en eller anden sag på halsen igen, og er vi interesseret i det? Nej vel!

Racisme hører ikke hjemme hverken på eller uden for banen, det er vi vel alle enige om.

Lad os komme videre og holde fokus på at vi nu har en god chance for at komme i en finale og at vi på papiret de næste 6-7 kampe i PL har et let program.

Risom
Manager

« Svar #11707: 08 Jan 2012, 21:48 »

Er jeg den eneste Liverpool fan der er ved at være godt og grundig træt af at høre på den racisme sag?

Sagen er afsluttet, Liverpool og Suarez vil ikke appelere og Suarez har givet en officiel undskyldning.

Er det ikke ved at være på tide at vi kommer videre?
Sket er sket, så kan vi være aldrig så tilfredse eller utilfredse med sagens udfald. Vi kan intet gøre ved det alligevel.

Nu bør fokus holdes på banen og jeg er faktisk tilhænger af at Evra, måske ikke ligefrem skal skånes, men vi skal i den grad ikke gå for hrdt tiul ham for dommeren og FA har med garanti 110% fokus på hvordan vi behandler ham før under og efter kampen.
Og der skal ikke trædes meget ved siden af før vi har en eller anden sag på halsen igen, og er vi interesseret i det? Nej vel!

Racisme hører ikke hjemme hverken på eller uden for banen, det er vi vel alle enige om.

Lad os komme videre og holde fokus på at vi nu har en god chance for at komme i en finale og at vi på papiret de næste 6-7 kampe i PL har et let program.

Jeg gider ærligt talt heller ikke mere.

Lige meget, hvad der er sket, sagt og gjort er sagen afsluttet, så lad dog os komme videre og istedet fokusere på de næste kampe, transferrygter osv.

Jeg går og håber på, at karantænen til Suarez er vendepunktet for Andy Carroll. Hvis han viser noget vilje - som jeg mener han er begyndt med på det sidste - samtidigt med at han scorer et par mål, kan han altså godt være en god mand for holdet.

Er der noget jeg savner er det pokaler. Det kunne være så dejligt med en Cup-triumf eller 2 i år. Hvis vi slår City og United ud i henholdsvis Liga- og FA-cuppen, har vi rigtigt gode muligheder for sejr. Oven i det er vi jo det eneste hold i toppen, der ikke skal spille europæisk. Selvom Manchesterklubberne ikke vægter Europa League så højt, giver det trods alt et par kampe i benene til nogle af spillerne.

Lad os nu lægge hele Evra/Suarez sagen bag os og forhåbentlig få succes i 2012 Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11708: 09 Jan 2012, 11:33 »

Det er lige præcis det man burde være mest bange for. Når Evra træder på banen vil han uden tvivl blive mødt af en buhen og en masse tilråb. Så skulle det ikke undre om der var nogle tilskuere imellem som begyndte at råbe racistiske ord (synge en sang om negrito eller lignende) og så står Liverpool med endnu en sag. Det kan nemt ende med en ond cirkel.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11709: 09 Jan 2012, 12:11 »

Jeg håber i den grad der bliver sunget så tøsen løber tilbage i omklædningsrummet.

Sange om mørke spillere er jo helt okay, hvem husker ikke kampen i denne sæson mellem Sprus og Arsenal?

Gi den fucking gas på lægterne # HADER EVRA !!!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11710: 09 Jan 2012, 12:36 »

Vi må ikke håbe, at der er SÅ dumme tilhængere og istedet vil bruge de normale engelske bandeord. Dog kan man aldrig vide hvad der kan ske i og med kampens forløb også kan påvirke tilhængerne.

Selvom det er svært bliver vi simpelthen nødt til at ligge denne sag bag os, da jeg heller ikke kan klare Evra, men vi må altså videre og fokusere på fodbold!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Thore
Manager

« Svar #11711: 09 Jan 2012, 12:39 »

Det bliver godt hvis der nogensinde er en sort Liverpool spiller der bliver udsat for racisme. Jeg glæder mig til at se Liverpool fans svine ham til for at være en tøs  Thumbs Up

Jeg håber i øvrigt man har meget fokus på fansene under kampen, sådan så de tåber der begyder på racistiske sange, kan blive smidt ud, og forhåbentlig få karantæne på livstid.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Yessir
Manager

« Svar #11712: 09 Jan 2012, 15:16 »

Jeg håber i øvrigt man har meget fokus på fansene under kampen, sådan så de tåber der begyder på racistiske sange, kan blive smidt ud, og forhåbentlig få karantæne på livstid.

Nej nej, karantænerammen er sat til 8 dage..

Thore
Manager

« Svar #11713: 09 Jan 2012, 15:55 »

Nej nej, karantænerammen er sat til 8 dage..

Mig bekendt hører fans og spillere ikke ind under samme regelsæt.
Men om det er FA. eller Liverpool selv der skal sanktionere fans, det ved jeg faktisk ikke. Jeg vil gætte på at det er klubben selv, efter som fodbold forbundet straffer klubben, når tilskuerne ikke opføre sig ordenligt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Yessir
Manager

« Svar #11714: 09 Jan 2012, 21:11 »

Mig bekendt hører fans og spillere ikke ind under samme regelsæt.
Men om det er FA. eller Liverpool selv der skal sanktionere fans, det ved jeg faktisk ikke. Jeg vil gætte på at det er klubben selv, efter som fodbold forbundet straffer klubben, når tilskuerne ikke opføre sig ordenligt.

Det var en joke..  Smiley
Men jeg går ud fra det er klubben (som i, er 99% sikker på det) der sanktionerer fans. Og det er en smule sjovt at man giver dem livstidskarantæne, men ikke sine spillere.

Sider: 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010