home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din Cykeldag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Din Cykeldag  (Læst 16863 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #15: 03 Jul 2010, 07:41 »

Jeg har været ude her i torsdag, godt nok kun 45 km, men det er fint nok til en start Smiley
fik desværre ikke deltaget i det lokale Lidenlundsløb, hvor distancerne er 24, 52 og 100 km, men det må jeg bare gøre næste år!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #16: 03 Jul 2010, 11:36 »

Nå jeg kom kun op på 70 i dag.. for søren hvor er der varmt!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #17: 03 Jul 2010, 23:50 »

Jeg kom ikke ud på cyklen i dag, da jeg kom for sent op, og dermed fuckede op i planlægningen! Grin

Dog har jeg store forventninger til en lille tur på omkring de 50 km. i morgen. Jeg regner bare med at tage den stille og roligt, da jeg skal ha' bygget min form op igen. Planen er at holde mig i gang hver dag med skiftevis cykling og løb, og så skulle formen forhåbentligt komme ganske hurtigt tilbage Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #18: 07 Jul 2010, 22:49 »

Er der nogen der cykler i og omkring Aalborg? Smiley
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #19: 14 Jul 2010, 16:36 »

Var ude og cykle 113 km i Mandags også blev det til 52 km i dag, da jeg også skal spille bold kl 18.

Når man kun er vant til 60-70km højst, så var 113 på en gang lige lidt for meget, var heller ikke min normale plan, og der kan man sgu godt mærke forskel at man ikke får noget sukker på turen, havde kun en banen og vand med, så det er godt tanken er opfundet, for blev da nødt til at fylde lidt op sidst på turen, men der var det sgu for sent.

Det er dog dejligt at komme ud og trille lidt igen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #20: 19 Jul 2010, 16:44 »

Av min form er elendig, min fart er ikke eksisterende, men for fanden hvor er det fedt at kunne cykle igen !

Kørte 50 km i et smukt og ikke mindst bakket terræn på djursland.


Tager nok samme rute igen efter TdF idag.... sommer ferie er sgu en dejlig ting.
Logged

YNWA

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #21: 21 Jul 2010, 21:14 »

Tog såmænd turen op ad Col du Tourmalet i dag. I morgen gælder det så Col de Marie-Blanque Smiley

Min form er godt nok ikke eksisterende efter at jeg stoppede med fodbold grundet en skade for halvandet år siden, men NØJ hvor var det fedt at kæmpe sig de 19 km op ! Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #22: 22 Jul 2010, 03:19 »

Fuck hvor fedt! Smiley
Tog du tid på det? Smiley
Logged


Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #23: 22 Jul 2010, 19:39 »

Fuck hvor fedt! Smiley
Tog du tid på det? Smiley

1 time og 45 min præcis. Hverken godt eller skidt, men glad for at komme op uden at trække én eneste meter  Wink Og så overhalede jeg langt flere end jeg selv blev overhalet af, så  Smiley
Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #24: 22 Jul 2010, 19:46 »

Godt klaret Jau-Kax, hatten af for det. Jeg er mega misundelig, kunne virkelig godt tænke mig at prøve kræfter med nogen af det helt stejle bjerge. Elsker at køre op ad så var også lige ude og trille en tur i dag i de "store" bjerge der nu en gang er hvor jeg bor Smiley Cyklede 31 km på lige under en time på mit  gamle lig af en racer.
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #25: 24 Jul 2010, 21:03 »

Jeg var da ude at prøvekøre de danske landeveje efter længere tids pause. Det resulterede så i 100 km tilbagelagt asfalt.

Men nu er jeg også lidt træt..cyklede trods alt også i går  Peace
Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #26: 26 Jul 2010, 23:05 »

Jeg ville cykle mig en rigtig lang tur i dag, og det hele spiller bare indtil jeg når 18 km, hvor jeg så punkterer..... Så var der pludselig langt hjem Skuffet Havde selvfølgelig ingen telefon eller pumpe med....
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #27: 26 Jul 2010, 23:11 »

Nu cykler jeg ikke for at dyrke motion, men for at komme fra A til B. Men kunne virkelig godt tænke mig en racer, dog er økonomien ikke lige til det foreløbig og det kommer den nok heller ikke til at blive i et godt stykke tid frem.

Men det jeg egentlig vil spørge om; hvordan måler man en stigning i procent? For tæt på hvor jeg bor er der en lille, men stejl bakke ned igennem en skov, som jeg kan køre vanvittig stærkt ned af og som godt kan tage lang tid at køre op af, bakkens længde taget i betragtning. Den stigning kunne jeg meget godt tænke mig at få målt i procent.
Logged


Arsenal Football Club


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #28: 27 Jul 2010, 13:39 »

Men det jeg egentlig vil spørge om; hvordan måler man en stigning i procent? For tæt på hvor jeg bor er der en lille, men stejl bakke ned igennem en skov, som jeg kan køre vanvittig stærkt ned af og som godt kan tage lang tid at køre op af, bakkens længde taget i betragtning. Den stigning kunne jeg meget godt tænke mig at få målt i procent.



For at udregne dens stigningsprocent, så tager du dens højde (som er 1515m på toppen) og dividerer det med dens længde, som er ca. 7.5 kilometer (7500 meter).

1515 meter/7500 meter = 0,202 = 20,2 %. Så kan du selv bestemme om du vil over den stigning Wink
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #29: 03 Aug 2010, 14:40 »

Har været ude og cykle her idag Smiley
En dejlig tur på 52-53 km med et gennemsnitsfart på små 28 km/t.
Det er jeg nu rigtig godt tilfreds med.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010