home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  4 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din Cykeldag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Din Cykeldag  (Læst 16867 gange)
LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #30: 03 Aug 2010, 14:49 »

Den ser sjov ud den stigning  Peace

Når nu de siger i fjernsynet, at der er stykker, hvor den stiger helt op mod 18 %, hvordan regner de det ud så? Går de med sådan et måleapparat og ser hvor stor stigningen er på 1 meter, hvor man så kan regne stigningen ud på den meter? eller?
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #31: 07 Aug 2010, 18:41 »

Cykler normalt kun som transport, men jeg har en idé om at jeg vil til at cykle og løbe lidt for at komme i form.
Var i dag ude og cykle 41 km. Det var nu en dejlig tur, som sikkert bliver gentaget Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #32: 07 Maj 2011, 12:45 »

Er der nogen der har fået rullet her i den fremragende forårssæson?

Jeg er selv afsted 3-4 gange i ugen hvor jeg kører alt mellem 50-80 km. Fik også en dag kørt over 100 km, men dertil er formen slet ikke endnu. Men for hunden hvor er det rart at mærke formen komme hurtigere tilbage en man ture håbe på.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #33: 07 Maj 2011, 15:07 »

Er der nogen der har fået rullet her i den fremragende forårssæson?

Jeg er selv afsted 3-4 gange i ugen hvor jeg kører alt mellem 50-80 km. Fik også en dag kørt over 100 km, men dertil er formen slet ikke endnu. Men for hunden hvor er det rart at mærke formen komme hurtigere tilbage en man ture håbe på.

Jep - jeg har for en måned siden været ude og investere i en ny racer Trek Madone 5.2 http://www.heino-cykler.dk/Cykler/Racer/Trek/TREK+-+Madone+5.2+-+Racercykel+-+2011.html

Formen er der ikke endnu men er nu oppe at køre 3x50 km pr uge..... men i næste uge hedder det op kl 5.00 og så står den på træning hverdag 5-6.30.... det har jeg haft succes med før så nu skal forsøget gøres igen....  Opstemt
Logged

YNWA

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #34: 07 Maj 2011, 17:58 »

Jeg fik mig sneget op på små 70 km idag - trillede 40 i går og regner nogenlunde med det samme i morgen. Blot for at holde benene igang! Men fantastisk vejr at cykle rundt i!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #35: 07 Maj 2011, 18:23 »

Var også ude og trille en små 65km i sidste weekend. Er så stået på fodbold i dag, men kan være man skulle ud og trille en 40km imorgen. Vejret er jo skønt.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #36: 09 Maj 2011, 20:15 »

Dagens træning startede klokken 5.10.... av hvor var jeg ikke skarp på det hæslige tidspunkt... mødte en smuk kvinde i løbetøj...heldigvis løb hun i den modsatte retning... ellers var jeg blevet overhalet !

Den nye racer er en fornøjelse at køre på..... så når formen kommer så bliver det rigtig fedt.

Logged

YNWA

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #37: 20 Jun 2011, 20:26 »

Er der slet ikke gang i nogen herinde mere?

Personlig har jeg rundet de 1.700 km i år i dag.

Træningsmoralen har aldrig været højere og selvom det har pisket ned i stænger både lørdag og i dag, har jeg begge dage rundet over 70 km.
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #38: 20 Jun 2011, 21:20 »

Flot klaret Spezialized. Cykler du i en klub eller alene? Og træner du op til noget bestemt?

Personligt cykler jeg ikke så meget lige for tiden, men regner med at begynde at cykle lidt længere turer inden længe.

Jeg har dog et problem, og det er mit gearskifte.
Når jeg skifter med bagskifteren, er den begyndt at virke lidt upræcis, så der kommer lidt støj. Der er tale om en Ultegra 6600 bagskifter. Det er også en Ultegra kasette med 10 klinger, hvis det har nogen betydning.
Ved du muligvis, hvad jeg kan gøre for at ordne det?
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Cykeldag
« Svar #39: 21 Jun 2011, 12:02 »

Jeg træner sammen med Haderslev-Starup CK, og er ved at komme i form igen, efter flere års pause. Kører ca. 3-4 gange i ugen og kører mindst 60 km pr. gang.

Jeg vejer pt stadig 100 kg fordelt på knap 2 meter, men vil gerne inden næste sæson have smidt 10 kg., hvorefter jeg regner med at starte med at køre licens i D-klassen, hvor det skulle være muligt at lave et par gode resultater.

Mht. dit gear, er det så ikke bare at justere lidt på "skruen" ved gearskiftet. Ellers hop forbi din lokale cykelforhandler - hvis de kender dig, så kunne jeg ikke forestille mig at de ville tage noget for lige at vise dig det.
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010