home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518932 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14385: 11 Mar 2012, 12:08 »

Ja men det også fint nok.. Som jeg skrev før, så læste jeg tingene som jeg har beskrevet.. Men uanset hvor mange spalter jeg skriver om hva jeg tror du mener, så er du den eneste som har det endelige svar på det..

Og det er egentlig heller ikke noget vi skal gøre os til uvenner over jo, studsede bare lige over dit " FUCK EL" fordi det ikke er en holdning jeg selv ville gå ind for.. Men igen som jeg skrev.. Du er jo nok den eneste som inderst inde ved hva du mener med det, og mener du ikke det jeg troede du mente, så mente du vel ikke det ( Fed sætning Cool )

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14386: 11 Mar 2012, 12:20 »

Ja men det også fint nok.. Som jeg skrev før, så læste jeg tingene som jeg har beskrevet.. Men uanset hvor mange spalter jeg skriver om hva jeg tror du mener, så er du den eneste som har det endelige svar på det..

Og det er egentlig heller ikke noget vi skal gøre os til uvenner over jo, studsede bare lige over dit " FUCK EL" fordi det ikke er en holdning jeg selv ville gå ind for.. Men igen som jeg skrev.. Du er jo nok den eneste som inderst inde ved hva du mener med det, og mener du ikke det jeg troede du mente, så mente du vel ikke det ( Fed sætning Cool )
Thumbs Up

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14387: 11 Mar 2012, 14:18 »

#MUFC XI: De Gea, Jones, Evans, Ferdinand, Evra, Welbeck, Carrick, Scholes, Young, Rooney, Hernandez

#MUFC subs bench: Amos, Berbatov, Giggs, Park, Rafael, Cleverley, Pogba

Fin opstilling, hvor vi må regne med, at Welbeck ryger ud på kanten og vi derfor stadig spiller i vores normale 4-4-2. Dog super ærgeligt, at hverken Nani eller Anderson er med på bænken i dag, især efter Fergie har udtalt, at Anderson ville være med. Så vi må formode, at de nendnu en gang er blevet skadet. Derudover bemærkelsesværdigt med Pogba på bænken, da han er meldt 99 % på et skifte til Juventus.. Men dejligt at se, at Fergie ikke sparer spillere i dag i forhold til udekampen mod Bilbao på torsdag.

WBA er ligaens 4. bedste udehold og har vundet 3 kampe i træk, men på trods af det, skal vi selvfølgelig have en komfortabel sejr i dag.

Newton Heath
Manager

« Svar #14388: 11 Mar 2012, 14:51 »

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at Fergie ville tage Pogba med på bænken, med mindre han har skrevet under på en ny aftale. Så lad os da håbe det er tilfældet.

Fin opstilling idag og tre point er det eneste der tæller - lad os håbe at Swansea kan drille City i Wales.

3-1. UNITED!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14389: 11 Mar 2012, 16:52 »

En ting og sige!!
NUMMER 1 !!!!!!!
men, god kamp idag, kunne sagtens have været på nogen flere mål, dejligt rooney holder stimen!

SirToby
Manager

« Svar #14390: 11 Mar 2012, 16:56 »

Suveræn præstation i dag, men yderst frustrerende at vi ikke vinder med fem-seks mål. Evra spillede sin bedste kamp i lang tid, og det er fantastisk at se, hvordan Carrick og Scholes dominerer kampene. Dem savnede vi i torsdags.

de Gea 7

Jones 6
Ferdinand 7
Evans 7
Evra 9

Welbeck 7
Scholes 8
Carrick 7
Young 8

Rooney 8
Hernandez 7

Cleverley er tilbage, Pogba er endelig overbevist om, at han er det rigtige sted, og Rooney er i målhumør. Nu skal vi bare have Valencia tilbage, og så begynder det at se meget, meget lyst ud.

Nummer 1.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14391: 11 Mar 2012, 17:04 »

TOP OF THE LEAGUE!

Fantastisk! Jeg er ovenud lykkelig nu! Midtbanen fungere fint, og Rooney kommer på tavlen to gange. Vi kunne have vundet større, men det vigtigste er, at vi får de tre point, og at $h*tty så samtidig snubler er jo helt suverænt. Sad og så City-kampen imens, og der fløj et brøl igennem stuen, da nyindskiftede Moore kom på tavlen!

Vi vinder i år! UNITED! <3

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14392: 11 Mar 2012, 17:07 »

Hvilken fodbold weekend. Liverpool tabte igår, City tabte i dag mens vi vinder, og dermed indtager 1. pladsen. Derudover tyder det på, at Pogba forlænger, efter han var med i dag. Fantastisk.

Swizz CataR
Manager

« Svar #14393: 11 Mar 2012, 17:11 »

Det har været en MEGET god weekend for United denne her! Fedt!

Nu er jeg normalt meget efter Evra, men idag fortjener han en masse ros. Fantastisk spil af ham (ligesåvel som fx Young, Rooney og Scholes), og hvor er det dog dejligt at se ham tilbage med fokus på banen i stedet for alle andre steder. Idag viser han hvor god han kan være, og spiller han som idag, så er han jo stadig blandt de bedste i verden.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

U-4-E
Manager

« Svar #14394: 12 Mar 2012, 14:19 »

What's the difference between Mario Balotelli and the strippers he went to see last week?

- The strippers are still going to be on top of the table tonight. Thumbs Up

Og så til den lidt mere seriøse afdeling, hvor Sky Sports skriver at Paul Pogba har forlænget med United. Fantastisk hvis det er sandt.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14395: 12 Mar 2012, 14:28 »

At det er Sky Sports, og ikke en eller anden Daily Shit der skriver, er meget godt, og derfor lyder det meget sandsynligt. Rigtig godt hvis vi beholder ham. Man skal ikke ligefrem være ekspert for at se, at han har et rigtigt stort potentiale.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14396: 12 Mar 2012, 14:37 »

What's the difference between Mario Balotelli and the strippers he went to see last week?

- The strippers are still going to be on top of the table tonight. Thumbs Up

Og så til den lidt mere seriøse afdeling, hvor Sky Sports skriver at Paul Pogba har forlænget med United. Fantastisk hvis det er sandt.
Haha, true shit!

Skysports plejer oftest, at være en ret troværdig mediekilde, så det er jo fantastisk, såfremt det er sandt! Han er fremtidens mand, og beviser allerede noget nu i så und en alder. God balancespiller som faktisk kan det hele.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14397: 14 Mar 2012, 19:49 »

Fergie har her til aften holdt pressemøde, hvor nogen spændende og ikke mindst triste ting, er blevet afsløret. Det ligger fast, at Anderson er ude i 4-5 uger, og han er sammen med Jones de eneste 2 profiler, der bliver hjemme fra Spanien. Dermed står det klart, at vi stiller stærkt op, og dele af bagkæden er allerede blevet afsløret. Rafael, Evans og Rio består den blandt andet af, og mest bemærkelsesværdigt er det, at Rio er med, hvilket betyder, at vi stiller i stærkeste opstilling. Ved ikke hvordan jeg har det med det, bare de er klar til weekendens PL kamp.

Derudover har Fergie mere end antydet, at Berba forlader os til sommer. Han har været ekstremt professionel de seneste sæsoner, og ikke beklagede sig over den manglende spilletid, men Fergie har sagt, at det er svært at holde på ham, når han ikke kan garantere ham spilletid. Dermed er han højst sandsynlig fortid i klubben til sommer, hvilket for mig at se, er ekstremt ærgeligt. Han er en fantastisk spiller, med det bedste 1. touch på bolden i truppen, men med årerne er han blevet sivet lige så stille ud, selvom han har scoret rigeligt med mål, når han har fået chancen. Men han passer åbentbart ikke ind. Det forventes dog, at vi udnytter hans klausul i kontrakten, sådan vi kan få en slat penge for ham.
Det er selvfølgelig ikke sikkert det her, men pressemødet i dag mere end andtydede det. Men vi må håbe, at han kan sprede lidt Berbalove her til slut.

Newton Heath
Manager

« Svar #14398: 15 Mar 2012, 18:08 »

De Gea
Rafael-Rio-Evans-Evra
Park-Carrick-Cleverley-Giggs
Young-Rooney

Bliver spændende at se hvordan opstillingen former sig på banen. Vi skal frem og have scoret minimum 2 mål, så lad os håbe at vi kan spille noget flydende og frigjort fodbold.

Vover pelsen og spår en 3-1 sejr i vores favør.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #14399: 15 Mar 2012, 18:11 »

De Gea
Rafael-Rio-Evans-Evra
Park-Carrick-Cleverley-Giggs
Young-Rooney

Bliver spændende at se hvordan opstillingen former sig på banen. Vi skal frem og have scoret minimum 2 mål, så lad os håbe at vi kan spille noget flydende og frigjort fodbold.

Vover pelsen og spår en 3-1 sejr i vores favør.
Det må vi håbe! Shockeret sidste kamp var sgu ikke god

Sider: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010