home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 957 958 [959] 960 961 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518920 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14370: 10 Mar 2012, 22:44 »

Så man skal ikke gå benhårdt efter at prøve at gå videre? Jeres nederlag er ikke værre end hvis i kommer foran 1-0 så er kampen pivhamrende åben. Det er jo ikke fordi i har tabt 6-0 hjemme.

Som jeg kender "United ånden" se er det da først og fremmest at man aldrig giver op.. Og altid vil vinde. Det er i mine øjne ikke hva du udstråler.. Men okay fordi man er fan af en klub behøver man jo ikke altid være synonym med alt hva den står for Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

U-4-E
Manager

« Svar #14371: 10 Mar 2012, 22:47 »

Noget helt andet, men SAF er her til aften i Lyon for at overvære kampen mellem Lyon og Lille. Sjældent man oplever det, så der må virkelig være interesse for en af de involverede spillere. Hazard?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14372: 10 Mar 2012, 23:01 »

Så man skal ikke gå benhårdt efter at prøve at gå videre? Jeres nederlag er ikke værre end hvis i kommer foran 1-0 så er kampen pivhamrende åben. Det er jo ikke fordi i har tabt 6-0 hjemme.

Som jeg kender "United ånden" se er det da først og fremmest at man aldrig giver op.. Og altid vil vinde. Det er i mine øjne ikke hva du udstråler.. Men okay fordi man er fan af en klub behøver man jo ikke altid være synonym med alt hva den står for Smiley
Oh God...

Selvfølgelig tror jeg altid på mit hold, og jeg forventer naturligvis en pragtpræstation nede i Baskerlandet. Jeg føler bare at chancerne ikke er kæmpe store, da Bilbao sikkert vil gå lidt konservativt ind til kampen, og de formåede altså at få puttet tre utrolig vigtige udebanemål i kassen, hvilket gør vores chancer ret små. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre, og jeg forventer også at der bliver arbejdet stenhårdt.

Jeg er glødende United-fan og jeg forventer altid en god præstation af mit hold, og samtidig er min lid til holdet utrolig stor. Jeg vil bare hellere have et kæmpe fokus på ligaen, da den betyder alt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14373: 10 Mar 2012, 23:09 »

Jeg er enig med VK. Det er satme en ringe indstilling til tingene bare at give turneringen op, fordi man ikke leverer i den første kamp. Det er jo reelt det, du vil. Jeg siger jo heller ikke "Fuck Champions League", fordi vi var elendige i Napoli. Nej, så har vi fandme noget at revanchere! Det der med at sige: "Amen det kan det sgu også være ligemeget", hvis det ikke lige kører på skinner er simpelthen noget af det værste, jeg ved.

Du har jo skabt denne holdning ud fra præstationen i torsdag, og det er der, fejlen ligger. Fair nok hvis man fra start siger: "Det her det er ikke det, vi satser på i år". Men sådan er det jo ikke. Det er jo slet slet ikke umuligt, at I går videre. I har ikke tabt 6-0, som VK nævner.

Elendig indstilling til tingene.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14374: 10 Mar 2012, 23:20 »

Jeg er enig med VK. Det er satme en ringe indstilling til tingene bare at give turneringen op, fordi man ikke leverer i den første kamp. Det er jo reelt det, du vil. Jeg siger jo heller ikke "Fuck Champions League", fordi vi var elendige i Napoli. Nej, så har vi fandme noget at revanchere! Det der med at sige: "Amen det kan det sgu også være ligemeget", hvis det ikke lige kører på skinner er simpelthen noget af det værste, jeg ved.

Du har jo skabt denne holdning ud fra præstationen i torsdag, og det er der, fejlen ligger. Fair nok hvis man fra start siger: "Det her det er ikke det, vi satser på i år". Men sådan er det jo ikke. Det er jo slet slet ikke umuligt, at I går videre. I har ikke tabt 6-0, som VK nævner.

Elendig indstilling til tingene.
Jeg prøver endnu engang.

Jeg er dybt, dybt skuffet over vores præstation i torsdags, og udgangspunktet for Bilbao er fantastisk. Tre udebanemål. Vi kan ikke engang nøjes med en 0-2-sejr dernede, - så er vi ude. Derfor mener jeg at Athletics chancer er ekstremt gode, da de kan gå lidt konservativt og defensivt indtil kampen, og samtidig har de hjemmebanepublikumm et i ryggen.

Din sammenligning med Champions League er helt ude i hampen, og det vil jeg ikke engang tage stilling til.

Europa League ville være en fin turnering at vinde, - ingen tvivl. Men nu har vi tabt en kamp på hjemmebane, og vores chancer er ret små. Samtidig må vi sætte tingene lidt i perspektiv. Sh*tty fører ligaen og for alt i verden, må de ikke løbe med trofæet i år! Ligaen er så pisse vigtig, og min drøm om at vinde det 20. mesterskab (!) er kæmpe stor. Det betyder alt. Selvfølgelig skal vi sætte alt ind og satse på det i Spanien, men hvis vi ikke går videre så er jeg ikke grædefærdig, for så er det vigtigste tilbage (Premier League) og der kan vi så have fuldt fokus. Hvis vi går videre i Europa League, så satser vi naturligvis på at vinde titlen. Vi er en vinderklub, så selvfølgelig skal det være sådan.

Jeg er glødende, passioneret fan, og mit hjerte slår for Manchester United. Jeg har vinderinstinket, som er et kendetegn for United, og derfor forventer jeg selvfølgelig en stenhård og målrettet præstation, men... Ja, læs overstående.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14375: 10 Mar 2012, 23:29 »

Jeg prøver endnu engang.

Jeg er dybt, dybt skuffet over vores præstation i torsdags, og udgangspunktet for Bilbao er fantastisk. Tre udebanemål. Vi kan ikke engang nøjes med en 0-2-sejr dernede, - så er vi ude. Derfor mener jeg at Athletics chancer er ekstremt gode, da de kan gå lidt konservativt og defensivt indtil kampen, og samtidig har de hjemmebanepublikumm et i ryggen.

Din sammenligning med Champions League er helt ude i hampen, og det vil jeg ikke engang tage stilling til.

Europa League ville være en fin turnering at vinde, - ingen tvivl. Men nu har vi tabt en kamp på hjemmebane, og vores chancer er ret små. Samtidig må vi sætte tingene lidt i perspektiv. Sh*tty fører ligaen og for alt i verden, må de ikke løbe med trofæet i år! Ligaen er så pisse vigtig, og min drøm om at vinde det 20. mesterskab (!) er kæmpe stor. Det betyder alt. Selvfølgelig skal vi sætte alt ind og satse på det i Spanien, men hvis vi ikke går videre så er jeg ikke grædefærdig, for så er det vigtigste tilbage (Premier League) og der kan vi så have fuldt fokus. Hvis vi går videre i Europa League, så satser vi naturligvis på at vinde titlen. Vi er en vinderklub, så selvfølgelig skal det være sådan.

Jeg er glødende, passioneret fan, og mit hjerte slår for Manchester United. Jeg har vinderinstinket, som er et kendetegn for United, og derfor forventer jeg selvfølgelig en stenhård og målrettet præstation, men... Ja, læs overstående.
Hvis I vinder 2-0, er I videre. I tabte 2-3 hjemme. Det er slet slet ikke umuligt. Sammenligningen med CL er fin. Facts er, at det slet ikke er umuligt at gå videre for hverken United eller Chelsea. Du siger jo netop, at I satser på at vinde, hvis I skulle slå Bilbao ud. Det er der kæden hopper af. Det er sgu en alibiløsning. Hvis man ryger ud, jamen så fuck det, så tager vi Premier League, men skulle vi være så heldige at gå videre, så vil man gerne satse på EURO League. Det holder jo ikke. Det er en undskyldning for at man har et dårligt udgangspunkt. Det er en dårlig indstilling til tingene. Sådan er det bare.

Så er det ligegyldigt hvor stor eller lille fan, man er. Ryger I ud, jamen så er sket jo sket. Derfor kan man jo godt stile efter at gå videre alligevel.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14376: 10 Mar 2012, 23:36 »

Hvis I vinder 2-0, er I videre. I tabte 2-3 hjemme. Det er slet slet ikke umuligt. Sammenligningen med CL er fin. Facts er, at det slet ikke er umuligt at gå videre for hverken United eller Chelsea. Du siger jo netop, at I satser på at vinde, hvis I skulle slå Bilbao ud. Det er der kæden hopper af. Det er sgu en alibiløsning. Hvis man ryger ud, jamen så fuck det, så tager vi Premier League, men skulle vi være så heldige at gå videre, så vil man gerne satse på EURO League. Det holder jo ikke. Det er en undskyldning for at man har et dårligt udgangspunkt. Det er en dårlig indstilling til tingene. Sådan er det bare.

Så er det ligegyldigt hvor stor eller lille fan, man er. Ryger I ud, jamen så er sket jo sket. Derfor kan man jo godt stile efter at gå videre alligevel.
2-0 er selvfølgelig nok, - 1-0 mente jeg.

Det er slet ikke umuligt, hvorfor vi også skal gå efter det. Men det er jo noget af et paradoks du kommer med der. Du siger, at det er en alibiløsning at forholde sig sådan til tingene, for derefter at udtale; "Ryger i ud, jamen så er sket jo sket. Derfor kan man jo godt stile efter at gå videre."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14377: 10 Mar 2012, 23:41 »

2-0 er selvfølgelig nok, - 1-0 mente jeg.

Det er slet ikke umuligt, hvorfor vi også skal gå efter det. Men det er jo noget af et paradoks du kommer med der. Du siger, at det er en alibiløsning at forholde sig sådan til tingene, for derefter at udtale; "Ryger i ud, jamen så er sket jo sket. Derfor kan man jo godt stile efter at gå videre."

Ja, derfor er det en alibiløsning at sige man ikke satser på turneringen. Det lyder mest af alt som en undskyldning for at ryge ud, og som jeg skriver, ryger I ud, jamen så er sket jo sket, og fokussen på det vil være det samme. Derfor kan man godt stile efter at gå videre, og ryger man så ud, ja så er der jo ingen forskel på om man satsede på EL eller ej. Det er en dårlig undskyldning for at have et skidt udgangspunkt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14378: 10 Mar 2012, 23:45 »

Ja, derfor er det en alibiløsning at sige man ikke satser på turneringen. Det lyder mest af alt som en undskyldning for at ryge ud, og som jeg skriver, ryger I ud, jamen så er sket jo sket, og fokussen på det vil være det samme. Derfor kan man godt stile efter at gå videre, og ryger man så ud, ja så er der jo ingen forskel på om man satsede på EL eller ej. Det er en dårlig undskyldning for at have et skidt udgangspunkt.
Utroligt selvmodsigende.

Det er jo ikke en dårlig undskyldning for vores dårlige udgangspunkt i torsdags. Vi går efter det. Vi skal være målrettede og blodtørstige, når vi drager til Spanien, men Premier League er vigtigst, hvilket jeg hele tiden har givet udtryk for.

"Fuck Europa League" var en overdrivelse fra min side, og min hensigt var egentlig blot at fremhæve betydningen af det 20. mesterskab.

Du skal ikke lægge så meget i det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14379: 10 Mar 2012, 23:51 »

Jeg gider ikke at gentage mig selv. Jeg har sagt min mening. Jeg synes blot, det er en utrolig dårlig indstilling til tingene. Men sådan må det jo være. Uambitiøst som United-fan i hvert fald. Men nok om den sag. Sagt og sagt og vi er ikke enige.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14380: 11 Mar 2012, 00:00 »

Jeg gider ikke at gentage mig selv. Jeg har sagt min mening. Jeg synes blot, det er en utrolig dårlig indstilling til tingene. Men sådan må det jo være. Uambitiøst som United-fan i hvert fald. Men nok om den sag. Sagt og sagt og vi er ikke enige.
Jeg gider såmænd heller ikke gentage mig selv konstant. Det går mig faktisk lidt på, at du synes at det er uambitiøst af mig som United-fan, da jeg er af en helt anden opfattelse.

Nu prøver jeg igen i meget korte træk, - Vi skal gå målrettet og hårdtkæmpende ind til kampen i Spanien, men hvis dette ikke er nok, grundet vores forfærdelige resultat på Old Trafford, så skal fokusset være 100% på Premier League. Betydningen og vigtigheden af vores 20. mesterskab kan ikke beskrives med ord. Jeg kan ikke se det uambitiøse i dette, men lad os bare konstatere, at vi endnu engang er uenige, Jakob.

Newton Heath
Manager

« Svar #14381: 11 Mar 2012, 02:14 »

Noget helt andet, men SAF er her til aften i Lyon for at overvære kampen mellem Lyon og Lille. Sjældent man oplever det, så der må virkelig være interesse for en af de involverede spillere. Hazard?

Måske pønser han stadig på at nappe Joe Cole. Tunge

Ej, nu har jeg ikke hørt dette, men hvis han virkelig var til stede på Stade Gerland, så håber jeg da virkelig at det var for at kigge på Hazard. Der er ikke en eneste anden spiller på et af de hold der har klassen til United. Men nu må vi se, dog interessant, da det som du siger er en stor sjældenhed at Fergie selv tager afsted.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14382: 11 Mar 2012, 02:17 »

Haha meget sødt at nogle United fans ( Enda også spillere) føler sig for fine til at vinde den næstbedste europæiske klubturnering..
Såfremt City skulle overkomme deres ringe resultat ude, og vinde Europa League, mens United ryger ud mod Bilbao og vinder Premier League. Så er jeg da på ingen måde i tvivl om hvem der er mest tilfredse, ligaen må have højest prioritet og kan sagtens relatere til 'Fuck Europa League'.

verdenskrig
Manager

« Svar #14383: 11 Mar 2012, 10:40 »

Det er slet ikke det diskussionen går på Baffe Smiley.. Selvfølgelig er PL vigtigere end EL. Havde vi snakket CL kunne vi tage diskussionen, men EL er trods alt "kun" næstbedst. Men der er stadig mange klassehold med i EL, og det er sgu en fremragende turnering at vinde..

Så nærmest bare at sige " FUCK EL" fordi man skal op og hente to mål på udebane synes JEG er forkert.. Daniel skrev det sådan, men han ved naturligvis kun selv hva han mener.

Med en trup som United har burde man kunne satse på to turneringer.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14384: 11 Mar 2012, 11:58 »

Det er slet ikke det diskussionen går på Baffe Smiley.. Selvfølgelig er PL vigtigere end EL. Havde vi snakket CL kunne vi tage diskussionen, men EL er trods alt "kun" næstbedst. Men der er stadig mange klassehold med i EL, og det er sgu en fremragende turnering at vinde..

Så nærmest bare at sige " FUCK EL" fordi man skal op og hente to mål på udebane synes JEG er forkert.. Daniel skrev det sådan, men han ved naturligvis kun selv hva han mener.

Med en trup som United har burde man kunne satse på to turneringer.
Selvfølgelig skal vi kunne agere i to turneringer, når vi har sådan et fantastisk spillermateriale, - det medgiver jeg dig 100%

Som førnævnt, så skal I ikke lægge så meget i, at jeg sagde "Fuck Europa League nu" Igen, det var blot for at fremhæve og understrege betydningen af ligaen, hvor jeg mener vi virkelig skal være give os 100%, hvis $h*tty ikke skal løbe med titlen i år. Det ville jeg simpelthen ikke kunne begribe.

Men selvfølgelig skal vi levere en målrettet og hårdkæmpende præstation, som jeg har nævnt så mange gange før.

Sider: 1 ... 957 958 [959] 960 961 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010