Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:27
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 799 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
953
954
[
955
]
956
957
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1518664 gange)
Bailey
Juniorspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14310:
21 Feb 2012, 16:54 »
Citat af: verdenskrig 21 Feb 2012, 15:49
Jones er da bedre end Evans? Evans er en fin forsvarsspiller men absolut ingen topklasse spiller. Han har sine udfald.. Jones er en skolet forsvarsspiller som er et langt større talent end Evans. Naturligvis vil han kunne gardere på midten, men jeg synes virkelig man får det mest optimale ud af ham i forsvaret. Det er som jeg ser det, der han er købt til, og når Vidic-Ferdinand ikke kan mere, så vil Smalling-Jones udgøre et forrygende forsvar. Så er de også begge blevet det ældre.
Jeg giver dig helt ret i at Jones er bedre end Evans, men jeg synes bare, at når Jones har spillet i det centrale forsvar har han virket usikker, mens han derimod har været klasse, når han har spillet på midtbanen eller som højre back. Jones var virkelig god som DC i Blackburn, men synes ikke han har vist det samme hos os.
Derimod synes jeg virkelig at Evans har gjort det rigtig fornuftigt i denne sæson, mens han i sidste sæson var en skandale. Så i min optik hedder fremtidens forsvar hos United Rafael - Smalling - Evans - Fabio (med forbehold for skadessituationen hos de brasilianske tvillinger og at Evans holder niveau).
@Daniel Nordentoft
Mht. Schweinsteiger, Sneijder og De Rossi er jeg langt hen af vejen meget enig. De ville alle tre kunne gøre en forskel hos os, men jeg ser det ikke som værende realistisk. Måske Sneijder, men her foretrækker jeg faktisk Eriksen, da jeg tror, at han kan blive bedre end hollænderen er nu.
Citat af: WaterWar 21 Feb 2012, 15:47
Jeg har det ligesom verdenskrig: Jones hører til i forsvaret. Om det er centralt eller ude på backen må være op til SAF at beslutte. Jeg synes han spille begge pladser godt.
Carrick ser jeg ikke som en decideret skraldemand men nærmere balancespiller som der bliver nævnt. Det er dog stadig ikke nok, hvis han kommer ud for en skade da vi så har ingen til at være den defensive spiller af de to i midten.
Anderson kunne man diskutere hvorvidt han kan bruges, jeg synes bare ikke han er god nok til United. Han er en god breddespiller, men det er så det. Jeg har ikke været imponeret over ham når jeg har set ham spille. Han smider nogle åndsvage bolde væk og prøver ofte den svære løsning uden held.
Jeg starter med det sidste. Anderson er simpelthen alt for skadesplaget til at være i betragtning, synes jeg. Og desuden er han også alt for svingende. Jeg har tidligere været en stor fortaler for ham, men jeg synes efterhånden, at tålmodigheden må være brugt op.
Mht. Carrick er jeg ikke helt enig. Måske er han ikke decideret skraldemand ala Makelele eller Vieira, men jeg synes stadig han er mere defensiv en offensiv.
I mine øjne mangler vi en kreativ, chanceskabende playmaker på midtbanen, når Scholes (og Giggs) går på pension.
Bailey
Juniorspiller
«
Svar #14311:
21 Feb 2012, 16:59 »
Citat af: Daniel Nordentoft 21 Feb 2012, 16:35
EDIT: Og så må jeg erklære mig dybt uenig med dig omkring Cleverley. Han har været yderst fremragende i denne sæson, inden han blev ramt af de helvedes skader. Han kan blive en forrygende spiller, omend jeg stadigvæk har min tvivl til om han er arvetageren på midtbanen. Han kvaliteter er enorme, men de mange skader kan blive et problem for den videre udvikling.
Desuden synes jeg også, at du overvurderer Eriksen en smule.
Jeg synes at Cleverley startede fremragende i denne sæson og var virkelig god indtil han blev skadet, men jeg har det præcis som dig. Jeg ser ham ikke som "den nye Scholes". Og det mener jeg, at vi har brug for.
Hvorfor synes du, at jeg overvurderer Eriksen? Manden har været blandt Ajax' bedste spillere de seneste to sæsoner, bliver rost til skyerne i alle medier (også udenlandske) og bliver betragtet blandt Europas allerstørste talenter.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14312:
21 Feb 2012, 17:13 »
Citat af: Bailey 21 Feb 2012, 16:59
Jeg synes at Cleverley startede fremragende i denne sæson og var virkelig god indtil han blev skadet, men jeg har det præcis som dig. Jeg ser ham ikke som "den nye Scholes". Og det mener jeg, at vi har brug for.
Hvorfor synes du, at jeg overvurderer Eriksen? Manden har været blandt Ajax' bedste spillere de seneste to sæsoner, bliver rost til skyerne i alle medier (også udenlandske) og bliver betragtet blandt Europas allerstørste talenter.
Jeg synes generelt mange overvurdere Eriksen.
Jovist, han er en fantastisk spiller, og hans potentiale er rigtig stort, og jeg tror også at han kan agere på højeste niveau, hvilket han allerede har vist glimt af på den europæiske scene. Men der er altså forskel på at spille i Eresdivisionen og så komme til PL og skal være blandt de bedste spillere der.
Desuden synes jeg også at det er, at drage forhastede konklusioner og spådomme, når du nævner, at han bliver bedre end Sneijder. Altså ro på, Sneijder er en af verdens bedste offensive midtbanespillere, og er uhyggelig vigtig på klubplan og landsholdplan.
Eriksen blev vist 20 år her forleden så vidt jeg ved, og der er masser år til at udvikle sig i. Men udviklingsprocessen kan variere meget fra spiller til spiller, og nogle har den tidlige opblomstring og så efterfølgende daler og ikke udvikler sig som forventet. Ikke sagt at han skulle være en af dem, men jeg synes lige at man skal tage en slapper, og se tingene an. Vi kan snakke, når han ender i en storklub og skal kæmpe om pladser med de dygtigste spillere i verden. Der er lang vej, men han kan nå verdenstoppen, da hans talent er ekstremt stort. Men jeg tror personligt ikke, at han er manden vi leder efter. Han er ikke den nye Scholes i min optik. Han mangler også noget råstyrke, for at kunne agere i verdens stærkeste liga. Jeg tror at han har bedst af, at blive en sæson eller to mere i Ajax, og så efterfølgende drage mod Spanien og forsøge sig i Barcelona.
Bailey
Juniorspiller
«
Svar #14313:
21 Feb 2012, 17:54 »
Citat af: Daniel Nordentoft 21 Feb 2012, 17:13
Jeg synes generelt mange overvurdere Eriksen.
Jovist, han er en fantastisk spiller, og hans potentiale er rigtig stort, og jeg tror også at han kan agere på højeste niveau, hvilket han allerede har vist glimt af på den europæiske scene. Men der er altså forskel på at spille i Eresdivisionen og så komme til PL og skal være blandt de bedste spillere der.
Desuden synes jeg også at det er, at drage forhastede konklusioner og spådomme, når du nævner, at han bliver bedre end Sneijder. Altså ro på, Sneijder er en af verdens bedste offensive midtbanespillere, og er uhyggelig vigtig på klubplan og landsholdplan.
Eriksen blev vist 20 år her forleden så vidt jeg ved, og der er masser år til at udvikle sig i. Men udviklingsprocessen kan variere meget fra spiller til spiller, og nogle har den tidlige opblomstring og så efterfølgende daler og ikke udvikler sig som forventet. Ikke sagt at han skulle være en af dem, men jeg synes lige at man skal tage en slapper, og se tingene an. Vi kan snakke, når han ender i en storklub og skal kæmpe om pladser med de dygtigste spillere i verden. Der er lang vej, men han kan nå verdenstoppen, da hans talent er ekstremt stort. Men jeg tror personligt ikke, at han er manden vi leder efter. Han er ikke den nye Scholes i min optik. Han mangler også noget råstyrke, for at kunne agere i verdens stærkeste liga. Jeg tror at han har bedst af, at blive en sæson eller to mere i Ajax, og så efterfølgende drage mod Spanien og forsøge sig i Barcelona.
Nu skriver jeg ikke, at han bliver bedre end Sneijder, men at han kan blive det. Folk i og omkring Ajax, som man må formode har de bedste forudsætninger for at vurdere Eriksen, har i øvrigt nævnt nøjagtig det samme. Og jeg vil hellere have en spiller, der kan udvikles end en, der allerede er færdigudviklet.
Du har helt ret i at han mangler noget råstyrke, men som jeg ser Eriksen, og som jeg også skrev i mit første indlæg, ligner han meget Scholes, da han begyndte sin seniorkarriere. Ikke særlig fysisk, men med et eminent overblik og masser af kreativitet. Det med råstyrken kommer forhåbentlig, når han har brugt et års tid hos os.
For mig er der ingen som helst tvivl - hvis det er muligt, skal Eriksen indlemmes i vores trup til sommer, så han kan få et år sammen med Giggs og Scholes (som jeg formoder tager et år mere) til at vænne sig til England.
I øvrigt har et utal af spillere, der var stjerner i Holland taget turen til England med stor succes - her kan nævnes van Nistelrooy, van Persie, van der Vaart (der i øvrigt minder en del om Eriksen) og andre. Jeg ved godt, at van der Vaart var af omveje, men han har da været fantastisk for Tottenham og knap så fantastisk i Madrid.
Plambek
Gæst
«
Svar #14314:
21 Feb 2012, 18:27 »
Citat af: Bailey 20 Feb 2012, 23:48
Jeg synes ikke, at jeg har læst noget angående vores "problem" på den centrale midtbane for nylig, så jeg vil lige prøve at sætte gang i en diskussion.
For tiden kører en masse rygter om Christian Eriksen og det er netop ham, jeg gerne vil diskutere. For hvad mener I om ham? Vil han passe ind på holdet og i givet fald, hvorfor? Er det helt i skoven og hvem vil så kunne være et bedre, realistisk, bud? Eller skal vi bare fortsætte med vores nuværende midtbane, nu hvor Cleverley er ved at være retur?
Personligt mener jeg bestemt, at Fergie skal gå efter ham. Jeg synes, at han ligner Scholes en hel del fra da Scholes kom frem. Ikke så fysisk stærk, men boldsikker og kreativ, med et fantastisk blik for den splittende aflevering. Da Scholes startede var han jo angriber/ offensiv midtbane, men blev så omskolet til den kontrollerende midtbanespiller, vi alle kender og elsker i dag, og jeg er helt sikker på at Eriksen kunne blive en lige så dygtig "playmaker", som Scholes har været i mange år.
Jeg mener ikke, at jeg er farvet af at være dansker, for jeg kan virkelig ikke se en spiller, som kan udvikles til at blive "den nye Scholes" på samme måde som Eriksen.
Spørgsmålet er så, om Fergie kan lokke Eriksen til Old Trafford, nu når det ikke er en hemmelighed, at Eriksen helst vil til Spanien.
Kom endelig med jeres synspunkter og endelig med andre bud på "den nye Scholes".
Jeg tror personligt ikke at Ferguson vil investere i Eriksen til sommer. For det første er Eriksen langt fra færdigudviklet, og med tanke på hvem vi har til at spille de 2 centrale pladser på midtbanen, så tror jeg ikke at Ferguson vil investere i endnu en spiller der skal udvikles. Først og fremmest har vi Fletcher, Scholes, Carrick og Giggs, som de rutinerede, og medmindre de daler meget i niveau, vil disse 4 sandsynligvis være dem der får mest spilletid. Derudover har vi Anderson, Cleverly og Pogba som er spillerne for fremtiden. Hvis disse 7 nævnte spillere stadig er i klubben til sommer, og Fletcher forhåbentlig er blevet fuldstændig klar igen, så tror jeg ikke at Ferguson investere i en spiller til den centrale midtbane, medmindre nogen bliver solgt. Jeg tror at Ferguson håber at Anderson og Cleverly kan vise det spil som de gjorde i starten af sæsonen, hvor de så meget lovende ud. Anderson er jeg dog usikker omkring, han er meget skadet og nogle gange spiller han med en spilforståelse som en 6-årig..
Et eventuelt ny-indkøb vil således skulle kæmpe med disse 7 spillere om en start plads, og det er jeg slet ikke sikker på Eriksen er klar til og jeg tror heller ikke det ville være godt for hans udvikling. Synes han skal blive i Ajax i minimum et år til, og så kan vi se hvor langt han er kommet. Tænk på at Hazard er et år ældre end Eriksen, og meget tyder på at han skifter til Tottenham til sommer, så derfor skal Eriksen heller ikke have alt for travlt med at komme afsted, så længe han fortsætter sin udvikling, skal han nok få en fremragende karriere.
Derfor tror jeg også kun at vi køber en etableret midtbane spiller, der har bevist sit værd, hvis Ferguson alligevel åbner tegnebogen. Her vil jeg mene at en spiller som Schweinsteiger eller Modric ville være helt perfekt, da disse spillere formår at udfylde den rolle som scholes har for United, nemlig ham som er spilstyre og playmaker, ved siden af ham kan så enten ligge den boldvindende type som flecther eller en boks-til-boks type Anderson eller Cleverly.
Sneijder ville være et katastrofe indkøb, han er en verdensklasse spiller, men han er alt alt alt for meget skadet! Derudover, så passer han heller ikke ind i systemet, da han bedst kan lide at spille bag enten 1 eller 2 angribere, det vil sige at han elsker at ligge i det rum, som Rooney ligger i.
Jeg vil dog pege på at vi i den grad ser skrøbelige ud på venstreback, jeg synes Evra har haft en ekstrem dårlig sæson, og selv om Fabio ser spændende ud, mener jeg at det er her vi trænger til en forstærkning.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #14315:
21 Feb 2012, 18:52 »
Angående backpladserne er der jo bare ikke så mange alternativer til billige penge. Verden er tyndt besat med top-klasse back spillere, så jeg kan ikke rigtigt se noget alternativ til Evra. Måske lige Baines, men det er så også dét.
Official member of Manchester United Football Club
Bailey
Juniorspiller
«
Svar #14316:
21 Feb 2012, 19:02 »
Citat af: Plambek 21 Feb 2012, 18:27
Jeg tror personligt ikke at Ferguson vil investere i Eriksen til sommer. For det første er Eriksen langt fra færdigudviklet, og med tanke på hvem vi har til at spille de 2 centrale pladser på midtbanen, så tror jeg ikke at Ferguson vil investere i endnu en spiller der skal udvikles. Først og fremmest har vi Fletcher, Scholes, Carrick og Giggs, som de rutinerede, og medmindre de daler meget i niveau, vil disse 4 sandsynligvis være dem der får mest spilletid. Derudover har vi Anderson, Cleverly og Pogba som er spillerne for fremtiden. Hvis disse 7 nævnte spillere stadig er i klubben til sommer, og Fletcher forhåbentlig er blevet fuldstændig klar igen, så tror jeg ikke at Ferguson investere i en spiller til den centrale midtbane, medmindre nogen bliver solgt. Jeg tror at Ferguson håber at Anderson og Cleverly kan vise det spil som de gjorde i starten af sæsonen, hvor de så meget lovende ud. Anderson er jeg dog usikker omkring, han er meget skadet og nogle gange spiller han med en spilforståelse som en 6-årig..
Et eventuelt ny-indkøb vil således skulle kæmpe med disse 7 spillere om en start plads, og det er jeg slet ikke sikker på Eriksen er klar til og jeg tror heller ikke det ville være godt for hans udvikling. Synes han skal blive i Ajax i minimum et år til, og så kan vi se hvor langt han er kommet. Tænk på at Hazard er et år ældre end Eriksen, og meget tyder på at han skifter til Tottenham til sommer, så derfor skal Eriksen heller ikke have alt for travlt med at komme afsted, så længe han fortsætter sin udvikling, skal han nok få en fremragende karriere.
Derfor tror jeg også kun at vi køber en etableret midtbane spiller, der har bevist sit værd, hvis Ferguson alligevel åbner tegnebogen. Her vil jeg mene at en spiller som Schweinsteiger eller Modric ville være helt perfekt, da disse spillere formår at udfylde den rolle som scholes har for United, nemlig ham som er spilstyre og playmaker, ved siden af ham kan så enten ligge den boldvindende type som flecther eller en boks-til-boks type Anderson eller Cleverly.
Sneijder ville være et katastrofe indkøb, han er en verdensklasse spiller, men han er alt alt alt for meget skadet! Derudover, så passer han heller ikke ind i systemet, da han bedst kan lide at spille bag enten 1 eller 2 angribere, det vil sige at han elsker at ligge i det rum, som Rooney ligger i.
Jeg vil dog pege på at vi i den grad ser skrøbelige ud på venstreback, jeg synes Evra har haft en ekstrem dårlig sæson, og selv om Fabio ser spændende ud, mener jeg at det er her vi trænger til en forstærkning.
Jeg synes faktisk, at du er spot on med det meste. Jeg giver dig helt ret i, at hvis truppen kan skånes for de langvarige skader, vi desværre har haft mange af de seneste sæsoner, ser den meget fornuftig ud.
Men jeg er bare bange for, at Anderson er færdig, Fletcher tror jeg desværre heller ikke når toppen igen og Cleverley ser jeg ikke som en fremtidig verdenstjerne. Så er der Giggs, Scholes, Carrick og Pogba tilbage, hvoraf de to førstnævnte synger på sidste vers og sidstnævnte er et fantastisk talent, men er han bedre end Eriksen?
Modric og Schweinsteiger er fantastiske fodboldspillere, og jeg er sikker på, at de begge ville pynte på vores hold.
Men jeg tror slet ikke på, at det er muligt at få fat i tyskeren, mens vi formentlig skal slippe 3-4 gange så meget for Modric som for Eriksen, og det synes jeg ikke han er værd. Sneijder synes jeg heller ikke, at vi skal gå efter af samme årsager.
Mht. venstre back har du helt ret. Evra er generelt på tilbagetog, mens Fabio er altid skadet, så medmindre Fabio kan blive sine skader kvit skal vi investere her. Men som WaterWar skriver, så har jeg også svært ved at finde på emner.
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #14317:
21 Feb 2012, 19:11 »
Citat af: Bailey 21 Feb 2012, 19:02
Jeg synes faktisk, at du er spot on med det meste. Jeg giver dig helt ret i, at hvis truppen kan skånes for de langvarige skader, vi desværre har haft mange af de seneste sæsoner, ser den meget fornuftig ud.
Men jeg er bare bange for, at Anderson er færdig, Fletcher tror jeg desværre heller ikke når toppen igen og Cleverley ser jeg ikke som en fremtidig verdenstjerne. Så er der Giggs, Scholes, Carrick og Pogba tilbage, hvoraf de to førstnævnte synger på sidste vers og sidstnævnte er et fantastisk talent, men er han bedre end Eriksen?
Modric og Schweinsteiger er fantastiske fodboldspillere, og jeg er sikker på, at de begge ville pynte på vores hold.
Men jeg tror slet ikke på, at det er muligt at få fat i tyskeren, mens vi formentlig skal slippe 3-4 gange så meget for Modric som for Eriksen, og det synes jeg ikke han er værd. Sneijder synes jeg heller ikke, at vi skal gå efter af samme årsager.
Mht. venstre back har du helt ret. Evra er generelt på tilbagetog, mens Fabio er altid skadet, så medmindre Fabio kan blive sine skader kvit skal vi investere her. Men som WaterWar skriver, så har jeg også svært ved at finde på emner.
Bange for at Anderson ryger ud? Synes slet ikke han har præsteret som forventet og han har efterhånden fået mange chancer. Jeg synes det er på tide han sendes videre.
Derimod synes jeg ikke at Pogba og Eriksen kan sammenlignes. Nu har man ganske vidst ikke set så meget til Pogba endnu, men han minder mig mere om andre typer end Eriksen, måske mere end en Essien eller Song.
Der vil jeg hellere sammenligne Eriksen med Cleverly. Og ja, Cleverly er slet ikke så god som Eriksen og hvem ved om han bliver det, men jeg håber han har lagt de værste skader bag sig, så han kan overtage Scholes rolle. Som han så fint gjorde, inden han blev skadet i denne sæson.
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
Plambek
Gæst
«
Svar #14318:
21 Feb 2012, 19:25 »
Citat af: Marchang 21 Feb 2012, 19:11
Bange for at Anderson ryger ud? Synes slet ikke han har præsteret som forventet og han har efterhånden fået mange chancer. Jeg synes det er på tide han sendes videre.
Derimod synes jeg ikke at Pogba og Eriksen kan sammenlignes. Nu har man ganske vidst ikke set så meget til Pogba endnu, men han minder mig mere om andre typer end Eriksen, måske mere end en Essien eller Song.
Der vil jeg hellere sammenligne Eriksen med Cleverly. Og ja, Cleverly er slet ikke så god som Eriksen og hvem ved om han bliver det, men jeg håber han har lagt de værste skader bag sig, så han kan overtage Scholes rolle. Som han så fint gjorde, inden han blev skadet i denne sæson.
Eftersom Anderson har kontrakt til 2015, og den blev forlænget i 2010, så tror jeg ikke Ferguson har tænkt sig at sælge ham..
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2010/Dec/Anderson-signs-new-deal.aspx
Hvordan kan i være så hurtige til at afskrive Cleverly, vi har jo knapt nok set manden spille.. Ferguson og mange andre forventer meget af ham, så jeg tror nu nok han har et stort potentiale.. Derudover er Eriksen meget offensiv og jeg tror altså han passer bedre ind på et hold, hvor der er 3 på midten.. Jeg foretrækker en spiller der har lidt mere pondus, så Rooney ikke behøver at trække så langt ned i banen..
Og selvfølgelig er prisen på Modric anderledes, men han kan jo gå ind fra dag 1. og sætte sit præg.. Det kan Eriksen altså bare ikke.. Både Mata og Silva har formået dette, men de har altså spillet i la liga inden de kom til PL. Det er vel kun Suarez der er kommet fra Holland og har gjort det godt med det samme, men han er jo også ældre end Eriksen, og mere færdigudviklet..
Jeg forstår udemærket at i er mange der gerne vil se Eriksen i Man United, det vil jeg også gerne.. Men giv ham lige nogle år, så han kan udvikle sig ordentligt..
«
Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 19:31 af Plambek
»
Bailey
Juniorspiller
«
Svar #14319:
21 Feb 2012, 19:38 »
Citat af: Marchang 21 Feb 2012, 19:11
Jeg har kun set Pogba en enkelt gang, hvor han til gengæld så lovende ud. I den kamp synes jeg han virkede mere offensiv end både Essien og Song, men det kan jo være at han blev spillet ude af position.
Jeg er helt enig mht. Anderson. Sælg ham til sommer, hvis muligt, tålmodigheden må simpelthen være opbrugt.
Citat af: Plambek 21 Feb 2012, 19:25
Eftersom Anderson har kontrakt til 2015, og den blev forlænget i 2010, så tror jeg ikke Ferguson har tænkt sig at sælge ham..
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2010/Dec/Anderson-signs-new-deal.aspx
Hvordan kan i være så hurtige til at afskrive Cleverly, vi har jo knapt nok set manden spille.. Ferguson og mange andre forventer meget af ham, så jeg tror nu nok han har et stort potentiale.. Derudover er Eriksen meget offensiv og jeg tror altså han passer bedre ind på et hold, hvor der er 3 på midten.. Jeg foretrækker en spiller der har lidt mere pondus, så Rooney ikke behøver at trække så langt ned i banen..
Og selvfølgelig er prisen på Modric anderledes, men han kan jo gå ind fra dag 1. og sætte sit præg.. Det kan Eriksen altså bare ikke.. Både Mata og Silva har formået dette, men de har altså spillet i la liga inden de kom til PL. Det er vel kun Suarez der er kommet fra Holland og har gjort det godt med det samme, men han er jo også ældre end Eriksen, og mere færdigudviklet..
Jeg forstår udemærket at i er mange der gerne vil se Eriksen i Man United, det vil jeg også gerne.. Men giv ham lige nogle år, så han kan udvikle sig ordentligt..
Jeg afskriver på ingen måde Cleverley, jeg tror bare ikke på, at han kan blive en verdensklassespille
r, men forhåbentlig tager jeg fejl.
Der er altså mange andre end Suarez, der er kommet fra Holland og gjort det fremragende, bl.a. vores egen van Nistelrooy, og jeg tror bestemt også at Eriksen kan gøre det samme. Og hvorfor er det, at han skal blive i Ajax for at modnes ordentligt? Han er allerede blandt de bedste spillere på holdet og i ligaen og jeg tror bestemt ikke, at det vil skade hans udvikling at komme til en større klub og større liga, snarere tværtimod. Og qua hans alder kan han sagtens blive gjort mindre offensiv uden det skader hans udvikling og talent.
EDIT:
Ja, Modric har bevist en masse i England, men han er også meget dyrere samt der er ikke de store udviklingsmulighede
r. Jeg tror sagtens at Eriksen kan spille en rolle fra dag 1, måske ikke lige så fremtrædende som Modric men på sigt en større.
«
Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 19:41 af Bailey
»
Plambek
Gæst
«
Svar #14320:
21 Feb 2012, 19:48 »
Citat af: Bailey 21 Feb 2012, 19:38
Jeg har kun set Pogba en enkelt gang, hvor han til gengæld så lovende ud. I den kamp synes jeg han virkede mere offensiv end både Essien og Song, men det kan jo være at han blev spillet ude af position.
Jeg er helt enig mht. Anderson. Sælg ham til sommer, hvis muligt, tålmodigheden må simpelthen være opbrugt.
Jeg afskriver på ingen måde Cleverley, jeg tror bare ikke på, at han kan blive en verdensklassespille
r, men forhåbentlig tager jeg fejl.
Der er altså mange andre end Suarez, der er kommet fra Holland og gjort det fremragende, bl.a. vores egen van Nistelrooy, og jeg tror bestemt også at Eriksen kan gøre det samme. Og hvorfor er det, at han skal blive i Ajax for at modnes ordentligt? Han er allerede blandt de bedste spillere på holdet og i ligaen og jeg tror bestemt ikke, at det vil skade hans udvikling at komme til en større klub og større liga, snarere tværtimod. Og qua hans alder kan han sagtens blive gjort mindre offensiv uden det skader hans udvikling og talent.
En af mine pointer er jo Eriksens alder, Nistelroy var altså 25 da han skiftede til os, Eriksen er 19/20.. Jeg tror også sagtens han kan udvikler sig i en størrre klub, men bare ikke i de største klubber i verden, som Man Utd, Real Madrid, Barcelona.. Så synes jeg mere det ville være fornuftigt for ham at skifte til en klub a la Valencia, bare se hvad de har gjort med Silva og Mata..
Bailey
Juniorspiller
«
Svar #14321:
21 Feb 2012, 20:01 »
Citat af: Plambek 21 Feb 2012, 19:48
En af mine pointer er jo Eriksens alder, Nistelroy var altså 25 da han skiftede til os, Eriksen er 19/20.. Jeg tror også sagtens han kan udvikler sig i en størrre klub, men bare ikke i de største klubber i verden, som Man Utd, Real Madrid, Barcelona.. Så synes jeg mere det ville være fornuftigt for ham at skifte til en klub a la Valencia, bare se hvad de har gjort med Silva og Mata..
Jeg giver dig helt ret i, at jeg tror, at han ville få det svært i de to spanske tophold, der er bare et eller andet, der siger mig, at han kan være løsningen på vores kommende problemer på midtbanen, når Scholes og Giggs stopper, og jeg synes, at det ville være dumt at vente med at signe ham, hvis det overhovedet er muligt, for jeg tror bestemt ikke, at han bliver billigere med alderen, heller ikke hvis han lige smutter forbi en klub som Valencia først.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #14322:
22 Feb 2012, 18:03 »
Glazer ejerskabet har nu rundet £500 millioner, som vi kunne have haft, hvis de var blevet langt væk tilbage i 2005.
Opfordre alle United fans til at melde sig ind i MUST, som er en organisation, der taler for fansene og virkelig kæmper en fantastisk kamp for at få Glazer familien sendt tilbage over atlanten. De var blandt andet også hovedmændene bag kampagnen Green & Gold.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #14323:
23 Feb 2012, 19:47 »
De Gea; Rafael Jones Smalling Fabio; Nani Cleverley Park Young; Hernandez Berbatov
Dejlig opstilling, specielt med Cleverley. Havde håbet på Pogba, men sådan blev det ikke. Der skulle være en del knas med hans kontrak forlængelse for tiden, og de seneste rygter går på, at Fergie har stillet ham et ultimatum, og bla. derfor han ikke er i start 11'eren i aften. Men det er selvfølgelig også kun rygter.
Håber på en sejr i aften, hvilket også skulle være muligt med den opstilling. Dejligt vi får brugt nogen af de spillere der mangler lidt kamptræning!
2-0 til os, 2x Berbalove.
Plambek
Gæst
«
Svar #14324:
23 Feb 2012, 20:14 »
Citat af: SeRuX 23 Feb 2012, 19:47
De Gea; Rafael Jones Smalling Fabio; Nani Cleverley Park Young; Hernandez Berbatov
Dejlig opstilling, specielt med Cleverley. Havde håbet på Pogba, men sådan blev det ikke. Der skulle være en del knas med hans kontrak forlængelse for tiden, og de seneste rygter går på, at Fergie har stillet ham et ultimatum, og bla. derfor han ikke er i start 11'eren i aften. Men det er selvfølgelig også kun rygter.
Håber på en sejr i aften, hvilket også skulle være muligt med den opstilling. Dejligt vi får brugt nogen af de spillere der mangler lidt kamptræning!
2-0 til os, 2x Berbalove.
Det ser meget fornuftigt ud.. Er dog lidt i tvivl om hvordan konstellationen med Clverly/Park kommer til at fungere.. Park ser ud til at være røget lidt af listen blandt Fergusons favoritter, ihvertfald i forhold til sidste sæson.. Og gad vide hvor lang tid der går før de 5 bagerste er førstevalg..
Sider:
1
...
953
954
[
955
]
956
957
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »