home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 900 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 946 947 [948] 949 950 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518162 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14205: 12 Feb 2012, 12:37 »

Og hvad satan er det for noget at diskutere om Evra pludseligt har gang i et eller andet trick eller hvad hunde det skulle være. Undskyld mig, men det er fandme lavt og sølle for en klub af Liverpools størrelse, at nogle af dets fans trækker det ned på det niveau. Det er simpelthen så plat som det kan være. Måske der er en klub for jer her:
http://www.konspirationsteorier.dk.

Tag nu et kig på den video FC Barcelona har smidt i stedet for diverse stillbilleder som kan manipuleres. Det er da helt tydeligt for enhver, at Suarez totalt ignorerer Evra, der forsøger at give hånden til Suraez.

Men det passer sgu meget godt til den her "os mod alle de andre" mentalitet der findes i Liverpool både pt. og historisk tilsyneladende. Så kan man jo altid slippe afsted med platte beskyldninger og lidt tudefjæs.

Efter at have set videoen i gennem et par gange vil jeg vove at postulere, at Suarez tydeligt ignorere Evra, men med god grund. Suarez' arm er strakt helt frem klar til at give Evra håndtryk. Her ses det tydeligt, at Evra holder gevaldigt igen ergo han har ingen intentioner om selv at tage initiativet til dette håndtryk. I mellem tiden går der utrolig mange tanker igennem oppe i Suarez hoved og han afvikler situationen på meget kort tid ved simpelthen ikke at spilde sin tid på Evra, som tydeligt opsøger konflikt.

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14206: 12 Feb 2012, 12:44 »

Den får du lige lov til at underbygge Wink.. Og det skal helst være grundigt, for det er da noget af en beskyldning at komme med  Grin ?

I øvrigt er jeg imponeret. Jeg er imponeret over at Ferguson. Jeg er imponeret over hva han snart tror han kan tillade sig.. Hva bilder han sig ind? Det han sagde om Suarez i går er jo det glade vanvid. At han aldrig burde have lov at spille igen, og at han er en skændsel for Liverpool ?

Meget vel. Men hva var Cantona som sparkede en tilskuer så ? Hvad var Roy Keane der skadede folk med vilje så ? Det er saftsusme så dobbeltmoralsk så det basker, og jeg væmmes ved den ignorante skotte, som gang på gang på gang på gang formår at forholde sig fuldkommen fraværende til den verden vi alle lever i.

Ferguson prøver at udstille Suarez og Liverpool med det citat.. I stedet udstiller han sig selv, og sin ekstreme mangel på at se ud over sin egen røde næsetip. Utroligt, ganske enkelt Grin
Omtal venligst vores legendariske manager ordentlig, tak.

Men jeg er faktisk enig med dig i det her. Jeg synes også, at det er en latterlig udtalelse af ham, og det er tydelig mangel på velovervejelse. Jeg kan ikke fordrage Suaréz, især ikke efter de evige kontroverser med Evra, men at gå så vidt som at udtale, at han er en skændsel for fodbold og at han aldrig burde spille igen er idioti af dimensioner, det medgiver jeg dig fuldstændig.

Men der liggerså meget følelsesmæssigt og rivaliserende i det her, så derfor går det helt naturligt over i noget overdramatiserende, og så kommer sådanne udtalelser for spillere og trænere, men det godtgøre selvfølgelig ikke Ferguson's udtalelse - slet ikke.

Men til alle andre som bare påstår på nogen måde, at Evra skulle have en finger med i denne sag om handshaket eller mangel på samme, så kan jeg helt afgjort kun le af det. Det er helt tydeligt for mig, at Evra forsøger at give ham hånden, hvorefter Suaréz - helt uacceptabelt og kontroversielt - blot går videre til De Gea og giver ham poten.
Jo det er skam FA, Football Association, der har idømt Suarez en bøde og givet ham karantæne. Jeg har ikke det store behov for at diskutere hvem eller hvad der har dømt ham, men der hersker ingen tvivl om, at det er FA.

Jeg står stadigvæk ved, at denne her sag er helt fotabt og lugter langt væk af sympati, ikke fordi han er mørk, men fordi United som sagt tabte det forrige opgør. Men den overordnede sympatiske og tilmed partiske holdning overfor United fra autoriteternes side, er ingen opdagelse da de gang på gang bliver hjulpet i adskillige situationer. Vi så det jo sidst imod Chelsea.
Grundlæggende fuldstændig uenig. At der er tale om et sympatisk aspekt fra FA's side til fordel for United kan jeg udelukkende kun grine af. Latterligt.

Men hensyn til Chelsea-kampen i sidste weekend, så kender du nok allerede min holdning til den sag, ellers kan du se et par sider tilbage. Grundlæggende handler det om, at jeg har den totalt modsættende opfattelse, eller det modsatte syn, om du vil, på hele kampen end mange andre. Nemlig at Chelsea slet ikke blev snydt, og det nærmere var os, altså United.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14207: 12 Feb 2012, 12:48 »

Men jeg er faktisk enig med dig i det her. Jeg synes også, at det er en latterlig udtalelse af ham, og det er tydelig mangel på velovervejelse. Jeg kan ikke fordrage Suaréz, især ikke efter de evige kontroverser med Evra, men at gå så vidt som at udtale, at han er en skændsel for fodbold og at han aldrig burde spille igen er idioti af dimensioner, det medgiver jeg dig fuldstændig.

Men der liggerså meget følelsesmæssigt og rivaliserende i det her, så derfor går det helt naturligt over i noget overdramatiserende, og så kommer sådanne udtalelser for spillere og trænere, men det godtgøre selvfølgelig ikke Ferguson's udtalelse - slet ikke.

Men til alle andre som bare påstår på nogen måde, at Evra skulle have en finger med i denne sag om handshaket eller mangel på samme, så kan jeg helt afgjort kun le af det. Det er helt tydeligt for mig, at Evra forsøger at give ham hånden, hvorefter Suaréz - helt uacceptabelt og kontroversielt - blot går videre til De Gea og giver ham poten. Grundlæggende fuldstændig uenig. At der er tale om et sympatisk aspekt fra FA's side til fordel for United kan jeg udelukkende kun grine af. Latterligt.

Men hensyn til Chelsea-kampen i sidste weekend, så kender du nok allerede min holdning til den sag, ellers kan du se et par sider tilbage. Grundlæggende handler det om, at jeg har den totalt modsættende opfattelse, eller det modsatte syn, om du vil, på hele kampen end mange andre. Nemlig at Chelsea slet ikke blev snydt, og det nærmere var os, altså United.

Hold da helt op... Bliver I nu også snydt, hvis man ikke kan score på sine chancer? Chelsea spillede den godt, men igen følte dommeren lige at give sit besyv med i form af to noget så tynde straffespark.
Men påståeligheden længe leve, du er jo United-fan, my job here is done.

EDIT: Iøvrigt er jeg helt enig med VK. Hvad fanden bilder den latterlige skotte sig egentlig ind? Gu' fanden har han alderen til at gå på pension, men det giver ham ikke rettigheden til at tilsvine, om man vil verbalt angribe et andet holds spiller i en sag, hans gamle hjerne slet ikke kan kapere. Det forekommer efterhånden mere og mere tydeligt, at Ferguson må være alkoholiker både i form at udseende og udtale. Et selvmodsigende dobbeltmoralsk pattebarn skal man sku' lede længe efter. Vig bort dit usle menneske Ferguson.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2012, 12:57 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #14208: 12 Feb 2012, 12:50 »

Han kan starte med at omtale vores spillere ordentligt.
Har altid haft respekt for Ferguson for det han har opnået som træner, men som person har jeg ingen respekt for den mand overhoved. Måden den mand agerer på i medierne, er jo næsten en lærdom i hvordan man ikke skal gøre. Det er altid alle andres skyld, og alle andre er idioter, mens han selv gennem sin tid har haft jordens største huleboere på sit hold og enda som anfører.. Vor herre til hest  Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #14209: 12 Feb 2012, 12:57 »

Den får du lige lov til at underbygge Wink.. Og det skal helst være grundigt, for det er da noget af en beskyldning at komme med  Grin ?

Læste en artikel i TipsBladet i sidste uge mener jeg det var, hvor en indfødt liverpudlian(?) fortæller om den mentalitet der er i Liverpool som by og klub. Der kom den her med os mod alle de andre mentalitet frem. Det skyldes tilsyneladende noget historisk og som så meget naturligt også er en del af klubben og måske specielt deres fans.

Det gælder naturligvis ikke alle fans, men jeg synes bare at de her konspirationsagtige teorier og holdninger til at Fa er Utd venlige, er et meget godt udtryk for den mentalitet Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #14210: 12 Feb 2012, 13:01 »

Jo det er skam FA, Football Association, der har idømt Suarez en bøde og givet ham karantæne. Jeg har ikke det store behov for at diskutere hvem eller hvad der har dømt ham, men der hersker ingen tvivl om, at det er FA.

Jeg står stadigvæk ved, at denne her sag er helt fotabt og lugter langt væk af sympati, ikke fordi han er mørk, men fordi United som sagt tabte det forrige opgør. Men den overordnede sympatiske og tilmed partiske holdning overfor United fra autoriteternes side, er ingen overraskelse da de gang på gang bliver hjulpet i adskillige situationer. Vi så det jo sidst imod Chelsea.

Ja der er vel teknisk se FA der udsteder dommen men det er en uafhængig og upartisk kommision der har vurderet og afsagt dommen Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14211: 12 Feb 2012, 13:04 »

Hold da helt op... Bliver I nu også snydt, hvis man ikke kan score på sine chancer? Chelsea spillede den godt, men igen følte dommeren lige at give sit besyv med i form af to noget så tynde straffespark.
Men påståeligheden længe leve, du er jo United-fan, my job here is done.

EDIT: Iøvrigt er jeg helt enig med VK. Hvad fanden bilder den latterlige skotte sig egentlig ind? Gu' fanden har han alderen til at gå på pension, men det giver ham ikke rettigheden til at tilsvine, om man vil verbalt angribe et andet holds spiller i en sag, hans gamle hjerne slet ikke kan kapere. Det forekommer efterhånden mere og mere tydeligt, at Ferguson må være alkoholiker både i form at udseende og udtale. Et selvmodsigende dobbeltmoralsk pattebarn skal man sku' lede længe efter. Vig bort dit usle menneske Ferguson.
Jeg gider ikke engang argumentere mere for Chelsea-kampen, men du kan læse alle mine argumenter et par sider tilbage.

Som førnævnt er jeg helt enig med VK omkring Sir Alex' udtalelser, og jeg finder dem også latterlige. Men nu befinder I jer i United-tråden og derfor skal I omtale ham anstændigt. Det andet er uacceptabelt og modstrider retningslinjerne, og nej - jeg er ikke politimand, men jeres måde at omtale vores legendariske skotte er ikke i orden.

verdenskrig
Manager

« Svar #14212: 12 Feb 2012, 13:05 »

Læste en artikel i TipsBladet i sidste uge mener jeg det var, hvor en indfødt liverpudlian(?) fortæller om den mentalitet der er i Liverpool som by og klub. Der kom den her med os mod alle de andre mentalitet frem. Det skyldes tilsyneladende noget historisk og som så meget naturligt også er en del af klubben og måske specielt deres fans.

Det gælder naturligvis ikke alle fans, men jeg synes bare at de her konspirationsagtige teorier og holdninger til at Fa er Utd venlige, er et meget godt udtryk for den mentalitet Smiley

Spændende Smiley. Det var heller ikke for at afvise det, for har aldrig været i Liverpool. Så det kan da meget vel være, men sådan et citat kræver sgu noget underbyggelse Opstemt.. Kan du ikke linke til bloggen, for vil gerne læse den Smiley ?

Om jeg synes FA er United liderlige kan være svært at sige. Det er i hvert fald en pisse god undskyldning hvis man taber Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #14213: 12 Feb 2012, 13:09 »

Iøvrigt er jeg helt enig med VK. Hvad fanden bilder den latterlige skotte sig egentlig ind? Gu' fanden har han alderen til at gå på pension, men det giver ham ikke rettigheden til at tilsvine, om man vil verbalt angribe et andet holds spiller i en sag, hans gamle hjerne slet ikke kan kapere. Det forekommer efterhånden mere og mere tydeligt, at Ferguson må være alkoholiker både i form at udseende og udtale. Et selvmodsigende dobbeltmoralsk pattebarn skal man sku' lede længe efter. Vig bort dit usle menneske Ferguson.
funny  funny  funny

Daniel har nok ret i at vi går over stregen siden det er United tråden, men det der er altså KONGE skrevet Grin..
Personligt ville jeg bare ønske at Ferguson havde lige så høj standard som person som han har som træner.. Jesus hvor ville man ikke kunne andet end beundre ham så. Men hans færden i medierne giver ham et plet på omdømmet og det er et eller andet sted trist.

Cool

Batigol
Manager

« Svar #14214: 12 Feb 2012, 13:13 »

... og alligevel undrede du dig i går over at Evra's opførsel efter slutfløjtet var blevet blæst op og var overdramatiseret?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14215: 12 Feb 2012, 13:17 »

... og alligevel undrede du dig i går over at Evra's opførsel efter slutfløjtet var blevet blæst op og var overdramatiseret?
Nej?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14216: 12 Feb 2012, 13:20 »

Nej?
Du skrev da tydeligt i går, at både jeg og FC Barcelona overdramatiserede situationen.

verdenskrig
Manager

« Svar #14217: 12 Feb 2012, 13:20 »

Nu var det heller ikke udelukkende henvendt til dig.

Jeg synes bestemt, at I har blusset det op til noget fuldstændig overdramatiserende, og jeg forstår slet ikke, hvorfor at vi har denne diskussion. Manden hævner sig blot lidt, i form af noget jubel, som sagtens kan anses som værende provokerende eller hånene om man vil.
? Hvorda skal det her så forstås?

Og igen vil jeg gerne påpege at jeg ikke har noget i mod at evra jublede som han gjorde. Jeg synes bare det gav ekstra lir, og så gav det os mere at diskutere.. I mine øjne er Evra allerede så højt oppe på idiot-meteret at sådan en hændelse intet ændrer.

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14218: 12 Feb 2012, 13:22 »

Du skrev da tydeligt i går, at både jeg og FC Barcelona overdramatiserede situationen.
Det synes jeg også. Ligeledes synes jeg også, at medierne blusser det op, men det kommer ikke bag på mig, for det er jo helt naturligt.

Jeg svarer såmænd bare på, hvad der bliver spurgt om.

Batigol
Manager

« Svar #14219: 12 Feb 2012, 13:22 »

Nå, verdenskrig kom mig i forkøbet. Men ja - det var lige netop det indlæg jeg hentydede til.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 946 947 [948] 949 950 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010