Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:54:27
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 20:45:50
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 839 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
945
946
[
947
]
948
949
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1518147 gange)
HansenLFC
Gæst
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14190:
11 Feb 2012, 23:41 »
JakobE bare fordi du er semi, må du meget gerne føre en ordenlig tone mod Daniel!
Sulo
Landsholdsspiller
«
Svar #14191:
11 Feb 2012, 23:42 »
Så højner vi lige niveauet, drenge!
En ellers god og velfungerende debat er kørt fuldstændig af sporet. Hold jer til emnet og stop med personforfølgelsen. Argumentér for jeres sag, tag imod respons og konstruktiv kritik med åbne, og ikke korslagte, arme og drop de flabede og ubrugelige kommentarer. Det hører ingen steder hjemme.
Back to topic.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14192:
11 Feb 2012, 23:43 »
Citat af: Jakob E 11 Feb 2012, 23:39
Daniel vil du ikke godt svare mig på, hvorfor det er flabet at spørge Kyle om det, som jeg gør? Jeg forstår ikke, hvorfor du kan blive sur over et spørgsmål som er stillet til en anden. Det svarer til at blive sur over, at din ven taber i Ludo, men du er ikke selv deltager i spillet. Jeg forstår det vitterligt ikke. Jeg citerer endda hans indlæg, men du bliver stadig sur over det.
Ej, nu må du stoppe.
Du spørger om det er en venstrebacks rolle eller noget i den stil. Er det ikke flabet, at skrive i en tråd, hvor du jo tydeligvis referere til Evra, som vi jo har en stor diskussion om.
Citat af: HansenLFC 11 Feb 2012, 23:41
JakobE bare fordi du er semi, må du meget gerne føre en ordenlig tone mod Daniel!
Tag dig sammen, seriøst.
Batigol
Manager
«
Svar #14193:
11 Feb 2012, 23:45 »
Er det kun mig der kan se det pudsige i, at en debat om hvorvidt Evra's opførsel efter kampen skal opfattes som værende provokerende eller ej, munder ud i en debat om hvorvidt et indlæg omhandlende Evra's opførsel skal opfattes som værende provokerende eller ej? Det er vel skæbnens ironi og et eller andet sted indkapsler ovenstående jo meget godt episoderne mellem Evra og Suárez i dagens opgør; de deler vandene fuldstændig.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14194:
11 Feb 2012, 23:46 »
Citat af: FC Barcelona 11 Feb 2012, 23:45
Er det kun mig der kan se det pudsige i, at en debat om hvorvidt Evra's opførsel efter kampen skal opfattes som værende provokerende eller ej, munder ud i en debat om hvorvidt et indlæg omhandlende Evra's opførsel skal opfattes som værende provokerende eller ej? Det er vel skæbnens ironi og et eller andet sted indkapsler ovenstående jo meget godt episoderne mellem Evra og Suárez i dagens opgør; de deler vandene fuldstændig.
Du har da helt ret, og vi skal lige tilbage til emnet.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14195:
11 Feb 2012, 23:48 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Feb 2012, 23:43
Ej, nu må du stoppe.
Du spørger om det er en venstrebacks rolle eller noget i den stil. Er det ikke flabet, at skrive i en tråd, hvor du jo tydeligvis referere til Evra, som vi jo har en stor diskussion om.
Jeg kan ikke, hvordan den skal kunne være negativt ment om Evra. Jeg spørger Kyle, fordi det var underligt skrevet af ham, så jeg forsvarer lidt Evra. Det er da ikke noget at blive sur over. Diskussionen kører jo netop på Evra og derfor er det ham, jeg omtaler. Det er simpelt.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14196:
11 Feb 2012, 23:54 »
Citat af: Jakob E 11 Feb 2012, 23:48
Jeg kan ikke, hvordan den skal kunne være negativt ment om Evra. Jeg spørger Kyle, fordi det var underligt skrevet af ham, så jeg forsvarer lidt Evra. Det er da ikke noget at blive sur over. Diskussionen kører jo netop på Evra og derfor er det ham, jeg omtaler. Det er simpelt.
Jeg opfattede det som provokation, men måske har jeg misforstået dit indlæg.
Lad det bare ligge.
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #14197:
12 Feb 2012, 00:02 »
Citat af: FC Barcelona 11 Feb 2012, 18:48
Hvori består den store forskel? Der er mindre
end en meter mellem Evra og Suárez
.
Om han vender sig mod Suárez er i og for sig fuldkommen irrelevant
, da der vidst ikke kan herske megen tvivl om hvorvidt det var en direkte provokation overfor Suárez eller ej. Den der med at han 'bare jubler i nærheden af Suárez' holder bare ikke en meter, for som tidligere påpeget har manden en hel fodboldbane at gøre godt med, og hvis Evra absolut følte et behov for at juble lige der hvor Suárez stod, kunne han have ventet de 5 sekunder det tog for Suárez at komme væk. At man kan stille spørgsmålstegn ved om det er en hån fra Evra's side, må jeg ærligt talt stille mig fuldstændigt uforstående overfor.
Lad mig i øvrigt lige understrege, hvis dette ikke blev tydeliggjort nok i mit forrige indlæg, at jeg på ingen måde forsøger at tage parti i denne sag, men at jeg udelukkende udtrykker min undren over at Evra lader en så stor chance, for at stå tilbage som den større, forbipassere.
Selvfølgelig er det ikke irrelevant, hvis Evra havde henvendt sig til Suarez, så ville Suarez være nødt til at komme med en reaktion, samtidigt med at Evra ville være en nar for at være all up in his face. På denne her måde er han kun lidt provokerende og går ind foran, men så igen - så har han vel alligevel sparet op til at være en smule provokerende. Det er ikke lige så håneligt som den måde Gattuso fuldstændigt ownede Christian Poulsen på, at du kan sige det er irrelevant om Evra havde gjort det han gjorde eller det Gattuso gjorde, jamen det er da en utroligt unuanceret måde at se på begivenhederne på? Selvfølgelig er det mere provokerende at han henvender sig direkte til dig, end det er når han jubler lige ved siden af dig uden at give dig nogen form for opmærksomhed.
Jeg nægter at tro på, man fra Liverpool side ville have tilgivet Evra for at forsvare sig mod racisme, såfremt han havde været en god vinder. Var det nødvendigt at han var lidt for vild? Nej. Var det forståeligt? Ja forhelvede. Hvis det er hans måde at gengælde skaden på, så vil jeg da mene han uden tvivl er the bigger man.
Man behøver ikke tage parti, men man behøver ikke sætte sig særligt meget ind i det fra hans synspunkt for at se hvorfor han gør som han gør.
Batigol
Manager
«
Svar #14198:
12 Feb 2012, 00:27 »
Citat af: Notorious B.IV 12 Feb 2012, 00:02
Selvfølgelig er det ikke irrelevant, hvis Evra havde henvendt sig til Suarez, så ville Suarez være nødt til at komme med en reaktion, samtidigt med at Evra ville være en nar for at være all up in his face. På denne her måde er han kun lidt provokerende og går ind foran, men så igen - så har han vel alligevel sparet op til at være en smule provokerende. Det er ikke lige så håneligt som den måde Gattuso fuldstændigt ownede Christian Poulsen på, at du kan sige det er irrelevant om Evra havde gjort det han gjorde eller det Gattuso gjorde, jamen det er da en utroligt unuanceret måde at se på begivenhederne på? Selvfølgelig er det mere provokerende at han henvender sig direkte til dig, end det er når han jubler lige ved siden af dig uden at give dig nogen form for opmærksomhed.
Jeg nægter at tro på, man fra Liverpool side ville have tilgivet Evra for at forsvare sig mod racisme, såfremt han havde været en god vinder. Var det nødvendigt at han var lidt for vild? Nej. Var det forståeligt? Ja forhelvede. Hvis det er hans måde at gengælde skaden på, så vil jeg da mene han uden tvivl er the bigger man.
Man behøver ikke tage parti, men man behøver ikke sætte sig særligt meget ind i det fra hans synspunkt for at se hvorfor han gør som han gør.
Hvorfor ville Suárez være nødt til at komme med en reaktion? Hvorfor ville det tvinge ham til at reagere? Altså, nu behøver man næppe at have nogen ph.d. i psykologi for at kunne se at Evra forsøger at fremprovokere en eller anden form for reaktion fra Suárez's side. Hvilket formål ville manden ellers have i at løbe meget specifikt over til Suárez for at juble? Hvorfor er det i øvrigt unuanceret måde jeg ser tingene på? Efter min bedste overbevisning er det soleklart at Evra fører sig frem overfor Suárez i denne situation, og gerne lige vil gøre Suárez opmærksom på at han er tilstede og at hans hold da i øvrigt også vandt kampen. Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor du mener at Evra ikke 'giver Suárez nogen form for opmærksomhed'? Som jeg tidligere har påpeget har Evra altså en hel fodboldbane at boltre sig på, og alligevel ender ham under en meter fra Suárez. Det er altså ikke tilfældigt og det er at om noget at gøre Suárez opmærksom på at man er tilstede.
Uanset hvor meget jeg forsøger at sætte mig i Evra's sted kan jeg simpelthen ikke se hvad det gavner at opføre sig som han gjorde efter kampens slutfløjt. Ganske enkelt.
Og så forstår jeg i øvrigt ikke følgende:
"Hvis det er hans måde at gengælde skaden på, så vil jeg da mene han uden tvivl er the bigger man."
Det nærliggende spørgsmål at stille, for mig at se vel at mærke, er hvorfor det er nødvendigt at gengælde noget? Evra har jo vundet i mere eller mindre alle henseender? Han fik bænket Suárez i 8 dage, hans hold fik de 3 point i dag. Er det ikke rigeligt med 'hævn'? Eller skal man absolut også lige hovere foran sin slagne modstander?
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #14199:
12 Feb 2012, 02:00 »
Citat af: SeRuX 11 Feb 2012, 18:48
Mfsjovhat, der er da noget du har misforstået ved hele sagen. I den domstol, eller de regler han blev dømt ud fra, er det nemlig præcis sådan, at de gerne må dømme ud fra hvilken part de har størst tiltro til, og i dette tilfælde langt størst tiltro til.
En lidt sen reply, men her beskriver du jo selv meget godt hvordan tingene formentlig fungerer. Hele denne sag drejer sig om påstande fra begge parter, hvori der ingen idealle eller troværdige vidner er. Det er så her, at FA går ind og idømmer Suarez en forholdsvis lang karantæne ud fra hvad de tror - og her fristet jeg meget til at sige tvivler - idet hverken Suarez' eller Evras påstande kan dokumenteres eller bevises. FA er en autoritet og dermed besidder de evnen til legitimt og legalt, at dømme andres handlinger indenfor den engelske fodboldverden.
Det der går mig på, det som provokerer, der hvor bliver stiktosset er, når spillere straffes "i tvivlens navn" om man vil. Det er uretfærdigt og grænser sig intimt op af umenneskelighed.
Lad os antage at Suarez intet racistisk har sagt, tænkt eller antydet. At han aldrig havde regnet med, at denne sag ville blive blusset sådan op. I mine øjne virkede han enormt uforberedt, hvilket er særdeles underligt idet han havde 2-3 dage til kreere et stærkt og troværdig komplot. Dette var ikke just sagen og Suarez stod ved det samme som han gjorde fra starten.
Lige for at få alt på det rene: Rygterne om N*gger-ordet blev hurtigt gjort til skamme i diverse engelske medier, efter Evra selv måtte indrømme og erkende at Suarez aldrig tog dette ord i brug.
Thaurat al Shabab
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #14200:
12 Feb 2012, 07:51 »
For det første. Det er ikke FA der har dømt Suarez.
For det andet. Han er dømt ud fra et regelsæt der bestemmer, at kan det sandsynliggøres, at han har 1) været brugt nedladende sprog og/eller 2) har brugt racistiske udtryk, så skal han dømmes skyldig.
Dvs. at den
kommision
der dømte ham har vurderet, at det var mere sandsynligt, at Evra havde ret, end af Suarez havde ret.
Samtidig skal det så også nævnes, at i denne her slags sager, med så grove beskyldninger, er kravene til bevisførelsen fra anklagers (FA og Evra) side, forhøjet i forhold til normal praksis.
Og det er her vendingen "har brugt" er utrolig vigtigt. Kommisionen skulle IKKE vurdere om Suarez MENTE ordene som værende racistiske. UDELUKKENDE om han har brugt ord der er, eller kan opfattes som, racistiske. Dvs. en helt objektiv vurdering af om ordene (primært "negro") blev brugt eller ej. Ikke om de i Uruguay blev anvendt på en given måde i en given sammenhæng. Omend man havde to eksperter i spansk, og spanske dialekter inde over for at vidne.
Så Suarez er dømt for at "have brugt" det/de ord, ikke for at være racist, hvilket det desværre er blevet drejet over til.
EDIT: Og som det står i rapporten, så handler sagen ikke om "ord mod ord". Der var andre beviser der blev ført, som kommisionen gjorde brug af så som video, vidner mm.
«
Seneste Redigering: 12 Feb 2012, 07:59 af KongFjong
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #14201:
12 Feb 2012, 08:10 »
Og hvad satan er det for noget at diskutere om Evra pludseligt har gang i et eller andet trick eller hvad hunde det skulle være. Undskyld mig, men det er fandme lavt og sølle for en klub af Liverpools størrelse, at nogle af dets fans trækker det ned på det niveau. Det er simpelthen så plat som det kan være. Måske der er en klub for jer her:
http://www.konspirationsteorier.dk
.
Tag nu et kig på den video FC Barcelona har smidt i stedet for diverse stillbilleder som kan manipuleres. Det er da helt tydeligt for enhver, at Suarez totalt ignorerer Evra, der forsøger at give hånden til Suraez.
Men det passer sgu meget godt til den her "os mod alle de andre" mentalitet der findes i Liverpool både pt. og historisk tilsyneladende. Så kan man jo altid slippe afsted med platte beskyldninger og lidt tudefjæs.
«
Seneste Redigering: 12 Feb 2012, 08:26 af KongFjong
»
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
«
Svar #14202:
12 Feb 2012, 10:37 »
Uden at jeg vil gå ind i denne diskussion, så vil jeg bare lidt give mit besyv med. Efter at have set den video FC Barcelona har postet, så synes jeg godt man fra begge sider kan forsvare, at modparten virker til ikke at ville give hånd. Jeg er desværre, fordi jeg hader Suarez, alligevel enig med dem, der siger at Evra forsøger at fremprovokere end situation, hvor han kan sætte Suarez i et dårligt lys. Jeg mener dog heller ikke, at Suarez tydeligt rækker sin hånd frem, og dermed også er 'medskyldig' i denne situation. I min optik er det en 50-50, med halvdelen af skylden hos begge parter.
If you can't join them, beat them.
verdenskrig
Manager
«
Svar #14203:
12 Feb 2012, 12:08 »
Citat af: KongFjong 12 Feb 2012, 08:10
Men det passer sgu meget godt til den her "os mod alle de andre" mentalitet der findes i Liverpool både pt. og historisk tilsyneladende. Så kan man jo altid slippe afsted med platte beskyldninger og lidt tudefjæs.
Den får du lige lov til at underbygge
.. Og det skal helst være grundigt, for det er da noget af en beskyldning at komme med
?
I øvrigt er jeg imponeret. Jeg er imponeret over at Ferguson. Jeg er imponeret over hva han snart tror han kan tillade sig.. Hva bilder han sig ind? Det han sagde om Suarez i går er jo det glade vanvid. At han aldrig burde have lov at spille igen, og at han er en skændsel for Liverpool ?
Meget vel. Men hva var Cantona som sparkede en tilskuer så ? Hvad var Roy Keane der skadede folk med vilje så ? Det er saftsusme så dobbeltmoralsk så det basker, og jeg væmmes ved den ignorante skotte, som gang på gang på gang på gang formår at forholde sig fuldkommen fraværende til den verden vi alle lever i.
Ferguson prøver at udstille Suarez og Liverpool med det citat.. I stedet udstiller han sig selv, og sin ekstreme mangel på at se ud over sin egen røde næsetip. Utroligt, ganske enkelt
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #14204:
12 Feb 2012, 12:32 »
Citat af: KongFjong 12 Feb 2012, 07:51
For det første. Det er ikke FA der har dømt Suarez.
For det andet. Han er dømt ud fra et regelsæt der bestemmer, at kan det sandsynliggøres, at han har 1) været brugt nedladende sprog og/eller 2) har brugt racistiske udtryk, så skal han dømmes skyldig.
Dvs. at den
kommision
der dømte ham har vurderet, at det var mere sandsynligt, at Evra havde ret, end af Suarez havde ret.
Samtidig skal det så også nævnes, at i denne her slags sager, med så grove beskyldninger, er kravene til bevisførelsen fra anklagers (FA og Evra) side, forhøjet i forhold til normal praksis.
Og det er her vendingen "har brugt" er utrolig vigtigt. Kommisionen skulle IKKE vurdere om Suarez MENTE ordene som værende racistiske. UDELUKKENDE om han har brugt ord der er, eller kan opfattes som, racistiske. Dvs. en helt objektiv vurdering af om ordene (primært "negro") blev brugt eller ej. Ikke om de i Uruguay blev anvendt på en given måde i en given sammenhæng. Omend man havde to eksperter i spansk, og spanske dialekter inde over for at vidne.
Så Suarez er dømt for at "have brugt" det/de ord, ikke for at være racist, hvilket det desværre er blevet drejet over til.
EDIT: Og som det står i rapporten, så handler sagen ikke om "ord mod ord". Der var andre beviser der blev ført, som kommisionen gjorde brug af så som video, vidner mm.
Jo det er skam FA, Football Association, der har idømt Suarez en bøde og givet ham karantæne. Jeg har ikke det store behov for at diskutere hvem eller hvad der har dømt ham, men der hersker ingen tvivl om, at det er FA.
Jeg står stadigvæk ved, at denne her sag er helt fotabt og lugter langt væk af sympati, ikke fordi han er mørk, men fordi United som sagt tabte det forrige opgør. Men den overordnede sympatiske og tilmed partiske holdning overfor United fra autoriteternes side, er ingen overraskelse da de gang på gang bliver hjulpet i adskillige situationer. Vi så det jo sidst imod Chelsea.
«
Seneste Redigering: 12 Feb 2012, 12:41 af mfsjovhat
»
Thaurat al Shabab
Sider:
1
...
945
946
[
947
]
948
949
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »