Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23474
0 Brugere, 550 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LaicOaken
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
931
932
[
933
]
934
935
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1437953 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #13980:
06 Feb 2012, 09:30 »
Okay, nu vil gerne have afrundet og konkluderet denne, efterhånden langvarende debat.
Lad os tage et kontovers ad gangen.
Young bliver hevet i trøjen i straffesparksfeltet, hvilket er et ulovligt foretagende, og endnu en gang; Det er juridisk indiskutabelt. Så et straffespark er vi blevet snydt for.
Cahill skal naturligvis modtage et direkte rødt kort, af følge på sin tackling bagfra på Welbeck i en potentielt målgivende situation. Frispark lige udenfor felte, og en mand i overtal, havde om nogen, ændret kampen gjevaldigt.
Evra bliver ramt i knæhasen, hvilket gør at han selvfølgelig falder, og naturligvis skal der gives straffe for det, så det er naturligvis korrekt dømt. Om han spiller lidt på den, skal jeg ikke kunne sige, men straffesparket er der.
Nu har jeg, efter utallige diskussioner med mange af jer andre, genset klippene i slowmotion mange gange - Welbeck er i bevægelse og skal finde fodfæstet med sin venstre fod. Ivanovic strækker benet ud, og derfor er hans fod i vejen, da Danny skal sætte sin venstre fod ned og tage det næste træk. Desuden har Danny bolden, og derfor er det - i min verden -et klart straffespark. Jeg er ikke fagperson, da jeg ikke har dommererfaring, men jeg mener nu, at jeg har styr på regelsættet alligevel.
Til sidst mener jeg jo også som tildigere nævnt, at Torres skulle have modtaget et rødt kort, da han tre gange foretog sig klodsede ting, som alle burde være til et gult kort. Blot to gange er jo nok, så der er endnu et rødt til Chelsea, i min bog.
Jeg vil opfordrer de mange som er dybt uenige med mig, til at se denne:
http://footyroom.com/chelsea-3-3-manchester-united-2012-02/
Jeg kan kun stille mig totalt uforstående, hvorfor I synes at I er blevet bortdømt i går. Jeg mener nu mere det er omvendt, og vi kunne have vundet med sikkerhed, hvis Cahill havde modtaget det røde kort, og det manglende straffespark til os, og jeg kunne blive ved.
Og til dig, Jakob; Hvordan kan du mene, at der ikke er rødt til Cahill? Jeg mener at have læst, at du påstår Welbeck selv løber ind i hans fod - WHAT!?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13981:
06 Feb 2012, 11:51 »
Jeg tror bare at du skal se på at selv ikke SirToby ser på situationerne lige så rødt som dig. Så er den diskussion vist ovre.
I øvrigt har jeg ikke set kampen men så lige det andet 'straffe', og det kan ingen måde være Ivanovic's skyld at han strækker foden ud efter bolden og Welbeck så falder over foden. Ikke skyggen af et straffe der. De andre klips hakkede min computer for meget til at kunne se
«
Seneste Redigering: 06 Feb 2012, 11:57 af Gazlgor
»
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13982:
06 Feb 2012, 11:59 »
Citat af: Gazlgor 06 Feb 2012, 11:51
Jeg tror bare at du skal se på at selv ikke SirToby ser på situationerne lige så rødt som dig. Så er den diskussion vist ovre.
Hvis du ikke har noget konstruktivt, så smut dog ud af tråden.
Jeg forsøger at føre en saglig debat, og blot fordi andre fans ikke er af samme holdning, skal jeg jo ikke ændre den - det er da for tamt ikke at stå ved sine meninger.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #13983:
06 Feb 2012, 12:08 »
Cahill glider, og så ramer Welbeck ind i Cahill. Der er hverken frispark, straffe eller rødt kort. Desuden er det simpelthen uhyggelig mangel på realitetssans, at ikke vil erkende at nogle kendelse gik til Uniteds fordel, eller at de var heldige. Det er mig en gåde. Det gør mig faktisk lidt sur, fordi sandheden er, at Chelsea blev snydt og dommeren kostede dem sejren.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #13984:
06 Feb 2012, 12:09 »
Citat af: Daniel Nordentoft 06 Feb 2012, 09:30
Okay, nu vil gerne have afrundet og konkluderet denne, efterhånden langvarende debat.
Lad os tage et kontovers ad gangen.
Young bliver hevet i trøjen i straffesparksfeltet, hvilket er et ulovligt foretagende, og endnu en gang; Det er juridisk indiskutabelt. Så et straffespark er vi blevet snydt for.
Cahill skal naturligvis modtage et direkte rødt kort, af følge på sin tackling bagfra på Welbeck i en potentielt målgivende situation. Frispark lige udenfor felte, og en mand i overtal, havde om nogen, ændret kampen gjevaldigt.
Evra bliver ramt i knæhasen, hvilket gør at han selvfølgelig falder, og naturligvis skal der gives straffe for det, så det er naturligvis korrekt dømt. Om han spiller lidt på den, skal jeg ikke kunne sige, men straffesparket er der.
Nu har jeg, efter utallige diskussioner med mange af jer andre, genset klippene i slowmotion mange gange - Welbeck er i bevægelse og skal finde fodfæstet med sin venstre fod. Ivanovic strækker benet ud, og derfor er hans fod i vejen, da Danny skal sætte sin venstre fod ned og tage det næste træk. Desuden har Danny bolden, og derfor er det - i min verden -et klart straffespark. Jeg er ikke fagperson, da jeg ikke har dommererfaring, men jeg mener nu, at jeg har styr på regelsættet alligevel.
Til sidst mener jeg jo også som tildigere nævnt, at Torres skulle have modtaget et rødt kort, da han tre gange foretog sig klodsede ting, som alle burde være til et gult kort. Blot to gange er jo nok, så der er endnu et rødt til Chelsea, i min bog.
Jeg vil opfordrer de mange som er dybt uenige med mig, til at se denne:
http://footyroom.com/chelsea-3-3-manchester-united-2012-02/
Jeg kan kun stille mig totalt uforstående, hvorfor I synes at I er blevet bortdømt i går. Jeg mener nu mere det er omvendt, og vi kunne have vundet med sikkerhed, hvis Cahill havde modtaget det røde kort, og det manglende straffespark til os, og jeg kunne blive ved.
Og til dig, Jakob; Hvordan kan du mene, at der ikke er rødt til Cahill? Jeg mener at have læst, at du påstår Welbeck selv løber ind i hans fod - WHAT!?
Enig med dig mht. Cahill. Forstår heller ikke helt, hvorfor han ikke røg ud og der ikke var frispark der.
Til gengæld synes netop Webb gør det rigtige ved ikke at dømme for Young. Han falder simpelthen for let. Det er muligt at Young bliver hevet i trøjen, men i mine øjne ikke noget der bringer ham ud af balance. Og han er også selv rimeligt hurtigt videre i sin attitude, ligesom medspillere heller ikke protesterer vildt.
Straffe på Evra er også indiskutabel.
Straffe på Wellbeck? Mit røde hjerte siger ja, men fornuften siger at det som minimum er meget tyndt. Ivanovic står altså med begge ben på jorden, da Wellbecks ben rammer hans. Det der taler for er Wellbecks fald, der virker tilfældigt, men så er vi måske også ovre i at man søger argumenter der kan passe til ens påstand
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #13985:
06 Feb 2012, 12:13 »
Citat af: Jakob E 06 Feb 2012, 12:08
Cahill glider, og så ramer Welbeck ind i Cahill. Der er hverken frispark, straffe eller rødt kort. Desuden er det simpelthen uhyggelig mangel på realitetssans, at ikke vil erkende at nogle kendelse gik til Uniteds fordel, eller at de var heldige. Det er mig en gåde. Det gør mig faktisk lidt sur, fordi sandheden er, at Chelsea blev snydt og dommeren kostede dem sejren.
Arh
din
sandhed er at Chelsea blev snydt
Jeg synes bestemt også Cahill slap utroligt heldigt, og jeg tror faktisk vi er derovre, hvor Webb kompenserer med straffesparket i 2. halvleg. Desværre kan man sige
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13986:
06 Feb 2012, 12:15 »
Citat af: Jakob E 06 Feb 2012, 12:08
Jeg har det på helt samme måde!
Det er virkelig et irritationsmoment for mig, at høre på mange andre sidde og sige at mit hold var heldigt, når jeg har en helt anden opfattelse.
Prøv lige at tage det punkt for punkt med de forskellige kontroverser, nøjagtig som jeg gjorde. Så kan vi se, hvilke ting vi er enige i, Jakob.
Det er ikke fordi at jeg vil være stædig og ikke erkende at jeg har taget fejl, men jeg har et helt andet syn på kampen i går, end mange andre åbenbart.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13987:
06 Feb 2012, 12:28 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2012, 12:09
Enig med dig mht. Cahill. Forstår heller ikke helt, hvorfor han ikke røg ud og der ikke var frispark der.
Til gengæld synes netop Webb gør det rigtige ved ikke at dømme for Young. Han falder simpelthen for let. Det er muligt at Young bliver hevet i trøjen, men i mine øjne ikke noget der bringer ham ud af balance. Og han er også selv rimeligt hurtigt videre i sin attitude, ligesom medspillere heller ikke protesterer vildt.
Straffe på Evra er også indiskutabel.
Straffe på Wellbeck? Mit røde hjerte siger ja, men fornuften siger at det som minimum er meget tyndt. Ivanovic står altså med begge ben på jorden, da Wellbecks ben rammer hans. Det der taler for er Wellbecks fald, der virker tilfældigt, men så er vi måske også ovre i at man søger argumenter der kan passe til ens påstand
Ja, okay.
Altså som jeg selv nævner, så falder Young måske let, men man må altså ikke hive modstanderen i trøjen. Det kan godtages, hvis der er lidt tumult derinde og lidt heven i trøjen på en standardsituation, men når det er inde i feltet og han har bolden og er klar til at løbe frem og afslutte, så det er simpelthen ikke i orden, at Bosingwa hiver ham i trøjen. Young falder alt for let, men det godtgøre ikke portugiserens hiveri i trøjen. Straffespark, i min bog.
Jeg mener stadigvæk at der er straffe til Danny, også efter at have set det tonsvis af gange. Uddybelsen kan du jo finde i mit andet indlæg.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #13988:
06 Feb 2012, 13:30 »
Klart straffe til Evra, absolut intet straffe til Welbeck. Men jeg skal da ikke brokke mig, det var langt bedre at Chelsea kun fik 1 point...
Så først kampen fra der stod 3-0, så har ikke set resten af situationerne.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #13989:
06 Feb 2012, 16:42 »
Sagen er vist bare den, for mig at se, at vi også blev snydt for nogen ting, men i sidste ende har vi sku ikke meget at brokke os over, mildt sagt. Men ud fra de sidste mange møder med Chelsea, set bort fra den i efteråret, er det vizt også kun fair - Selvom man selvfølgelig aldrig kan regne det op på den måde.
Manchesterutd
Reserveholdsspiller
«
Svar #13990:
06 Feb 2012, 16:45 »
Vil nu også tilslutte mig dem som synes Cahil skulle have haft rødt, eller i det mindste gult og vi skulle have haft et frispark.
Derudover ser jeg straffet mod evra som korrekt. Straffe nummer 2, er et tyndt et af slagsen og man må antage at Hr. Webb stå i en position hvor det ligner at det er ivanovich der vælter Welbeck, på ulovlig vis.
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #13991:
06 Feb 2012, 16:50 »
Citat af: Manchesterutd 06 Feb 2012, 16:45
man må antage at Hr. Webb stå i en position hvor det ligner at det er ivanovich der vælter Welbeck, på ulovlig vis.
Jeg er ikke meget for at skulle forsvare Howard Webb, men på de langsomme gengivelser ser det faktisk ud til at det fra hans vinkel godt kunne ligne et straffe.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #13992:
06 Feb 2012, 16:53 »
Ikke at det retfærdiggøre straffet på Welbeck, men hvis man ser Webb's position, så står der en mand i vejen for ham, og fra hans vinkel ser da altså unægtelig ud til, at hans ben bliver taget. På den måde kan man godt forsvarer ham lidt, men derfor har han en linjedommer, der havde frit syn til det..
EDIT: Nå, det havde du også bemærket g00n.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #13993:
06 Feb 2012, 21:14 »
Fakta er, at der efter mit hoved ikke er en situation hvor United kan føle sig snydt med omvendt. At Welbeck får straffe er en joke, og det er samme er påstanden om at Torres skulle have været smidt ud. Cahill glider og rammer bolden, og så løber Welbeck ind og snubler over hans fod. Det synes jeg er tydeligt. Det er virkelig mangel på situationsfornemmel
se at mene at United blev snydt i går. Jeg forstår ikke, at du kan blive sur over det på samme måde som os Chelsea-fans. Vi var foran 3-0. I fik 3-3 på en heldig baggrund, vær glad for det.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13994:
06 Feb 2012, 21:17 »
Citat af: Jakob E 06 Feb 2012, 21:14
Fakta er, at der efter mit hoved ikke er en situation hvor United kan føle sig snydt med omvendt. At Welbeck får straffe er en joke, og det er samme er påstanden om at Torres skulle have været smidt ud. Cahill glider og rammer bolden, og så løber Welbeck ind og snubler over hans fod. Det synes jeg er tydeligt. Det er virkelig mangel på situationsfornemmel
se at mene at United blev snydt i går. Jeg forstår ikke, at du kan blive sur over det på samme måde som os Chelsea-fans. Vi var foran 3-0. I fik 3-3 på en heldig baggrund, vær glad for det.
http://onside.dk/nyheder/premier-league/cahill-jeg-var-heldig
Så hold nu op med at påstå at han ikke nedlægger manden. På forhånd tak.
Manchester United
Sider:
1
...
931
932
[
933
]
934
935
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »