home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437099 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #285: 07 Dec 2006, 14:05 »

Vi trænger vel til at hævne Porto og Lille, efter de har været nogle af grundene til exit de sidste to år. Jeg vil derfor være godt tilfreds med dem. Men for at vinde CL, burde man kunne slå de gode. At trække Barcelona og vinde vil være ekstremt outstanding. En af de hold, jeg helst ser taber.

Ja det kunne være lækkert at slå Barca ud hvis vi trækker dem.. og med Uniteds lodtræknings held når det kommer til play-off i CL så trækker vi også Barca.. ingen tvivl om det..

Jeg sagde det også selv i går: Hvis man vil være de bedste må man også slå de bedste!

Metsu1
Manager

« Svar #286: 07 Dec 2006, 14:07 »

Så vel jeg heller slå Chelski eller The Gunners ud

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #287: 07 Dec 2006, 14:17 »

Så vel jeg heller slå Chelski eller The Gunners ud

Bare rolig Metsu1. Det kommer det kommer Smiley En ting af gangen ikke Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #288: 07 Dec 2006, 14:20 »

Det håber jeg så sandelig, det kunne sgu være konge at slå Mourinho og hans Morons ud  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #289: 07 Dec 2006, 14:25 »

Det håber jeg så sandelig, det kunne sgu være konge at slå Mourinho og hans Morons ud  Thumbs Up

Ja lige slå dem i finalen.. det vil være konge Cool

arsenalistic
Manager

« Svar #290: 07 Dec 2006, 14:28 »

Ja lige slå dem i finalen.. det vil være konge Cool

Lad os da ikke håbe at de to scumteams kommer så langt. Jeg vil have revanche for sidste år!!!  ticked off Græder

Go you Gunners!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #291: 07 Dec 2006, 14:32 »

Lad os da ikke håbe at de to scumteams kommer så langt. Jeg vil have revanche for sidste år!!!  ticked off Græder

Ja du kommer sku til at vente længe inden homonal, øh arsenal, kommer i en CL finale igen.. jeg vil mene 100 år Smiley 

arsenalistic
Manager

« Svar #292: 07 Dec 2006, 14:37 »

Ja du kommer sku til at vente længe inden homonal, øh arsenal, kommer i en CL finale igen.. jeg vil mene 100 år Smiley 

Hvis Henry kommer i form igen og vi finder formen generelt, ja så er det sgu muligt. Adebayor er jo også målfarlig, det må i da vide af alle mennesker?! Host... host...  funny

Go you Gunners!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #293: 07 Dec 2006, 14:41 »

Hvis Henry kommer i form igen og vi finder formen generelt, ja så er det sgu muligt. Adebayor er jo også målfarlig, det må i da vide af alle mennesker?! Host... host...  funny

Ja vi har tabt denne ene kamp men det er også kun det i PL.. men det gør så også ondt som en i satan.. men Henry i top form.. en man vinder ikke alene.. det jo stadig en hold sport Wink

I år er det uniteds tur til igen, hov igen ja vi har jo før vundet CL, at løfte pokalen med de store øre.. hmm har arsenal vundet cl før Ubeslutsom

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #294: 09 Dec 2006, 10:39 »

Husk nu at det er i dag at der er stor opgør i Manchester.. NU mest på grund af at United spiller Thumbs Up. City trækker jo ned Cool

Denne kamp skal vindes for at få håne retten tilbage og for at ligge maks pres på chelsea inden deres kamp søndag mod arsenal..

vi vinder i dag med 2-0 Thumbs Up

kampen kan følges på kanal 5 og canal plus.

Zone 43
Manager

« Svar #295: 09 Dec 2006, 13:28 »

Husk nu at det er i dag at der er stor opgør i Manchester.. NU mest på grund af at United spiller Thumbs Up. City trækker jo ned Cool

Denne kamp skal vindes for at få håne retten tilbage og for at ligge maks pres på chelsea inden deres kamp søndag mod arsenal..

vi vinder i dag med 2-0 Thumbs Up

kampen kan følges på kanal 5 og canal plus.

3-0, hvilket jeg har forklaret U-S Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

arsenalistic
Manager

« Svar #296: 09 Dec 2006, 13:35 »

Ja vi har tabt denne ene kamp men det er også kun det i PL.. men det gør så også ondt som en i satan.. men Henry i top form.. en man vinder ikke alene.. det jo stadig en hold sport Wink

I år er det uniteds tur til igen, hov igen ja vi har jo før vundet CL, at løfte pokalen med de store øre.. hmm har arsenal vundet cl før Ubeslutsom

Tjah, jeg tror godt vi kunne pille en eller to spillere af jeres hold, og i ville så hurtigt miste pusten, men det er jo teorier. En mand er ikke et hold, men han kan fandme gøre forskel. Dog skal det siges, at vi jo har et godt hold, ellers vinder du ikke 3-0 over spurs. Men gid man da snart fik lidt mere målfarlighed på midtbanen, suk  Skuffet

EDIT: GO CITY!
« Seneste Redigering: 09 Dec 2006, 13:37 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #297: 09 Dec 2006, 13:56 »

rooney... suk.... hader.... ham....  Skuffet

Go you Gunners!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #298: 09 Dec 2006, 14:38 »

rooney... suk.... hader.... ham....  Skuffet

Ja og vi hader Henry og alle der har eller spiller for den lorte klub som hedder arsenal/homonal.

Men tilbage til drømmeholdet/United. Klasse i første halvleg dog selvom city var tæt på et par gange men en fortjent føring på 2-0 og nu skal vi lige lukke kampen så vi kan komme foran med 9 point ned til chelsea dog for to kampe mere..

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #299: 09 Dec 2006, 15:41 »

Uha det blev da lige spænende nok til sidst men heldigvis fik scoret ganske fortjent til 3-1 ved ingen ringer ind Ronaldo..

en vigtig sejr og den gode stime forstætter.. klasse..

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010