home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 921 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441754 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13290: 03 Nov 2011, 17:44 »

Jeg må erklære mig enig med VK. Jeg tror også United vinder de næste kampe, og det er trods alt det, der er det vigtigste, og det der tæller. Det der skete mod City, kan jeg kun forestille mig, var en engangsforstilling, og ikke noget der ville ske igen. Desværre. Wink

Ellers har det kørt meget godt, egentlig. Flot spil, eller ej.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13291: 03 Nov 2011, 18:07 »

Jeg må erklære mig enig med VK. Jeg tror også United vinder de næste kampe, og det er trods alt det, der er det vigtigste, og det der tæller. Det der skete mod City, kan jeg kun forestille mig, var en engangsforstilling, og ikke noget der ville ske igen. Desværre. Wink

Ellers har det kørt meget godt, egentlig. Flot spil, eller ej.

Jeg tror også, at United vinder de næste kampe, da det er et par lette kampe de har foran sig. Og selvfølgelig sker det der skete mod City ikke igen - det skriver jeg heller ikke  - men det er noget, man stadig i høj grad må tage til efterretning, da de på nuværende tidspunkt har 5 point op  Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #13292: 05 Nov 2011, 15:25 »

Lindegaard

Jones-Ferdinand-Vidic-Evra

Nani-Fletcher-Rooney-Park

Welbeck-Chicharito

Bænken: De Gea, Evans, Fabio, Carrick, Valencia, Diouf, Berbatov

Lindegaard på kassen, Rooney nok engang på midtbanen og så et spændende angreb. Jeg tillader mig retten til at forholde mig skeptisk, men omvendt så kan Parks arbejdsrate og raseri dække lidt ind i det defensive, hvor Rooney trods alt ikke har sine forcer. Jeg synes måske lidt det er spild af hans evner, men Fergie knows best. Savner Young og Cleverley på vores hold.

Vi skal vinde idag, spillet er ikke godt for tiden, men det er ingen undskyldning for ikke at tage tre point mod Sunderland. Det bliver glædeligt at se Brown og Sheasy tilbage på Old Trafford, lad det ikke blive et alt for glædeligt gensyn for de to. 2-0.

UNITED!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #13293: 05 Nov 2011, 15:32 »

Det er dejligt, Olsen nægter at give Lindegaard spilletid på landsholdet. Det giver ham bare lidt kampe for United, som han ikke ville have fået ellers.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #13294: 05 Nov 2011, 19:18 »

Ikke vores mest prangende kamp men vi får tre point. Jeg kan dog ikke forstå hvad Rooney laver så langt nede i banen. Han hører til i angrebet ikke nede i midtbanen. Men Fergie går jeg ud fra ved hvad laver.
Derudover var Berbatov virkelig dårlig igen i dag. Han smed bolden væk næsten hver gang han havde den, hvilket slet ikke er godt nok.

Official member of Manchester United Football Club

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13295: 15 Nov 2011, 19:59 »

Puha det er godt nok blevet dødt herinde, desværre..

Her er et dejligt mål at varme sig på, scoret af Kongen Smiley

http://www.youtube.com/v/Zr-B7vk_o_k&feature=player_embedded

Manchester United

SirToby
Manager

« Svar #13296: 15 Nov 2011, 20:04 »

Og den her:

http://www.youtube.com/v/Ie-x0DZwoiE

Man burde sgu se den en gang om dagen.

Hold kæææææææææææææft, hvor jeg savner ham... Det' helt vildt.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13297: 15 Nov 2011, 20:05 »

Og den her:

http://www.youtube.com/v/Ie-x0DZwoiE

Man burde sgu se den en gang om dagen.

Hold kæææææææææææææft, hvor jeg savner ham... Det' helt vildt.

The ginger prince <3

Manchester United

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13298: 15 Nov 2011, 20:08 »

Den video ser jeg også ganske tit, SirToby. Intet mindre end fantastisk. Nøj hvor er han dog savnet.. Og sikke en anderkendelse han har fået af sine kollegaer igennem tiden.

Ivørigt super ærgeligt, at Welbeck skulle være småskadet, og dermed sendt hjem til Manchester. Han skulle ellers starte inde for England mod Sverige, men sådan blev det ikke, hvilket både er godt og træls.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13299: 16 Nov 2011, 19:42 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=facebook&utm_medium=rss&utm_campaign=facebookfeed&id=14495

- Ja så var der måske en grund til at Evra opførte sig sådan som han gjorde..

Manchester United

SirToby
Manager

« Svar #13300: 16 Nov 2011, 22:52 »

http://www.redcafe.net/f6/all-uniteds-kits-since-1878-a-343595/

Hvilken United-trøje har I syntes allerbedst om?

Min favorit må være 06/07-hjemmebanetrøjen. Ellers var Munich memorial-trøjen også stilfuld.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13301: 16 Nov 2011, 22:54 »

http://www.redcafe.net/f6/all-uniteds-kits-since-1878-a-343595/

Hvilken United-trøje har I syntes allerbedst om?

Min favorit må være 06/07-hjemmebanetrøjen. Ellers var Munich memorial-trøjen også stilfuld.

Jeg er helt enig i 06/07 trøjen. Jeg ville give alt for at have sådan en nu med Ronaldo 7 bag på..

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #13302: 16 Nov 2011, 22:55 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=facebook&utm_medium=rss&utm_campaign=facebookfeed&id=14495

- Ja så var der måske en grund til at Evra opførte sig sådan som han gjorde..

Kampen var blevet set igennem efterfølgende, og man fandt intet bevis på at Suares skulle have sagt noget racistisk.. Jeg ved ikke hva de har fundet, men har han sagt "negrito" så er det jo ikke et negativt ord, men noget man ofte siger i sjov kærlig mening om sorte mennesker Smiley..

Indtil der er faldet endegyldig dom i sagen er jeg med Suarez.. Jeg stoler ganske enkelt ikke et klap på Evra.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13303: 16 Nov 2011, 22:58 »

Kampen var blevet set igennem efterfølgende, og man fandt intet bevis på at Suares skulle have sagt noget racistisk.. Jeg ved ikke hva de har fundet, men har han sagt "negrito" så er det jo ikke et negativt ord, men noget man ofte siger i sjov kærlig mening om sorte mennesker Smiley..

Indtil der er faldet endegyldig dom i sagen er jeg med Suarez.. Jeg stoler ganske enkelt ikke et klap på Evra.

Bare fordi man ikke kan se det på TV kan han jo godt have sagt noget Smiley. Men du skal da også stole på Suarez Smiley. Men hvis Evra ikke bryder sig om Suarez bryder han sig nok heller ikke om at blive kaldt "Negrito"

Manchester United

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13304: 16 Nov 2011, 23:04 »

Men du forstår vel godt, at en sort mand fra Frankrig føler sig ramt over at bliver kaldt Negrito? Synes nu det er okay at tolke det som racistisk fra Evra's side, som aldrig har hørt om dette åbentbart sydamerikanske udtryk.
Uanset hvad synes jeg selv, at Suarez skulle have holdt sin kæft, da han ikke kan tage det som en selvfølge, at folk der spiller i PL automatisk vil tage det som en spøg, at kalde en negrito, i et af verdens største fodboldderby. Så må han forvente en rimelig kraftig respons, da negrito unægteligt lyder racistisk, for en der ikke har hørt, at det skulle være i sjov.

En anden sjov ting ved sagen er, at United åbentbart har fået mundkurv på, mens Suarez må rable op om det..

Sider: 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010