home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 862 863 [864] 865 866 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442990 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12945: 18 Sep 2011, 20:25 »

Har næsten lyst til at trække min kommentar tilbage. Det er en åndssvag verden vi lever i, med nogle syge mennesker.

Men du gør det ikke, for du er et mindre sygt menneske end mig.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12946: 18 Sep 2011, 20:26 »

Har næsten lyst til at trække min kommentar tilbage. Det er en åndssvag verden vi lever i, med nogle syge mennesker.

Nogle menneskers kommentarer efter kampene skal man bare lære at ignorere Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12947: 18 Sep 2011, 20:26 »

Men du gør det ikke, for du er et mindre sygt menneske end mig.
Du er muligvis også den største vinder jeg kender.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12948: 18 Sep 2011, 20:27 »

Nogle menneskers kommentarer efter kampene skal man bare lære at ignorere Wink
Korrekt, men nu helt uforståeligt alligevel. Man burde glæde sig over sejren, i stedet for sådan noget der.

kløv
Ynglingespiller

« Svar #12949: 18 Sep 2011, 20:29 »

Haha...
jamen det var da også ok at du erkender at i blev smadret af et meget bedre hold idag...
Vi har håneretten og du ville også håne os,  hvis det der 'blå hold' vandt...

crazy crazy crazy crazy crazy crazy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12950: 18 Sep 2011, 20:35 »

jamen det var da også ok at du erkender at i blev smadret af et meget bedre hold idag...
Vi har håneretten og du ville også håne os,  hvis det der 'blå hold' vandt...

Se, sådan noget der er det jeg taler om. Nu er du vistnok ny herinde, men jeg tror nu aldrig jeg har set Jakob håne modstanderne efter en sejr.

SirToby
Manager

« Svar #12951: 18 Sep 2011, 20:36 »

Men jeg forstår stadig ikke, hvad du er irriteret over, Jakob E. Spillere som Torres, Ivanovic og Cole får mig til at hade Chelsea, sidstnævnte specielt på grund af hans mordforsøg på Hernandez i dag. Jeg kan ikke holde Chelsea ud, så jeg nyder sejren i fulde drag, når den kommer.

kløv
Ynglingespiller

« Svar #12952: 18 Sep 2011, 20:38 »

Se, sådan noget der er det jeg taler om. Nu er du vistnok ny herinde, men jeg tror nu aldrig jeg har set Jakob håne modstanderne efter en sejr.

Hold nu op med jeres piveri....
og indrøm at vi har hånereten nu og hvis i havde den ville i gøre ligeledes...    Græder Græder Græder Græder

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12953: 18 Sep 2011, 20:39 »

Cole kom for sent ja, men det ser man jo hver weekend. Desuden vil han jo glide, for at blokere bolden, men kommer for sent. Den er ikke værre end så meget andet. Så må du hade halvdelen af alle fodboldspillere, der eksisterer, hvis det er sådan du har det.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12954: 18 Sep 2011, 20:42 »

Hold nu op med jeres piveri....
og indrøm at vi har hånereten nu og hvis i havde den ville i gøre ligeledes...    Græder Græder Græder Græder

Jeg er ikke Chelsea-fan, og jeg piver ikke. Men kommentarer om at Chelsea blev smadret af et meget bedre hold i dag irriterer mig, og er jo direkte usandt. Og så behøver du ikke fortælle mig, hvordan jeg ville opføre mig i et lignende scenarie, det skal jeg nok selv finde ud af.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #12955: 18 Sep 2011, 20:50 »

HAHAHAHA!!
ja ja...

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Hvad er der galt med dig? Huh

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12956: 18 Sep 2011, 20:50 »

HAHAHAHA!!
ja ja...

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

I rest my case.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12957: 18 Sep 2011, 20:50 »

Vil hellere bruge betegnelsen "et meget mere effektivt mandskab" i dag. Og så kunne man arrogant tilføje, at det er det der står på tavlen når dommeren fløjter sidste gang der tæller, og ikke andet.

Når det så er sagt, så tror jeg faktisk de fleste professionelle fodboldspillere, specielt dem med succes, ville sige, at al snak om "retfærdigt eller ej" er 110% ligegyldigt. Det er noget der er forbeholdt fans og medier Smiley

Man kan jo også anskue det således, at det IKKE ville være fortjent at vinde hvis ikke man kan score på de chancer man har, ud fra ovennævnte anskuelse omkring hvad der tæller i fodbold.

VI havde faktisk bolden i 57% af tiden, brændte et straffe, samt 1-2 yderligere kæmpechancer, så selvom I havde 10 forsøg mere, så var det kun to mere indenfor rammen end os.

Jeg kan sagtens forstå man føler sig snydt, når vi scorer to mål hvor der burde være dømt offside. Omvendt slap Cole også heldigt med et gult kort, i en situation hvor er temmelig hensynsløs (ikke det samme som at han gik efter manden), og fører højrebenet igennem efter han først har slagtet Chicharito. Og I var heldige, at Rooney faldt ved straffesparket, så det var ikke kun os der havde heldet hvis man kan sige det sådan Smiley

N17
Manager

« Svar #12958: 18 Sep 2011, 20:52 »

Men jeg forstår stadig ikke, hvad du er irriteret over, Jakob E. Spillere som Torres, Ivanovic og Cole får mig til at hade Chelsea, sidstnævnte specielt på grund af hans mordforsøg på Hernandez i dag. Jeg kan ikke holde Chelsea ud, så jeg nyder sejren i fulde drag, når den kommer.

Ahhh nu må du sgu lige, SirToby... Cole gør da, som jeg ser det, intet galt... Ja han kommer for sent, men det er da kun i hans forsøg på at blokere Hernandez' afslutning, at han så rammer ham er hvad der sker, men det er tydeligt, at det eneste Cole vil er at blokere for målet. United spillerne havde sgu gjort det samme, hvis det havde været i den anden ende - og hvis ikke Tottenham spillere gjorde det i deres kampe, ja så ville jeg sgu hade dem noget så grusomt. Deres opgave er at forsvare målet, så skal man sgu komme på tværs der!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #12959: 18 Sep 2011, 20:52 »

I rest my case.

Det kan du vidst også ligeså godt, der er vidst ikke mange brikker Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 862 863 [864] 865 866 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010